Slaap lekkerquote:Op woensdag 14 september 2005 00:49 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga ook maar eens m'n bed opzoeken, lees de rest hier morgen wel.
Trusten iedereen voor straks alvast
je kan het ook beter korte tijd in hoge dosis slikken dan lange tijd laag, maar ja, Lieske zegt dat Grote Smurf zegt dat je toch echt blablablablablaquote:Op woensdag 14 september 2005 00:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Paracetamol is NIET ontstekingsremmend. Alleen koortsverlagend. Lieske lult wat uit haar nek.
quote:Op woensdag 14 september 2005 00:49 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga ook maar eens m'n bed opzoeken, lees de rest hier morgen wel.
Trusten iedereen voor straks alvast
ze noemde hem een week geleden nog sukkel en dat kwetste Rikkert, want hij noemde haar 'vlindertje'quote:Op woensdag 14 september 2005 00:48 schreef Maerycke het volgende:
Ach het kind is geschift, maar wel de enige die een beetje normaal doet tegen Rikkert...
Ik ga maar eens meequote:Op woensdag 14 september 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet er weer om 6 uur uit, dus moest zo ook maar eens het bed in
*mompelt iets over ego's*quote:Op woensdag 14 september 2005 00:52 schreef milagro het volgende:
[..]
ze noemde hem een week geleden nog sukkel en dat kwetste Rikkert, want hij noemde haar 'vlindertje'
Die stem past toch niet bij die iele verschijningquote:Op woensdag 14 september 2005 00:53 schreef Maerycke het volgende:
[..]
*mompelt iets over ego's*
Eigenlijk zou je de sexy, van chocoladestroop druipende Big Brother stem moeten combineren met Ralph, bedacht ik me zoeven trouwens..
Dat is ook weer zo...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:56 schreef jessie het volgende:
[..]
Die stem past toch niet bij die iele verschijning
Roel en dé Stem gaan niet samen hoorquote:
nee, bij die stem hoort een lange slanke man met donker haar, zoiets als die Joegoslavische arts uit ER, zeg maarquote:Op woensdag 14 september 2005 00:53 schreef Maerycke het volgende:
[..]
*mompelt iets over ego's*
Eigenlijk zou je de sexy, van chocoladestroop druipende Big Brother stem moeten combineren met Ralph, bedacht ik me zoeven trouwens..
Lol Ralph is ieler hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 00:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Roel en dé Stem gaan niet samen hoorIk zie eerder zo'n heerlijk gespierde vent voor me
Niet Roel's iele bovenlijfje en z'n kippennekje..
Ik bedacht me vandaag in de supermarkt dat ik koffiemelk mee moest nemen. Ik drink geen melk in mijn koffie, maar ik had onbewust kennelijk opgevangen dat ze bij BB geen koffiemelk meer haddenquote:Op woensdag 14 september 2005 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Dromen jullie ook al van BB, met dat geloer op die streams de hele dag?![]()
![]()
![]()
Schoot door z'n rug tijdens een partijtje voetbal. BB heeft over z'n hart gestreken en hij mag tot de ochtend zonder z'n buikzak rondlopen..quote:Op woensdag 14 september 2005 01:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Trouwens... het leek net of Rikkert zijn zak niet meer omhad, kan dat kloppen en zoja, waarom niet?
Ralph heeft wel een gepropotioneerd en gespierd lijf, wel mager, maar brede schouders en een wasbord, een goeie billen, en een lekker formaat leutertquote:Op woensdag 14 september 2005 01:00 schreef jessie het volgende:
[..]
Lol Ralph is ieler hoor![]()
Maar Roel heeft wel spillepootjes he!
Thnxquote:Op woensdag 14 september 2005 01:02 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Schoot door z'n rug tijdens een partijtje voetbal. BB heeft over z'n hart gestreken en hij mag tot de ochtend zonder z'n buikzak rondlopen..
Roel is lopen, volgens mijquote:Op woensdag 14 september 2005 01:02 schreef kwakveense het volgende:
ik wil de stream met roel en ingrid terug!!
quote:Op woensdag 14 september 2005 01:04 schreef Wup het volgende:
Tanja gaat bij Rikkert kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |