So what? Alsof BB gemaakt is om te leren hoe zwaar zwanger zijn isquote:Op woensdag 14 september 2005 00:25 schreef jessie het volgende:
Ja jongen en als je nu echt zwanger was geweest kon je je buikkie niet af doen.
gracias...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door zijn rug gegaan tijdens voetballen.
BB had het meteen in de gaten en vroeg wat er aan de hand was. Rikkert mag even zijn buik afdoen.
Meen je dat? Ik vind 'm juist heel nuchter en rustig reageren.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:29 schreef jessie het volgende:
Hij klinkt wel als een watje hoor
mee eens....als er bv weer iets vrolijks gebeurt, heb je altijd negatievelingen die alles kut vinden en nergens plezier aan beleven.........maar goed...overheen lezen dusquote:Op woensdag 14 september 2005 00:26 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja oke, rustig maar, je hoeft jezelf niet te verdedigen. Maakt mij ook niet veel uit, het is inderdaad wel reactie op de livestreams. Maar 't wekt ook ergernis als je continu mensen ziet klagen en zeiken en steunen over dat 'big brother zo kut is dit jaar', dan heb ik zoiets van reageer dat in 'n big-brother-haat-topic of kijk gewoon niet.
viel me ook al opquote:Op woensdag 14 september 2005 00:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik vind 'm juist heel nuchter en rustig reageren.
quote:Op woensdag 14 september 2005 00:30 schreef ruby het volgende:
Ik ga maar weer eens naar bed.
Welterusten alvast.
quote:Op woensdag 14 september 2005 00:30 schreef jessie het volgende:
Is je dat vaker gebeurt. Ja hoor normaal draag ik ook altijd zo'n voorbindbuik en dan gebeurt me dat vaker
Iddquote:Op woensdag 14 september 2005 00:31 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, ik vindt wel dat BB dit goed aanpakt, de anderen zagen Rikkert helemaal niet liggen
Ja, en die verhalen van Rob zijn fijn?!?!?!?!? Waar hij zijn hele familie ff te kijk zet???quote:Op woensdag 14 september 2005 00:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja ik ben zo jaloers, dat ik geen ongelukje heb veroorzaakt van een of andere gast die ik 6 weken ken.
![]()
![]()
![]()
Omdat mama zonodig geld en aandacht moet, wordt dat kindje in het huis geboren.
Is dat leuk voor het kindje later?
En het staat voor 100 jaar vast op tape, dat ze nooit blij met dat kind is geweest, dat het een meisje is en mevrouw nog niet blij genoeg is. En nog is ze ongelukkig in het huis is, door de zwangerschap.
Wat een misselijk wijf ben je dan, om zulke dingen kenbaar te maken (überhaupt te denken over een gezond kindje) op de Nederlandse TV![]()
![]()
![]()
Ik vraag me trouwens af hoeveel vragen Chantal goed beantwoord zou hebben.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:30 schreef Kimske het volgende:
@ Lekker Simpel: AMEN!
* ik voel een avaterwissel aankomen*
Tanja kan er niets aan doen dat BB zover gaat.
En trouwens: dat er toch muziek inkomt en juist die simpele vragen, zijn voor de andere bewoners ook leuk. Dus daarmee hebben de anderen ook een mazzeltje
Maar als je echt zwanger bent zit er niet 'ineens' zo'n buik, tochquote:Op woensdag 14 september 2005 00:25 schreef jessie het volgende:
Ja jongen en als je nu echt zwanger was geweest kon je je buikkie niet af doen.
Ja, maar soms staat er iets 'negatiefs', maar meer bedoeld als grapje, gewoon lollig. Niet alles zo serieus opvatten is mijn adviesquote:Op woensdag 14 september 2005 00:30 schreef Zapje het volgende:
[..]
mee eens....als er bv weer iets vrolijks gebeurt, heb je altijd negatievelingen die alles kut vinden en nergens plezier aan beleven.........maar goed...overheen lezen dus
nou, hèquote:Op woensdag 14 september 2005 00:33 schreef Maerycke het volgende:
Wat is Big Brother mild vandaag! En wat is die stem sexy
niet volgens mij........ze is goed in stoken, enne er waren geen stookvragen bij...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af hoeveel vragen Chantal goed beantwoord zou hebben.
Ja he, je wordt gewoon nieuwsgierig naar de persoon erachterquote:Op woensdag 14 september 2005 00:33 schreef Maerycke het volgende:
Wat is Big Brother mild vandaag! En wat is die stem sexy
Het was inderdaad leuker geweest als ie voor straf 20 kilo om z'n nek kreeg.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:34 schreef Sealord het volgende:
IK dacht dat BB dit jaar kei-hard zo zijn, het lijkt zo langzaam aan wel Soft-Brother te worden.
hou es op, jijquote:Op woensdag 14 september 2005 00:34 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zo'n donkerbruine chocoladepastastem met sexy ondertonen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |