Freudiaans of expres versproken?quote:
Weten we gelijk waarover hij 's nachts zit te piekeren. Over zijn ex dus en niet over Lieske of Dido.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:10 schreef kwakveense het volgende:
roel en ingrid hebben t nog steeds over die ex...t zit em wel erg hoog....
dollen? dat heet een serieus gesprek...heb ik ook weleens, maar das niet lekker simpel...quote:Nu weer dollen naast Roel.
Geef mij Tanja dan maar, die is niet huichelachtig.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 14 september 2005 01:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Freudiaans of expres versproken?.
quote:Op woensdag 14 september 2005 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geef mij Tanja dan maar, die is niet huichelachtig. Ok, ze was saai en bracht niet veel in het huis. Maar ze bracht vanmiddag wel discussies op gang (zonder dat ze het wist, moet iedereen denken, ze is niet dom)
Tanja redt het wel.
heb jij een of ander progje of zo, dat om het uur een paar Tanja opstekers hier neerkwaktquote:Op woensdag 14 september 2005 01:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond dat Tanja in de uitzending van vandaag in ieder geval niet gespaard werd.
Yep. Was gisternacht ook bij de meiden.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Zagen jullie ook een cameraman op stream 4?
Freudiaans had voor mij net dat beetje extra schwung toegevoegdquote:
Ik zag hem ook! Zou dat de BB stem zijn.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
Zagen jullie ook een cameraman op stream 4?
Met hulp van BB en een maand later de Sociale dienst.quote:
Nog erger is dat hij nu doet alsof ze met z'n 2-en zijn die Tanja best leuk en sociaal vinden...quote:Op woensdag 14 september 2005 01:15 schreef milagro het volgende:
[..]
heb jij een of ander progje of zo, dat om het uur een paar Tanja opstekers hier neerkwakt
ach ja, heb er iets moois voor terug (cliché, i know)quote:Op woensdag 14 september 2005 01:13 schreef Zapje het volgende:
[..]
30 uur ??![]()
gelukkig dat je met je andere 4 kinderen niet hoefde te persen![]()
Eerst editten naar een zeer korte post, bijv:quote:Op woensdag 14 september 2005 00:12 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik kan de OP niet bewerken omdat ie te groot is. Een of andere typische Fok-bug is het vrees ik...
En methadonquote:Op woensdag 14 september 2005 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Met hulp van BB en een maand later de Sociale dienst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |