Dat kan ik me niet voorstellen, bedoelde ze niet Takkie?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:11 schreef ruby het volgende:
Chantal kent Kermit niet eens.. Wat een cultuurbarbaar.
quote:Kan er niet 'n apart topic "Big Brother is dit jaar niet meer het kijken waard" geopend worden? Of een "Haat hier Tanja" topic? Elk commentaar op streams topic staat helemaal vol met reacties als
'ik vind BB echt kut dit jaar door al dat klotezwangerschapsgedoe"
"dat paard krijgt echt alles voorgeschoteld "
"ik heb gewoon t' gevoel dat ik naar puur bedrog zit te kijken!" (domste conclusie ever by the way)
Is irritant
Welnee, nergens voor nodig.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:12 schreef Taurus het volgende:
Kan er niet 'n apart topic "Big Brother is dit jaar niet meer het kijken waard" geopend worden? Of een "Haat hier Tanja" topic? Elk commentaar op streams topic staat helemaal vol met reacties als
"dat paard krijgt echt alles voorgeschoteld"
"ik heb gewoon t' gevoel dat ik naar puur bedrog zit te kijken!" (domste conclusie ever by the way)
Is irritant![]()
Een eventuele cap van een naakte Lieske die toevallig op mijn stream verschijnt, kun jij bij deze dan eveneens vergeten.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Uit principe capture ik Dido niet meer bloot
Er is ook geen enkele douche stream trouwens.
Ja ik ben zo jaloers, dat ik geen ongelukje heb veroorzaakt van een of andere gast die ik 6 weken ken.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Allemaal uit pure jalousie en helemaal niet denken waar BB voor bedoeld is.
Jammer kan een moderator dat niet even fixxen dan?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:12 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik kan de OP niet bewerken omdat ie te groot is. Een of andere typische Fok-bug is het vrees ik...
Het zijn gewoon reacties op wat men tijdens het streamen tegenkomt... De irritatie m.b.t. Tanja hoort daarbij. Evenals de irritaties over het been van Robquote:Op woensdag 14 september 2005 00:12 schreef Taurus het volgende:
Kan er niet 'n apart topic "Big Brother is dit jaar niet meer het kijken waard" geopend worden? Of een "Haat hier Tanja" topic? Elk commentaar op streams topic staat helemaal vol met reacties als
"dat paard krijgt echt alles voorgeschoteld"
Is irritant![]()
Tan is gewoon oke, ze heeft alleen een beetje moeite om te integreren in de groep...quote:Op woensdag 14 september 2005 00:10 schreef flugeltje het volgende:
Nee nee, we hebben ook nog Peter...
wat heeft zij dan weer?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:12 schreef Maerycke het volgende:
Lieske met een behoorlijk sip bekkie op stream 2
quote:Op woensdag 14 september 2005 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een grote bekken allemaal hier over Tanja. Vanmiddag had iedereen nog een grote bek over dat ze haar wel ff de waarheid zouden vertellen.
Kan je zien wat voor achterbakse mensen jullie in het huis willen houden. Zegt ook vast en zeker iets over jullie zelf.
weer oneens... als ze zich voor 1 keer aan haar woord houdt en op flikkert ben ik tevredenquote:Als Tanja meedoet is het niet goed en als ze zich afzijdig houdt ook niet. Jullie stelletje kuddedieren.
Spontaan? Grapjurk! spontane jankerd ja.. als er een keer muziek is, gaat de tuthola liggen janken op haar bed en daags erna haar medebewoners etteren. Een oprecht geinteresseerde vraag heb ik haar nog niet horen stellen (tenzij in haar eigenbelang). Niets, maar dan ook werkelijk helemaal niets van wat ze in dit huis laat zien is spontaan te noemenquote:Tanja is gewoon een spontane meid. Maar de meesten denken met hun pik. En omdat ze zwanger is is het maar een muts??!!
IK geef haar geen respect omdat ze zo egocentrisch is, dat ze dat respect niet verdient. Een moeder die haar eigen belang voor het belang van haar kinderen zet (bijvoorbeeld door te roken), die overduidelijk niet in staat is om voor zichzelf of haar kind te zorgen (woorden van haar eigen moeder) maar op geen enkele wijze openstaat voor hulp of advies en er alleen maar op uit is om het leven van anderen zo lastig mogelijk te maken zal mijn respect niet krijgen..quote:Net zoals jullie geven jullie haar bij voorbaat al geen respect. Omdat ze nu eenmaal de troef van deze BB is. De eerste BB ter wereld waar een baby wordt geboren.
En dan maar meteen die meid af te zeiken, net zoals ze doen in het huis.
Allemaal uit pure jalousie en helemaal niet denken waar BB voor bedoeld is.
quote:Chantal is pas een tyfushoer. Die gaat over lijken.
yep.. ook waar... iedereen speelt het spelletje om te winnen, dus achterbaksheid viert hoogtij. Triest maar waar (en daarom ook weer leuk om te kijkenquote:En zo zijn er nog wel een paar achterbakse snollen te bedenken.
en dat snap ik dan weer nietquote:Ik heb respect voor Tanja.
stelletje kleutersquote:Op woensdag 14 september 2005 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Een eventuele cap van een naakte Lieske die toevallig op mijn stream verschijnt, kun jij bij deze dan eveneens vergeten.![]()
Als je Tanja naakt nog maar wel captured danquote:Op woensdag 14 september 2005 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Een eventuele cap van een naakte Lieske die toevallig op mijn stream verschijnt, kun jij bij deze dan eveneens vergeten.![]()
Nee, wij kunnen dat ook niet.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Jammer kan een moderator dat niet even fixxen dan?
dat was lieske toch met haar lage vetpercentagequote:Op woensdag 14 september 2005 00:16 schreef kwakveense het volgende:
bekent nathalie nu half een verleden met een eetstoornis? zo iemand zat er toch in?
Tanja heeft een groot eetprobleem gehad. Schijnt zelfs dat ze in die tijd een zelfmoordpoging heeft gedaan.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:16 schreef kwakveense het volgende:
bekent nathalie nu half een verleden met een eetstoornis? zo iemand zat er toch in?
Ik heb 'r vannacht wél gezien. En wel meer ook dan alleen gezien.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:16 schreef milagro het volgende:
heb je Dido vanmorgen naar naakt gezien, in de bedroom?
Teveelquote:Op woensdag 14 september 2005 00:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb jij dan fans, vroeg ik vriendelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |