36 uur in totaal. Maakt niet uit wie wat doet. Band moet in beweging blijven, 24/7. 30 seconden wisseltijd toegestaan.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:02 schreef k_i_m het volgende:
Hoelang moet iedereen op die loopband eigenlijk??
Ik schreef dus, dat dit topic er niet is om pro Tanja personen aan te vallen.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Ze is haar eigen?![]()
je bent idd lekker simpel
Kamp houtrust is een straat verderop
100 uur, de manquote:Op woensdag 14 september 2005 02:02 schreef k_i_m het volgende:
Hoelang moet iedereen op die loopband eigenlijk??
kijk das lekkerquote:Op woensdag 14 september 2005 01:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daarom, je mag je lekker ergeren aan haar en ik doe mee met je.![]()
Jij snapt het!quote:Op woensdag 14 september 2005 01:59 schreef Maurisico het volgende:
Mede mogelijk gemaakt door de Bb-redactie! Dank daarvoor! Graag nog meer schaamteloze Tanja-beschermacties, maak ons fokkers maar gek!! Laat ze schelden, tieren op BB, op Tanja en op elkaar. Heerlijk programma tot nu toe!!![]()
Haar iets toewensen zeker niet en haar kind al helemaal niet, naja, wens haar natuurlijk een gezond kind toe.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:01 schreef Day het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik erger me ook aan Tanja, hoor. Maar ik wordt af en toe wel onpasselijk van de dingen die men haar (en haar kind) toewenst.
Los daarvan begrijp ik ook dat ze zich afzondert, ze weet dat er, zodra ze d'r kont keert, over d'r geluld wordt. Dus waarom zou ze schijnheilig moeten doen. Ik heb nu al diverse mensen horen zeggen, dat ze er wat over haar gedrag gaan zeggen, maar niemand doet het. Weet ook zeker dat het vanavond niet gebeurd was!
Ze probeert een andere kant van zichzelf te laten zien en op die mannier iets te compenseren voor haar eerder asociaal gedrag?quote:Op woensdag 14 september 2005 02:02 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
Enwat is de reden dat ze datdoet , ze heeft fuidelijk te kennen gegeven dat zij NIEMAND in het huis leuk vind![]()
Ik vind alle bewoners een stel onuitstaanbare idioten, alleen dido tolereer ik, omdat ze lekker is.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik schreef dus, dat dit topic er niet is om pro Tanja personen aan te vallen.
Naar mijn weten is dit topic om te reageren op live-streams.
En ik heb vanavond NIETS gezien van wat er vanmiddag in de tuin werd besproken.
Omdat Tanja mee deed???? Tja, dat komt velen niet uit, dat weet ik.
Steunen jullie Chantal de Stoker maar, heb je veel meer aan.
De ene na de andere gaat slapen hoor ik. Dus ff kijken wie over blijven. Ze zijn de tijden aan het bespreken die nog aan het lopen moeten.
idd, ze ziet echt niet in wat haar staat te gebeuren, ze denkt ook dat ze even die baby eruit poepstalsof het niks is.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:04 schreef latevogel het volgende:
[..]
kijk das lekker![]()
want op een of andere manier denken veel mensen hier dat het plof is en hoppa zwanger...........
Dat die domme muts dan op veel dingen reageer van nee doe ik niet.of komt wel ,of ja weet ik ja dagggggggggg is niet zo
ik hoop dat we over een jaar har nog eens mogen lezen hoe het is geweest de eerste jaren van vroeg opstaan of als het een huilbaby was (wens ik haar ff toe)en mega veel slapenloze nachten dan mag ze klagen (zal ze zonder al die voorafgaande dingen )toch wel doen denk ik,maar kom op ..het kan niet zo zijn dat ze ff 1 keer naar iemand bezorgd is ineens in ons koppie stijgd en we zeggen hee leuk die tanja ............ja echt niet![]()
Dat gaat me dan ook weer te ver.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind alle bewoners een stel onuitstaanbare idioten, alleen dido tolereer ik, omdat ze lekker is.
Voor de rest, mag van mij de fik erin...maar een moeder die een pakje per dag rookt en blijft roken, ondanks de waarschuwingen, mag van mij aan het gas
en ja, dat is een doodsverwensing![]()
Juist, en daarom hekel ik de rest van de bewoners des te meer, geen 1 heeft het ruggegraat die mongeaul te vertellen dat ze haar kind schade toebrengt...wat eh...kijkcijfers he???quote:Op woensdag 14 september 2005 02:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Haar iets toewensen zeker niet en haar kind al helemaal niet, naja, wens haar natuurlijk een gezond kind toe.
Wat ik ook merk is dat iedereen haar behandeld als een zwaar gehandicapte maar idd over haar lullen achter haar rug.
Dat schiet niet op natuurlijk, als ze zo blijven behandelen veranderd Tanja's gedrag natuurlijk ook niet.
ik weet de ingestudeerde dialogen nog goed, over dat ze wel ff met Tanja zouden gaan praten onder het eten..............geen woord is er over gesproken vanavond, de meesten hebben in dat huis een grote bek, maar durven ho maar......quote:Op woensdag 14 september 2005 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
I
en omdat het hier zo gezellig is vanavond, op verzoek:)quote:Op woensdag 14 september 2005 02:07 schreef k_i_m het volgende:
Leuk shot, van die kiezelstenen in de plantenbak.
heb je je medicijnen vanavond al gehad ?quote:Op woensdag 14 september 2005 02:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind alle bewoners een stel onuitstaanbare idioten, alleen dido tolereer ik, omdat ze lekker is.
Voor de rest, mag van mij de fik erin...maar een moeder die een pakje per dag rookt en blijft roken, ondanks de waarschuwingen, mag van mij aan het gas
en ja, dat is een doodsverwensing![]()
Precies, dat bedoel ik!quote:Op woensdag 14 september 2005 02:09 schreef Zapje het volgende:
[..]
ik weet de ingestudeerde dialogen nog goed, over dat ze wel ff met Tanja zouden gaan praten onder het eten..............geen woord is er over gesproken vanavond, de meesten hebben in dat huis een grote bek, maar durven ho maar......
Ligt er nou een dood beest in?quote:Op woensdag 14 september 2005 02:10 schreef Wup het volgende:
[..]
en omdat het hier zo gezellig is vanavond, op verzoek:)
[afbeelding]
*flap* *flap* *flap*quote:Op woensdag 14 september 2005 02:10 schreef Wup het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wauw, wreed , vet , gaaf , stoer, indrukwekkend man.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:10 schreef Wup het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet helemaal waar, zij is best intelligent namelijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:08 schreef snakelady het volgende:
idd, ze ziet echt niet in wat haar staat te gebeuren, ze denkt ook dat ze even die baby eruit poepstalsof het niks is.
muis vermoord met peentje?quote:Op woensdag 14 september 2005 02:11 schreef k_i_m het volgende:
Ligt er nou een dood beest in?
*flap* *flap* *flap*quote:
whahaha, dat meen je niet?quote:Op woensdag 14 september 2005 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, zij is best intelligent namelijk.![]()
Ze heeft namelijk besloten een week voor de 24ste oktober niet meer te eten omdat ze bang is dat ze anders tijdens de bevaling moet poepen.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, zij is best intelligent namelijk.![]()
Ze heeft namelijk besloten een week voor de 24ste oktober niet meer te eten omdat ze bang is dat ze anders tijdens de bevaling moet poepen.![]()
Het kan ook mijn fantasie zijn, maar het lijkt net alsof er 3 pootjes van een insect uitstekenquote:
ja, ik zie het ook hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 02:13 schreef k_i_m het volgende:
Het kan ook mijn fantasie zijn, maar het lijkt net alsof er 3 pootjes van een insect uitsteken.
Dacht ik ook!quote:Op woensdag 14 september 2005 02:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het kan ook mijn fantasie zijn, maar het lijkt net alsof er 3 pootjes van een insect uitsteken.
Kopje koffie en krantje erbij.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:12 schreef snakelady het volgende:
Het is juist goed als je poept tijden een bevalling, zien de verloskundige graag, dan pers je goed.![]()
En ik denk dat kapitijn cortega best wel eens gelijk zou kunnen hebbenquote:Op woensdag 14 september 2005 02:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
de vrouwen in dat huis zijn allemaal slappelingen....vooral Dido en Nathalie....de enigste van wie ik verwacht dat ze hun bek * misschien * eens zullen opentrekken zijn Ingrid , Chantal en heel misschien Lieske ook nog wel...die is toch sterker dan eerst.........Dido en Nathalie lopen toch jankend weg als er iets is wat hun niet aanstaat...quote:Op woensdag 14 september 2005 02:11 schreef Day het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik!
ALS iemand het doet, zal het 1 van de heren zijn. Maar van de dames zal niemand het doen. Zeker degene met de grootste scheur (Chantal) niet.
Je doel als moeder is een gezond kind op de wereld te zetten..iedereen die dat moedwillig dwarsboomt is in mijn ogen OF een moordenaar OF een mongoolquote:Op woensdag 14 september 2005 02:11 schreef Zapje het volgende:
[..]
heb je je medicijnen vanavond al gehad ?![]()
Menno heeft toch een gesprek met haar gehad?quote:Op woensdag 14 september 2005 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je vergeet de sigarettenquote:
Chocomelquote:Op woensdag 14 september 2005 02:12 schreef snakelady het volgende:
Het is juist goed als je poept tijden een bevalling, zien de verloskundige graag, dan pers je goed.
Kopje koffie en krantje erbij.
graag.quote:
zelfquote:Op woensdag 14 september 2005 02:16 schreef Day het volgende:
Trouwens, over de opdracht...hebben ze zelf besloten om elkaar zo kort na elkaar af te lossen? Of moest dat van BB?
volgens mij mogen ze dat zelf uitmaken.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:16 schreef Day het volgende:
Trouwens, over de opdracht...hebben ze zelf besloten om elkaar zo kort na elkaar af te lossen? Of moest dat van BB?
en alle vaders en moeders dan die hun baby meenemen naar de schoonfamilie, waar gerookt wordt... ???quote:Op woensdag 14 september 2005 02:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Je doel als moeder is een gezond kind op de wereld te zetten..iedereen die dat moedwillig dwarsboomt is in mijn ogen OF een moordenaar OF een mongool
en voor die laatste kan ik nog begrip opbrengen
Voor een Tanja niet...sorry...want ze is wel gehaaid genoeg een ander tot op de grond af te branden.
Nee, Tanja is het type, who gives a fuck...I don't.....daarvoor is curritage![]()
*sllllllllllllllllurrrrrrrrrrrrrrp*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |