quote:Op woensdag 14 september 2005 01:05 schreef jessie het volgende:
Ik heb de leuter nog niet gezien van Ralph. Die van Roel stelde niet veel voor nee
Maar even anders geformuleerd, Ralph is inderdaad wel een gespierde spijker
Wordt het nóg erger?quote:Op woensdag 14 september 2005 01:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja is een echte Groningse, ze moest ff de kat uit de boom kijken, nu komt haar ware aard wel boven.
Dikke vinger aan alle anti-Tanja figuren......![]()
![]()
Wat een binnenkomer!quote:Op woensdag 14 september 2005 01:09 schreef snakelady het volgende:
Die van Roel is idd erg tiny, maar wie weet is ie er wel erg handig mee, dat maakt het dan weer goed.
Ze heeft ook mega-veel aandacht gehad....quote:Op woensdag 14 september 2005 01:08 schreef Zapje het volgende:
mmm Tanja is best wel aardig vandaag.......nog niet gejankt volgens mij....ze vraagt van alles..en ze glimlacht....![]()
Nou, ik hoop dat BB de banden mee heeft laten lopen want dit komt in de uitzending van morgen natuurlijk uitgebreid aan bod.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:09 schreef Peter6000 het volgende:
Tan masseert Rikkert (of smeert zijn onderrug in)
Ik vind het fijn, dat de sociale kanten, die Tan ook heeft, wat meer naar voren komen
Wauw, hoe ziet dat eruit??quote:Op woensdag 14 september 2005 01:08 schreef Zapje het volgende:
mmm Tanja is best wel aardig vandaag.......nog niet gejankt volgens mij....ze vraagt van alles..en ze glimlacht....![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 01:09 schreef APK het volgende:
Edit: En waarschijnlijk coke van Hummie.![]()
Ik vond dat Tanja in de uitzending van vandaag in ieder geval niet gespaard werd.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat BB de banden mee heeft laten lopen want dit komt in de uitzending van morgen natuurlijk uitgebreid aan bod.
ja ze zit al 15 minuten niet aan Menno te kleffen....quote:Op woensdag 14 september 2005 01:10 schreef kwakveense het volgende:
roel en ingrid hebben t nog steeds over die ex...t zit em wel erg hoog....
Kom op joh, Tang is gewoon een klein kind dat aandacht heeft gekregen.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:09 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind het fijn, dat de sociale kanten, die Tan ook heeft, wat meer naar voren komen
30 uur ??quote:Op woensdag 14 september 2005 01:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wauw, hoe ziet dat eruit??
Maar over Tanja, wat een zeverwijf is dat zeg, ze moet blij zijn dat ze zwanger is en niet zo zeiken over allesw.
Ik ben benieuwd hoe zei de bevalling doorkomt.
Als ze net als ik er 30 uur overdoet met 2 uur persweeën dan overleefd ze dat niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |