Nope. OUD is hierheen geëvacueerd.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:34 schreef Rica het volgende:
Mijn god, het leger des heils is neergestreken op Fok!
gisteravond ook al............quote:Op woensdag 14 september 2005 02:38 schreef Wup het volgende:
[..]
yep, hele avond al, rest van de streams oke
Surequote:Op woensdag 14 september 2005 02:39 schreef Rica het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ga lekker in Afrika zielige kindjes helpen of collecteren voor Jantje beton of whatever, niet hier iig.
Kunnen we het nu weer over BB hebben?![]()
ieuw!!quote:Op woensdag 14 september 2005 02:10 schreef Wup het volgende:
[..]
en omdat het hier zo gezellig is vanavond, op verzoek:)
[afbeelding]
ja, want hongersnood in afrika is hetzelfde als roken tijdens je zwangerschapquote:Op woensdag 14 september 2005 02:39 schreef Rica het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ga lekker in Afrika zielige kindjes helpen of collecteren voor Jantje beton of whatever, als het hier maar niet is aub.
Kunnen we het nu weer over BB hebben?![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 02:40 schreef APK het volgende:
Kunnen alle moeders trouwens effe uit dit topic opflikkeren, jullie kinderen moeten morgen weer vroeg op.
Nog erger.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:39 schreef svann het volgende:
[..]
Nope. OUD is hierheen geëvacueerd.
Ja en??quote:Op woensdag 14 september 2005 02:40 schreef APK het volgende:
Kunnen alle moeders trouwens effe uit dit topic opflikkeren, jullie kinderen moeten morgen weer vroeg op.
quote:Op woensdag 14 september 2005 02:42 schreef Rica het volgende:
[..]
Nog erger.
Wie opent er daar even een miskramentopic? Zijn wel weer een paar daagjes zoet mee.
Aah ok, thnxquote:Op woensdag 14 september 2005 02:38 schreef Wup het volgende:
[..]
yep, hele avond al, rest van de streams oke
Daaaaag Majoor Bosschardquote:Op woensdag 14 september 2005 02:41 schreef SHE het volgende:
[..]
ja, want hongersnood in afrika is hetzelfde als roken tijdens je zwangerschap
is 3 mavo gelukt of had je huiswerkbegeleiding?
Na alle verhalen vanavond over totaalrupturen, hechtingen en 30 uur persweëen durf ik daar niet eens meer aan te denkenquote:Op woensdag 14 september 2005 02:42 schreef SHE het volgende:
[quote]
de mond is vrij neutraal qua zuurte
mocht ze'm elders stoppen, dan zou je vragen kunnen stellen![]()
Dat kind van jou -met alle respect- interesseert mij geen ene ruk, sorry.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:42 schreef snakelady het volgende:
Ik heb een geluk, ze wil haar fles om 8 uur en slaapt daarna weer verder dus dan kan ik ook nog even slapen.
quote:Op woensdag 14 september 2005 02:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Na alle verhalen vanavond over totaalrupturen, hechtingen en 30 uur persweëen durf ik daar niet eens meer aan te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |