Ze is haar eigen?quote:Op woensdag 14 september 2005 01:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Moeilijk he, gewoon antwoord te geven.... Neem nog een Breezer zal ik zeggen.... Domme muts....
En liever 1% in beeld dan 99% in beeld en de snol uithangen.
BB is net begonnen. En moet je zien wat voor slettebakken er rondlopen.
Dat Tanja ff moest verwerken dat ze dat van haar vader en de bekentenis van het geslacht (voorzover die waar is) heeft gehoord, dat boeit niemand. Want je moet actief meedoen.
Ik vind haar zelf ook een saaie doos, die de confrontatie ook niet opzoekt. Maar dat ligt in haar aard. Ik denk dat er al meer mensen in het huis door de mand zijn gevallen die achterbaks, players en snollen zijn.
Deze BB heeft er iets ingebracht wat discutabel is... Een zwangere vrouw... De medebewoners weten natuurlijk ook dat dat een aandachtspunt is en een (hopelijke) kijkcijferkanon.
En iedereen vergeet dat de rest er zit voor hun charmes, stoer zijn, lekkere chic, geil, en neukbaar.
Tja, Tanja is niet neukbaar. Maar dat zegt meer over de andere 12 bewoners dan over Tanja.
Die valse koppen en lachjes.... ja dat trekt kijkcijfers. GNA GNA GNA GNA
Nee, geef mij dan Tanja maar. Die is als enige in het huis haar eigen. En dat is toch waar BB om draait???? De winnaar moet degene zijn die het meest d'r eigen is.
En jammer genoeg is het de meest achterbakse die altijd wint.
Degene die vanmiddag het gesprek hebben gevolgd weten wel wie de grootste bekken hadden en vanavond geen bek open deden.
Dus zeik iemand niet af, die het voor Tanja opneemt....
idd, nog zo iets, het kind is gezond, dat is wat belangrijk is.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:54 schreef Zapje het volgende:
[..]
ik snap ( en velen ) die theorie van haar niet, dat het verrassingseffect weg is...terwijl haar kind de verrassing is...dat het haar niet meer boeit (de ) ....schijnt met haar geloof te maken te hebben...net als die zwarte kraaltjes.....
Zo, daar heb je lang over gedaan! Hoe moeilijk is het, een nieuw topic openen waar je deze discussie kan voeren? Daarbij ben ik niet eens een fervente Tanja hater dus zit je bij mij sowieso al aan het verkeerde adres. Ik ben namelijk tegen Nathalie. Le-zen is kennelijk niet voor iedereen weggelegd, maar als je met dit soort verhalen aan komt zetten moet je wel zorgen dat je het kan onderbouwen. Ik spreek alleen mijn irritatie uit dat dit topic verpest wordt, en dan ga je me een breezer noemenquote:
Indd, en op BB-site is te lezen dat ze bang is weggenomineerd te worden omdat ze veelal te aanwezig is, en vooral te vrolijk is.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:54 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
ja en ze is gestopt met roken.![]()
Daarom, je mag je lekker ergeren aan haar en ik doe mee met je.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:54 schreef latevogel het volgende:
[..]
![]()
zwanger zijn is is een cadeau waar menig mens veel dingen moet voor laten/doen en soms niet 123 kom aangevlogen helaas......
ik heb2 kids maar is niet zo makkelijk geweest om zwanger te worden en dan zou ik me niet mogen ergeren aan haar![]()
kom op zeg
Ze helpt zwaar gehandicapte rikkert?quote:Op woensdag 14 september 2005 01:58 schreef spookdiertje het volgende:
LEKKER SIMPEL E.A. ik wacht op argumenten ?
ai...da's ook een puntquote:Op woensdag 14 september 2005 01:59 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ze helpt zwaar gehandicapte rikkert?
je kunt ook overdrijven, tis mijn favoriet ook niet...maar ze probeert het wel allemaal ff..terwijl ze in een zeer onstabiele onzekere fase van haar leven zit....quote:Op woensdag 14 september 2005 01:52 schreef EmjaY het volgende:
[..]
Nou mop, vertel, wat vind jij zo allemachtig positief aan Tanja. Ik ben werkelijk waar zeer benieuwd![]()
En ontopic, het was op de streamsquote:
Helemaal mee eens. Ik erger me ook aan Tanja, hoor. Maar ik wordt af en toe wel onpasselijk van de dingen die men haar (en haar kind) toewenst.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:51 schreef snakelady het volgende:
Maar waar ik me bij Tanja het emeste aan stoor is haar gedrag.
Ze doet net of zwangerschap een ziekte is en dat is het niet, het is iets moois waar je van moet genieten, zeker als alles goed gaat.
Als er nu echt iets mis is ok maar zoals ze bezig is daar stoor ik me eigen aan.
Moeder worden is een van de mooiste dingen die er is en ze doet net of het geen fluit voorsteld, lekker roken en ongezond leven, lekker klagen en niet eens meedoen met die zwangerschapcursus vanmiddag, slaat echt nergens op.
Enwat is de reden dat ze datdoet , ze heeft fuidelijk te kennen gegeven dat zij NIEMAND in het huis leuk vindquote:Op woensdag 14 september 2005 01:59 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ze helpt zwaar gehandicapte rikkert?
Het is écht een freakshow dit jaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |