We hebben een fan, jongens..quote:Op woensdag 14 september 2005 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een grote bekken allemaal hier over Tanja. Vanmiddag had iedereen nog een grote bek over dat ze haar wel ff de waarheid zouden vertellen.
Kan je zien wat voor achterbakse mensen jullie in het huis willen houden. Zegt ook vast en zeker iets over jullie zelf.
Als Tanja meedoet is het niet goed en als ze zich afzijdig houdt ook niet. Jullie stelletje kuddedieren.
Tanja is gewoon een spontane meid. Maar de meesten denken met hun pik. En omdat ze zwanger is is het maar een muts??!!
Net zoals jullie geven jullie haar bij voorbaat al geen respect. Omdat ze nu eenmaal de troef van deze BB is. De eerste BB ter wereld waar een baby wordt geboren.
En dan maar meteen die meid af te zeiken, net zoals ze doen in het huis.
Allemaal uit pure jalousie en helemaal niet denken waar BB voor bedoeld is.
Chantal is pas een tyfushoer. Die gaat over lijken. En zo zijn er nog wel een paar achterbakse snollen te bedenken.
Ik heb respect voor Tanja.
ik heb geen pik....quote:Tanja is gewoon een spontane meid. Maar de meesten denken met hun pik. En omdat ze zwanger is is het maar een muts??!!
Uit principe capture ik Dido niet meer blootquote:Op woensdag 14 september 2005 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga jij nou als de donder douchende Dido maar in de gaten houden aub, want ik kan momenteel ff niet streamen.
Er is er één gevonden mensenquote:Op woensdag 14 september 2005 00:09 schreef Maerycke het volgende:
Deel 200!
[..]
We hebben een fan, jongens..
Wat zij zegt.....quote:
Heb jij fans dan???quote:Op woensdag 14 september 2005 00:09 schreef Maerycke het volgende:
Deel 200!
[..]
Ja, en tanja is ook lekker simpelquote:Op woensdag 14 september 2005 00:09 schreef Maerycke het volgende:
Deel 200!
[..]
Nee nee, we hebben ook nog Peter...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Er is er één gevonden mensen![]()
Het kostte even moeite!quote:Op woensdag 14 september 2005 00:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Er is er één gevonden mensen![]()
Die moet gekoesterd worden om wat tegengas te geven hier. Neem een lekker kopjequote:
Dat wordt een nominatie!quote:Op woensdag 14 september 2005 00:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
Let op; die bal ligt dadelijk aan de andere kant van de schutting![]()
Mooi gedaanquote:Op woensdag 14 september 2005 00:10 schreef BBscanner het volgende:
Kan deze in de OP![]()
![]()
200
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Zeg dat wel ja.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:12 schreef kwakveense het volgende:
*niet dat kwakveense zit te wachten op een naakte dido...ew*
Ik kan de OP niet bewerken omdat ie te groot is. Een of andere typische Fok-bug is het vrees ik...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:10 schreef BBscanner het volgende:
Kan deze in de OP![]()
![]()
200
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
ben nog wel zo aardig om jullie te feliciteren met #200 ...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:05 schreef coz het volgende:
[welkom]
bedankt, maar ik denk dat ik het hou op, tot ziens![]()
Dat kan ik me niet voorstellen, bedoelde ze niet Takkie?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:11 schreef ruby het volgende:
Chantal kent Kermit niet eens.. Wat een cultuurbarbaar.
quote:Kan er niet 'n apart topic "Big Brother is dit jaar niet meer het kijken waard" geopend worden? Of een "Haat hier Tanja" topic? Elk commentaar op streams topic staat helemaal vol met reacties als
'ik vind BB echt kut dit jaar door al dat klotezwangerschapsgedoe"
"dat paard krijgt echt alles voorgeschoteld "
"ik heb gewoon t' gevoel dat ik naar puur bedrog zit te kijken!" (domste conclusie ever by the way)
Is irritant
Welnee, nergens voor nodig.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:12 schreef Taurus het volgende:
Kan er niet 'n apart topic "Big Brother is dit jaar niet meer het kijken waard" geopend worden? Of een "Haat hier Tanja" topic? Elk commentaar op streams topic staat helemaal vol met reacties als
"dat paard krijgt echt alles voorgeschoteld"
"ik heb gewoon t' gevoel dat ik naar puur bedrog zit te kijken!" (domste conclusie ever by the way)
Is irritant![]()
Een eventuele cap van een naakte Lieske die toevallig op mijn stream verschijnt, kun jij bij deze dan eveneens vergeten.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Uit principe capture ik Dido niet meer bloot
Er is ook geen enkele douche stream trouwens.
Ja ik ben zo jaloers, dat ik geen ongelukje heb veroorzaakt van een of andere gast die ik 6 weken ken.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jammer kan een moderator dat niet even fixxen dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:12 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik kan de OP niet bewerken omdat ie te groot is. Een of andere typische Fok-bug is het vrees ik...
Het zijn gewoon reacties op wat men tijdens het streamen tegenkomt... De irritatie m.b.t. Tanja hoort daarbij. Evenals de irritaties over het been van Robquote:Op woensdag 14 september 2005 00:12 schreef Taurus het volgende:
Kan er niet 'n apart topic "Big Brother is dit jaar niet meer het kijken waard" geopend worden? Of een "Haat hier Tanja" topic? Elk commentaar op streams topic staat helemaal vol met reacties als
"dat paard krijgt echt alles voorgeschoteld"
Is irritant![]()
Tan is gewoon oke, ze heeft alleen een beetje moeite om te integreren in de groep...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:10 schreef flugeltje het volgende:
Nee nee, we hebben ook nog Peter...
wat heeft zij dan weer?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:12 schreef Maerycke het volgende:
Lieske met een behoorlijk sip bekkie op stream 2
quote:Op woensdag 14 september 2005 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een grote bekken allemaal hier over Tanja. Vanmiddag had iedereen nog een grote bek over dat ze haar wel ff de waarheid zouden vertellen.
Kan je zien wat voor achterbakse mensen jullie in het huis willen houden. Zegt ook vast en zeker iets over jullie zelf.
weer oneens... als ze zich voor 1 keer aan haar woord houdt en op flikkert ben ik tevredenquote:Als Tanja meedoet is het niet goed en als ze zich afzijdig houdt ook niet. Jullie stelletje kuddedieren.
Spontaan? Grapjurk! spontane jankerd ja.. als er een keer muziek is, gaat de tuthola liggen janken op haar bed en daags erna haar medebewoners etteren. Een oprecht geinteresseerde vraag heb ik haar nog niet horen stellen (tenzij in haar eigenbelang). Niets, maar dan ook werkelijk helemaal niets van wat ze in dit huis laat zien is spontaan te noemenquote:Tanja is gewoon een spontane meid. Maar de meesten denken met hun pik. En omdat ze zwanger is is het maar een muts??!!
IK geef haar geen respect omdat ze zo egocentrisch is, dat ze dat respect niet verdient. Een moeder die haar eigen belang voor het belang van haar kinderen zet (bijvoorbeeld door te roken), die overduidelijk niet in staat is om voor zichzelf of haar kind te zorgen (woorden van haar eigen moeder) maar op geen enkele wijze openstaat voor hulp of advies en er alleen maar op uit is om het leven van anderen zo lastig mogelijk te maken zal mijn respect niet krijgen..quote:Net zoals jullie geven jullie haar bij voorbaat al geen respect. Omdat ze nu eenmaal de troef van deze BB is. De eerste BB ter wereld waar een baby wordt geboren.
En dan maar meteen die meid af te zeiken, net zoals ze doen in het huis.
quote:Chantal is pas een tyfushoer. Die gaat over lijken.
yep.. ook waar... iedereen speelt het spelletje om te winnen, dus achterbaksheid viert hoogtij. Triest maar waar (en daarom ook weer leuk om te kijkenquote:En zo zijn er nog wel een paar achterbakse snollen te bedenken.
en dat snap ik dan weer nietquote:Ik heb respect voor Tanja.
stelletje kleutersquote:Op woensdag 14 september 2005 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Een eventuele cap van een naakte Lieske die toevallig op mijn stream verschijnt, kun jij bij deze dan eveneens vergeten.![]()
Als je Tanja naakt nog maar wel captured danquote:Op woensdag 14 september 2005 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Een eventuele cap van een naakte Lieske die toevallig op mijn stream verschijnt, kun jij bij deze dan eveneens vergeten.![]()
Nee, wij kunnen dat ook niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Jammer kan een moderator dat niet even fixxen dan?
dat was lieske toch met haar lage vetpercentagequote:Op woensdag 14 september 2005 00:16 schreef kwakveense het volgende:
bekent nathalie nu half een verleden met een eetstoornis? zo iemand zat er toch in?
Tanja heeft een groot eetprobleem gehad. Schijnt zelfs dat ze in die tijd een zelfmoordpoging heeft gedaan.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:16 schreef kwakveense het volgende:
bekent nathalie nu half een verleden met een eetstoornis? zo iemand zat er toch in?
Ik heb 'r vannacht wél gezien. En wel meer ook dan alleen gezien.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:16 schreef milagro het volgende:
heb je Dido vanmorgen naar naakt gezien, in de bedroom?
Teveelquote:Op woensdag 14 september 2005 00:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb jij dan fans, vroeg ik vriendelijk..
Ja oke, maar 't is echt bijna nooit inhoudelijke reactie op de streams hoor.. lees voor de lol maar 'n keer door, het is een en al 'dat takkewijf moet 't huis uit' en 'ik vind big brother echt steeds stommer worden' ..quote:Op woensdag 14 september 2005 00:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het zijn gewoon reacties op wat men tijdens het streamen tegenkomt... De irritatie m.b.t. Tanja hoort daarbij. Evenals de irritaties over het been van RobZijn 'goedbedoelde' adviezen en het achterbaks geroddel van Dido, Natte Lie en Chantal...
Nou, als ik mijn kids wakker maak om 07.00 dan roep ik na 5 minuten : <naam> Zender Checken....quote:Op woensdag 14 september 2005 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb 'r vannacht wél gezien. En wel meer ook dan alleen gezien.![]()
Dromen jullie ook al van BB, met dat geloer op die streams de hele dag?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 00:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, als ik mijn kids wakker maak om 07.00 dan roep ik na 5 minuten : <naam> Zender Checken....
is dat erg?![]()
Lieske zal nooit een van m'n favorieten worden, maar vind haar de laatste dagen iig een stuk relaxter.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:18 schreef ruby het volgende:
Lieske heeft het over haar vetribbel.
Arm kind.
Het gaat echter wel óver de streams... Zoals vanavond ook weer. Ik ben gewoon oprecht pissed op BB omdat ze Tanja zo enorm op weg helpen. Dan reageer ik die frustratie hier ook af... En ja, ik heb naast Fok een leven. Alleen heb ik momenteel vakantie en dientengevolge de hele dag de streams aanstaan. Mijn ergernis rijst de pan uit en daar lul ik over. Net zoals anderen dat doen.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:20 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja oke, maar 't is echt bijna nooit inhoudelijke reactie op de streams hoor.. lees voor de lol maar 'n keer door, het is een en al 'dat takkewijf moet 't huis uit' en 'ik vind big brother echt steeds stommer worden' ..
Maar goed, dat terzijde.
Ik vind 't wel leuk om te zien overigens dat Lieske steeds beter in de groep komt te liggen, of zie ik dat verkeerd? Ze praat veel meer met mensen en krijgt eindelijk ook 's respons.
Wat is er met 'm dan? (heb ff geen stream aanstaan, mannetje ligt al op bed)quote:Op woensdag 14 september 2005 00:22 schreef jessie het volgende:
Ach gos Rikkert!
Help die jongen, zeg iets doe iets
Dat zou me niks verbazen iddquote:Op woensdag 14 september 2005 00:23 schreef Sealord het volgende:
Rikkkert heeft ook een opdracht zeker
Ik voelde 'm ook al aankomen iddquote:Op woensdag 14 september 2005 00:25 schreef milagro het volgende:
Let op, hier gaat Tanja haar voordeel uithalen
"ZIen jullie nu hoe zwaar het is!??"
Nee, nog geen last van. Maar zul je vannacht net zien.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:19 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
dan had hij ook niet hoeven lopen op de loopbandquote:Op woensdag 14 september 2005 00:25 schreef jessie het volgende:
Ja jongen en als je nu echt zwanger was geweest kon je je buikkie niet af doen.
Ja oke, rustig maar, je hoeft jezelf niet te verdedigen. Maakt mij ook niet veel uit, het is inderdaad wel reactie op de livestreams. Maar 't wekt ook ergernis als je continu mensen ziet klagen en zeiken en steunen over dat 'big brother zo kut is dit jaar', dan heb ik zoiets van reageer dat in 'n big-brother-haat-topic of kijk gewoon niet. Maar goed lekker belangrijk..quote:Op woensdag 14 september 2005 00:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het gaat echter wel óver de streams... Zoals vanavond ook weer. Ik ben gewoon oprecht pissed op BB omdat ze Tanja zo enorm op weg helpen. Dan reageer ik die frustratie hier ook af... En ja, ik heb naast Fok een leven. Alleen heb ik momenteel vakantie en dientengevolge de hele dag de streams aanstaan. Mijn ergernis rijst de pan uit en daar lul ik over. Net zoals anderen dat doen.
Overigens vermaak ik mezelf de pan uitquote:Op woensdag 14 september 2005 00:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja oke, rustig maar, je hoeft jezelf niet te verdedigen. Maakt mij ook niet veel uit, het is inderdaad wel reactie op de livestreams. Maar 't wekt ook ergernis als je continu mensen ziet klagen en zeiken en steunen over dat 'big brother zo kut is dit jaar', dan heb ik zoiets van reageer dat in 'n big-brother-haat-topic of kijk gewoon niet. Maar goed lekker belangrijk..
jaja het is zwaar, dat wil best toegeven.... glundert Tanjaquote:Op woensdag 14 september 2005 00:25 schreef milagro het volgende:
Let op, hier gaat Tanja haar voordeel uithalen
"ZIen jullie nu hoe zwaar het is!??"
Door zijn rug gegaan tijdens voetballen.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:27 schreef teamlead het volgende:
wtfwat is er met rikkert? waar is zijn voorbindbuik en waarom moet de bal worden opgeborgen?
(was ff wat te drinken pakken)
So what? Alsof BB gemaakt is om te leren hoe zwaar zwanger zijn isquote:Op woensdag 14 september 2005 00:25 schreef jessie het volgende:
gracias...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door zijn rug gegaan tijdens voetballen.
BB had het meteen in de gaten en vroeg wat er aan de hand was. Rikkert mag even zijn buik afdoen.
Meen je dat? Ik vind 'm juist heel nuchter en rustig reageren.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:29 schreef jessie het volgende:
Hij klinkt wel als een watje hoor
mee eens....als er bv weer iets vrolijks gebeurt, heb je altijd negatievelingen die alles kut vinden en nergens plezier aan beleven.........maar goed...overheen lezen dusquote:Op woensdag 14 september 2005 00:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja oke, rustig maar, je hoeft jezelf niet te verdedigen. Maakt mij ook niet veel uit, het is inderdaad wel reactie op de livestreams. Maar 't wekt ook ergernis als je continu mensen ziet klagen en zeiken en steunen over dat 'big brother zo kut is dit jaar', dan heb ik zoiets van reageer dat in 'n big-brother-haat-topic of kijk gewoon niet.
viel me ook al opquote:Op woensdag 14 september 2005 00:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik vind 'm juist heel nuchter en rustig reageren.
quote:Op woensdag 14 september 2005 00:30 schreef ruby het volgende:
Ik ga maar weer eens naar bed.
Welterusten alvast.
quote:Op woensdag 14 september 2005 00:30 schreef jessie het volgende:
Is je dat vaker gebeurt. Ja hoor normaal draag ik ook altijd zo'n voorbindbuik en dan gebeurt me dat vaker
Iddquote:Op woensdag 14 september 2005 00:31 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, ik vindt wel dat BB dit goed aanpakt, de anderen zagen Rikkert helemaal niet liggen
Ja, en die verhalen van Rob zijn fijn?!?!?!?!? Waar hij zijn hele familie ff te kijk zet???quote:Op woensdag 14 september 2005 00:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja ik ben zo jaloers, dat ik geen ongelukje heb veroorzaakt van een of andere gast die ik 6 weken ken.
![]()
![]()
![]()
Omdat mama zonodig geld en aandacht moet, wordt dat kindje in het huis geboren.
Is dat leuk voor het kindje later?
En het staat voor 100 jaar vast op tape, dat ze nooit blij met dat kind is geweest, dat het een meisje is en mevrouw nog niet blij genoeg is. En nog is ze ongelukkig in het huis is, door de zwangerschap.
Wat een misselijk wijf ben je dan, om zulke dingen kenbaar te maken (überhaupt te denken over een gezond kindje) op de Nederlandse TV![]()
![]()
![]()
Ik vraag me trouwens af hoeveel vragen Chantal goed beantwoord zou hebben.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:30 schreef Kimske het volgende:
@ Lekker Simpel: AMEN!
* ik voel een avaterwissel aankomen*
Tanja kan er niets aan doen dat BB zover gaat.
En trouwens: dat er toch muziek inkomt en juist die simpele vragen, zijn voor de andere bewoners ook leuk. Dus daarmee hebben de anderen ook een mazzeltje
Maar als je echt zwanger bent zit er niet 'ineens' zo'n buik, tochquote:Op woensdag 14 september 2005 00:25 schreef jessie het volgende:
Ja, maar soms staat er iets 'negatiefs', maar meer bedoeld als grapje, gewoon lollig. Niet alles zo serieus opvatten is mijn adviesquote:Op woensdag 14 september 2005 00:30 schreef Zapje het volgende:
[..]
mee eens....als er bv weer iets vrolijks gebeurt, heb je altijd negatievelingen die alles kut vinden en nergens plezier aan beleven.........maar goed...overheen lezen dus
nou, hèquote:Op woensdag 14 september 2005 00:33 schreef Maerycke het volgende:
Wat is Big Brother mild vandaag! En wat is die stem sexy
niet volgens mij........ze is goed in stoken, enne er waren geen stookvragen bij...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af hoeveel vragen Chantal goed beantwoord zou hebben.
Ja he, je wordt gewoon nieuwsgierig naar de persoon erachterquote:Op woensdag 14 september 2005 00:33 schreef Maerycke het volgende:
Wat is Big Brother mild vandaag! En wat is die stem sexy
Het was inderdaad leuker geweest als ie voor straf 20 kilo om z'n nek kreeg.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:34 schreef Sealord het volgende:
IK dacht dat BB dit jaar kei-hard zo zijn, het lijkt zo langzaam aan wel Soft-Brother te worden.
hou es op, jijquote:Op woensdag 14 september 2005 00:34 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zo'n donkerbruine chocoladepastastem met sexy ondertonen!
Ik dacht dat hij echt pijn had, tot dat ik dat hoorde.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Wie wil een kussengevecht houden"
Rikkert: "Ik doe wel mee!"
Of dat ze a.s. donderdag bekend maken dat de weekopdracht dus mislukt is omdat Rikkert buik afdeed....quote:Op woensdag 14 september 2005 00:35 schreef BB-King het volgende:
[..]
Het was inderdaad leuker geweest als ie voor straf 20 kilo om z'n nek kreeg.![]()
toevallig ook net, als ik kraaien wil zien zet ik wel een filmpje van Alfred Hitchcock opquote:Op woensdag 14 september 2005 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
ik ga over op stream 3: Joost en Chantal..
Maar bij de eerste kraaienlach schakel ik weer terug![]()
Volgens mij was het ook een geintjequote:Op woensdag 14 september 2005 00:35 schreef Day het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij echt pijn had, tot dat ik dat hoorde.
1 minuut 32 showtimequote:Op woensdag 14 september 2005 00:36 schreef Showtime het volgende:
[..]
toevallig ook net, als ik kraaien wil zien zet ik wel een filmpje van Alfred Hitchcock op
ja, niemand vind Liesjes grapjes leuk & Rikkert is gewoon lief tegen haarquote:Op woensdag 14 september 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij was het ook een geintje
neem anders ff rustig eenquote:Op woensdag 14 september 2005 00:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
1 minuut 32 showtime![]()
En toen klonken de kraaien![]()
Oh ja, van Ralph weet ik iig hoe hij eruit zietquote:Op woensdag 14 september 2005 00:36 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Jij hebt Ralluf al joh! Mag ik ff lekker zwijmelen over die sexy Big Brother stem!
Het was geen geintje van Lieske. Het was een geintje van Rikkert. Lieske wilde echt met iemand een kussengevecht houden, maar Rikkert reageerde als eerstequote:Op woensdag 14 september 2005 00:38 schreef Wup het volgende:
[..]
ja, niemand vind Liesjes grapjes leuk & Rikkert is gewoon lief tegen haar
tegen die tijd is het topic dichtquote:Op woensdag 14 september 2005 00:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Jammer kan een moderator dat niet even fixxen dan?
ze zeiden niet eens weltrusten tegen hem.......quote:Op woensdag 14 september 2005 00:44 schreef jessie het volgende:
Echt niemand behalve Lieske doet aardig tegen hem.
ja wat is dat?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:45 schreef jessie het volgende:
En weer die paracetamolspiegel!!!!!!
Toch een kerel!!quote:Ingrid zit me daar even asociaal te boeren zeg
ja echt heel lullig.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:45 schreef Wup het volgende:
[..]
ze zeiden niet eens weltrusten tegen hem.......
Zou ook nog kunnen. Erg eigenlijk dat je zo achterdochtig wordt...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
Volgens mij heeft Rikkert een geheime opdracht;
Doen alsof je iets aan je rug hebt en zorgen dat de bewoners je constant 'pamperen'
Ah dat vind ik dan wel zielig...maar ja, hij is ook niet echt zo'n sociaal dier, dus mensen gaan dan ook niet gauw close met jou om.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:45 schreef Wup het volgende:
[..]
ze zeiden niet eens weltrusten tegen hem.......
Dat weet alleen Lieske, het geeft maar 16 resultaten op Googlequote:Op woensdag 14 september 2005 00:45 schreef Wup het volgende:
ja wat is dat?
ik vind het wel leukquote:Op woensdag 14 september 2005 00:46 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zou ook nog kunnen. Erg eigenlijk dat je zo achterdochtig wordt...
Heb De Kraai even doorstaan (die qua vraagtechniek veel op Rob lijkt) en naar zijn verhaal geluisterd. Hij vertelde hoe hij uit het studentenleven is gestapt en zijn eigen weg is gegaan. Had niet zo veel met Joost, vond het een kinderachtig mannetje, maar krijg nu wel een ander beeld van hem.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:44 schreef -Delta- het volgende:
Leuk dat Joost al zo jong zo zelfstandig was en op zichzelf woonde.
Hoor je ook niet vaak van een jongen, had ik niet verwacht van hem ook
Slaap lekkerquote:Op woensdag 14 september 2005 00:49 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga ook maar eens m'n bed opzoeken, lees de rest hier morgen wel.
Trusten iedereen voor straks alvast
je kan het ook beter korte tijd in hoge dosis slikken dan lange tijd laag, maar ja, Lieske zegt dat Grote Smurf zegt dat je toch echt blablablablablaquote:Op woensdag 14 september 2005 00:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Paracetamol is NIET ontstekingsremmend. Alleen koortsverlagend. Lieske lult wat uit haar nek.
quote:Op woensdag 14 september 2005 00:49 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga ook maar eens m'n bed opzoeken, lees de rest hier morgen wel.
Trusten iedereen voor straks alvast
ze noemde hem een week geleden nog sukkel en dat kwetste Rikkert, want hij noemde haar 'vlindertje'quote:Op woensdag 14 september 2005 00:48 schreef Maerycke het volgende:
Ach het kind is geschift, maar wel de enige die een beetje normaal doet tegen Rikkert...
Ik ga maar eens meequote:Op woensdag 14 september 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet er weer om 6 uur uit, dus moest zo ook maar eens het bed in
*mompelt iets over ego's*quote:Op woensdag 14 september 2005 00:52 schreef milagro het volgende:
[..]
ze noemde hem een week geleden nog sukkel en dat kwetste Rikkert, want hij noemde haar 'vlindertje'
Die stem past toch niet bij die iele verschijningquote:Op woensdag 14 september 2005 00:53 schreef Maerycke het volgende:
[..]
*mompelt iets over ego's*
Eigenlijk zou je de sexy, van chocoladestroop druipende Big Brother stem moeten combineren met Ralph, bedacht ik me zoeven trouwens..
Dat is ook weer zo...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:56 schreef jessie het volgende:
[..]
Die stem past toch niet bij die iele verschijning
Roel en dé Stem gaan niet samen hoorquote:
nee, bij die stem hoort een lange slanke man met donker haar, zoiets als die Joegoslavische arts uit ER, zeg maarquote:Op woensdag 14 september 2005 00:53 schreef Maerycke het volgende:
[..]
*mompelt iets over ego's*
Eigenlijk zou je de sexy, van chocoladestroop druipende Big Brother stem moeten combineren met Ralph, bedacht ik me zoeven trouwens..
Lol Ralph is ieler hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 00:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Roel en dé Stem gaan niet samen hoorIk zie eerder zo'n heerlijk gespierde vent voor me
Niet Roel's iele bovenlijfje en z'n kippennekje..
Ik bedacht me vandaag in de supermarkt dat ik koffiemelk mee moest nemen. Ik drink geen melk in mijn koffie, maar ik had onbewust kennelijk opgevangen dat ze bij BB geen koffiemelk meer haddenquote:Op woensdag 14 september 2005 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
Schoot door z'n rug tijdens een partijtje voetbal. BB heeft over z'n hart gestreken en hij mag tot de ochtend zonder z'n buikzak rondlopen..quote:Op woensdag 14 september 2005 01:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Trouwens... het leek net of Rikkert zijn zak niet meer omhad, kan dat kloppen en zoja, waarom niet?
Ralph heeft wel een gepropotioneerd en gespierd lijf, wel mager, maar brede schouders en een wasbord, een goeie billen, en een lekker formaat leutertquote:Op woensdag 14 september 2005 01:00 schreef jessie het volgende:
[..]
Lol Ralph is ieler hoor![]()
Maar Roel heeft wel spillepootjes he!
Thnxquote:Op woensdag 14 september 2005 01:02 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Schoot door z'n rug tijdens een partijtje voetbal. BB heeft over z'n hart gestreken en hij mag tot de ochtend zonder z'n buikzak rondlopen..
Roel is lopen, volgens mijquote:Op woensdag 14 september 2005 01:02 schreef kwakveense het volgende:
ik wil de stream met roel en ingrid terug!!
quote:Op woensdag 14 september 2005 01:04 schreef Wup het volgende:
Tanja gaat bij Rikkert kijken
quote:Op woensdag 14 september 2005 01:05 schreef jessie het volgende:
Ik heb de leuter nog niet gezien van Ralph. Die van Roel stelde niet veel voor nee
Maar even anders geformuleerd, Ralph is inderdaad wel een gespierde spijker
Wordt het nóg erger?quote:Op woensdag 14 september 2005 01:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja is een echte Groningse, ze moest ff de kat uit de boom kijken, nu komt haar ware aard wel boven.
Dikke vinger aan alle anti-Tanja figuren......![]()
![]()
Wat een binnenkomer!quote:Op woensdag 14 september 2005 01:09 schreef snakelady het volgende:
Die van Roel is idd erg tiny, maar wie weet is ie er wel erg handig mee, dat maakt het dan weer goed.
Ze heeft ook mega-veel aandacht gehad....quote:Op woensdag 14 september 2005 01:08 schreef Zapje het volgende:
mmm Tanja is best wel aardig vandaag.......nog niet gejankt volgens mij....ze vraagt van alles..en ze glimlacht....![]()
Nou, ik hoop dat BB de banden mee heeft laten lopen want dit komt in de uitzending van morgen natuurlijk uitgebreid aan bod.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:09 schreef Peter6000 het volgende:
Tan masseert Rikkert (of smeert zijn onderrug in)
Ik vind het fijn, dat de sociale kanten, die Tan ook heeft, wat meer naar voren komen
Wauw, hoe ziet dat eruit??quote:Op woensdag 14 september 2005 01:08 schreef Zapje het volgende:
mmm Tanja is best wel aardig vandaag.......nog niet gejankt volgens mij....ze vraagt van alles..en ze glimlacht....![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 01:09 schreef APK het volgende:
Edit: En waarschijnlijk coke van Hummie.![]()
Ik vond dat Tanja in de uitzending van vandaag in ieder geval niet gespaard werd.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat BB de banden mee heeft laten lopen want dit komt in de uitzending van morgen natuurlijk uitgebreid aan bod.
ja ze zit al 15 minuten niet aan Menno te kleffen....quote:Op woensdag 14 september 2005 01:10 schreef kwakveense het volgende:
roel en ingrid hebben t nog steeds over die ex...t zit em wel erg hoog....
Kom op joh, Tang is gewoon een klein kind dat aandacht heeft gekregen.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:09 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind het fijn, dat de sociale kanten, die Tan ook heeft, wat meer naar voren komen
30 uur ??quote:Op woensdag 14 september 2005 01:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wauw, hoe ziet dat eruit??
Maar over Tanja, wat een zeverwijf is dat zeg, ze moet blij zijn dat ze zwanger is en niet zo zeiken over allesw.
Ik ben benieuwd hoe zei de bevalling doorkomt.
Als ze net als ik er 30 uur overdoet met 2 uur persweeën dan overleefd ze dat niet.![]()
Freudiaans of expres versproken?quote:
Weten we gelijk waarover hij 's nachts zit te piekeren. Over zijn ex dus en niet over Lieske of Dido.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:10 schreef kwakveense het volgende:
roel en ingrid hebben t nog steeds over die ex...t zit em wel erg hoog....
dollen? dat heet een serieus gesprek...heb ik ook weleens, maar das niet lekker simpel...quote:Nu weer dollen naast Roel.
Geef mij Tanja dan maar, die is niet huichelachtig.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 14 september 2005 01:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Freudiaans of expres versproken?.
quote:Op woensdag 14 september 2005 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geef mij Tanja dan maar, die is niet huichelachtig. Ok, ze was saai en bracht niet veel in het huis. Maar ze bracht vanmiddag wel discussies op gang (zonder dat ze het wist, moet iedereen denken, ze is niet dom)
Tanja redt het wel.
heb jij een of ander progje of zo, dat om het uur een paar Tanja opstekers hier neerkwaktquote:Op woensdag 14 september 2005 01:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond dat Tanja in de uitzending van vandaag in ieder geval niet gespaard werd.
Yep. Was gisternacht ook bij de meiden.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Zagen jullie ook een cameraman op stream 4?
Freudiaans had voor mij net dat beetje extra schwung toegevoegdquote:
Ik zag hem ook! Zou dat de BB stem zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Zagen jullie ook een cameraman op stream 4?
Met hulp van BB en een maand later de Sociale dienst.quote:
Nog erger is dat hij nu doet alsof ze met z'n 2-en zijn die Tanja best leuk en sociaal vinden...quote:Op woensdag 14 september 2005 01:15 schreef milagro het volgende:
[..]
heb jij een of ander progje of zo, dat om het uur een paar Tanja opstekers hier neerkwakt
ach ja, heb er iets moois voor terug (cliché, i know)quote:Op woensdag 14 september 2005 01:13 schreef Zapje het volgende:
[..]
30 uur ??![]()
gelukkig dat je met je andere 4 kinderen niet hoefde te persen![]()
Eerst editten naar een zeer korte post, bijv:quote:Op woensdag 14 september 2005 00:12 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik kan de OP niet bewerken omdat ie te groot is. Een of andere typische Fok-bug is het vrees ik...
En methadonquote:Op woensdag 14 september 2005 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Met hulp van BB en een maand later de Sociale dienst.
Kan ze d'r muil niet effe houden?quote:Op woensdag 14 september 2005 01:19 schreef Kimske het volgende:
hii Tanja op 3: ik ben ook wel een zeikwijf..... ( en de rest verstond ik niet meer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |