Roel en dé Stem gaan niet samen hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 00:58 schreef jessie het volgende:
Roelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee, bij die stem hoort een lange slanke man met donker haar, zoiets als die Joegoslavische arts uit ER, zeg maarquote:Op woensdag 14 september 2005 00:53 schreef Maerycke het volgende:
[..]
*mompelt iets over ego's*
Eigenlijk zou je de sexy, van chocoladestroop druipende Big Brother stem moeten combineren met Ralph, bedacht ik me zoeven trouwens..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lol Ralph is ieler hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 00:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Roel en dé Stem gaan niet samen hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik zie eerder zo'n heerlijk gespierde vent voor meJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Niet Roel's iele bovenlijfje en z'n kippennekje..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik bedacht me vandaag in de supermarkt dat ik koffiemelk mee moest nemen. Ik drink geen melk in mijn koffie, maar ik had onbewust kennelijk opgevangen dat ze bij BB geen koffiemelk meer haddenquote:Op woensdag 14 september 2005 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Dromen jullie ook al van BB, met dat geloer op die streams de hele dag?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Schoot door z'n rug tijdens een partijtje voetbal. BB heeft over z'n hart gestreken en hij mag tot de ochtend zonder z'n buikzak rondlopen..quote:Op woensdag 14 september 2005 01:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Trouwens... het leek net of Rikkert zijn zak niet meer omhad, kan dat kloppen en zoja, waarom niet?
Ralph heeft wel een gepropotioneerd en gespierd lijf, wel mager, maar brede schouders en een wasbord, een goeie billen, en een lekker formaat leutertquote:Op woensdag 14 september 2005 01:00 schreef jessie het volgende:
[..]
Lol Ralph is ieler hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar Roel heeft wel spillepootjes he!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thnxquote:Op woensdag 14 september 2005 01:02 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Schoot door z'n rug tijdens een partijtje voetbal. BB heeft over z'n hart gestreken en hij mag tot de ochtend zonder z'n buikzak rondlopen..
Roel is lopen, volgens mijquote:Op woensdag 14 september 2005 01:02 schreef kwakveense het volgende:
ik wil de stream met roel en ingrid terug!!
quote:Op woensdag 14 september 2005 01:04 schreef Wup het volgende:
Tanja gaat bij Rikkert kijken
ja ze masseert hem zelfs.....quote:Op woensdag 14 september 2005 01:04 schreef Maerycke het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet je dat wel zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop