Die zijn voor de muisquote:Op woensdag 14 september 2005 01:33 schreef Wup het volgende:
ik snap nog steeds niet wat die peentjes in die rugzak doen........
yepquote:Op woensdag 14 september 2005 01:33 schreef k_i_m het volgende:
Kraakt het geluid bij andere mensen ook steeds?.
helaas wel jaquote:Op woensdag 14 september 2005 01:33 schreef k_i_m het volgende:
Zit jezelf niet zo tegen te kletsen muts... Als er een Tanja topic is, waarom staat de live-stream dan vol over Tanja?quote:Op woensdag 14 september 2005 01:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dit topic is voor commentaar op de streams. In het Tanja topic kan je deze discussie verder voeren zonder dat het storend is in dit topic. Maak desnoods een nieuw topic aan, maar hou op met je gejank, want ik krijg hier een rolberoerte van, elke keer hetzelfde gezeik.
microfoontje tegen buikzak , denk ik, van Roelquote:Op woensdag 14 september 2005 01:33 schreef k_i_m het volgende:
Ga nog ff doorquote:Op woensdag 14 september 2005 01:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar ook, zoals Tanja zei, om je baarmoeder weer terug te brengen naar normale formaat. Dus zoveel onzin was het niet. Ik geef toe dat ik haar verrassing eraf-verhaal niet helemaal begrijp, maar je kan ook bezig blijven met het afkraken natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:32 schreef latevogel het volgende:
[..]
dat klopt want kan zomaar een nieuw kindje van komen![]()
Als iemand 1% van de tijd een goede kant laat zien en 99% van de andere tijd het VERTIKT om een beetje mee te werken met bijv. de zwangerschapsgymnastiek van BB, een gesprek op gang te houden met iemand anders, haar kindje hel en verdoemenis toewenst omdat ze nu het geslacht weet, omdat ZIJ niet in het huis wil zitten, maar haar MOEDER haar daar wil dumpen....quote:Ik denk dat Tanja een hoop vooroordelen heeft weggenomen. Mede dankzij de woorden van Rob, waar iedereen zich aan ergerde. Maar geef ook eens toe als iemand in het huis zich/haar van de goede kant laat zien.
Joh, zak in de kakquote:Op woensdag 14 september 2005 01:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
ps.
Iedereen zeikt dat Tanja niet in beeld is, dus niet te zien is op de live-stream. Dit topic gaat toch over wat er wel op de live-stream te zien is????
Goh, we zijn het een keertje eens.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:38 schreef SHE het volgende:
Had ik al gemeld dat ik Tanja een stuitligging wens?
Nog niet. Doe eens?quote:Op woensdag 14 september 2005 01:38 schreef SHE het volgende:
Had ik al gemeld dat ik Tanja een stuitligging wens?
helemaal mee eens....de meesten hier zijn toch kuddedieren.....en zodra Tanja weer een traan heeft, of sip kijkt...ja hoor...daar komen de afkrakers weer....en doet ze eens wat positiefs...ook daar hebben de kuddedieren geen goed woordje voor over.....best wel zieligquote:Op woensdag 14 september 2005 01:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zit jezelf niet zo tegen te kletsen muts... Als er een Tanja topic is, waarom staat de live-stream dan vol over Tanja?
Dus je praat jezelf tegen.
Tanja had net ook weer een goed gesprek met Rikkert. Maar daar hoor je niemand over.
Want dat past niet in het algemene kuddevolk-plaatje in deze streams. Want die zijn voor 99% anti-Tanja. En als er een pro-Tanja iets goed zegt over haar, dan moet die zijn bek maar houden?
Dan kan je net zo goed deze reeks sluiten, want dan mag je nooit iets goeds over iemand zeggen, want er is altijd wel iemand, die tegen die persoon is.
Ik denk dat Tanja een hoop vooroordelen heeft weggenomen. Mede dankzij de woorden van Rob, waar iedereen zich aan ergerde. Maar geef ook eens toe als iemand in het huis zich/haar van de goede kant laat zien.
ow ik kraak haar niet alleen af hoor maar kom op ze brengt geen meerwaarde in het huis helaasquote:Op woensdag 14 september 2005 01:37 schreef Day het volgende:
[..]
Maar ook, zoals Tanja zei, om je baarmoeder weer terug te brengen naar normale formaat. Dus zoveel onzin was het niet. Ik geef toe dat ik haar verrassing eraf-verhaal niet helemaal begrijp, maar je kan ook bezig blijven met het afkraken natuurlijk.
En ik vind het wel typisch dat juist degene die voor egoïst en asociaal wordt uitgemaakt, de enige is die naar een zieke in het huis omkijkt.
Ik heb jou niet 2 weken lang streams zien volgenquote:Op woensdag 14 september 2005 01:40 schreef Zapje het volgende:
[..]
helemaal mee eens....de meesten hier zijn toch kuddedieren.....en zodra Tanja weer een traan heeft, of sip kijkt...ja hoor...daar komen de afkrakers weer....en doet ze eens wat positiefs...ook daar hebben de kuddedieren geen goed woordje voor over.....best wel zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |