Wauw, wreed , vet , gaaf , stoer, indrukwekkend man.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:10 schreef Wup het volgende:
[..]
en omdat het hier zo gezellig is vanavond, op verzoek:)
[afbeelding]
Niet helemaal waar, zij is best intelligent namelijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:08 schreef snakelady het volgende:
idd, ze ziet echt niet in wat haar staat te gebeuren, ze denkt ook dat ze even die baby eruit poepstalsof het niks is.
muis vermoord met peentje?quote:Op woensdag 14 september 2005 02:11 schreef k_i_m het volgende:
Ligt er nou een dood beest in?
*flap* *flap* *flap*quote:
whahaha, dat meen je niet?quote:Op woensdag 14 september 2005 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, zij is best intelligent namelijk.![]()
Ze heeft namelijk besloten een week voor de 24ste oktober niet meer te eten omdat ze bang is dat ze anders tijdens de bevaling moet poepen.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, zij is best intelligent namelijk.![]()
Ze heeft namelijk besloten een week voor de 24ste oktober niet meer te eten omdat ze bang is dat ze anders tijdens de bevaling moet poepen.![]()
Het kan ook mijn fantasie zijn, maar het lijkt net alsof er 3 pootjes van een insect uitstekenquote:
ja, ik zie het ook hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 02:13 schreef k_i_m het volgende:
Het kan ook mijn fantasie zijn, maar het lijkt net alsof er 3 pootjes van een insect uitsteken.
Dacht ik ook!quote:Op woensdag 14 september 2005 02:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het kan ook mijn fantasie zijn, maar het lijkt net alsof er 3 pootjes van een insect uitsteken.
Kopje koffie en krantje erbij.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:12 schreef snakelady het volgende:
Het is juist goed als je poept tijden een bevalling, zien de verloskundige graag, dan pers je goed.![]()
En ik denk dat kapitijn cortega best wel eens gelijk zou kunnen hebbenquote:Op woensdag 14 september 2005 02:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
de vrouwen in dat huis zijn allemaal slappelingen....vooral Dido en Nathalie....de enigste van wie ik verwacht dat ze hun bek * misschien * eens zullen opentrekken zijn Ingrid , Chantal en heel misschien Lieske ook nog wel...die is toch sterker dan eerst.........Dido en Nathalie lopen toch jankend weg als er iets is wat hun niet aanstaat...quote:Op woensdag 14 september 2005 02:11 schreef Day het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik!
ALS iemand het doet, zal het 1 van de heren zijn. Maar van de dames zal niemand het doen. Zeker degene met de grootste scheur (Chantal) niet.
Je doel als moeder is een gezond kind op de wereld te zetten..iedereen die dat moedwillig dwarsboomt is in mijn ogen OF een moordenaar OF een mongoolquote:Op woensdag 14 september 2005 02:11 schreef Zapje het volgende:
[..]
heb je je medicijnen vanavond al gehad ?![]()
Menno heeft toch een gesprek met haar gehad?quote:Op woensdag 14 september 2005 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
En ik heb vanavond NIETS gezien van wat er vanmiddag in de tuin werd besproken.
Je vergeet de sigarettenquote:
Chocomelquote:Op woensdag 14 september 2005 02:12 schreef snakelady het volgende:
Het is juist goed als je poept tijden een bevalling, zien de verloskundige graag, dan pers je goed.
Kopje koffie en krantje erbij.
graag.quote:
zelfquote:Op woensdag 14 september 2005 02:16 schreef Day het volgende:
Trouwens, over de opdracht...hebben ze zelf besloten om elkaar zo kort na elkaar af te lossen? Of moest dat van BB?
volgens mij mogen ze dat zelf uitmaken.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:16 schreef Day het volgende:
Trouwens, over de opdracht...hebben ze zelf besloten om elkaar zo kort na elkaar af te lossen? Of moest dat van BB?
en alle vaders en moeders dan die hun baby meenemen naar de schoonfamilie, waar gerookt wordt... ???quote:Op woensdag 14 september 2005 02:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Je doel als moeder is een gezond kind op de wereld te zetten..iedereen die dat moedwillig dwarsboomt is in mijn ogen OF een moordenaar OF een mongool
en voor die laatste kan ik nog begrip opbrengen
Voor een Tanja niet...sorry...want ze is wel gehaaid genoeg een ander tot op de grond af te branden.
Nee, Tanja is het type, who gives a fuck...I don't.....daarvoor is curritage![]()
*sllllllllllllllllurrrrrrrrrrrrrrp*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |