Slaap lekkerquote:Op woensdag 14 september 2005 00:49 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga ook maar eens m'n bed opzoeken, lees de rest hier morgen wel.
Trusten iedereen voor straks alvast
je kan het ook beter korte tijd in hoge dosis slikken dan lange tijd laag, maar ja, Lieske zegt dat Grote Smurf zegt dat je toch echt blablablablablaquote:Op woensdag 14 september 2005 00:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Paracetamol is NIET ontstekingsremmend. Alleen koortsverlagend. Lieske lult wat uit haar nek.
quote:Op woensdag 14 september 2005 00:49 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga ook maar eens m'n bed opzoeken, lees de rest hier morgen wel.
Trusten iedereen voor straks alvast
ze noemde hem een week geleden nog sukkel en dat kwetste Rikkert, want hij noemde haar 'vlindertje'quote:Op woensdag 14 september 2005 00:48 schreef Maerycke het volgende:
Ach het kind is geschift, maar wel de enige die een beetje normaal doet tegen Rikkert...
Ik ga maar eens meequote:Op woensdag 14 september 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik moet er weer om 6 uur uit, dus moest zo ook maar eens het bed in
*mompelt iets over ego's*quote:Op woensdag 14 september 2005 00:52 schreef milagro het volgende:
[..]
ze noemde hem een week geleden nog sukkel en dat kwetste Rikkert, want hij noemde haar 'vlindertje'
Die stem past toch niet bij die iele verschijningquote:Op woensdag 14 september 2005 00:53 schreef Maerycke het volgende:
[..]
*mompelt iets over ego's*
Eigenlijk zou je de sexy, van chocoladestroop druipende Big Brother stem moeten combineren met Ralph, bedacht ik me zoeven trouwens..
Dat is ook weer zo...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:56 schreef jessie het volgende:
[..]
Die stem past toch niet bij die iele verschijning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |