Ik weet niet of Feyenoord daar bij gebaat zou zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 17:10 schreef rotskibo het volgende:
Hadden ze het nou maar beter gedaan dan kon die kale in de cel.
Dat weet ik niet. Maar waarom zou ie sowieso bij Feyenoord weg willen? Hij had het toch goed daar? Ik denk dat ie het gewoon, net als veel anderen, gewoon zat is om steeds maar weet aan te moeten zien hoe de verdediging weer een tegendoelpunt krijgt nadat je zelf hard gewerkt hebt om op voorsprong te komen.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:17 schreef Staanplaats het volgende:
Nogmaals over Goor:
WIlde Goor pas naar Anderlecht nadat er geen versterkingen kwamen (lees: Simons) of had hij die plannen al eerder? Heeft Kuyt niet aangegeven dat hij eind vorig seizoen al op de hoogte was van oa zijn plannen??
Hoe bedoel je, knokken?quote:En als Goor bij Feijenoord prijzen wil winnen zal hij ook bereid moeten zijn om mee te werken aan een solide basis die kans maakt op prijzen. In een goed fuctionerend geheel kunnen we allemaal meehobbelen. Goor is niet bereid te knokken voor de club, waar andere criticasters dat altijd wel zijn geweest.
Maar is wel loyaal gebleven..quote:Op zondag 3 juli 2005 17:27 schreef fransie102 het volgende:
Dat kan Kuyt wel zeggen, maar met die woorden voorkom je niet dat we nog een rotseizoen tegemoet gaan.
Volgens mij ging ie daar niet eens van uit, maar had ie gewoon weinig keus.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:27 schreef Staanplaats het volgende:
Goor had gewoon verwacht dat hij bij Feijenoord in goed lopende machine terecht zou komen, waar hij nog een paar jaar kon 'freeweelen', nu dat tegenvalt wilt hij ineens weg.
Krijg ff een nare ziekte jijquote:Op zondag 3 juli 2005 17:53 schreef twi het volgende:
het zinkende schip Feyenoord
idd, maar dan moet ie het bestuur wel de kans geven om het recht te trekken en niet bij voorbaat al zeggen dat je terug naar Belgie wil en dan een mislukte transfer als smoesje aanvoeren. En hij zou net zo goed Feyenoord dankbaar mogen zijn dat ze m die kans hebben gegeven.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:53 schreef twi het volgende:
Hij had ook de keuze om tegen een (drie?) dubbel salaris in Berlijn z'n zakken te blijven vullen, maar hij kwam transfervrij voor een uit zijn perspectief flink mager salaris naar Feyenoord om daar een jaar lang een van de betere spelers te zijn die zich aan de malaise van de rest van de club onttrok. Kuyt hoeft zich niet druk te maken over het zinkende schip Feyenoord, clubs willen hem toch wel hebben, hij is immers nog jong. Goor is 32, wil nog twee mooie jaren meemaken bij een ambitieuze club. Een club die Feyenoord dus blijkbaar een jaar lang heeft bewezen niet te zijn. Dan trek je je conclusies.
Aldus de kwestie van het andere perspectief.
precies, gewoon met gelijke munt terugbetalenquote:Wotte schrikt niet van dreigement Anderlecht
Tegenover Radio Rijnmond heeft Mark Wotte laten weten niet te schrikken van het dreigement van Anderlecht om naar de FIFA te stappen vanwege het feit dat Derijck al meetrainde bij Feyenoord. Volgens de technisch directeur heeft Derijck zichzelf vrijgekocht bij Anderlecht. Op maandag hebben Anderlecht en Feyenoord weer contact. Daarnaast zo liet hij weten zou Feyenoord ook stappen tegen Anderlecht kunnen ondernemen omdat Goor was benaderd zonder toestemming van Feyenoord.
Goor heeft inderdaad op een houtje moeten bijten in Rotterdam, en heeft nauwelijks een blijk van waardering gekregen hè?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:53 schreef twi het volgende:
Hij had ook de keuze om tegen een (drie?) dubbel salaris in Berlijn z'n zakken te blijven vullen, maar hij kwam transfervrij voor een uit zijn perspectief flink mager salaris naar Feyenoord om daar een jaar lang een van de betere spelers te zijn die zich aan de malaise van de rest van de club onttrok. Kuyt hoeft zich niet druk te maken over het zinkende schip Feyenoord, clubs willen hem toch wel hebben, hij is immers nog jong. Goor is 32, wil nog twee mooie jaren meemaken bij een ambitieuze club. Een club die Feyenoord dus blijkbaar een jaar lang heeft bewezen niet te zijn. Dan trek je je conclusies.
daar gaat het toch niet om? twi (en Goor) heeft gewoon een heel goed punt. Touché zelfs zou ik zeggen.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:07 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Goor heeft inderdaad op een houtje moeten bijten in Rotterdam, en heeft nauwelijks een blijk van waardering gekregen hè?![]()
Ik ben er altijd tegen dat supporters zich tegen eigen spelers keren, maar Goor moet niet zo janken, als Feyenoord een bepaalde speler niet haalt omdat ze hem te duur vinden heeft hij dat gewoon te accepteren.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
Volgens BRT Text werd Goor "serieus beschimpt en uitgefloten" en "zit hij er zeker erg mee hè".
Jezus man het seizoen is nog niet eens begonnen. Een nieuwe trainer met een andere aanpak krijgt ze misschien weer aan het voetballen en geeft spelers die op het 2e plan geraakt zijn misschien weer vertrouwen, en er zullen heus nog wel 1 of 2 versterkingen komen.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:27 schreef fransie102 het volgende:
Dat kan Kuyt wel zeggen, maar met die woorden voorkom je niet dat we nog een rotseizoen tegemoet gaan.
inderdaad, je post is correct. Goor is een correcte man, zeker geen kapsone-type, en wilde gewoon dat feyenoord meer ambitie toonde. Dat doen ze niet, dus is het logisch dat ie nr anderlecht wil (kan er meer verdienen, kan er na zijn carriere in de staf komen en anderlecht zal waarsch een betere ploeg dan feyenoord hebben volgend seizoen)quote:Op zondag 3 juli 2005 17:53 schreef twi het volgende:
Eigenlijk maakt dat heel Goor z'n spelletje nog misselijker..quote:Op zondag 3 juli 2005 17:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgens mij ging ie daar niet eens van uit, maar had ie gewoon weinig keus.
Toch niet aan het "rellenpoeder" gezeten he?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:39 schreef Cart_man het volgende:
Gisteren op de training geweest, heb er niets van meegekregen. Stond rustig mijn biertjes weg te tikken naast het trainigsveld.
Nee, man. Is zooi.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Toch niet aan het "rellenpoeder" gezeten he?![]()
Waarom? Ik zet hier de andere kant van het verhaal neer. Het is niet mijn visie, maar elk verhaal heeft twee kanten. Goor is triest bezig, maar de supporters evenzo. De spreekkoren die ik gisteren hoorden waren niet voor de poes. Spreekkoren terwijl hij aan kinderen van een jaar of 5 a 10 handtekeningen aan het uitdelen was. Of wou jij zeggen dat het normaal is om "Vuile kankerbelg rotop naar je eigen kanker land imbeciele kankermongool" te schreeuwen naar iemand die bezig is met 't zetten van handtekeningen bij een groep kinderen?quote:
Ik lieg nooit.quote:
Goede leerschool voor die kinderen.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:36 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom? Ik zet hier de andere kant van het verhaal neer. Het is niet mijn visie, maar elk verhaal heeft twee kanten. Goor is triest bezig, maar de supporters evenzo. De spreekkoren die ik gisteren hoorden waren niet voor de poes. Spreekkoren terwijl hij aan kinderen van een jaar of 5 a 10 handtekeningen aan het uitdelen was. Of wou jij zeggen dat het normaal is om "Vuile kankerbelg rotop naar je eigen kanker land imbeciele kankermongool" te schreeuwen naar iemand die bezig is met 't zetten van handtekeningen bij een groep kinderen?
Stimmt.quote:Goor zit fout, goor zal uitgejouwd worden en dat is terecht. Maar ik snap Goor z'n kant van 't verhaal ook wel, en ook waarom hij er meer problemen mee maakt dan een Kuyt of Kalou, die hun gehele carriere nog voor zich hebben. Trieste reactie van je hoor. Zeker gezien je zelf om de post moet melden hoe ziek Feyenoord wel niet is en dat er actie moet worden ondernomen.
De rest van je post klopte, alleen dat ene belachelijke zinnetje dat je er nog even tussen moet zetten om hier reacties uit te lokken irriteerde me.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:36 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom? Ik zet hier de andere kant van het verhaal neer. Het is niet mijn visie, maar elk verhaal heeft twee kanten. Goor is triest bezig, maar de supporters evenzo. De spreekkoren die ik gisteren hoorden waren niet voor de poes. Spreekkoren terwijl hij aan kinderen van een jaar of 5 a 10 handtekeningen aan het uitdelen was. Of wou jij zeggen dat het normaal is om "Vuile kankerbelg rotop naar je eigen kanker land imbeciele kankermongool" te schreeuwen naar iemand die bezig is met 't zetten van handtekeningen bij een groep kinderen?
Goor zit fout, goor zal uitgejouwd worden en dat is terecht. Maar ik snap Goor z'n kant van 't verhaal ook wel, en ook waarom hij er meer problemen mee maakt dan een Kuyt of Kalou, die hun gehele carriere nog voor zich hebben. Trieste reactie van je hoor. Zeker gezien je zelf om de post moet melden hoe ziek Feyenoord wel niet is en dat er actie moet worden ondernomen.
Als ik het "zieke Feyenoord" noem zoals jij dan krijg ik toch al de Feyenoorders over me heen, want dat klinkt nog erger. Dus dan vind ik 't nog wel meevallen.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:43 schreef fransie102 het volgende:
[..]
De rest van je post klopte, alleen dat ene belachelijke zinnetje dat je er nog even tussen moet zetten om hier reacties uit te lokken irriteerde me.
Een zinkend schip is definitief niet meer te redden. Een ziek iemand vaak nog welquote:Op zondag 3 juli 2005 22:47 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik het "zieke Feyenoord" noem zoals jij dan krijg ik toch al de Feyenoorders over me heen, want dat klinkt nog erger. Dus dan vind ik 't nog wel meevallen.
Viel mij ook al op. Maar goed, je weet niet hoe Greene, Zuiverloon en die Belg het gaan doen natuurlijk.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:57 schreef twi het volgende:
Nou dan, wat miep je dan![]()
Wie weet staat er nog iemand in 't ruim met een plank en twee spijkers in z'n handen
Over Erwin Koeman trouwens, ik vind dat 'ie zich wel erg gemakkelijk neerlegt bij 't feit dat 'ie het met deze groep moet en gaat doen, terwijl er nog steeds duidelijk kwaliteit ontbreekt achterin.
Ook precies mijn gevoel ja. Als je zoveel goals maakt, dan hoef je achterin 'alleen maar' te zorgen voor goede communicatie en automatismen om de schade te beperkt te houden en je bent al een heel stuk verder dan nu. Zo slecht is b.v. Paauwe nou ook weer niet, want onder v. Marwijk deed ie het toch een aantal jaar zeer aardig.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Als hij er achterin automatismen in slijpt dan kan hij het ontbreken van kwaliteit aardig compenseren.
Hear, hear!quote:Op zondag 3 juli 2005 20:48 schreef Staanplaats het volgende:
Goor kan best een bepaalde ambitie hebben. Maar wanneer je huidige werkgever jou niet kwijt wilt, waar je verdomme nog 2 jaar onder contract staat (een contract dat ie tekent zonder toezeggingen etc..)
Dan heb je dat gewoon simpelweg te accepteren, ipv zo 'heel correct' in de media de aanval te openen op de club die zich ALTIJD correct op heeft gesteld naar hem!
Pleurt nou gauw, gaan we het verhaal nog verdraaien ook.
Je hoeft bij mij niet met de verhalen te komen hoe dramatisch het uitgevoerde beleid is/was, dan ben ik met jullie allemaal eens. Er is heel werk te verzetten, voor dat onze club zich weer voor de prijzen kan gaan melden -denk ik-. Maar bij het hele verhaal Goor komt bij mij de woord "Correct" niet voor. Goor probeert de club te piepelen voor z'n eigen belangen. Moet ie helemaal zelf weten, maar als hij dan uitgekotst wordt moet hij niet beginnen te janken dat hij er doorheen zit...
Tsja iddquote:Op maandag 4 juli 2005 01:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hear, hear!
Goor is kwaad omdat Feyenoord hem aan zijn contract houdt..
Rot op man, niet ambitieus? Ze hebben Gullit erg veel spelers laten halen. Ja het is grotendeels waardeloos maar het is wel vol ambitie. Nu is het oorlogspotje leeg en moeten we door de zure appel heen bijten.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:16 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
daar gaat het toch niet om? twi (en Goor) heeft gewoon een heel goed punt. Touché zelfs zou ik zeggen.
Enige punt van kritiek is de manier waarop het nu gebeurt natuurlijk. Dat is verre van chic, maar dat zal niemand tegenspreken.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de opstelling.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:53 schreef Tomasso het volgende:
Wat wordt het vandaag tegen Alphense Boys? Alphense Boys uit altijd lastig natuurlijk
In ieder geval geen Zuiverloon (quote:Op maandag 4 juli 2005 11:04 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de opstelling.
bron: Volkskrantquote:Een wolk defaitisme, maar de trainer laat zich niet uit het veld slaan
Van onze verslaggever Willem Vissers
ROTTERDAM - Middenvelder Goor krijgt een scheldkanonnade over zich heen, aanvaller Kalou liegt om bestwil en trainer Erwin Koeman weet nu zeker dat Feyenoord een ander verhaal is dan RKC.
Het gras is uitdagend groen en de voetballijven zijn diepgebruind, maar toch hangt een waas van defaitisme en borrelende onvrede boven het trainingsveld naast de Kuip. Eén spandoek vat een gevoel samen: ‘Kampioen? Of weer een rampseizoen.’
Daar lopen ze weer, de soldaten van het legioen, in hun net aangeschafte witte uitshirt met het groene biesje. En daar, op de tribunes rond het veld, speciaal gebouwd om de massale toeloop te herbergen, brandt vuurwerk en klinkt het lied van Feyenoord.
Maar de dag die zo gewoon oogt, heeft bizarre trekjes.
Zo wordt Bart Goor omringd door veiligheidsmensen als hij via een provisorische sluis het veld betreedt of verlaat op de eerste trainingsdag. De Belg is klaar met Feyenoord, zo heeft hij in de vakantie verkondigd. Maar wie het waagt de liefde voor het bolwerk in Rotterdam-Zuid te bezoedelen, is verdoemd, zo hadden tal van voorgangers hem kunnen vertellen.
De leiding heeft een dag eerder nog onderhandeld met Anderlecht, maar die club is (nog) niet bereid de ‘vervangingswaarde’ van de aanvoerder van vorig seizoen neer te tellen. ‘En het kan toch niet zo zijn dat wij de deur openzetten voor een speler met een contract voor twee jaar die het niet naar de zin heeft’, zegt technisch directeur Wotte.
‘Ik zit echt met zijn situatie in de maag’, leeft de nieuwe trainer Erwin Koeman mee, in deze bijna onwerkbare toestand. ‘Ik heb hem gevraagd zich schrap te zetten voor de training.’
Dan Salomon Kalou. Zaakwaarnemer Jan de Visser beweert dat de Ivoriaan naar p$v wil. Kalou zelf heeft in een krant én op de regionale radio eveneens onthuld dat hij het shirt van p$v begeert. Maar dan staat op de website, de Pravda van Rotterdam, doodleuk uit zijn mond opgetekend dat zijn hart bij Feyenoord ligt en dat hij helemaal niemand heeft gesproken.
En dus weet Kalou niet meer wat hij moet zeggen als diezelfde radioverslaggever van een paar dagen eerder hem nog eens op de man af vraagt hoe dat allemaal zit. ‘Iedereen weet wat ik wil, maar ik mag niet praten.’
Kalou mag niet vertrekken en zeker niet naar een concurrent, zo is het standpunt van de club. Wotte: ‘Kalou blijft. Punt.’ Hoewel? Nou ja, als een club een waanzinnig bedrag uittrekt, dan is het anders. Zo wil Feyenoord ook zijn beste speler, Dirk Kuijt, dolgraag nog zeker een jaar houden, maar ‘in het voetbal is iedereen te koop.’
Kuijt overigens is een slimme jongen. Hij zegt alleen dat hij zich gaarne voor miljoenen en miljoenen laat verkopen als zijn droomclub zich meldt. Wat Wotte dan weer niet begrijpt is dat Kuijt in een krant zei dat hij zou kunnen leven met een ruil Kalou-Beasley. ‘Waar heeft hij het over? Alsof die zaak al gedaan is.’
Nee, Feyenoord is geen RKC, zie je Koeman denken. Op deze dag blijkt ook een typerend verschil tussen de vorige trainer Gullit en diens opvolger. Gullit legde eens uit hoe hij het relatief geringe transferbudget besteedde: veel kopen, een beetje gokken, hopen dat een paar goeden hun geld dubbel en dwars opleveren.
Koeman spreekt zijn vertrouwen uit in de huidige groep, hoe bekritiseerd en geridiculiseerd die soms ook is. Over nieuwelingen: ‘Bij twijfel doen we het niet.’
Koeman is vastbesloten. Na de training met meer toeschouwers dan bij menig wedstrijd van zijn vorige club RKC, vertelt hij dat het zaak is het aantal tegendoelpunten te verminderen. Dat bedroeg vorig seizoen 51, alleen in de competitie. ‘Ik weiger te geloven dat de verdedigers zo slecht zijn.’ Misschien ligt het aan het systeem, misschien speelde Feyenoord té aanvallend, te veel in dienst van de doelpuntenmachine voorin.
Op het veld zijn deze dag 24 spelers bijeen, onder wie nieuwelingen als Derijck, Greene en Boussaboun, plus lieden die mogen vertrekken als Leonardo, Magrao en eigenlijk ook Paauwe. En dan te bedenken dat Ono en Gibbs geblesseerd zijn, dat Basto weg mag, dat Zuiverloon, Vincken en Saidi nog een weekje vakantie hebben.
En Koeman neemt door Gullit afgeschreven spelers weer in genade aan. Schreuder, omdat de beoogde Simons naar p$v vertrok. Koeman denkt aan een 4-3-3 systeem met de zogenoemde punt naar achteren, of aan 4-4-2.
Zelfs Paauwe koestert weer hoop. Maar schiften blijft noodzaak. Volgende week vliegt Feyenoord naar Boedapest en China en dan neemt de trainer een man of 23, 24 mee.
Koeman gaat niet zeggen dat Feyenoord meedoet om de titel. ‘Ik eis van spelers en ook van stafleden dat ze het maximale uit hun mogelijkheden halen. Niemand weet waar Feyenoord staat aan het einde van het seizoen. Maar dat geldt ook voor **** en p$v.’
Met opgeheven hoofd gaat Koeman de sores te lijf: ‘Ik laat me niet uit het veld slaan.’
Tja....quote:AD: Gesprek Kalou op tape
(Gepost door K)
Hoewel uit het interview van Salomon Kalou op Radio Rijnmond al bleek dat zijn interview op Feyenoord.nl
niet zijn eigen lezing was, wilde het Algemeen Dagblad toch nog maar even duidelijkheid geven. Kalou zou volgens Feyenoord.nl
hebben laten weten geen enkel interview te hebben gegeven voor zijn terugkomst naar Nederland, verwijzend naar uitspraken van
hem in o.a. het AD. 'Vervelend alleen, voor hem en voor Feyenoord, dat de regionale zender Radio Rijnmond hem sprekend vanuit
Ivoorkust op band heeft staan' aldus de krant.
Schreuder, Paauwe en Pardo.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
In ieder geval geen Zuiverloon (), Vincken (
), Ono (verassend), Gibbs (
), Basto (
), Mtiliga (
). Vergeet ik er nog eentje?
Ik hoop dat Feyenoord wel vast houdt aan de transfersom van 2 a 2.5 miljoen, het gaat, zoals hier in het artikel ook staat, niet om de leeftijd en persoonlijke voorkeuren van Goor, maar om de vervangingswaarde voor Feyenoord.quote:Goor zit Koeman dwars
Door Paul van den Bosch
Dranghekken en veiligheidsbeambten stonden tussen Bart Goor en de meest verhitte Feyenoord-aanhangers. De Belg werd verbaal aangevallen toen hij van de kleedkamer naar het trainingsveld liep.
Goor moest zijn heil maar ergens zoeken, zo luidde de boodschap, gelardeerd met een volledig medisch woordenboek. Toen hij vijf kwartier later de omgekeerde route liep, werd de speler opnieuw uitgejouwd en uitgescholden.
Het seizoen van Feyenoord, club waar het nooit rustig wordt, was begonnen.
Als trainer Erwin Koeman al niet wist waarvoor hij het rustieke RKC Waalwijk verruilde, kreeg hij zaterdag rond de eerste training een aardige indruk van de volksvulkaan. ,,Ik zit met de situatie-Goor in mijn maag'', zei hij.
De Belgische middenvelder wil juist wat de supporters hem aanbevelen: opkrassen uit de Kuip en het liefst zo snel mogelijk. Dat Goor dát de afgelopen weken steeds verkondigde nadat Anderlecht zich meldde voor een transfer, heeft de woede van de betalende supporters gewekt. Goor voelt zich bedonderd door de Feyenoord-leiding die naar zijn zeggen de gewekte verwachtingen over kwaliteitsimpulsen niet kan waarmaken.
Koeman: ,,Toen ik twee weken geleden bij hem informeerde, bevestigde Bart dat hij het helemaal heeft gehad met Feyeoord. Maar ik beschouw hem nog steeds als een belangrijke speler.''
Hij had Goor aangeraden 'niet met een kwaaie kop' op het bijveld van de Kuip rond te lopen. ,,Daar heeft niemand iets aan. Maar ik vind wel, spelers moeten het mooi vinden om voor zo'n club te voetballen.''
Goor forceert een breuk met de Rotterdamse club, maar heeft de pech dat Anderlecht nog ver onder het verlangde transferbedrag (¤2 à 2,5 miljoen) heeft geboden.
,,En dus is Bart nog gewoon Feyenoorder met een contract voor twee seizoenen'', zei technisch directeur Mark Wotte. ,,Wij denken ook wel eens over spelers dat ze beter ergens anders kunnen voetballen. Maar dan respecteren we toch ook hun contract? Met de individuele verlangens van spelers kunnen we geen clubbeleid voeren.''
Een lager bedrag accepteert Feyenoord niet, omdat de club een waardige vervanger van de international moet aantrekken . Wotte meldde zaterdag wel dat er voor Goor andere dan sportieve redenen in het spel zijn. Privéproblemen? De directeur: ,,Ach, laten we er maar over ophouden.''
De reacties van het Legioen, of althans: het wildste deel ervan, houdt de Feyenoord-leiding altijd in het achterhoofd. Je zou kunnen zeggen dat het de club voor een deel in zijn greep houdt.
In dat licht moet ook een exclusief interviewtje met Salomon Kalou worden beschouwd dat de avond voor de eerste training op Feyenoords internetsite verscheen. Het vraaggesprek diende om alle heisa rond de transferperikelen met PSV te neutraliseren. Feyenoord heeft met de Eindhovense club gesproken over de aanvaller, zo bevestigden ook Wotte en Koeman.
De Ivoriaan staat zelf open voor een overstap naar de landskampioen. 'Bizar', noemde Kalou dat op de Feyenoord-site. ,,Ik heb geen enkel interview gedaan sinds ik een maand geleden met vakantie ben gegaan.'' Vervelend alleen, voor hem en voor Feyenoord, dat de regionale zender Radio Rijnmond hem sprekend vanuit Ivoorkust op band heeft staan.
Het mini-interview voor de Feyenoord-media, die bezweren dat Kalou het toch allemaal zo heeft gezegd, was crisisbeheersing, net als de eerdere boodschap van de clubdirectie dat Kalou tegen geen enkele prijs naar concurrent PSV mag vertrekken.
Dat Kalou vervolgens zaterdagmiddag weer volledig in het midden liet, waar hij medio augustus aan de competitie begint, gaf opnieuw voeding aan transferverhalen. ,,Het is niet zeker of ik blijf. In het voetbal is niets zeker. Ik weet niet wat er de komende tijd gaat gebeuren.''
Zo blééf de aandacht bij de spelers die bleven in plaats van nieuwelingen zoals Aerts, Greene en Boussaboun.
Bron [ Algemeen dagblad ]
Als ie nou gewoon netjes binnendeurs met de clubleiding had gesproken over het feit dat ie weg wil, ipv de media als breekijzer te gebruiken, dan was er voor de fans niets aan het handje geweest. We zullen het maar een leermoment voor Bartje noemen...quote:4/7/2005 - 'Situatie Goor onhoudbaar; middenvelder denkt nog niet aan rechtzaak'
(Gepost door K)
BRON: VRT Teletekst
De zaakwaarnemer van Bart Goor liet tegenover VRT teletekst weten dat de situatie van Goor bijna onhoudbaar wordt. "Bart heeft getraind. Maar het weegt allemaal zwaar. Bart praat voorlopig niet meer met de media, hij is te emotioneel. Hij kreeg een zware krak."
Feyenoord Netwerk
"Bart dacht dat de fans achter hem stonden en dan dit . Hij is geschrokken, echt bang was hij niet. Hij zei toch ook wat de fans denken: hij wil voor de prijzen gaan, net als de supporters."
Feyenoord Netwerk
"Maandag werkt Feyenoord een eerste oefenduel af. Stel dat Bart voor 10.000 toeschouwers een slechte pass geeft, dan houd ik mijn hart vast."
"We gaan ervan uit dat Feyenoord menselijk is en dat het niet zo ver komt. Daar is niemand bij gebaat. De rechter is de allerlaatste optie, echt. Daar denken we nu zelfs nog niet over na. We plannen wel geen gesprekken meer met de club: alles is gezegd."
Goed zo, bloed, zweet en tranen wil ik dit seizoen zien, en als we dan geen kampioen worden maakt me dat geen flikker uit, als de instelling maar de juiste is...quote:
4/7/2005
Nieuwe Feyenoord-trainer niet gelukkig met zwaar oefenschema
Erwin Koeman is een no-nonsense trainer, die beseft dat hard werken meer zoden aan de dijk zet dan vlotte babbels. Het is dan ook niet toevallig, dat Feyenoord als eerste van de grote Nederlandse clubs de kicksen weer onderbond en de spelers het hele afgelopen weekeinde al aan het werk zette. ,,Ik ben geen trainer, die van de daken gaat schreeuwen wat we allemaal moeten bereiken. Maar ik eis wel, dat elke speler en ieder lid van de technische staf het beste uit zichzelf haalt. Zowel individueel als collectief moet alles eruit komen wat erin zit en het liefst nog een beetje meer”, zei Koeman.
De getoonde ijver op de eerste trainingsdagen deed de opnieuw talrijk toegestroomde Feyenoord-aanhang goed.
Werklust staat in de havenstad Rotterdam hoog in het vaandel en na het rampzalige afgelopen seizoen verwacht iedereen dat er een tandje wordt bijgezet.
Bij alle commotie over de ontevreden Bart Goor en Salomon Kalou heeft Koeman zich voorgenomen het veldwerk voorop te stellen. „Ik ben een trainer, die graag met een groep op het veld aan de slag gaat. Omdat ik de overtuiging heb dat er uit de bestaande selectie nog veel kan worden gehaald. Al na één positiespel zie ik bij spelers dingen waar ik iets mee kan.”
Een enkeling mag nog rustig beginnen. Zo heeft Dirk Kuyt van Koeman toestemming gekregen om een aangepast programma af te werken, omdat hij in juni nog met Oranje in actie is gekomen.
Het programma in de voorbereiding, dat al voor zijn aanstelling vorm had gekregen, is echter niet naar de zin van Koeman. „Zeker als nieuwe trainer wil je de training rustig opbouwen en wil je zeker vijf dagen hebben om goed te trainen en de groep te leren kennen. Maar nu hebben we op maandag al een oefenwedstrijd tegen Alphense Boys en spelen we vier wedstrijden in zes dagen, dat vind ik te veel.”
En dan volgt er nog een trip naar China. „Daar schijnt het veertig graden te zijn, dus dat kan heel zwaar worden. Maar we moeten er toch heen, dus we zullen even door moeten bijten. Het heeft geen zin erover te zeiken.”
Ook over het technische beleid houdt Koeman voorlopig zijn mond, ook al is daar weinig positiefs over te melden. De gewenste versterkingen zijn nog niet vastgelegd (Timmy Simons werd weggekaapt door PSV), terwijl de selectie door de vele overbodige krachten veel te groot is. Koeman: ,,Met een selectie van 34 spelers kun je niet werken. Voor de reis naar China zal ik die terugbrengen tot 22 of 24 man.”
Bron : Feyenoord-Internet / Telegraaf
Kan natuurlijk een stok zijn voor Anderlecht om Goor toch te kunnen halen. Oftewel, wij kopen Goor en dan gaat die arbitragezaak niet door.quote:'Derijck is illegaal in de Kuip'
Anderlecht dreigt met een arbitragezaak bij de UEFA over Timothy Derijck. De Belgische verdediger heeft volgens de Brusselse club 'illegaal' meegetraind in Rotterdam.
Derijck verscheen zaterdag bij Feyenoord op de eerste training. Bij monde van manager Herman Van Holsbeeck ontkent Anderlecht echter dat de transfer al is bezegeld.
De jeugdinternational zou zich op basis van 'Wet 78', een alleen in België geldend artikel, kunnen vrijkopen volgens een gelimiteerd bedrag. Van Holsbeeck: ,,Maar dat is nog niet gebeurd. Daarom had Timothy nooit bij Feyenoord op het veld mogen staan.''
Feyenoord was eerder op zijn beurt boos op Anderlecht omdat die club Bart Goor benaderde, hoewel deze nog een tweejarig contract in de Kuip heeft.
De onderhandelingen over Goor zitten voorlopig vast. Anderlecht wil absoluut niet verder gaan dan 1,5 miljoen euro. Feyenoord zou de vraagprijs naar twee miljoen hebben verlaagd.
Juist, maar die slapjanussen zullen wel weer toegeven, en Goor voor 1 a 1.5 laten gaanquote:Op maandag 4 juli 2005 14:10 schreef Cart_man het volgende:
Moet Anderlecht 2 miljoen betalen, mogen ze Goor hebben...
In dat geval kan Feyenoord een counter-zaak beginnen want Anderlecht hadden eerst aan Feyenoord toestemming moeten vragen om persoonlijk Goor te benaderen.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:04 schreef PirE het volgende:
Goed bezig Feyenoord![]()
![]()
![]()
[..]
Kan natuurlijk een stok zijn voor Anderlecht om Goor toch te kunnen halen. Oftewel, wij kopen Goor en dan gaat die arbitragezaak niet door.
2 miljoen voor een speler als Goor, dan kan je 'm als Feyenoord en Feyenoordsupporter zijnde beter gewoon houden en alles even late kalmeren.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:10 schreef Cart_man het volgende:
Moet Anderlecht 2 miljoen betalen, mogen ze Goor hebben...
bron? Voetbalzone.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:14 schreef fransie102 het volgende:
Manchester en Arsenal willen de GuzmanMaar gelukkig wil Jonathan zelf eerst slagen in het 1e van Feyenoord
Zou ik ook wel eens willen wetenquote:
De Guzman:quote:Feyenoord dreigt één van zijn beste jeugdspelers te gaan verliezen aan de Engelse grootmachten Manchester United of Arsenal. Van Manchester United was de interesse al bekend, maar nu komt Arsenal er dus ook bij. De kans is groot dat hij voor Arsenal kiest, als hij weg gaat. Hij heeft al eens aangegeven ooit voor Arsenal te willen voetballen, omdat ze daar geweldig met jeugd om gaan.
Maar toch lijkt de kans gering dat hij dit seizoen al vertrekt, want hij is bij de selectie voor volgend seizoen gehaald en hij wil graag eerst bij Feyenoord slagen, waar hij nu de kans voor krijgt.
Ja tuurlijk, die wil heus nog wel eerst bij Feyenoord slagen hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 17:14 schreef fransie102 het volgende:
Manchester en Arsenal willen de GuzmanMaar gelukkig wil Jonathan zelf eerst slagen in het 1e van Feyenoord
Voetbalcenter? Is dat net zoiets als v-bal dat kwam met het bericht dat Feyenoord Cambiaso en nog een andere speler had vastgelegd?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:24 schreef Cart_man het volgende:
voetbalcenter zie ik net.
[..]
De Guzman: [afbeelding]
Nog nooit van die site gehoord...
Er zijn nog spelers met de juiste instelling.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, die wil heus nog wel eerst bij Feyenoord slagen hoor.
Geen idee.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Voetbalcenter? Is dat net zoiets als v-bal dat kwam met het bericht dat Feyenoord Cambiaso en nog een andere speler had vastgelegd?
Alles kan.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Echt met deze selectie worden we toch nooit kampioen
Aerts eerste doelman kom op man dat word gewoon niksquote:
Ook als Arsenal of Manchester United op de stoep staan?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Er zijn nog spelers met de juiste instelling.![]()
Laat je niet zo ophitsen. Zo erg is het ook weer niet... Feyenoord deed tot laat in de competitie nog mee om de tweede en derde plek, remember?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Echt met deze selectie worden we toch nooit kampioen
Hij heeft nog geen wedstrijd in het eerste gekeept.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Aerts eerste doelman kom op man dat word gewoon niks![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ook als Arsenal of Manchester United op de stoep staan?
Da Guzman yo man, ik zeg je tochquote:Op maandag 4 juli 2005 17:56 schreef yvette1982 het volgende:
da guzman moet een groot talent zijn. En hopelijk blijft hij gewoon bij Feyenoord. Ik ben benieuwd naar zijn kwaliteiten, hij kan de komende weken in het 1e laten zien wat hij waard is.
Watskeburt?quote:
Op welke positie speelt die jongen, Op het middenveld toch?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:14 schreef fransie102 het volgende:
Middenveld. Het is volgens mij idd een Canadees, hoewel hij nog niet voor Canada uitkomt had ik begrepen, omdat hij nog twijfelt.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Op welke positie speelt die jongen, Op het middenveld toch?
En het is toch een Canadees?
Theo Janssenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:17 schreef Sloggi het volgende:
Wie zou eventueel een goede vervanger zijn voor Goor?
3,5 miljoen moet wel lukken denk ik.quote:
Hij heeft net zn contract verlengd en volgens die vitessesupporter hier moest ie 6 mln opleverenquote:
Hij mag dan wel wat steviger gebouwd zijn, maar met zijn voetbalkwaliteiten is niets mis m.i.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:29 schreef Luni het volgende:
Theo Janssen die bolle plofkop, kom op zeg...............
En volgens mij ook vrij regelmatig geblesseerd.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:41 schreef yvette1982 het volgende:
theo janssen heb best veel talent maar een waardeloze mentaliteit.Als hij daar niks aan doet zal hij altijd bij een subtopper spelen.
Waardeloze mentaliteit? Die gozer beukt er wel in hoor, is hij niet bang voor...quote:Op maandag 4 juli 2005 19:41 schreef yvette1982 het volgende:
theo janssen heb best veel talent maar een waardeloze mentaliteit.Als hij daar niks aan doet zal hij altijd bij een subtopper spelen.
Wally Walrusquote:Op maandag 4 juli 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Vrijdag wordt een testcase, Barendrecht uit. Helaas zonder Wally, die op zijn opblaaskrokodil in St. Tropez ronddobbert.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]![]()
:D
D::d:d
:d:d!!1onfoneonoe1!!!1!!2@2@1!!!1!eleven!1122@1!!!1%@!!!!111
![]()
Ja en dan speelt meneer goed alla Kalou en al ze contract dan bijna afloopt krijg je weer dat gekut met psvquote:Op maandag 4 juli 2005 17:56 schreef yvette1982 het volgende:
da guzman moet een groot talent zijn. En hopelijk blijft hij gewoon bij Feyenoord. Ik ben benieuwd naar zijn kwaliteiten, hij kan de komende weken in het 1e laten zien wat hij waard is.
*dubbel*quote:Op maandag 4 juli 2005 20:36 schreef fransie102 het volgende:
Greene schijnt zeer goed te spelen, positief punt
Das wel een lekkere graadmeter tegen Alphense Boys.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:36 schreef fransie102 het volgende:
Greene schijnt zeer goed te spelen, positief punt
Blijkbaar meer dan je zou verwachten : nog steeds 1-0quote:Op maandag 4 juli 2005 20:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Das wel een lekkere graadmeter tegen Alphense Boys.
Zijn ze allemaal te dik dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:17 schreef fransie102 het volgende:
Inderdaad. Koeman wil eerst een stuk of 8 spelers laten afvallen, zei ie.
quote:Mager oefenresultaat voor Feyenoord
4/7/2005 20:55
Feyenoord heeft weinig indruk kunnen maken in de eerste oefenwedstrijd in de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De zondagtweedeklasser Alphense Boys hoefde slechts één doelpunt te incasseren (1-0).
Na een doelpuntloze eerste helft voerde Feyenoord-trainer Erwin Koeman in de rust de nodige wissels door. Onder meer Bart Goor, die nog steeds zijn zinnen heeft gezet op een transfer naar Anderlecht, kwam in de tweede helft in het veld. Nick Hofs was een vand e weinige Feyenoorder die mocht blijven staan. De middenvelder nam een kwartier voor het einde de eerste treffer voor zijn rekening. Maar verder dan die een treffer kwam Feyenoord niet.
Jah maar dat hij niet bij de A-selectie komt bedoel ik.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:23 schreef Erasmusch het volgende:
Bandalovski denk ik niet. Die is toch voor de toekomst gehaald, zal wel verhuurd worden.
Ligt eraanquote:Op maandag 4 juli 2005 21:26 schreef fransie102 het volgende:
Ik zie Feyenoord trouwens liever winnen met 1-0 dan met 3-2 ofzo.
Weer bij Nac toch ?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:54 schreef rotskibo het volgende:
Trouwens, waar de hel is Pieter Collen gebleven
Nee, hij heeft nog een contract bedacht ik me maar hij heeft geen nummer enzo gekregen.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weer bij Nac toch ?
Neequote:
Elk jaarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:47 schreef Cart_man het volgende:
KAMPIOENUH!!!!
Truequote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:55 schreef FrankyMcG het volgende:
De nieuwe verdediging heeft i.i.g. de nul gehouden!
Laat het snel rond zijn.quote:Anderlecht verhoogt bod op Bart Goor
Alphen aan den Rijn - De overgang van Bart Goor naar zijn oude club is weer iets dichterbij gekomen. Anderlecht heeft een nieuw bod gedaan op de Belgische international, die weg wil bij Feyenoord. ,,Ze komen aardig in de buurt bij het bedrag dat wij willen hebben,'' was Mark Wotte gisteravond optimistisch.
Hoeveel Anderlecht meer heeft geboden wil Feyenoords technisch directeur niet zeggen. ,,Dat zij wel voortdurend bedragen noemen, moeten zij weten,'' aldus Wotte, die zich de laatste tijd flink heeft geërgerd aan het optreden van de Belgen in de media. Zo liet Anderlecht weten dat het Timothy Derijck niet vrij geeft omdat de door Feyenoord aangetrokken speler, volgens manager Herman van Holsbeeck, nog onder contract staat bij de Brusselse club. Maar volgens Wotte is niet Feyenoord, maar Anderlecht in overtreding. ,,Ze zullen Derijck wel gaan vrijgeven, maar ze wachten nog even tot wij een besluit over Goor hebben genomen. Zij misbruiken dat ventje gewoon. Beide zaken hebben echter niets met elkaar te maken.''
Wotte verwacht desondanks een snel akkoord met Anderlecht.
quote:Feyenoord start in crisissfeer
Beschimpte Bart Goor blok aan been voor Stadionclub
Door Wietse Dijkstra
Feyenoord is nog niet aan het seizoen begonnen of er hangt al een crisissfeer in de Kuip, waar Bart Goor zaterdag fungeerde als kop van Jut voor het weinig hoopvol gestemde legioen. De Belg heeft zich bij de fans onmogelijk gemaakt en is een blok aan het been voor de Stadionclub, die hem het liefst - voor veel geld - naar Anderlecht ziet vertrekken.
Feyenoord loopt warm op de eerste trainingsdag. (Foto Willem v.d. Polder/Cor Vos)
Rotterdam - Les 1 voor nieuwkomers bij Feyenoord: Zet je nooit af tegen de club die voor zoveel hartstochtelijke supporters belangrijker is dan het leven zelf. Voor de fans is geen speler groter dan de club. Bart Goor lapte die regel aan zijn laars, liet openlijk weten dat hij klaar is met Feyenoord en ontving daarvoor zaterdag de rekening. In niet mis te verstane bewoordingen kreeg de Belg bij het verlaten van het trainingsveld te horen dat hij beter maar kan oprotten. Niet erg netjes, wel eerlijk.
Trainer Erwin Koeman was er niet door verrast. ,,Spelers moeten graag bij Feyenoord willen voetballen,'' toonde hij wel enig begrip voor de heftige reacties. ,,Ik heb een week of twee geleden met Bart gesproken. Hij heeft toen aangegeven dat hij het had gehad bij Feyenoord. Zoiets valt niet goed bij het legioen en dat is logisch. De fans hebben hun misnoegen kenbaar gemaakt. Ik zit er ook mee in mijn maag.''
Want Koeman, die weet dat er ook nog altijd aan Kuijt en Kalou wordt getrokken, wil Goor niet kwijt. ,,Ik heb hem gezegd dat ik hem een belangrijke speler vind. Hij is, of was, niet voor niets aanvoerder. Bart heeft vorig seizoen een constant niveau gehaald. Voor zijn positie, hangend op links of linkermiddenvelder, heb je ook niet zomaar een vervanger.''
Timide
Maar hoe motiveer je een speler die terug wil naar Anderlecht en in zijn hart al afscheid heeft genomen? Koeman: ,,Misschien moet Bart door de zure appel heen bijten. Ik heb hem gezegd dat hij zich schrap moet zetten. Het heeft geen zin om ontevreden rond te lopen. Hij komt op mij over als een timide jongen. Hij zit hier zelf ook mee in zijn maag.''
Eigen schuld, vindt technisch directeur Mark Wotte. ,,Wij hebben deze situatie niet gecreëerd,'' sprak hij. ,,Als Anderlecht niet wil betalen wat wij willen hebben (twee miljoen euro, red.), blijft hij bij Feyenoord. De vervangingswaarde van Goor is hoger dan de waarde die men hem toedicht. We zetten de deur niet zomaar open. Het is ook een principekwestie. Goor zat bij Hertha op een dood spoor en heeft hier een contract getekend voor drie jaar.''
Dat Goor teleurgesteld is na een tegenvallend seizoen en geen vertrouwen heeft in de nabije toekomst, is vooral zijn eigen probleem vindt Wotte. ,,Iedereen heeft in zijn leven wel eens een teleurstelling te verwerken. Het is niet relevant wat spelers roepen. Zij moeten gewoon presteren. We hebben overigens nooit gezegd dat we niet kunnen investeren. Het is pas begin juli, we hebben nog tijd genoeg. Het gaat erom dat we de juiste spelers zien te vinden.''
Feyenoord eerste helft: Patrick Lodewijks, Alexander Östlund, Serginho Greene, André Bahia, Pascal Bosschaart, Hossam Ghaly, Sebastián Pardo, Nick Hofs, Salomon Kalou, Danko Lazovic en Romeo Castelenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:35 schreef Cart_man het volgende:
Hoe was de opstelling eigenlijk in de eerste en tweede helft?
Krijgt wat rust ivm de 2 interlands die hij speelde vorige maand.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:36 schreef TC03 het volgende:
Waar is Kuijt?
Op de tribune. Hij heeft een aangepast schema waar hij meer rust krijgt voor het nederlands elftal...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:36 schreef TC03 het volgende:
Waar is Kuijt?
Heel misschien in de winterstop, als ie geen Nederlander meer wil worden. Maar sowieso niet meer naar PSV, want zelfs de Feyenoord-leiding is niet stom genoeg om na de eigen uitspraken dat ze Kalou voor 100 % zeker niet aan PSV zullen verkopen, het toch te doen. Ik vind overigens dat ze nu goed bezig zijn met de zaak Goor, want ze houden de poot stijf nuquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Precies?!
En denken jullie dat Kalou nog vertrekt dit seizoen?
Of juist niet, omdat Verdonk ervoor zorgt dat hij nog geen Nederlander mag worden, hierdoor over 2 seizoenen naar eindhovuh gaat...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:43 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Heel misschien in de winterstop, als ie geen Nederlander meer wil worden. Maar sowieso niet meer naar PSV, want zelfs de Feyenoord-leiding is niet dom genoeg om na de eigen uitspraken dat ze Kalou voor 100 % zeker niet aan PSV zullen verkopen het toch te doen. Ik vind overigens dat ze nu goed bezig zijn met de zaak Goor, want ze houden de poot stijf nu
Ik bedenk me trouwens opeens dat we Verdonk misschien wel heel dankbaar mogen zijn als Kalou straks misschien wel voor 4 jaar bijtekent omdat ie Nederlander wil wordenEn we hebben nog 2 jaar plezier aan hem, én daarna gaat ie nog voor een redelijke prijs de deur uit.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Of juist niet, omdat Verdonk ervoor zorgt dat hij nog geen Nederlander mag worden, hierdoor over 2 seizoenen naar eindhovuh gaat...
Hij kan pas over 3 jaar NL worden. Daar ligt ook het dilemma voor Feyenoord. Kalou geeft aan in NL te willen blijven en graag naar PSV te willen vanwege de sportieve verbetering (momenteel) en CL-voetbal. Feyenoord kan nu minstens 10 miljoen euro voor hem vangen. Volgend jaar zeg rond de 6, het hjaar erna loopt ie gratis weg (naar PSV of Ajax?).quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:46 schreef fransie102 het volgende:
[..]Over 2 seizoenen? Dan is ie Nederlander volgens mij, en gaat ie vervolgens mooi in het buitenland spelen.
Daar heb je wel gelijk in. Maar voor z'n eigen veiligheid kan ie beter niet naar Ajax gaan, en PSV zou ook niet echt handig zijn, want dat zal hem ook niet in dank afgenomen worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij kan pas over 3 jaar NL worden. Daar ligt ook het dilemma voor Feyenoord. Kalou geeft aan in NL te willen blijven en graag naar PSV te willen vanwege de sportieve verbetering (momenteel) en CL-voetbal. Feyenoord kan nu minstens 10 miljoen euro voor hem vangen. Volgend jaar zeg rond de 6, het hjaar erna loopt ie gratis weg (naar PSV of Ajax?).
Zoals je weet zit Feyenoord al jaren op zwart zaad. Met de verkoop van Kuijt of kalou voor een bedrag van minstens 8 miljoen euro, kun je de selectie meteen naar een veel hoger niveau tillen. Wanneer Goor vertrekt en Feyenoord 2 miljoen vangt, blijft de selectie kwalitatief van mager niveau. Met een spits (Kuijt of Kalou) minder maar wel 10 miljoen op de bank kun je heel wat doen. Blijven Kuijt en Kalou allebei, dan vetrekken ze wellicht komend seizoen en pak je 5 miljoen maar heb je wellicht weer een takkeseizoen achter de rug.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:17 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Maar voor z'n eigen veiligheid kan ie beter niet naar Ajax gaan, en PSV zou ook niet echt handig zijn, want dat zal hem ook niet in dank afgenomen worden.
Maar goed : 2 jaar, dan kan er zoveel gebeuren...
Maar als ie over 2 jaar naar PSV overloopt, dan kan Feyenoord hem niet tegenhouden helaas.
Maar zou ie dat er allemaal voor overhebben, dat ene jaartje?
Dat valt mij ook erg tegen van Snoyl. Hij had vorig jaar echt een heel goed seizoen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:10 schreef Cart_man het volgende:
Snoyl valt me dan weer tegen. Van die andere had ik niks anders verwacht....
[..]
Laat het snel rond zijn.
[..]
Dat zeg jij als supporter. Maar Wotte is geen supporter en hij moet voor zijn eigen hachie op de centen letten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:30 schreef fransie102 het volgende:
Het gaat niet alleen om geld. Kalou moet gewoon niet naar een concurrent gaan, klaar.
wat een kut OPquote:Op zondag 3 juli 2005 17:10 schreef rotskibo het volgende:
Het grote Feyenoord topic #92
[afbeelding]
Op 19 Juli 1908 werd de club opgericht in café de Keyzer, de club heette toen nog Wilhelmina. De naam veranderde in de Hillesluische Football/Feijenoord Combinatie.In mei 1909 werd het H.F.C. Celeritas, en in augustus 1909 sluitte de club zich aan bij de Rotterdamse voetbalbond, en de naam werd veranderd in RVV Celeritas. En opnieuw veranderde de naam op 15 Juli 1912 en wel in R.V.V. Feijenoord. De club voetbalde toen nog op het Afrikanerplein en verhuisde naar de Kromme Zandweg in 1918. En de naam veranderde weer eens, in maart 1923 werd het R.V en A.V Feijenoord. Men speelde daar tot 27 maart 1937. In september 1956 veranderde de naam in Sportclub Feijenoord. En dan eindelijk de laatste naamsverandering die van Sportclub Feyenoord dat was in januari 1972. Dit was eigenlijk alleen maar omdat internationaal de mensen moeite hadden met de lange IJ. Deze is niet overal in de wereld goed uit te spreken,(of komt niet in hun alfabet voor) en aangezien de Y dat wel is, is het dus Feyenoord geworden.
Palmares:
Europacup 1: 1970
Wereldbeker: 1970
Uefa Cup: 1974, 2002
Landskampioen: 1924, 1928, 1936, 1938, 1940, 1961, 1962, 1965, 1969, 1971, 1974, 1984, 1993, 1999
Bekerwinnaar: 1930, 1935, 1965, 1969, 1980, 1984, 1991, 1992, 1994, 1995
Nederlandse Supercup: 1991 ,1999
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voorgaande topics:
[Centraal] Feyenoord
[Centraal] Feyenoord deel 2
[Centraal] Feyenoord (deel 3)
(Centraal) Feyenoord Topic deel 4
(Centraal) FEYENOORD Topic deel 5
(Centraal) Feyenoord topic deel 6
[Centraal] Feyenoord topic deel 7
Centraal] Feyenoord topic deel 8
Centraal Feyenoord topic: Deel 9
Centraal Feyenoord topic: Deel 10
Centraal Feyenoord topic: Deel 11
Centraal Feyenoord Topic: Deel 12
Centraal Feyenoord Topic: van Marwijk rot op!
Centraal Feyenoord topic: Na Bert mag ook Baan weg
Centraal Feyenoord topic: Who's next?!
Centraal Feyenoord topic: Zit Jorien er nog??
[Centraal] Feyenoord topic - Dag Bertje! -
[Centraal] Feyenoord Topic 18[Europa here we come]
[Centraal] Feyenoord Topic 19
Centraal Feyenoord Topic...deel 20
[Centraal] Feyenoord Topic, deel 21
[Centraal] Feyenoord Topic deel 22
[Centraal] Feyenoord Topic deel 23
[Centraal] Feyenoord topic deel 24
[Centraal] Feyenoord Topic 25
[Centraal] Feyenoord topic 26
[Centraal] Feyenoord Topic #27
[Centraal] Feyenoord Topic #28
[Centraal] Feyenoord Topic # 29
[Centraal] Feyenoord Topic # 30
[Centraal] Feyenoord Topic # 31
[Centraal] Feyenoord Topic 32
[ Centraal ] Feyenoord topic #33
[Centraal] Feyenoord topic #34: Op naar de 2e plek!
[Centraal] Feyenoord topic #35: Pascal, kom je nou?
Feyenoord #36: Wie wordt de nieuwe centrale verdediger?
Feyenoord #37 : Robin, succes in Engeland!
Feyenoord topic #38.
Feijenoord topic #39: We zullen nooit vergeten...
Feijenoord-topic #40 : Bert, Kees, Robin en Jorge bedankt!
Feyenoord-topic #41 : Geen Laursen, wie wordt het wel?
Feyenoord-topic #42 : Op naar het nieuwe seizoen!
Centraal Feijenoordtopic #43: Saaie zondagen...
Feyenoord-topic #44:Wie nemen Wotte&Gullit mee uit Portugal?
Centraal Feyenoord-topic #45
Feyenoord-topic #46 : Op naar het nieuwe seizoen! (deel 2)
Feyenoord Topic #47 : Met El Carnicero naar de Alpen!
Feijenoord Topic #48: Feijenoord is het toverwoord
Feijenoord Topic # 49 : Op naar De Graafschap.
Feijenoord Topic # 50
Feyenoord Topic #51
Het misselijkmakende grote FEYENOORD Topic #52.
Het grote FEYENOORD topic #53
Het grote FEYENOORD topic #54
Het grote FEYENOORD topic #55
Het grote FEYENOORD Topic #56: Rotterdam, Ech Wel!
Feyenoord-topic #57: Op naar de eerste stek!
Feijenoord Topic 58: ROTTERDAM!!!
Feijenoord topic #59: Rotterdam ech wel!!!
Feijenoord topic #60: winterstop groet nieuwe achterhoede
Feijenoord Topic #61: Oprotten met die kale teringlijer.
Feyenoord Topic #62: De hoop op versterkingen
Centraal Feyenoordtopic #63: Kalou verkocht aan Chelsea?
Centraal Feyenoordtopic #64: Hofs per direct naar Feyenoord!
Centraal Feijenoord topic #65: Ernst Happel een legende
Centraal Feyenoord Topic #66 - Blood, Sweat & Tears!!
Feyenoord-topic #67: Met onze superspitsen op naar Portugal!
Feyenoord-topic #68 : Dirkie en Salomon zijn helden.
Feyenoord-topic #69 - Met dit bestuur, einde clubcultuur!
Feyenoord topic #70 - De 18 dagen van de waarheid
Het grote FEYENOORD topic #71: We pakken ze!
Het grote FEYENOORD topic #72: Wat hadden ze ons te pakken!
Het grote FEYENOORD topic #73: Een kuip vol tranen
Het grote FEYENOORD topic #74: Deze keer zonder jodentitel
Het grote FEIJENOORD topic #75 - Hand in Hand, Kameraden!
Het grote FEIJENOORD topic #76 - Hand in hand kameraden
Het grote FEIJENOORD topic #77: Actie!
Het Grote Feijenoord topic #78: Komt ie dan he
Het grote Feyenoord topic #79: Tijd voor de grote schoonmaak
FEYENOORD topic #80: Met één Been in het nieuwe seizoen?
Het Feijenoord topic #81: Erwin Koeman de nieuwe trainer
Het Feijenoord topic #82 : De puinhopen van 1 jaar Gullit
Het Feijenoord topic #83 : Het opbouwen van de ruïne
Feyenoord-topic nummer 84: Kampioenen :)
Feyenoord-topic nummer 85: De jeugd heeft de toekomst!
Feyenoord-topic nummer 86: Nog steeds de mooiste club van NL
Feijenoord topic #87: Die goeie ouwe tijd
Feijenoord topic #88: Zaterdag de eerste training
Feijenoord topic 89: Het gaat hard! Bestuur tegen de muur
Feijenoord topic 90: Kalou een verrader?
Het grote Feijenoord topic # 91 : Kalou, teken nou bij!
Hier verder
En dan nog : voor die 6 miljoen koop je echt geen gelijkwaardige spits. Kalou is als speler veel meer waard voor ons dan die paar miljoen. Wotte's taak is zorgen dat Kalou z'n contract verlengd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat zeg jij als supporter. Maar Wotte is geen supporter en hij moet voor zijn eigen hachie op de centen letten.
quote:Rzasa 'vergist' zich en moet weg bij H'veen
5/7/2005 14:26
Tomasz Rzasa is een illusie armer. De Pool dacht zich maandag weer te kunnen aansluiten bij de selectie van SC Heerenveen, maar mocht het trainingsveld niet op. Hij wist niet dat zijn contract was afgelopen.
Rzasa tekende vorige zomer een eenjarig contract bij SC Heerenveen met een optie voor nog een seizoen als hij minstens zeventig procent van de duels zou spelen. Hij voldeed net aan die eis, en dacht dat de optie automatisch zou worden gelicht. Dat bleek niet het geval, hij had het zelf moeten doen aan het einde van vorig seizoen, beweert de Friese club.
Bij Heerenveen komt Rzasa niet meer in de toekomstplannen voor. Met Jeroen Drost, Fernando Derveld, Danijel Pranjic en Alessandro Beccia heeft coach Gertjan Verbeek vier spelers die op de linksachterpositie uit de voeten kunnen.
We hopen niet dat het tot een conflict komt bij de arbitragecommissie', vertelde coach Verbeek in de Leeuwarder Courant. 'Tomasz zoekt nu een andere club. Hij en wij hebben de goede hoop dat hij nog ergens transfervrij aan de bak komt.' De 32-jarige international zou in gesprek zijn met twee clubs
Als Kalou niet wil, dan kan Wotte daar weinig aan veranderen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:52 schreef fransie102 het volgende:
[..]
En dan nog : voor die 6 miljoen koop je echt geen gelijkwaardige spits. Kalou is als speler veel meer waard voor ons dan die paar miljoen. Wotte's taak is zorgen dat Kalou z'n contract verlengd.
Er is toch een reden waarom hij geen contract wil tekenen. Daar moeten Wotte en Kalou uit zien te komen. Zo'n lastige jongen lijkt Kalou me echt niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Als Kalou niet wil, dan kan Wotte daar weinig aan veranderen.
Hij wil CL.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Er is toch een reden waarom hij geen contract wil tekenen. Daar moeten Wotte en Kalou uit zien te komen. Zo'n lastige jongen lijkt Kalou me echt niet.
Kuijt heeft zijn contract verlengd en verbeterd dus al zou die dit jaar niet weg gaan voor een mooi bedrag leverd hij dat volgensd jaar ook nog wel op en misschien wel meer als hij een goed WK speelt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
. Met een spits (Kuijt of Kalou) minder maar wel 10 miljoen op de bank kun je heel wat doen. Blijven Kuijt en Kalou allebei, dan vetrekken ze wellicht komend seizoen en pak je 5 miljoen maar heb je wellicht weer een takkeseizoen achter de rug.
Dan blijft ie toch gewoon nog 1 jaar om ons in de play-offs persoonlijk naar de CL-voorronde te schieten of maakt ie ons met een bijdrage van 30 goals kampioen? Laat ie meteen zien dat die de CL waard is.quote:
Weer een aardig hoog joodgehaltequote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:48 schreef fransie102 het volgende:
• Feyenoord verkoopt Kalou niet aan concurrent. Alphense Boys zoekt verder.
• Teleurstellend resultaat Alphense Boys in eerste oefenwedstrijd.
• Feyenoord weet weer wat winnen is.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:48 schreef fransie102 het volgende:
Nee, ik wou even aantonen dat ik gelijk hadquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:53 schreef hippo-clippo het volgende:
jezus loek, lees 't wereldje dan gwn niet![]()
Ga je nu elke dag posten wat die kk nerds daar posten over Feijenoord, heb je geen leven ofzo![]()
dat vooral doen. Dat is vooruit gangquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:43 schreef Cart_man het volgende:
Rzasa is weer zonder contract...
Laten we hem weer halen.
Je vergeet de 'quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:43 schreef Cart_man het volgende:
Laten we hem weer halen.
Feijenoord komt met vernieuwende kwaliteitsinjectie in verdedigingquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:43 schreef Cart_man het volgende:
Laten we hem weer halen.
Morgen ROHDA, wordt ook leuk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Nou, de eerste test geslaagd, nu vrijdag naar Barendrecht. Dat wordt een leuk duel.
Daar gaat ik eens een kijkje nemen, tenminste. Ik ga het bier proeven.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Nou, de eerste test geslaagd, nu vrijdag naar Barendrecht. Dat wordt een leuk duel.
Fransie 102 zijn club dus.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Dat is tegen Loek B zijn club toch?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Dan ziet Fransie Feyenoord tenminste wel één keer live dit jaar!
Ajax heeft geen supporters.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Klopt, maar ik ben dan ook Ajax-aanhanger.
Te triest gewoon.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:48 schreef fransie102 het volgende:
Ach, ik kan er wel om lachen hoor.quote:
bron: www.lunaticnews.nlquote:Eerste training
Volgens de media werd de eerste training van Ajax gisteren druk bezocht. Uiteraard konden Feyenoord-supporters een lach niet onderdrukken, want die wisten wel beter.
Maar wij kwamen er achter middels een artikel uit BN/De Stem dat veel Ajax-supporters een geldig excuus hadden om hier niet bij aanwezig te zijn. Zij waren namelijk nog herstellende van hun eigen eerste training voor het komende seizoen.
Neuzentocht trekt 300 wandelaars
Door Gino van den Broecke
Een kleine driehonderd wandelaars gingen zaterdag op pad in Terneuzen tijdens de 18e uitgave van de Neuzenwandeltocht. De tocht werd georganiseerd door wandelsportvereniging Zelden Rust.
De omgeving van Terneuzen was ook dit jaar weer het decor van de wandeltocht. De 309 wandelaars konden kiezen uit vier afstanden. De meest fanatieke wandelaars vertrokken om 7.30 uur voor een wandeling van 35 kilometer. De tocht voerde de Belgische en Nederlandse wandelaars onder meer over de Westerscheldedijk en door de groene randen van Terneuzen. Ook passeerden ze twee natuurgebieden in de omgeving van Zaamslag en keerden zo terug naar de startplaats.
In de kantine was er alom tevredenheid, zowel bij de organisatie als ook bij de deelnemende wandelaars. Regelmatig waren er positieve geluiden te horen over de uitgezette route. “Het was een mooie wandeling, vooral het stuk over de dijk was prachtig”, aldus een van de voldane wandelaars.
Voor Zelden Rust had de Neuzentocht bovendien nog een speciaal tintje. Tijdens de dag meldde Bep Meijer-Van Kuijk zich aan als honderdste lid van de Terneuzense wandelvereniging.
Gepubliceerd op: 5 juli 2005
Behalve dat deze 'grappen' vorige week ook al tien keer zijn gemaakt. Ik zou er ook wel om lachen, alleen om nou tien keer dezelfde grap te maken en op je website te plaatsen is echt zielig.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:45 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Ach, ik kan er wel om lachen hoor.
En als er grapjes over een andere bepaalde club worden gemaakt lach ik ook net zo hard.
Nee want alleen feyenoord heeft supporters. Blijf jij maar in die illusie levenquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:22 schreef fransie102 het volgende:
Maar volgens mij zit die VI.nl-redactie in A'dam ofzo
Mooie avatar heb jequote:Op woensdag 6 juli 2005 00:15 schreef hippo-clippo het volgende:
hap hap.. hap maar verder in die jodekoek en stik erin![]()
Ik denk dat er meer mensen rondlopen die zeggen voor ajax te zijn en alleen Sneijder op kunnen noemen als speler van ajax dan dat er zulke mensen zijn die zeggen voor Feyenoord te zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee want alleen feyenoord heeft supporters. Blijf jij maar in die illusie leven
VI.nl is tegenwoordig zo professioneel dat hun webposters alleen nog maar stagaires zijn. Je raad het al, merendeel is voor ajax. Zelfde geldt overigens voor FOK!voetbal. Vrijwel meeste nieuwsposters zijn voor ajax wat je soms terugziet in nieuwsposts.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:22 schreef fransie102 het volgende:
Inderdaad. Meestal lach ik om dit soort grapjes, ook als ze over Feyenoord gaan. Maar dit is gewoon expres gedaan.
Maar volgens mij zit die VI.nl-redactie in A'dam ofzo
quote:Feyenoord doet bod op Nigeriaanse revelatie
R. Deelstra | 06-07-2005 00:58:45
Feyenoord hoopt Promise Isaac naar Rotterdam te halen, valt in het vaak goed geinformeerde Kick Off te lezen. De club van Erwin Koeman hoopt volgens het Nigeriaanse voetbalblad het Turkse Gençlerbirligi voor te zijn in de strijd om de 17-jarige ster van het afgelopen WK onder twintig.
Isaac viel op in Nederland. De aanvaller deed het erg goed met zijn land Nigeria en was een van de belangrijkste spelers in het elftal dat in Utrecht de finale verloor. Isaac zou bij Feyenoord Salomon Kalou moeten opvolgen. De Ivoriaan zegt nog altijd te willen vertrekken, terwijl PSV bij monde van voorzitter Rob Westerhof heeft aangegeven de strijd om Kalou nog niet te hebben opgegeven.
Dan Fletcher kan een sta-in-de-weg zijn voor Feyenoord. De zaakwaarnemer adviseert Isaac om bij Gençlerbirligi te tekenen. Isaac kwam afgelopen seizoen uit voor Grays International uit zijn geboorteland.
Ach, een Nigeriaan die hebben we nog nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 08:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord is in de race voor ene Isaac van Nigeria U20. Die staat op het punt om bij een turkse club te tekenen, maar Feyenoord wil hun voor zijn.
17 jaar, linksbuiten.
[b]
[..]
Nepsupporters heb je overal rondlopen Kaap.quote:Op woensdag 6 juli 2005 08:06 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer mensen rondlopen die zeggen voor ajax te zijn en alleen Sneijder op kunnen noemen als speler van ajax dan dat er zulke mensen zijn die zeggen voor Feyenoord te zijn.
Maakt toch niet uit, zolang er niks in de jeugd rondloopt van goede kwaliteit.quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Ach, een Nigeriaan die hebben we nog niet![]()
okquote:Feyenoord chase Turkey-bound Isaac KICK OFF can exclusively reveal today that Flying Eagles skipper Promise Isaac has been offered a five-year contract by top Dutch side Feyenoord just as he has virtually committed to sign for Turkish club Genclerbiligi this week.
Isaac has been rumoured to have signed for French club AJ Auxerre but KICK OFF findings here in Europe have revealed that his mother has already been flown to Ankara, in Turkey, to witness her son put pen to paper on a three-year deal just as Feyenoord have come forward with a long-term contract.
"Feyenoord have a done offer for this player but his English manager Dan Fletcher has insisted his player will go ahead and sign for this Turkish club and afterwards make his way to mainland Europe," said a top Eagles star, who has also starred in the Turkish League.
"This boy's future is here in Europe and there is really no sense taking him over to Turkey, where they do not respect contracts and where only players in the last years go to after they have played their best years in Europe."
Isaac has been lined up by Feyenoord as a replacement for Ivory Coast-born Salomon Kalou, who wants to quit the Rotterdam outfit this summer.
Feyenoord have already turned down a bid by rivals PSV for the free-scoring striker.
Die Taibo ofzo die gaat naar Duitsland.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:12 schreef Kaap het volgende:
Ze moeten de linksback van Nigeria -20 ook halen. Speelt nu bij Olympique zag ik.
Niks mis met Duitsland. Bier en bratwurstquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:27 schreef Kaap het volgende:
jah die Taiwo moeten ze echt naar Nederland halen. Niet naar Duitsland bah.
Bij mij ook.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Vandaag bevestiging dat m'n SCC geactiveerd is. Hoef ik tenminste niet voor jan lul op en neer naar R'dam alleen om die de activeren!
Nee inderdaad, leuk voetbal ook nog eens.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:33 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Niks mis met Duitsland. Bier en bratwurst [afbeelding]
quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Vanavond Loek uit?
Hij speelde niet maar hij liep er wel rondquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:31 schreef fransie102 het volgende:
Kuyt zat niet eens op de bank. Z'n naam werd niet genoemd bij de reserves.
Geen automatismen? Haha je gaat toch niet beweren dat dát je verraste?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:29 schreef fransie102 het volgende:
[..]
GVD wat een tyfusweerJe zag echt dat Koeman aan het expirimenteren was, nog totaal geen automatismen en die Ostlund is een ramp. Die Pardo en Hofs zijn overigens echt niet langer dan 1.60
Ostlund een ramp? Rot op.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:29 schreef fransie102 het volgende:
[..]
GVD wat een tyfusweerJe zag echt dat Koeman aan het expirimenteren was, nog totaal geen automatismen en die Ostlund is een ramp. Die Pardo en Hofs zijn overigens echt niet langer dan 1.60
Nee, dat had ik ook wel verwacht.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:50 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Geen automatismen? Haha je gaat toch niet beweren dat dát je verraste?
Man, die kerel had gewoon moeite met de spitsen van ROHDA. Hij werd keer op keer verrast, en meteen in de 1e minuut liet ie al steekjes vallen.quote:
Irritant ventje ben jij zegquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:26 schreef hippo-clippo het volgende:
je eerste wedstrijdje Feijenoord loek?![]()
Die vent moet weer op peil komen...zie je niet dat hij een bierbuik heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:22 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Man, die kerel had gewoon moeite met de spitsen van ROHDA. Hij werd keer op keer verrast, en meteen in de 1e minuut liet ie al steekjes vallen.
Greene speelde goed en haalde veel ballen weg die in de buurt van het doel kwamen, zonder hem had ROHDA nog wel gescoord ook.
En die Aerts stond flink te schreeuwen en coachen"Alex, heeee!! Alex!!!"
Was jij er ook nog?
Dus jij kan geen voetbal kijken zonder drank?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die vent moet weer op peil komen...zie je niet dat hij een bierbuik heeft.
Ik was er niet. Morgen weer werken, geen goed idee om brak daar te zijn...
Waar suggereer ik dat?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dus jij kan geen voetbal kijken zonder drank?
Rohda Raalte – Feyenoord 0-5quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:28 schreef Kaap het volgende:
Wat was de opstelling trouwens? Ben wel benieuwd naar verdediging en middenveld.
quote:Koeman maant Bart Goor: 'Verman je'
7/7/2005 9 :41
Bart Goor trainde de voorbije dagen met duidelijke tegenzin bij Feyenoord, en dat schoot bij de nieuwe trainer Erwin Koeman in het verkeerde keelgat. Vandaar dat de coach de Belg opriep om zich op zijn huidige werkgever te richten.
'Het enige wat ik op dit moment kan doen is Goor proberen opnieuw te motiveren', aldus Koeman in het AD. 'In België noemen ze hem een grote meneer. Nou, in mijn ogen ben je een grote meneer als je ondanks alle problemen toch laat zien dat je er staat.'
Koeman preekte daarbij natuurlijk in eerste instantie voor eigen parochie, maar hield de middenvelder voor dat hij zélf ook baat heeft bij een maximale trainingsinzet.
'Hoe het ook verder met hem gaat, hij moet er wel voor zichzelf voor zorgen dat hij fysiek op orde blijft. Waar hij ook gaat spelen, hij heeft daar profijt van', aldus Koeman, die het binnenkort wellicht bovendien zonder Bruno Basto moet stellen. De Portugees praat met enkele buitenlands clubs.
Östlund in de basisquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Rohda Raalte – Feyenoord 0-5
Scoreverloop:
6´ 0-1 Kalou
25´ 0-2 Boussaboun
43´ 0-3 Leonardo
52´ 0-4 Östlund
65´0-5 Hofs
Opstelling Feyenoord
Eerste helft: Aerts; Östlund, Greene, Paauwe, Snoyl; De Graaf, Schreuder, Goor; Leonardo, Boussaboun en Kalou.
Tweede helft: Aerts; Östlund, Greene, Bahia, Bosschaart; Hofs, Ghaly, Pardo; Castelen, Lazovic en Magrão.
Feijenoord zoekt nog een verdedigende middenvelder. Er gaat er ook een komen, van het 'niveau' Simons, de vraag is alleen wanneer. Komt deze middenvelder dan gaat Schreuder terug naar RKC.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:10 schreef sqlsmurft het volgende:
De hamvraag is of Schreuder nu wel rendeert ?
RKC heeft stille hoop dat hij terugkomt, maar waarop is dat gebaseerd
En pruimt het feijenoordpubliek hem dit seizoen wel?
Op vakantie...quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Östlund in de basis![]()
Waar is Saidi eigenlijk?
Dat kwam natuurlijk door de uitblinkende linksback van ASWH dat Castelen niemand voorbij kwam. Geen andere linksback is daar tot in staat.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:55 schreef methodmich het volgende:
Het zegt trouwens niet veel... Vorig jaar bij ASWH kwam Castelen geen man voorbij en een maand later stond ie in Oranje.
Als hij meer laat zien als, dat hij gedaan heeft mag hij best in de basis, maar hij liet zo weinig zien, speelde zo op safe.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen problemen met Schreuder, wil hem alleen niet in de basis zien. Wel een oudere speler waar jongere spelers wat van kunnen leren. Of dat op voetbalgebied ook zo is moet dan nog bezien worden.
Extra lullig is dat die linksback is opgeleid door jullie stichting.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat kwam natuurlijk door de uitblinkende linksback van ASWH dat Castelen niemand voorbij kwam. Geen andere linksback is daar tot in staat.
quote:Tony Adams jeugdtrainer Feyenoord
Tony Adams traint komend seizoen het beloftenelftal van Feyenoord. Feyenoord bereikte deze week een akkoord met de Engelse oud-voetballer.
Adams speelde ruim twintig jaar voor Arsenal. Hij behaalde enkele weken terug in Engeland het hoogste trainersdiploma. Arsene Wenger wil hem in de toekomst opnemen in de technische staf van Arsenal, maar vond het beter als Adams eerst ervaring ging opdoen in het buitenland.
Het verschil is dat Van Basten niet beslist over wie de Gouden Schoen krijgtquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:55 schreef methodmich het volgende:
Het zegt trouwens niet veel... Vorig jaar bij ASWH kwam Castelen geen man voorbij en een maand later stond ie in Oranje.
Dus wellicht is Ostlund na volgend seizoen winnaar van de Gouden Schoen.
Het belofte elftal trainen, doh.quote:
Niks, maar een 'legende' uit Engeland in Nederland?quote:
Hem rust gevenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:50 schreef HomerJ het volgende:
Wat wil Koeman bereiken met Kuyt op de tribune te laten
Z'n zee aan ervaring delen met gassies die aan het begin van hun carriére staan?quote:
Laat die gast een terminale ziekte aan zijn hart krijgen.quote:Kuip verdwijnt bij WK Voetbal
Als Nederland het WK Voetbal van 2018 binnenhaalt, zal de Kuip worden afgebroken. Dat zei Marcel Sturkenboom van NOC*NSF woensdag bij de Langs De Lijn. “Het stadion voldoet niet meer aan de huidige eisen van de FIFA.” En Nederland onderzoekt ook of het de Olympische Spelen wil, benadrukte hij nogmaals.
Tuurlijk, daar ontkom je helaas niet aan, maar dat zo'n graftak het dan gelijk over afbreken heeft, we zullen zijn huis eens afbreken. En een Olymisch Stadion hoeven we al helemaal niet, krijg je zo'n atletiekbaan eromheen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:37 schreef Kaap het volgende:
Nah CM, het feit is dat de Kuip inderdaad verouderd raakt. Afbreken zou heel erg zonde en eigenlijk niet mogen maar ik begrijp wel dat er een nieuw stadion moet komen.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar ontkom je helaas niet aan, maar dat zo'n graftak het dan gelijk over afbreken heeft, we zullen zijn huis eens afbreken. En een Olymisch Stadion hoeven we al helemaal niet, krijg je zo'n atletiekbaan eromheen.
Heb je gezien hoe het stadion van FC Wageningen erbij ligt? Als de Kuip er zo zou bij liggen, zou mij dat ook pijn doen. Als de Kuip behouden zou blijven dan zou deze wel onderhouden moeten worden. Maar wie betaald dat?quote:De Kuip is helaas geen nationaal monument![]()
De Kuip is wel een beschermd monument toch?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:51 schreef Luni het volgende:
[..]
De Kuip is helaas geen nationaal monument![]()
Omdat het niet de eeuwige levensduur heeft. Metaalmoeheid en betonrot zullen de tol eisen. Hierdoor kan geen veiligheid meer worden gegarandeerd voor de bezoekers van De Kuip. Hierdoor zal Feyenoord vanaf maximaal 2035/2036 in een ander stadion moeten gaan voetballen als ik het niet mis heb. Echter, De Kuip is een momument en mag hierdoor volgens mij niet worden afgebroken. De plannen zijn dan ook om een nieuw stadion te bouwen op Varkenoord of op de Maasvlakte.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:37 schreef manny het volgende:
Waarom zou Fnrd de Kuip moeten verlaten. Is het mooiste stadion van nederland ! heb ik iets gemist ?
Maar goed, je moet ook realistisch zijn : betaal jij die 100.000 euro onderhoud per maand voor de Kuip als er straks niet meer in gespeeld wordt?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:33 schreef FrankyMcG het volgende:
De Kuip afbreken: NOOIT!
Helaas zullen we hem wel ooit moeten verlaten....
Ik betaal al voor zoveel nutteloze dingen hier in Nederland, dat ik dat onderhoud van de Kuip een nuttige besteding vind!quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:15 schreef fransie102 het volgende:
Maar goed, je moet ook realistisch zijn : betaal jij die 100.000 euro onderhoud per maand voor de Kuip als er straks niet meer in gespeeld wordt?
Dan gebeurt het dus nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:34 schreef Staanplaats het volgende:
FF opgezocht, het staat op de monumentenlijst van Rotterdam.
Schrappen we toch de subside voor boomblad-staren-voor-gevorderden, en beeldende-kunst-met-theelepels...kom je al een eind johquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:15 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Maar goed, je moet ook realistisch zijn : betaal jij die 100.000 euro onderhoud per maand voor de Kuip als er straks niet meer in gespeeld wordt?
Zeer goed initiatief!!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:39 schreef Staanplaats het volgende:
Kijk, dit is nog eens een goed initiatief!
Leerzame middag voor Feyenoord in Rotterdamse haven
[ Feyenoord.nl ]
Wie De Kuip sloop, zal zelf gesloopt worden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:33 schreef FrankyMcG het volgende:
De Kuip afbreken: NOOIT!
Wijze woorden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:17 schreef CategoryC het volgende:
[..]
Wie De Kuip sloop, zal zelf gesloopt worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:17 schreef CategoryC het volgende:
[..]
Wie De Kuip sloop, zal zelf gesloopt worden.
Dat willen ze juist net niet bij het nieuwe Feijenoord stadion. Ze willen het nog steeds een voetbalstadion laten zijn, met zo min mogelijk zooi eromheen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:48 schreef Staanplaats het volgende:
pfff metaalvermoeidheid....'t gaat allemaal gewoon om 1 ding de keiharde knaken..
Ze willen gewoon een stadion met zoveel hectare woonboulevard. Als we dan toch nieuw gaan bouwen, pleur er maar meteen een hele zooi Pubs omheen ipv kappers, woonspecialisten, en modezaken.
Niet? Ik wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik zie bij Feyenoord trouwens nog steeds geen selectie die ook maar aanspraak mag doen om
Kampioen te worden en we hebben niet veel tijd meer.
Heb je ook een versie met Steven Gerrard en CFC?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dit plaatje deed een glimlach op mijn gezicht doen verschijnen:
[afbeelding]
Ik heb Hiddink altijd een symphatieke man gevonden, maar nu mag ie echt dood vallenquote:Hiddink heeft Kalou nog niet uit het hoofd gezet
8/7/2005 10:21
Guus Hiddink heeft de hoop nog altijd niet verloren dat Salomon Kalou komende seizoen in het shirt van PSV is te bewonderen. De coach zelf wil de Ivoriaan er nog altijd bij hebben.
'Hij is zeer welkom bij ons', zo liet de PSV-coach optekenen in de GPD Bladen. 'Feyenoord weet dat, we hebben dat formeel laten weten. Nu is er even rust, maar op de achtergrond zijn er altijd bewegingen. Ik begrijp de emoties die bij Feyenoord leven, maar dit hoort bij topvoetbal.'
Kalou zou in Eindhoven de beoogde vervanger moeten worden van de naar Manchester United vertrokken Ji-Sung Park, aldus Hiddink, die bovendien liet weten dat hij er op rekent dat ook Lee naar Old Trafford zal vertrekken.
Heb je die ook in de versie van Simons?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:52 schreef Cart_man het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dit plaatje deed een glimlach op mijn gezicht doen verschijnen:
[afbeelding]
En Feyenoord ook als ze alsnog Kalou verkopen ...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:01 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik heb Hiddink altijd een symphatieke man gevonden, maar nu mag ie echt dood vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |