"Hens?" Vuur?quote:Zullen we het dan maar niet hebben over die 3 keer hens van Ajax waar door Temmink niet werd voor gefloten ?
De topictitel is geweldigquote:Op zondag 17 april 2005 21:24 schreef rotskibo het volgende:
Die topictitel![]()
En nog een keer: Wie weet hoe dat nummer heet dat ze voor de wedstrijd draaiden met Rotterdam Rotterdaaaaaam ?![]()
Zonde, maar hij zou hier waarschijnlijk toch niet meer aan bod zijn gekomen.quote:17-04-2005: Smolarek blijft in Dortmund
[Bron: Elf]
De website van voetbalblad Elf meldt dat Ebi Smolarek bij Borussia Dortmund blijft spelen. De club uit de Duitse Bundesliga zal 1,4 miljoen euro overmaken naar Feyenoord, de club waar Smolarek nog tot medio 2006 onder contract stond. De 24-jarige Poolse vleugelspits speelt sinds januari op huurbasis in Dortmund en is er onder de vleugels van trainer Bert van Marwijk helemaal opgeleefd. Hij scoorde bij zijn debuut tegen VfL Wolfsburg en is betrokken bij haast elke aanvallende actie. De supporters in Dortmund zijn ook lyrisch van hem. Na een gesprek met Feyenoord bleek dat de Rotterdammers bereid waren mee te werken aan een definitieve transfer. Komende week wordt het contract tussen de drie partijen ondertekend.
De titel weet ik niet, maar is dat niet Frederique Spigt die dat zingt? (kan je zoeken op haar naam dan vindt je vast wel wat!)quote:Op zondag 17 april 2005 21:24 schreef rotskibo het volgende:
Die topictitel![]()
En nog een keer: Wie weet hoe dat nummer heet dat ze voor de wedstrijd draaiden met Rotterdam Rotterdaaaaaam ?![]()
Blijkbaar omdat de F'noorders te laks zijn om zelf een nieuw topic te openen als het ouwe topic vol is?quote:Op zondag 17 april 2005 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom worden de Feyenoord topics tegenwoordig iedere keer door Ajacieden geopend met zo'n lompe topic-titel?
Oh, een nieuw topic komt er dan heus ook wel een keer hoorquote:Op zondag 17 april 2005 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijkbaar omdat de F'noorders te laks zijn om zelf een nieuw topic te openen als het ouwe topic vol is?
Het was toch echt een man die dat zongquote:Op zondag 17 april 2005 22:47 schreef Tomatenboer het volgende:
De titel weet ik niet, maar is dat niet Frederique Spigt die dat zingt? (kan je zoeken op haar naam dan vindt je vast wel wat!)
Was het niet Cox icm nog iemand?quote:Op zondag 17 april 2005 23:43 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Het was toch echt een man die dat zong![]()
En dat zegt nota bene jijquote:Op zondag 17 april 2005 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom worden de Feyenoord topics tegenwoordig iedere keer door Ajacieden geopend met zo'n lompe topic-titel?
Het schijnt bovendien erg leuk te zijn zo goed als complete topics te verzieken door er bijna een Ajax topic van te maken.
Vastgesnoerd.quote:Op maandag 18 april 2005 00:12 schreef sjun het volgende:
Dit lijkt me hèt geschikte moment om Ad Melkert aan Feyenoord te verbinden.
quote:
Wat is er dan zo irritant aan mijn postgedrag?quote:Op maandag 18 april 2005 00:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee, ik irriteer me alleen aan je post gedrag, that's all...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |