abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 april 2005 @ 20:55:39 #1
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26306355

quote:
Zullen we het dan maar niet hebben over die 3 keer hens van Ajax waar door Temmink niet werd voor gefloten ?
"Hens?" Vuur?

Hands heb ik niet gezien, ondanks de 2 keer dat ik de wedstrijd op C+ heb bekeken.

/edit: Stil hier jongens, jullie mogen wel reageren hoor!

[ Bericht 12% gewijzigd door twi op 17-04-2005 21:29:30 ]
pi_26306838
In het stadion was het iig goed te zien !!!
Pakkende topictitel trouwens
En hou eens op met dat taalpurisme kneus
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zondag 17 april 2005 @ 21:16:12 #3
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26306961
Jahoor, in 't stadion kan je 't beter zien dan in de 10 herhalingen op Canal +
pi_26307152
Waar is mijn topic .
slettebak [@] gmail.com
pi_26307202
Die topictitel

En nog een keer: Wie weet hoe dat nummer heet dat ze voor de wedstrijd draaiden met Rotterdam Rotterdaaaaaam ?
pi_26307247
quote:
Op zondag 17 april 2005 21:24 schreef rotskibo het volgende:
Die topictitel

En nog een keer: Wie weet hoe dat nummer heet dat ze voor de wedstrijd draaiden met Rotterdam Rotterdaaaaaam ?
De topictitel is geweldig
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 17 april 2005 @ 22:14:13 #8
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26308601
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_26308673
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 17 april 2005 @ 22:17:34 #10
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_26308692
Wat jullie nodig hebben is een solide middenvelder en een goede verdediger.
Veel te onevenwichtige selectie, alle kwaliteit in de voorhoede. Leuk zo'n Lazovic, ik vind het een schitterende speler, maar Feijenoord heeft er gewoon bar weinig aan...
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zondag 17 april 2005 @ 22:30:30 #11
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26309083
We hebben het gewoon uitstekend geregeld met Gullit op de bank.
pi_26309247
quote:
17-04-2005: Smolarek blijft in Dortmund
[Bron: Elf]

De website van voetbalblad Elf meldt dat Ebi Smolarek bij Borussia Dortmund blijft spelen. De club uit de Duitse Bundesliga zal 1,4 miljoen euro overmaken naar Feyenoord, de club waar Smolarek nog tot medio 2006 onder contract stond. De 24-jarige Poolse vleugelspits speelt sinds januari op huurbasis in Dortmund en is er onder de vleugels van trainer Bert van Marwijk helemaal opgeleefd. Hij scoorde bij zijn debuut tegen VfL Wolfsburg en is betrokken bij haast elke aanvallende actie. De supporters in Dortmund zijn ook lyrisch van hem. Na een gesprek met Feyenoord bleek dat de Rotterdammers bereid waren mee te werken aan een definitieve transfer. Komende week wordt het contract tussen de drie partijen ondertekend.
Zonde, maar hij zou hier waarschijnlijk toch niet meer aan bod zijn gekomen.
pi_26309667
quote:
Op zondag 17 april 2005 21:24 schreef rotskibo het volgende:
Die topictitel

De titel weet ik niet, maar is dat niet Frederique Spigt die dat zingt? (kan je zoeken op haar naam dan vindt je vast wel wat!)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_26310056
Waarom worden de Feyenoord topics tegenwoordig iedere keer door Ajacieden geopend met zo'n lompe topic-titel?

Het schijnt bovendien erg leuk te zijn zo goed als complete topics te verzieken door er bijna een Ajax topic van te maken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 17 april 2005 @ 23:02:34 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26310195
quote:
Op zondag 17 april 2005 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom worden de Feyenoord topics tegenwoordig iedere keer door Ajacieden geopend met zo'n lompe topic-titel?
Blijkbaar omdat de F'noorders te laks zijn om zelf een nieuw topic te openen als het ouwe topic vol is?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_26310256
quote:
Op zondag 17 april 2005 23:02 schreef golfer het volgende:

[..]

Blijkbaar omdat de F'noorders te laks zijn om zelf een nieuw topic te openen als het ouwe topic vol is?
Oh, een nieuw topic komt er dan heus ook wel een keer hoor

Maar verklaring geaccepteerd
pi_26311350
quote:
Op zondag 17 april 2005 22:47 schreef Tomatenboer het volgende:

De titel weet ik niet, maar is dat niet Frederique Spigt die dat zingt? (kan je zoeken op haar naam dan vindt je vast wel wat!)
Het was toch echt een man die dat zong
pi_26312040
Prachtig scoreverloop!!

Mooi beeld ook, die jankende f'knerders
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_26312149
quote:
Op zondag 17 april 2005 23:43 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Was het niet Cox icm nog iemand?
pi_26312185
quote:
Op zondag 17 april 2005 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:

Het schijnt bovendien erg leuk te zijn zo goed als complete topics te verzieken door er bijna een Ajax topic van te maken.
En dat zegt nota bene jij
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 18 april 2005 @ 00:12:30 #21
52589 sjun
uit solidariteit
pi_26312193

Dit lijkt me hèt geschikte moment om Ad Melkert aan Feyenoord te verbinden.

Hand in hand, de kamaraden...

[ Bericht 31% gewijzigd door sjun op 18-04-2005 00:23:26 ]
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  maandag 18 april 2005 @ 00:13:03 #22
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26312212
quote:
Op maandag 18 april 2005 00:12 schreef sjun het volgende:
Dit lijkt me hèt geschikte moment om Ad Melkert aan Feyenoord te verbinden.
Vastgesnoerd.
pi_26312243
quote:
Op maandag 18 april 2005 00:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En dat zegt nota bene jij
uhm jah? hoezo? What's your point?

Ben je met een persoonlijke vete tegen mij bezig ofzo sukkel?
pi_26312258
Nee, ik irriteer me alleen aan je post gedrag, that's all...
In Southern Sun
pi_26312283
quote:
Op maandag 18 april 2005 00:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee, ik irriteer me alleen aan je post gedrag, that's all...
Wat is er dan zo irritant aan mijn postgedrag?
pi_26312342
Je anti Ajax houding en dan iets met potten en ketels...
In Southern Sun
  maandag 18 april 2005 @ 00:19:11 #27
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26312363
Probeer eventuele persoonlijke 'vetes' buiten dit topic met elkaar op te lossen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_26312373
zolly...
In Southern Sun
pi_26312393
Maar het lijkt me wel zo fair dat een Feyenoorder een suggestie voor een topic-titel mag doen.
That's all folks!
pi_26312394
quote:
Op maandag 18 april 2005 00:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Je anti Ajax houding en dan iets met potten en ketels...
ja goed heh, maar dat heeft iedereen toch wel een beetje, en heeft wat met gezonde onderlinge rivaliteit te maken, bedoel kan niet zeggen dat de Ajax supporters hier op Fok altijd zo reeël zijn.
Soms heb ik trouwens best een eerlijke, of objectief standpunt hoor, soms dan.....
  maandag 18 april 2005 @ 00:20:37 #31
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26312397
quote:
Op zondag 17 april 2005 23:43 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Dat zegt 'ie toch? Frederique Spigt dus
quote:
Op maandag 18 april 2005 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar het lijkt me wel zo fair dat een Feyenoorder een suggestie voor een topic-titel mag doen.
Uiteraard, het lolletje is geweest. Zolang ik maar de kans krijg om in mijn openingspost daarna me te kunnen distancieren van die verandering
  maandag 18 april 2005 @ 10:01:35 #32
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26316453
Ik had er een paar van jullie goed te pakken ja.
A.M.A.B
pi_26316531
quote:
Op maandag 18 april 2005 10:01 schreef Cart_man het volgende:
Stoere kerel
Koning.
  maandag 18 april 2005 @ 10:10:13 #34
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26316612
quote:
Op maandag 18 april 2005 10:06 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Stoere kerel
Je weet toch.
A.M.A.B
  maandag 18 april 2005 @ 10:12:54 #35
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26316653
quote:
He Cart_man, geef je even een seintje als je een nieuw usericon wilt, heb er hier nog eentje liggen met wat mooie acties van Basto en Ghaly
pi_26318014
quote:
Ik had nog zo gehoopt dat jij die bom in elkaar had geknutseld .
slettebak [@] gmail.com
pi_26318023
Gullit zal wel een flinke stand hebben .

slettebak [@] gmail.com
pi_26318292

Whuhuh.
slettebak [@] gmail.com
pi_26318347
Er staan nog steeds geen fotos op Gijs' site...

De Graaf in de basis
pi_26318392
Wat denken de mensen hier van de halve finale woensdag, beetje vertrouwen?
slettebak [@] gmail.com
pi_26318560
quote:
ROTTERDAM - De laatste landstitel van Feyenoord dateert uit 1999. De club is zeer actief op de transfermarkt, maar de vraag is: hoe word je kampioen met Basto en Östlund?

Wie Dirk Kuijt diep in de ogen keek, daar in een gang van De Kuip na Feyenoord - Ajax, zag iets van paniek, berusting en verdriet. Kuijt vroeg zich ongetwijfeld af of hij tot sint-juttemis moet wachten om een landstitel te beleven in Rotterdam.

Meer dan een elftal nieuwe spelers meldde zich dit seizoen in De Kuip, maar door de tweede nederlaag op rij (Den Bosch en Ajax), wordt het een hele klus om het aantal punten van vorig seizoen te evenaren. Dan moet Feyenoord in de laatste vijf duels minimaal twaalf punten halen, terwijl dat laatste jaar onder trainer Van Marwijk een tussenjaar was. Wat is Feyenoord derhalve opgeschoten met al die transfers sindsdien? Feitelijk niets. Vierde in plaats van derde. Tussenjaren rijgen zich aaneen.

Sterker nog: de ploeg van Van Marwijk draaide uitstekend na de winterstop, maar diens opvolger Gullit en technisch directeur Wotte wisten geen passend vervolg te geven door de schrikbarende wisselvalligheid.

Nog simpeler gesteld: Dirk Kuijt heeft geen tijd om tot sint-juttemis te wachten. Hij wil voetballen in de Champions League, maar met een linksback als Basto en middenvelders als De Graaf, Ghaly of Pardo is een titel ver weg.

Alexander Östlund is een stoere rechtsachter en verdedigend helemaal niet zo slecht, maar puur als voetballer is hij gewoon minder dan de Koreaan Song, die in het begin van het seizoen moest vertrekken omdat hij niet aardde. Wie Östlund ziet razen over het veld, krijgt het gevoel dat het eerste elftal van Feyenoord ook voor een gewone sterveling te halen is.

Feyenoord is, nog meer dan onder de vorige technisch directeur Rob Baan, een handelshuis geworden. Van de eigen opleiding wordt vrijwel niets meer vernomen, een enkeling (Kalou) daargelaten.

In handelshuis Feyenoord staat pronkstuk Dirk Kuijt uitgestald in het midden, onder een mooie, gepoetste stolp, naast het andere kroonjuweel, Salomon Kalou.

Maar pronkstuk Kuijt was gisteren boos en teleurgesteld, zo vertelde hij met zachte stem, om de knulligheid waarmee zijn club de voorsprong van 2-1 weggaf.

Kuijt en Kalou speelden geen geweldige wedstrijd, maar ze scoorden allebei. Kuijt staat op 23 doelpunten in de competitie en Kalou op 19. Samen 42 treffers, een prachtig aantal voor een aanvalskoppel, ongeveer zo goed als Van Hooijdonk-Tomasson. Hun trefzekerheid is echter geen garantie voor succes.

Ajax grendelde de aanvoer naar hen redelijk af en vrijwel nooit was die stelling te doorbreken. Shinji Ono gaf in het verleden de ene na de andere geniale steekbal. Zelfs door menig Ajacied werd hij geprezen als de beste voetballer op de Nederlandse velden. Sinds 2003 gaat het steeds minder met hem. Met elke opleving is Feyenoord blij, want dan staat hij in de etalage van het handelshuis.

Wotte zei al voor het seizoen dat Ono mocht vertrekken. Te vaak geblesseerd, te vaak naar Japan. Maar Ono moet een miljoentje of vijf opbrengen, want het mooiste geluid in een handelshuis is een rinkelende kassa.

Ghaly's zaakwaarnemer vertelde gisteren dat Liverpool voor hem op de tribune zat en dat Feyenoord openlijk aan hem twijfelt, want de Egyptenaar is soms alles en heel vaak niets.

Lazovic is een uitstekende spits, maar met Kuijt en Kalou is hij eigenlijk overbodig. Ono, Ghaly en Lazovic waren aankopen van Baan, maar wat te denken van Wotte en Gullit?

Voor het seizoen kwamen Goor, Basto, Saïdi, Magrao, Babos, Bosschaart, Castelen en, van filiaal Excelsior, Kalou. In de winterstop volgden Gibbs, Östlund, De Graaf, Bahia, Bandalovski en Hofs en voor volgend seizoen roert Feyenoord zich ook alweer danig, met Boussaboun, Aerts en Greene.

De vraag is of de som van al die delen genoeg is voor het eerste kampioenschap sinds 1999.

Een jongetje huilde gisteren onbedaarlijk in de schoot van zijn vader. Iets van dat verdriet was terug te zien in de ogen van Dirk Kuijt.
Nuttige aankopen Boussaboun, Aerts en Greene...
pi_26318574
Ik heb weinig vertrouwen in komende woensdag, PSV speelt erg constant, en verliest vrijwel nooit, zelfs niet in de Champions League.

Feyenoord speelt erg wisselvalig, met een lakse wedstrijdinstelling, en veel's te slordig, bovendien is de verdediging te traag, en te lui om de gaten die vallen weer dicht te lopen.

Maar ja, je weet maar nooit, voor hetzelfde geld krijgen Kalou en Castelen het weer op hun heupen, of heeft Kuyt z'n killer instinct weer teruggevonden.

Één ding is zeker, aan Kuyt zal het niet liggen komende woensdag, en aan Babos ook niet, die vallen over het algemeen weinig te verwijten.

De wedstrijd Willem II - Ajax is trouwens ook geen vooraf uitgemaakte zaak, PSV won ook maar met 0-1 daar, dus ik denk dat Ajax het toch nog lastig kan gaan krijgen daar in Stilburg.

Ik hoop in ieder geval wel op een finale Feyenoord - Ajax, maar ik gok toch op PSV - Ajax helaas.

Maar ja, die Amstelcup is toch maar een schamel troostprijsje gezien het slechte seizoen, alleen voor PSV en Willem II zou de prijs nog betekenis hebben. (Voor PSV wellicht de dubbel of zelfs treble, en voor Willem II is het natuurlijk gewoon een historische hoofdprijs).
pi_26318630
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:42 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Nuttige aankopen Boussaboun, Aerts en Greene...
Alleen Greene lijkt mij idd. een verstandige aankoop (aanvallers en goede keepers genoeg), Greene is volgens mij wel een goede verdediger, en die kunnen we wel gebruiken.

Is Greene trouwens Nederlander van origine? (ja sorry voor mijn beperkte voetbalkennis )
pi_26318694
Kuyt zegt dat ie de toezegging heeft gekregen dat er minstens 1 'directe' versterking bijkomt.

Dan vraag ik mij af, wat zijn alle andere aankopen geweest dan? Voor de toekomst? Ach, ze zijn gratis dus maar kijken wat het wordt?

PFfffff
pi_26318828
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:20 schreef JaWi het volgende:
Gullit zal wel een flinke stand hebben .

[afbeelding]
pi_26318949
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Alleen Greene lijkt mij idd. een verstandige aankoop (aanvallers en goede keepers genoeg), Greene is volgens mij wel een goede verdediger, en die kunnen we wel gebruiken.

Is Greene trouwens Nederlander van origine? (ja sorry voor mijn beperkte voetbalkennis )
Babos was zowel zondag als woensdag weer niet al te best. Aerts lijkt me dan voor Feyenoord ook een hele verstandige aankoop.

Greene is het proberen waard, Boussabon begrijp ik niet zo goed. Die zal het ook niet gaan maken bij Feyenoord.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26319044
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb weinig vertrouwen in komende woensdag, PSV speelt erg constant, en verliest vrijwel nooit, zelfs niet in de Champions League.

Feyenoord speelt erg wisselvalig, met een lakse wedstrijdinstelling, en veel's te slordig, bovendien is de verdediging te traag, en te lui om de gaten die vallen weer dicht te lopen.

Maar ja, je weet maar nooit, voor hetzelfde geld krijgen Kalou en Castelen het weer op hun heupen, of heeft Kuyt z'n killer instinct weer teruggevonden.

Één ding is zeker, aan Kuyt zal het niet liggen komende woensdag, en aan Babos ook niet, die vallen over het algemeen weinig te verwijten.

De wedstrijd Willem II - Ajax is trouwens ook geen vooraf uitgemaakte zaak, PSV won ook maar met 0-1 daar, dus ik denk dat Ajax het toch nog lastig kan gaan krijgen daar in Stilburg.

Ik hoop in ieder geval wel op een finale Feyenoord - Ajax, maar ik gok toch op PSV - Ajax helaas.

Maar ja, die Amstelcup is toch maar een schamel troostprijsje gezien het slechte seizoen, alleen voor PSV en Willem II zou de prijs nog betekenis hebben. (Voor PSV wellicht de dubbel of zelfs treble, en voor Willem II is het natuurlijk gewoon een historische hoofdprijs).
Ik hoop net als jij op een finale Feyenoord-Ajax, gewoon in sportief opzich, niet omdat ik gek ben op rellen.
Een finale die toch wel reëel is hoor. Een wedstrijd Feyenoord-PSV staat in principe opzich. Meestal is PSV ook beter dan Feyenoord (in de competitie ook), maar Feyenoord heeft dan toch vaak genoeg kunnen winnen van PSV. Bovendien neemt PSV de Amstel Cup niet zo serieus, de CL en Landstitel is voor hun belangrijker. Ten slotte maakte PSV een zeer matige indruk tegen Willem II. Feyenoord zal het wellicht zelf wel in de hand hebben, als ze spelen zoals tegen Den Bosch of Ajax, dan wordt het een walk-over voor PSV. Als ze spelen zoals tegen AZ, dan hebben ze wel degelijk een kans om de finale te bereiken, we zullen het zien.
pi_26319117
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Babos was zowel zondag als woensdag weer niet al te best. Aerts lijkt me dan voor Feyenoord ook een hele verstandige aankoop.
Gisteren was ie voldoende (aardige reflexen, uittrappen), tegen AZ en NAC was ie goed. Lijkt me niet dat ie volgend jaar genoegen neemt met 2e of 3e keeper. En het zelfde geldt voor Aerts.
pi_26319202
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:08 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Gisteren was ie voldoende (aardige reflexen, uittrappen), tegen AZ en NAC was ie goed. Lijkt me niet dat ie volgend jaar genoegen neemt met 2e of 3e keeper. En het zelfde geldt voor Aerts.
Babos heeft geen enkele bal klem en hij stompt ze meestal slecht weg. Ik vind Babos echt een hele matige keeper dit seizoen. Aerts is echt veel beter.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26319311
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Aerts is echt veel beter.
Misschien, maar je hebt iig al 2 'toppers' voor 1 positie. En dan ligt de prioriteit toch bij versterkingen voor de verdediging.
pi_26319397
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:16 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Misschien, maar je hebt iig al 2 'toppers' voor 1 positie. En dan ligt de prioriteit toch bij versterkingen voor de verdediging.
Dat ben ik met je eens. Het zou me niets verbazen als Babos vertrekt overigens.
pi_26319466
jorien is uit beeld de laatste tijd. Ik vraag me af waarom
pi_26319467
Het zou mij niets verbazen als Kuyt toch eieren voor z'n geld kiest, en vertrekt naar een club die wél in staat is z'n doelstellingen (zo goed als) ieder jaar te behalen.
pi_26319518
Is het terughalen van Ferne Snoyl trouwens niks, of desnoods Steve Olfers.
pi_26319712
Snoyl en Zuiverloon idd.
pi_26319875
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Het zou mij niets verbazen als Kuyt toch eieren voor z'n geld kiest, en vertrekt naar een club die wél in staat is z'n doelstellingen (zo goed als) ieder jaar te behalen.
Dan gaat ie toch lekker, spelers die niet voor 100 % voor Feyenoord willen spelen kunnen oprotten

Kuyt is onze beste speler maar als hij gaat lopen zeiken mag tie van mij opsouten.
pi_26319897
Gelijk heeft ie .
slettebak [@] gmail.com
pi_26320017
Zuiverloon speelt bij Feyenoord nu, die is niet verhuurd. Olfers gaat weg bij Feyenoord, Snoyl is nog niet veel over bekend.
pi_26320460
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zuiverloon speelt bij Feyenoord nu, die is niet verhuurd. Olfers gaat weg bij Feyenoord, Snoyl is nog niet veel over bekend.
Weet ik, bedoelde dat ze allebei volgend jaar wel een kans verdienen.
pi_26320595
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:38 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Dan gaat ie toch lekker, spelers die niet voor 100 % voor Feyenoord willen spelen kunnen oprotten

Kuyt is onze beste speler maar als hij gaat lopen zeiken mag tie van mij opsouten.
De laatste jaren zijn alle écht goede spelers bij Feyenoord gefrustreerd geraakt over het niveau van de selectie, het kwaliteitsverschil in de selectie is gewoon te groot.
Als Kuyt dus weggaat als de zoveelste topspeler van Feyenoord die gefrustreerd is geraakt, dan ligt dat meer aan ons bestuur dan aan de speler zelf, je wilt immers ook nog een doel hebben om voor te voetballen, en niet ieder jaar hetzelfde fouten-festival herhalen en weer een seizoen teleurstellend afsluiten.

Ik zou hem niet eens ongelijk geven als hij besluit te vertrekken, waar ik dus echt voor vrees. Maar ik ben bang dat Feyenoord hem dan weer voor een appel en een ei laat gaan naar een Europese subtopper.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tomatenboer op 18-04-2005 13:19:10 ]
pi_26320817
ze moeten eens beginnen om van den herik er uit te smijten
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 18 april 2005 @ 13:50:26 #62
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26321748
quote:
Op maandag 18 april 2005 13:15 schreef junkiexp het volgende:
ze moeten eens beginnen om van den herik er uit te smijten
en van Dop, en Troost en en en en...

Van den Herik is nauwelijks nog verantwoordelijk. Van Dop neemt de zaken voor die kale waar...

En vertrouwen in woensdag? Nee, ik niet.
A.M.A.B
pi_26322773
quote:
Op maandag 18 april 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
Probeer eventuele persoonlijke 'vetes' buiten dit topic met elkaar op te lossen?
Kunnen we daar geen [CENTRAAL] Persoonlijke Vetes topic voor openen, dat houd de gewone topics dan een beetje schoon.
Maar goed het was weer kut. Een uitgelezen kans om voor Ajax te komen, met nog een heel klein beetje uitzicht op de 2e plek, en dan door laveloos voetbal zo verliezen is nooit leuk natuurlijk, zeker niet in een klassieker in de Kuip. Zes punten verspeeld binnen een halve week, het lijkt godver wel weer of we net voor de winterstop zitten.
pi_26323195
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:38 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Misschien is dat voor Kuyt ook het beste. Eigenlijk is hij veel te goed voor Feyenoord, daarom past hij niet echt in hun team. Kuyt moet prijzen winnen, zo een speler is het gewoon. En prijzen winnen, weten we inmiddels, doe je echt niet bij Feyenoord.
  maandag 18 april 2005 @ 17:08:40 #65
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_26326475
Is cocu voor woensdag geschorst, aangezien zijn rode kaart gister?
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_26327153
Probleem van Feyenoord is dat ze volledig afhankelijk zijn van de goals van Kuyt en Kalou. Dat is tegen matige teams genoeg, maar betere ploegen slagen er wel in om de zwakheden van Feyenoord optimaal uit te buiten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26327165
Lijkt me wel, aangezien Bosschaart bij een zwaardere straf ook psv had moeten missen.
pi_26327409
Cocu is geschorst voor de competitie.
www.thuisuiteten.nl
pi_26327516
Kuijt heb natuurlijk gewoon voor de volle 100% gelijk. Het gebrek aan visie binnen de club breekt ons aan jaren op..

De 'opruiming' is er nooit gekomen. Gullit had eerst een selectie waar mee hij voor de titel ging, maar in de winterstop had ie toch ff snel 6 mensen nodig..
Nagenoeg allemaal te zwakke paniek aankopen, en zie hier de rommel weer..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_26327831
Vind het met de miskopen dit seizoen nog wel meevallen. Nog steeds te veel, maar in vgl met voorgaande jaren minder. Gister lag het meer aan de instelling waarmee ze het veld op gingen.
pi_26329599
Östlund, Gibbs, Bahia... ?
www.thuisuiteten.nl
pi_26329732
Hofs, Saidi, Goor...?
Bahia heb ik alleen tegen FCDB en in Jong Feyenoord gezien en deed ie het gewoon goed.
Toevallig dat je je lieveling Basto niet noemt
  maandag 18 april 2005 @ 19:17:44 #74
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_26329841
Woensdag zal ook wel weer huilen met de pet op worden.

Kan ik mijn woede lekker wegdrinken 4 dagen in Dublin!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  maandag 18 april 2005 @ 19:20:23 #75
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_26329911
Ik heb zo het gevoel dat Feyenoord PSV flink te pakken gaat nemen (3-1, ja ik ben positief) en dat Ajax tegen WillemII wint, en dat we eind mei een leuke finale krijgen, waar Feyenoord wint, en dat de hele Coolsingel naar de t*ring gaat

Of droom ik nu echt nog? Ik hoop toch dat Feyenoord wint
World Wrestling Entertainment
pi_26329971
Ach ik zal die Amstelcup niet missen hoor, maar stel dat we hem winnen dan zal ik er natuurlijk niet rouwig om zijn maar om nou te zeggen dat ik het zal vieren als een kampioenschap........ nee niet echt, drink er hooguit een paar pilsjes op.
  maandag 18 april 2005 @ 19:22:41 #77
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_26329975
Toen ik hoorde dat Boschaart en Hofs geschorst zouden zijn, vanwege hun kaarten tegen den bosch, dacht ik echt: nah niet echt een probleem. Maar achteraf bedenk ik me echt dat we die 2 best nodig hadden om de pit er wat in te gooien gister. Nick Hofs die zou echt gwn veel strijd tonen ipv dat sufkutje pardo. pffffffffffffff meneertje tikkie trug en ono was ook dramatisch gister. Dan heb je zo'n jongen als Hofs echt nodig om het hele team scherper te maken, zodat wij niet van de tribunes hoeven te schreeuwen om bloed zweet en tranen.

En method mich, weet je hoezo cocu niet geschorst is voor woensdag? Ik meende me te herrineren dat een schorsing voor competitie en beker telde
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_26330212
Okee Erasmusch, het grootste deel van de aankopen voldoet op zich wel, maar de mannen uit de winterstop vind ik voorlopig geen versterkingen, op Hofs na.

En hippo: rood in de HCE is volgens mij automatisch een HCE-schorsing, rood in de beker telt alleen als je doorbekert meen ik, anders gaat ie in de HCE in.
www.thuisuiteten.nl
pi_26330241
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach ik zal die Amstelcup niet missen hoor, maar stel dat we hem winnen dan zal ik er natuurlijk niet rouwig om zijn maar om nou te zeggen dat ik het zal vieren als een kampioenschap........ nee niet echt, drink er hooguit een paar pilsjes op.
Ik zie de amstelcup gewoon als prijs, zeker als je daarvoor psv en (misschien) ajax voor moet verslaan.
  maandag 18 april 2005 @ 19:34:39 #80
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_26330264
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:33 schreef Staanplaats het volgende:
Ik zie de amstelcup gewoon als prijs, zeker als je daarvoor psv en (misschien) ajax voor moet verslaan.
En een finale in Rotterdam tegen ajax, is altijd gezellig.......
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_26330304
Zelfs over Saidi krijg ik meer mn twijfels, opzich een goede verdediger in wording, maar lijkt steeds meer van porselein.

Eigenlijk is gewoon heel die verdeding matig/slecht te noemen, net als het middenveld. Ono goede voetballer hoor, maar is ff lekker buffelen zal die nooit doen..
pi_26330336
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:34 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

En een finale in Rotterdam tegen ajax, is altijd gezellig.......
Nah, de moraalridders vallen weer over elkaar heen. Dus verwacht nooit dat het een echte finale zal worden, met 15.000 'vrienden'
pi_26330373
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:33 schreef Staanplaats het volgende:

En AZ er al uitgegooid hebt.

Mochten ze hem dus winnen (zal wel niet) heeft ie wel aanzien dan
pi_26330550
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Okee Erasmusch, het grootste deel van de aankopen voldoet op zich wel, maar de mannen uit de winterstop vind ik voorlopig geen versterkingen, op Hofs na.
De Graaf is ook een speler die je gisteren goed kon gebruiken.
Maar wat is je mening over Basto nu?

Ik zie de beker toch wel als prijs. Jaren '90 stond Feyenoord bekend als cupfighter en nu is het al weer een jaar of 10 geleden. Het zou weer een verloren overgangsjaar zeker niet goed maken, maar zou toch erg lekker zijn.
pi_26330895
Basto valt vooralsnog tegen, maar die jongen moet beter kunnen als Ruud hem het vertrouwen geeft. Maar ja, Ruud kijkt dan weer iemand in de ogen en wisselt weer.
www.thuisuiteten.nl
pi_26331043
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:20 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Feyenoord PSV flink te pakken gaat nemen (3-1, ja ik ben positief) en dat Ajax tegen WillemII wint, en dat we eind mei een leuke finale krijgen, waar Feyenoord wint, en dat de hele Coolsingel naar de t*ring gaat

Of droom ik nu echt nog? Ik hoop toch dat Feyenoord wint
Winnen tegen PSV wordt werkelijkheid en dat Ajax van Willem 2 wint natuurlijk

Maar dat winnen van die finale zie ik niet gebeuren
pi_26331064
Basto vind ik gewoon een hele beperkte verdediger, dan is Snoyl echt beter gewoon. Saïdi vind ik niet zo goed als in het begin werd geschreven en Ostlund is ook maar een matige tractor natuurlijk.
pi_26331350
Overigens, van De Graaf heb ik destijds al beweerd dat hij met wat geluk een nieuwe Bosvelt wordt, maar evenzeer een tweede Jochemsen kan blijken. Het is aan Edwin dus!
www.thuisuiteten.nl
  maandag 18 april 2005 @ 22:36:23 #89
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_26335133
Waarom is het seizoen voor Feyenoord eigenlijk altijd al voor of vlak na de winterstop voorbij?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_26335240
Denk dat er bij Feyenoord een grote schoonmaak nodig is. De ene keer is het de trainer de anderekeer is het jorien weer .... het is altijd wel wat.
pi_26335359
[
pi_26335418
Maar er kan ook zomaar een opleving komen, helaas zijn oplevingen alleen nooit structureel, maar het kan wel het begin zijn van een nieuwe periode, een opwaartse lijn, waarna je alleen nog maar kunt groeien.

Bedoel, in de jaren 1995, 1996, 1997, en 1998 ging het ook allemaal niet geweldig, niemand had daarom ook verwacht dat we de titel zouden pakken in 1999, maar het gebeurde toch, op overtuigende wijze. Wie zegt dat zoiets niet weer een keer totaal onverwachts gebeurt.
Áls Feyenoord kampioen wordt is het sowieso altijd onverwachts, Feyenoord wordt nooit kampioen als ze dat seizoen torenhoge favoriet zijn volgens de zogenaamde "kenners".

Aan die hoop klamp ik me vast, maar moet er wel een keer goed ingekocht worden, met wat meer Nederlanders graag
pi_26335460
quote:
Op maandag 18 april 2005 22:36 schreef TC03 het volgende:
Waarom is het seizoen voor Feyenoord eigenlijk altijd al voor of vlak na de winterstop voorbij?
Dit jaar werd er na de winterstop anders redelijk teruggeknokt, maar ze laten het de laatste wedstrijden weer liggen. De AC is de laatste prijs (jazeker, het is een heuse prijs) die er nog gepakt kan worden, hopen dat ze zich daar nog wel voor op kunnen laden.
pi_26335725
pi_26335844
Heb je ook foto's van die ontplofde kakkerlak ?
slettebak [@] gmail.com
  maandag 18 april 2005 @ 23:32:03 #96
53267 TC03
pi_26336933
quote:
Op maandag 18 april 2005 22:46 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Dit jaar werd er na de winterstop anders redelijk teruggeknokt, maar ze laten het de laatste wedstrijden weer liggen. De AC is de laatste prijs (jazeker, het is een heuse prijs) die er nog gepakt kan worden, hopen dat ze zich daar nog wel voor op kunnen laden.
Teruggeknokt ja, mede dankzij het falen van andere. Feyenoord haakt altijd veel te vroeg af bij de strijd om het kampioenschap.
pi_26337849
Je moet voor het kampioenschap of een goede fitte 11tal hebben met veel geluk of een brede bank.
pi_26337886
quote:
Op maandag 18 april 2005 23:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Teruggeknokt ja, mede dankzij het falen van andere. Feyenoord haakt altijd veel te vroeg af bij de strijd om het kampioenschap.
Maar dat was dit jaar feitelijk natuurlijk al ver voor de winterstop...
In Southern Sun
pi_26339152
ze doen maar wat
  dinsdag 19 april 2005 @ 08:36:27 #100
57586 Bananenman
-----------
pi_26340426
quote:
Je vergeet deze van je vriendje dat zichzelf en een ander opblies. Die gaten in die koppen van gasten van ons groeit wel weer dicht hoor, maar zou het been van onderstaande gozer ook weer aangroeien?

Lekker hoor!
pi_26341132
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 08:36 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Je vergeet deze van je vriendje dat zichzelf en een ander opblies. Die gaten in die koppen van gasten van ons groeit wel weer dicht hoor, maar zou het been van onderstaande gozer ook weer aangroeien?

Lekker hoor!
ten eerste wat jullie joodjes vergeten is dat jullie geluk hebben gehad dat a jullie niet de kuip in zijn gelaten en b dat dat stuk vuurwerk veels te vroeg is afgegaan. Moet je nagaan wat dat ding had gedaan in een vol vak G... Dat was wel lekker geweest

Ow ja, bananen, held...
Hooligans hadden vechtafspraak

Door Richard Dubbeld

Ruim 200 Feyenoord-hooligans hebben zaterdagavond tevergeefs gewacht op hun tegenvoeters bij Ajax.

De relschoppers van beide clubs hadden telefonisch afgesproken elkaar de nacht voor de voetbalklassieker te treffen in Rotterdam. Dat heeft de Rotterdamse politie gisteren bevestigd. De groep droop 's morgens vroeg uiteindelijk af. De Ajax-fans waren niet komen opdagen.

De politie heeft de Feyenoord-fans, die zich hadden verzameld in een café in Rotterdam-Zuid, de hele nacht in het oog gehad. Op internet werd de afgelopen week al druk gespeculeerd over een ophanden zijnde confrontatie.

De verstandhouding tussen de Feyenoord- en de Ajax-aanhang verslechterde de laatste weken danig. De Rotterdamse fans verdenken de Amsterdammers van brandstichting in het clubhuis van de amateurclub Feyenoord

What else is new moet je maar denken heh...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 19 april 2005 @ 09:37:33 #102
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26341229
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 09:31 schreef mister_popcorn het volgende:
ten eerste wat jullie joodjes vergeten is dat jullie geluk hebben gehad dat a jullie niet de kuip in zijn gelaten en b dat dat stuk vuurwerk veels te vroeg is afgegaan. Moet je nagaan wat dat ding had gedaan in een vol vak G... Dat was wel lekker geweest

Ow ja, bananen, held...
Hooligans hadden vechtafspraak
Over helden gesproken in dat geval. Ik ben ervoor om die gozer met die vuurwerkbom dan als held te nomineren. Ik bedoel, jezelf opofferen ter wille van de grote groep, dat is het toppunt van sociaal zijn
  dinsdag 19 april 2005 @ 09:45:33 #103
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_26341400
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 09:37 schreef twi het volgende:

[..]

Over helden gesproken in dat geval. Ik ben ervoor om die gozer met die vuurwerkbom dan als held te nomineren. Ik bedoel, jezelf opofferen ter wille van de grote groep, dat is het toppunt van sociaal zijn
Naar Palestijns voorbeeld
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_26342041
suicidale feyenoorders ...
pi_26344999
Ja laten we het over zelfmoorden binnen de harde kern hebben
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:52:58 #106
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26345527
quote:
Feyenoord gunt RKC Waalwijk spits De Ceulaer

19/4/2005 8 :42

Benjamin De Ceulaer speelt volgend seizoen voor RKC Waalwijk. Feyenoord verhuurt de Belgische spits aan de Brabantse club.
De Rotterdamse club contracteerde De Ceulaer eerder deze maand en liet tegelijkertijd doorschemeren de 21-jarige speler komend seizoen te willen verhuren. Naast RKC waren ook Willem II, Roda JC, NAC Breda en NEC zeer geïnteresseerd.

De Ceulaer zelf maakte vorige week in Voetbal International duidelijk naar welke club zijn voorkeur uitging. 'Als ze me toch verhuren, zou ik graag naar RKC gaan. Die club heeft een reputatie dat zij spelers beter maakt en bovendien speelt mijn landgenoot Martens daar. Dat maakt de aanpassing ook weer gemakkelijker.'

In De Telegraaf verdedigt hij nogmaals zijn keuze. 'Dit is gewoon het verstandigste. Zo kan ik de eredivisie goed leren kennen, me goed evolueren en het belangrijkste: gewoon lekker voetballen.'

RKC won de strijd mede dankzij de transfer van Serginho Greene. Vorige week tekende de verdediger van de Waalwijkse club een contract bij Feyenoord.
Zullen ze bij NAC leuk vinden
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:55:14 #107
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_26345584
wat een sufferd
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:56:35 #108
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26345622
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:52 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Zullen ze bij NAC leuk vinden
Inderdaad, die hadden daar laatst zo'n spandoek over toch? Nu hoeven ze niet naar Michael Jackson toe
pi_26346122
Dirk Kuyt: Tijd voor discussie
'Feyenoord moet over de rand durven gaan'

Dirk Kuyt werd dit seizoen al vaker heen en weer geslingerd tussen tegenstrijdige emoties. Maar niet eerder sloeg zijn stemming zó om als gisteren in de slotfase van Feyenoord - Ajax.

Toen de topscorer na 80 minuten prachtig 2-1 maakte, was hij overtuigd van een zege en zag hij een feestende massa bezit nemen van de Kuip. Tien minuten later stond het 3-2 voor Ajax en jankten op de tribune volwassen mannen en vrouwen.

Kuyt keek direct al wat verder. Naar de donkere eindbalans die dreigt voor Feyenoord. De competitie is na deze nieuwe nederlaag voorbij. De vierde plaats van bij de winterstop zal aan het eind van de rit niet zijn verbeterd.

Ondanks de nieuwe gezichten en ondanks acht zeges op een rij. Als prijs resteert nog wel de beker, maar dan moet een gekneusd Feyenoord woensdagavond om te beginnen in de halve finale het zeldzaam evenwichtige PSV verslaan.

,,Hoewel we na de winterstop absoluut zijn gegroeid, blijft er een patroon zichtbaar'', ervaart Kuyt. ,,Op het moment dat je dénkt dat het structureel goed gaat, gaat het toch weer fout. Vandaag laten we twee keer een voorsprong lopen, dat is ronduit amateuristisch. En zo'n ontknoping volgt dan op alles wat er eerder in de week al mis ging tegen Den Bosch. Ik ben naar Feyenoord gekomen om prijzen te winnen. Het seizoen dreigt nu voor het tweede jaar in een teleurstelling te eindigen. Dat neem je mee in je gedachten. Dat moét ik meenemen.''

Niet eerder zat Feyenoords boegbeeld zo stuk als na de klassieker, waarin het scoreverloop meer spektakel bracht dan de wedstrijd zelf. Drie uur na het einde van de partij wist Kuyt nog niet hoe zijn avond eruit zou zien. Vroeg naar bed waarschijnlijk. Mogelijk niet eens een blik op Studio Sport.

Wel had hij thuis in Katwijk de eredivisiestand op Teletekst nog eens op zijn gemak bekeken. ,,Dan besef je helemaal wat je mist. AZ speelt gelijk tegen NAC. Als wij hadden gewonnen van Den Bosch en Ajax, hadden wij nu tweede gestaan. Ik weet niet of dat besef bij iedereen van ons is doorgedrongen.''

Juist in de week die bevestiging had moeten brengen, zijn veel Feyenoorders door het ijs gezakt. Er renden tegen Den Bosch en Ajax spelers naar voren, die juist achterin moeten blijven. In de omschakeling van balbezit naar balverlies gaan bij steeds dezelfde spelers nog steeds dezelfde dingen fout.

Domme gele en rode kaarten hebben niet geplande wissels tot gevolg (Pardo voor Ghaly en niet de geschorste Hofs). Eén positief punt: het individuele scorend vermogen is nergens in Nederland zo groot. Kuyt: ,,Maar de totale kwaliteit van de groep moet nog steeds behoorlijk omhoog.''

Bij het verlengen van zijn contract tot medio 2009, heeft Kuyt onlangs enig inzicht gekregen in de plannen die Feyenoord heeft. Maar daarbij moet je niet concreet aan namen en rugnummers denken, waarschuwt hij. Zo werd de aankoop van verdediger Serginho Greene niet expliciet met hem doorgenomen.

,,Ik denk dat Greene een nuttige aankoop is, maar er zullen nog twee á drie nieuwe jongens bij moeten komen, van wie één directe versterking. We missen in een week als deze een speler die meer dan alleen zijn eigen prestatie overziet. Een middenvelder van het type Cocu. Als je hem en Van Bommel bezig ziet bij PSV: op een oerdegelijk middenveld nemen zij zelfstandig beslissingen. Zonder dat een trainer dat vanaf de kant moet doen.''

Bij Feyenoord gebeurt dat niet, zo zag Kuyt tegen Ajax. ,,Voor de tweede helft hadden we besloten dat ik op Maduro zou spelen. Dus iets meer terug, om zo ons middenveld te versterken. Als Kalou zich vervolgens in de spits een paar keer te gemakkelijk door de centrale verdedigers laat uitspelen, is de overmacht van Ajax op het middenveld meteen terug. Op zo'n moment moet er iemand opstaan die van achteruit onmiddellijk een tegenzet bedenkt.''

Bart Goor is in de huidige groep de informele leider, ervaart Kuyt. ,,Maar we missen iemand naast Bart. Voor mezelf is het moeilijk om als speler van 24 jaar het elftal op sleeptouw te nemen. Wat je zegt moet wel even door iedereen worden geaccepteerd. Toen ik bij Feyenoord kwam, was Paul Bosvelt leider van het elftal. Hij had die autoriteit. Bosvelt terug? Ja, waarom niet.''

Hij heeft de naam van de middenvelder van Manchester City intern nog niet aangedragen.

,,Dat vind ik nogal bijdehand. Bovendien zie ik het dilemma als Feyenoord weer geen Champions League haalt. Dat betekent weer wat minder financiële armslag en dus voorzichtigheid. Maar we zitten hier met z'n allen ook wederom met een teleurstelling. Misschien is het goed om toch eens over de toekomst te discussiëren. Ik wil zelf ten koste van alles dingen bereiken. Om dat te laten lukken, moet je soms wel eens over de rand gaan. Wellicht geldt dat ook voor de club.''
pi_26346191
Zouden jullie Bosvelt graag terug zien?
In Southern Sun
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:20:12 #111
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26346254
Ik weet niet, gevoelsmatig wel, maar het wordt al een oude man.
Moet trouwens wel zeggen dat Kuyt gelijk heeft, de ploeg heeft het de afgelopen week lelijk laten liggen, en heeft het missen van de CL volledig aan zichzelf te danken.
pi_26346477
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Zouden jullie Bosvelt graag terug zien?
pi_26346576
Ik zit ook met het "het wordt al een oude man"...
Denk niet dat ie op z'n oude niveau zal voetballen bij feyenoord, en dan verliest ie veel van zn naam denk ik...
In Southern Sun
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:34:56 #114
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_26346678
Bosvelt laat zien bij Manchester City nog steeds op zijn oude niveau te zitten, en daar is het niveau toch hoger dan hier.
The Most Incredible, Baby
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:39:26 #115
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26346798
Overigens komt Feyenoord natuurlijk 2 keer voor. Maar er wordt door Kuijt gedaan alsof dat wel eventjes gehouden had kunnen worden. Ik bedoel, Ajax was niet de meest gevaarlijke ploeg, maar was wel 80% van de tijd op de helft van Feyenoord aan het voetballen. Om dan de termen "amateuristisch een voorsprong uit handen geven" te gebruiken is dan natuurlijk op zich al een gebrek aan realisme.
pi_26346865
Want? Er wordt een voorsprong uit handen gegeven FEIT, op een amateuristische manier FEIT
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:45:08 #117
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26346963
Wat was er zo amateuristisch aan? Er was weinig meer amateuristisch aan het weggeven van de goals van Ajax, dan aan die van Feyenoord. Als je tegen een ploeg speelt die je 80% van de speeltijd onder grote druk zet, maak je gewoon op een gegeven moment fouten. Dan is het niet meer dan logisch dat dat op een moment afgestraft wordt, en daar is dan verder niets amateuristisch aan. Anders kan je elke tegengoal wel als amateuristisch beschouwen.
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:46:13 #118
55651 JaWi
Shalom.
pi_26346996
De verdediging van Feyenoord is gewoon amateuristisch.
slettebak [@] gmail.com
pi_26347056
1e goal knallen Kuyt en Goor tengen elkaar op, laat Basto zn man lopen waardoor de jong vrij kan inschieten
2e goal: loopt iedereen te wapperen voor buitenspel inc Babos
3e goal: daar hoeven we het niet eens over te hebben
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:53:51 #120
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26347226
1e goal - laat een langzame Escude Kalou gewoon uit z'n rug weglopen, nota bene na een doorkop actie van Goor uit een uittrap van Babos (hoe kan een Feyenoorder op dat deel van het veld vrij koppen)

2e goal - laat de verdediger (Maxwell?) De Graaf 'm gewoon de bal af snoepen en tot twee keer toe kan 'ie voor proberen te geven, waar Kuyt 'm vrij kan aannemen en zeeen van ruimte krijgt om te schieten, waarbij de keeper ook nog eens slecht anticipeert

Zo kun je dus elke goal blijven analyseren

Ik dacht er eerlijk gezegd al vorige week of zoiets aan, toen ik van Hanegem weer hoorde. Elke keer wordt een tegengoal zo geanalyseerd dat het een gigantische blunder van de verdedigende partij is. Op zo'n moment denk ik, hallo, dat is toch voetbal? Wanneer een team een fout maakt, van welke orde dan ook, dan kan daar een doelpunt uit komen. Dat is het spelletje. Ik leg de credits liever bij de partij die kan profiteren van fouten. Echt goed uitgespeelde goals waarbij een ploeg er niks aan zou kunnen doen bestaan gewoon niet, er gaat altijd wel een fout aan vooraf.

En fouten kunnen gebeuren als je zoveel onder druk wordt gezet. Het is des te knapper van Feyenoord dat ze er nog 2 in hebben weten te schoppen, ondanks een omgekeerd wedstrijdbeeld. Dus zo amateuristisch hebben jullie niet gespeeld.
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:56:31 #121
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26347287
Het was dus wel amateuristisch wat Feijenoord liet zien. Een 2-1 voorsprong in 10 minuten uit handen geven is amateuristisch. Zeker dat laatste doelpunt, schandalig dat zoiets kon gebeuren. Speler liep gewoon door en werd niet eens afgezaagd door Gibbs...lekker laten lopen joh. Ja, schrik niet ik ga eens inhoudelijk in op een voetbalkwestie.

ajax was beter, veel beter. Feijenoord kwam twee keer op voorsprong door een goede actie/aanval. Simpelweg door de druk op de ketel te zetten, wist ajax Feijenoord compleet vast te zetten. Middenveld werd compleet overlopen en Trabelsi die bleef maar over rechts komen alsof Basto er niet stond, geweldige speler eigenlijk die Trabelsi.

Ostlund had naar mijn mening geen moeite met Mitae, die speelde degelijk en ging er een paar keer hard op in. Verder lieten de Feijenoordspelers zich veel te makkelijk achteruit dringen, grepen maar niet in en zaten te loeren op de counter. Zat gewoon veel meer lijn in het spel van ajax, kon er echt geen ontdekken bij Feijenoord, die deden maar wat...

Het is gewoon huilen met de pet op. Lees je ook nog eens dat ze die Belg verhuren, de Graaf willen verhuren en Smolarek (een speler die wel de juiste mentaliteit heeft) wegdoen. Wordt echt tijd dat er wat gaat veranderen binnen het Maasgebouw. Heel die kliek moet eruit.
A.M.A.B
pi_26347389
Zowaar een ontzettend goede beschouwing...
En over dat laatste ben ik het met je eens, al hoeft het van mij niet
In Southern Sun
pi_26347435
Idd, dat laatste doelpunt is helemaal dramatisch. Luie flikkers blijven voorin hangen en de verdedigers die er staan zijn verkeerd opgesteld. Ostlund loop de penatlystip te dekken. Niemand loopt mee met maduro
pi_26347470
Wat me aan die laatste goal meer opviel was het verschil in tempo waarmee Maduro en ik meen Ono kwamen aanzetten richting zestien... Het leek wel alsof Ono aan het joggen was...
In Southern Sun
pi_26347931
Wat mij opviel bij de laatste goal is hoe knullig Boukhari daar stond en zich zelf buitenspel zette en hoe veel tijd Trabelsie nam en kreeg om iets te verzinnen. Door de actie van Boukhari was het overtal eigenlijk meteen weg. feyenoord wist daar geen gebruik van te maken.
pi_26348140
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:15 schreef Luni het volgende:
.
,,Hoewel we na de winterstop absoluut zijn gegroeid, blijft er een patroon zichtbaar'', ervaart Kuyt. ,,Op het moment dat je dénkt dat het structureel goed gaat, gaat het toch weer fout. Vandaag laten we twee keer een voorsprong lopen, dat is ronduit amateuristisch. En zo'n ontknoping volgt dan op alles wat er eerder in de week al mis ging tegen Den Bosch. Ik ben naar Feyenoord gekomen om prijzen te winnen. Het seizoen dreigt nu voor het tweede jaar in een teleurstelling te eindigen. Dat neem je mee in je gedachten. Dat moét ik meenemen.''
Dit is dus gevolg van het gebrek aan kwaliteit dat Feyenoord bezit. Ik zie niet in wat hier nieuw aan is.....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_26348255
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 01:16 schreef BennieK het volgende:
ze doen maar wat
Onze vriend Goelliet
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:33:59 #128
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26348337
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:27 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dit is dus gevolg van het gebrek aan kwaliteit dat Feyenoord bezit. Ik zie niet in wat hier nieuw aan is.....
Het is ook niets nieuws. De club Feyenoord zou, op basis van vestigingsplaats, aanhang, historie, uitstraling en budget veel beter moeten presteren als ze nu doet. Van der Herik heeft in het verleden goede dingen gedaan, maar houdt nu de club in een soort van wurggreep, en zou er beter aan doen dit zelf ook te realiseren. Het zou getuigen van clubliefde als hij een stapje terug doet, en iemand anders, die wel een goede visie heeft op het hedendaagse voetbal en hoe het bedrijf Feyenoord gerund moet worden de fakkel laat overnemen. Maar dat zal voorlopig nog wel niet gebeuren.
Wie zetelen er eigenlijk in de raad van comissarissen bijj Feyenoord?
pi_26349421
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:19 schreef Chadi het volgende:
Wat mij opviel bij de laatste goal is hoe knullig Boukhari daar stond en zich zelf buitenspel zette en hoe veel tijd Trabelsie nam en kreeg om iets te verzinnen. Door de actie van Boukhari was het overtal eigenlijk meteen weg. feyenoord wist daar geen gebruik van te maken.
van het VI.nl forum
quote:
Ik heb de 2-3 nu 3x bekeken (dank voor de downloadservice !!) maar het is echt ongelooflijk... Boukhari op zijn gemakkie op Babos af (vreselijk slap ingeschoten), Trabelsi, sjekkie draaien, naar huis bellen, vragen wat ze eten en de buren de groeten doen, kijken...och laat ik Maduro maar doen. En die mag dan ongehinderd de 2-3 maken. Wat een drama defensie heb je dan zeg. Onvoorstelbaar, zoiets onnozels verwacht je niet in de klassieker met nog 20 seconden (!!!!) te gaan. Maar wel bedankt !
pi_26349986
Tsja, als je zo schakelt bij de D pupilletjes dan sta je er drie weken naast......
pi_26350000
Tis zeer amateuristisch, zo moelijk is het toch niet om een bal de tribune in te schoppen of iemand af te zagen als je gepasseerd word, resultaat boven alles, zeker tegen die joden, maar maak dat zo'n vreemdelingelegioen maar eens duidelijk.
pi_26350104
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 15:13 schreef BennieK het volgende:

[..]

van het VI.nl forum
[..]

Link??
pi_26350409
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 15:38 schreef Chadi het volgende:

[..]

Link??
http://forum.vi.nl/showthread.php?t=25947&page=6&pp=30

user: abubakari
pi_26350905
quote:
THx Want ik kwam er maar niet op via de gewone link op vi.nl onder fun.

Wel een grappige reactie..
pi_26350986
Er is zo een herhaling op het voetbal kanaal
pi_26351239
sorry maar die wedstrijd ga ik echt niet opnieuw zien, zeker de eerste helft niet. Het is alsof je een training van Ajax ziet met 11 dummies als tegenstander
pi_26352836
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:48 schreef Erasmusch het volgende:
1e goal knallen Kuyt en Goor tengen elkaar op, laat Basto zn man lopen waardoor de jong vrij kan inschieten
Gibbs vertikte het ook naar De Jong toe te komen.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:33:35 #138
53267 TC03
pi_26356014
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:56 schreef Cart_man het volgende:
Ja, schrik niet ik ga eens inhoudelijk in op een voetbalkwestie.
pi_26361420
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:

[..]

Maar Gibbs doet het vooralsnog verdedigend beter dan jouw Basto.
quote:
19-04-2005: 'Feyenoord geïnteresseerd in Fabbiani'
[Bron: FR-Fans.nl]

De website Sky Sports meldt dat Christian Fabbiani verteld zou hebben dat Feyenoord bezig is met een transfer. De Rotterdammers zijn met zijn huidige club Lanús in onderhandeling. 'Mij is verteld dat Feyenoord opnieuw in onderhandeling is over een transfer naar Nederland', aldus de 21-jarige Argentijn.

'Ik zou het fantastisch vinden om daar te mogen spelen. Feyenoord had drie jaar geleden al interesse in mij maar toen ging het niet door, omdat ik geblesseerd was'.
Wie
pi_26361573
Wat zou het leuk zijn als er ooit is gewoon een hollandse doodschopper de interesse van onze technische staf zou hebben..
pi_26361670
Welke Nederlander zou je graag willen hebben dan?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_26362087
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 23:07 schreef Staanplaats het volgende:
Wat zou het leuk zijn als er ooit is gewoon een hollandse doodschopper de interesse van onze technische staf zou hebben..
Jullie moeten gewoon eens een echte voetballer hebben ipv een schopper, dan kom je een stuk verder.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_26362212
Greene is toch een aardige Nederlandse schopper (met behoorlijke verdedigende kwaliteiten!)
pi_26362219
zitten weinig schoppers in deze selectie
pi_26367886
Waarom koopt Feyenoord Johan Absalonsen niet ?
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_26367911
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 23:28 schreef Erasmusch het volgende:
zitten weinig schoppers in deze selectie
Met schoppers haal je geen titel.
slettebak [@] gmail.com
pi_26367988
Idd, Absalonson. Dat we daar niet aan hebben gedacht
quote:
Op woensdag 20 april 2005 09:21 schreef JaWi het volgende:

[..]

Met schoppers haal je geen titel.
Zonder ook niet.
pi_26368002
quote:
Op woensdag 20 april 2005 09:26 schreef Erasmusch het volgende:
Idd, Absalonson. Dat we daar niet aan hebben gedacht
[..]

Zonder ook niet.
Mwa. Een schopper is geen overbodige luxe. Maar geen noodzakelijke. Misschien voor het spel van Feyenoord wel. Alleen ik geloof niet dat deze er nu echt rondlopen in Nederland.
En om nu weer een buitenlander in de achterhoede te halen...
slettebak [@] gmail.com
pi_26369024
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:

[..]

Die zelfde situatie gebeurt een tijdje daarvoor ook dat De Jong zo naar binnen knijpt en dat de dekking weg blijft. Toen verzaakte Ajax hem aan te spelen.
pi_26369138
Schoppers moet je er altijd tussen hebben alleen moet dat niet hun uithangbord zijn maar een van de kwaliteiten naast voetballend vermogen.

Je moet verdedigers hebben die niet te beroerd zijn om ziel en zaligheid erin te leggen en desnoods met een brancard van het veld geruimd moeten worden. Beetje getikt maar die winnen wel alle ballen die er tussen vallen omdat die spits wel uitkijkt dat een John de Wolf type inglijdt want hij weet dat als het moet hij zijn knie schijf op kin hoogte kan verwachten. Is intimidatie maar het helpt wel om te winnen.
  woensdag 20 april 2005 @ 10:39:00 #151
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26369189
Ware woorden.
A.M.A.B
pi_26369468
quote:
Op woensdag 20 april 2005 09:27 schreef JaWi het volgende:

[..]

Mwa. Een schopper is geen overbodige luxe. Maar geen noodzakelijke. Misschien voor het spel van Feyenoord wel. Alleen ik geloof niet dat deze er nu echt rondlopen in Nederland.
En om nu weer een buitenlander in de achterhoede te halen...
Van Bommel kan dat goed.
pi_26369495
quote:
Op woensdag 20 april 2005 10:52 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Van Bommel kan dat goed.
Ja, dat is lekker realistisch .
slettebak [@] gmail.com
pi_26369525
quote:
Op woensdag 20 april 2005 10:53 schreef JaWi het volgende:

[..]

Ja, dat is lekker realistisch .
Ik had het over de spelers die rondlopen in NL. Of 't haalbaar is is een tweede
Bosvelt bewijst elke week dat hij het nog steeds kan daar in Manchester, dus terughalen zou ik zeggen.
pi_26369544
Bosvelt terughalen. Vraag me af of hij daar zelf interesse in heeft. Denk nu nog niet.
slettebak [@] gmail.com
pi_26369586
quote:
Op woensdag 20 april 2005 10:56 schreef JaWi het volgende:
Bosvelt terughalen. Vraag me af of hij daar zelf interesse in heeft. Denk nu nog niet.
Hij schijnt wel terug te willen naar Nederland.
pi_26369781
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 20 april 2005 @ 11:07:30 #158
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26369783
quote:
Op woensdag 20 april 2005 10:56 schreef JaWi het volgende:
check http://www.paultjebedankt.nl
A.M.A.B
pi_26369841
quote:
Paul Bosvelt op 21 Mar 2005
Toekomst
Omdat mijn contract afloopt aan het eind van het seizoen, wordt ik regelmatig gevraagd naar wat ik volgend jaar ga doen. Ik was al in onderhandeling met City om mijn verblijf te verlengen, maar door het vertrek van Keegan is dat gestaakt. De club wil afwachten wat de plannen zijn van de manager die er volgend jaar zal zijn. Het is dan ook moeilijk in te schatten wat ik ga doen aan het eind van het seizoen. Ik heb in ieder geval de intentie om nog een jaar door te gaan. Waar dat zal zijn moet de toekomst uitwijzen. Het is voorlopig afwachten welke clubs er zich gaan melden.
Leuk die reacties .

"Paultje kom aub terug, we hebben je echt nodig!! Ik wil volgend jaar op de coolsingel staan!!".
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 20 april 2005 @ 11:23:00 #160
119096 Lenter
Come on over
pi_26370157
Lijkt me niet verstandig, Bosvelt terughalen.
Val je weer terug op oude zekerheden die dan ineens niet zeker meer zijn.
Hij moet dan meteen weer voldoen aan het beeld dat we van hem hebben, lijkt me niet realistisch.

Feyenoord heeft in de laatste week alles verspeeld wat ze (vooral na de winterstop) opgebouwd hadden. Kuyt moet nog 1 jaar blijven, eigenlijk moeten er zoveel mogelijk blijven zodat ze eens op elkaar ingespeeld raken.

Desondanks heb ik er vanav. vertrouwen in!
G'day Mate!
  woensdag 20 april 2005 @ 11:29:38 #161
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26370304
PSV heeft natuurlijk veel te verliezen ivm blessures enzo, dus die zullen er wel niet vol ingaan, mar als Feyenoord het "goede" spel van de afgelopen week vasthoudt is dat niet eens nodig voor ze vrees ik. Hoop dat Gullit de mannen flink op de kloten heeft getrapt en dat ze vanavond niet bang zijn eens wat strijd te laten zien, en eens daadwerkelijk voor een bal te gaan.
  woensdag 20 april 2005 @ 11:34:21 #162
119096 Lenter
Come on over
pi_26370410
Ja ok, maar die reeks voor DB en Ajakkes is nu ineens compleet vergeten?
Toen konden ze het ook......
G'day Mate!
  woensdag 20 april 2005 @ 11:38:25 #163
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26370512
Tuurlijk hebben ze na de winterstop gewoon goed gespeeld, en in het begin van het seizoen ook, maar als ze nu eens gewoon een beetje constanter kwalitatief tegen het balletje zouden trappen, dan zouden we hier misschien eens in de 3-4 jaar een kampioenschap kunnen vieren ipv eens in de 10-11 jaar. En dat frustreert natuurlijk, zowel de spelers als de fans. Wat Kuijt zei, je had nu gewoon 2e kunnen (en moeten!) staan, en dus volgend jaar CL spelen.
  woensdag 20 april 2005 @ 11:42:23 #164
119096 Lenter
Come on over
pi_26370577
Ben ik helemaal met je eens, en het is al jaren hetzelfde liedje bij Feyenoord.
Maar is dan de oplossing om Bosvelt terug te halen en weer nieuwe spelers het antwoord?
G'day Mate!
  woensdag 20 april 2005 @ 11:51:04 #165
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26370747
Bosvelt zal alleen maar tegenvallen ben ik bang. De selectie kan kwalitatief wel wat breder, en de aankoop van nieuwe spelers kan zich allereerst richten op bijvoorbeeld spelers uit NL, om een herkenbaar Feyenoord te houden, aangevuld met goede buitenlanders, en niet zoals nu andersom. Joris Mathijssen had in de Kuip kunnen voetballen, maar ze vonden hem te duur. De Graaf is gehaald, maar kan nu een basisplaats al vergeten, zo lijkt het het, Bosschaart hetzelfde verhaal. Cory Gibbs heeft nog geen serie wedstrijden kunnen overtuigen, evenals Mtiliga die alweer weg mag. Ik zie er gewoon geen eenduidig helder beleid in.
Greene kan een goede aankoop zijn, is natuurlijk altijd afwachten, Basto en Ostlund zie ik nog wel groeien hoewel Basto voorlopig nog een vraagteken is. Bart Goor is een goede man op het middenveld (wij kunnen blijkbaar wel goede Belgen kopen), maar daar moet zeker een mannetje bij, helemaal als Ono weggaat, die trouwens steeds minder lijkt te gaan spelen, misschien een gebrek aan vertrouwen? En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Met het ontslag van Baan en van Marwijk is er een stap gezet in de goede richting, maar er zal toch heus iets meer moeten veranderen, en de club zal bereid moeten zijn om meer te investeren in goede spelers, anders ontstijg je dit niveau nooit, en zal een club als AZ zomaar ons voorbij kunnen streven, daar wordt namelijk wel geinvesteerd.
  woensdag 20 april 2005 @ 12:05:22 #166
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26371018
Feyenoord mag van mij als psv-fan Bosvelt terughalen hoor...daar liggen we in Eindhoven, Alkmaar en Amsterdam allang niet meer wakker van. Aankopen als Greene en misschien de Ceulaer brengen Feyenoord veel verder. Als Feyenoord een bikkelaar op t middenveld wil, waarom proberen ze dan net zoals psv niet Yakubu alsnog van Vitesse over te nemen? Hij is dan wel net gekocht, maar dat is denk ik vooral om hem zsm met winst door te kunnen verkopen.
Iemand die iets weet van die spits van Lanús die Feyenoord wil? Ik weet alleen dat hij een spits is, en dat hij er redelijk wat maakt.
Kwam Romeo / Klimowicz ook niet van Lanús? Dat vind ik iig goeie spitsen..

Basto is weinig mis mee, Östlund is een betrouwbare rechtsback, Gibbs is een vooruitgang...met Greene erbij in de verdediging is daar weinig mis mee hoor En jullie aanval is erg sterk, met Kuijt-Kalou en Lazovic als reserve. T is idd vooral het middenveld waar het verschil met mijn cluppie op dit moment in steekt denk ik..
  woensdag 20 april 2005 @ 12:42:47 #167
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26371880
Om maar eens even gek te doen: wat vinden jullie van Nevland? Na zijn vloedstroom van doelpunten sinds hij in NL speelt, vragen steeds meer voetbalfans zich af hoe hij zich bij een club in de top 3 zou houden. Ik dus ook Even los van het feit dat jullie misschien een betere spits kunnen krijgen; Zien jullie hem scoren in een feyenoord-shirt? Of is hij het typische voorbeeld van een cultheld die zijn kunstje steeds weer flikt in de subtop?
pi_26372113
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:42 schreef johannes1986 het volgende:
Even los van het feit dat jullie misschien een betere spits kunnen krijgen; Zien jullie hem scoren in een feyenoord-shirt? Of is hij het typische voorbeeld van een cultheld die zijn kunstje steeds weer flikt in de subtop?
Lijkt me nog een beetje vroeg om daar wat zinnigs over te kunnen zeggen.
quote:
Basto is weinig mis mee, Östlund is een betrouwbare rechtsback, Gibbs is een vooruitgang...met Greene erbij in de verdediging is daar weinig mis mee hoor En jullie aanval is erg sterk, met Kuijt-Kalou en Lazovic als reserve. T is idd vooral het middenveld waar het verschil met mijn cluppie op dit moment in steekt denk ik..
Basto is eigenlijk niet goed genoeg, Östlund is gewoon degelijk maar komt voetballend ook tekort. Met Greene erbij is de verdediging inderdaad beter, maar er moeten toch nog een paar echt goede verdedigers komen die er met kop en schouders bovenuit steken.
In potentie hebben wij een erg goed middenveld met spelers als Ono, Ghaly, Goor, Pardo, De Graaf en Hofs. Jammer dat het er bij Ono vaak niet uit komt, wat dat zou nou juist de leider op het middenveld moeten worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2005 13:16:36 ]
  woensdag 20 april 2005 @ 13:15:02 #169
119096 Lenter
Come on over
pi_26372871
Ik sluit me aan bij Sloggie, vooral bij Ono en Pardo zie ik nog hoop al moet Ono niet te lang op zich laten wachten
G'day Mate!
  woensdag 20 april 2005 @ 13:39:47 #170
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26373574
Ik heb Ono al bijna afgeschreven, Pardo kan goed worden, maar dan zal hij wel binnenkort op moeten gaan staan. Hofs en Goor zijn gewoon klasse. Ghaly is nog wat wisselvallig. Ik denk dat er met nog een goede verdediger en een leidende middenvelder (een echte aanvoerder is er nu immers niet) veel mogelijk is.
pi_26373695
Ono speelt alleen goed als de andere 10 ook goed spelen en het werk voor hem wordt opgeknapt, dan kan hij al zijn mooie steekpassjes geven. Bij Feyenoord is dit maar een enkele keer het geval, dus heb je geen flikker aan hem. Maargoed, Ono heeft het bij mij al 2 jaar verbruidt.
  woensdag 20 april 2005 @ 13:49:54 #172
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26373871
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:44 schreef rotskibo het volgende:
Ono speelt alleen goed als de andere 10 ook goed spelen en het werk voor hem wordt opgeknapt, dan kan hij al zijn mooie steekpassjes geven. Bij Feyenoord is dit maar een enkele keer het geval, dus heb je geen flikker aan hem. Maargoed, Ono heeft het bij mij al 2 jaar verbruidt.
Tis een beetje het VdV verhaal, een leuk begin, maar verder weinig laten zien.
  woensdag 20 april 2005 @ 14:33:15 #173
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26375100
Ik blijf me toch telkens weer verbazen over de veelzijdigheid van deze topictitel
  woensdag 20 april 2005 @ 14:35:28 #174
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26375165
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:33 schreef twi het volgende:
Ik blijf me toch telkens weer verbazen over de veelzijdigheid van deze topictitel
Loop je nou te geilen op je eigen topictitel??

is een beetje als heel hard lachen om je eigen grap
  woensdag 20 april 2005 @ 14:37:19 #175
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26375214
Eigengeilerij uit "020" zijn jullie toch wel gewend jongens?
  woensdag 20 april 2005 @ 14:41:49 #176
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26375342
Maar meestal doen jullie die viezigheid in jullie eigen topc, vandaar....
pi_26375407
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:33 schreef twi het volgende:
Topictitel had net zo goed op jullie centrale topic kunnen staan, he!
  woensdag 20 april 2005 @ 14:44:27 #178
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26375414
't Was ook meer een peiling of jullie 'm zelf nog konden waarderen, met een kleine hint om 'm eventueel te laten veranderen. Uiteraard gepaard met een klein toefje zout met afgelopen zondag in 't achterhoofd
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef Staanplaats het volgende:
Topictitel had net zo goed op jullie centrale topic kunnen staan, he!
Dat klopt, gepaard met een knipoog richting jullie laatste topictitel! Eindelijk iemand die 'm door heeft!
  woensdag 20 april 2005 @ 14:46:45 #179
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26375486
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:39 schreef DivineJester het volgende:
Ik heb Ono al bijna afgeschreven, Pardo kan goed worden, maar dan zal hij wel binnenkort op moeten gaan staan. Hofs en Goor zijn gewoon klasse. Ghaly is nog wat wisselvallig. Ik denk dat er met nog een goede verdediger en een leidende middenvelder (een echte aanvoerder is er nu immers niet) veel mogelijk is.
Pardo moet op gaan staan?

Die jongen moet alleen opdraven wanneer Ono of Hofs geblesseerd zijn. Zijn ontwikkeling staat gewoon stil doordat er mensen voor hem staan. Ono gaat, gelukkig, weg volgend jaar. Hij kan gewoon uitgroeien tot een goede speler, wanneer hij ook de kans ervoor krijgt...
A.M.A.B
  woensdag 20 april 2005 @ 14:59:21 #180
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26375812
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:46 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Pardo moet op gaan staan?

Die jongen moet alleen opdraven wanneer Ono of Hofs geblesseerd zijn. Zijn ontwikkeling staat gewoon stil doordat er mensen voor hem staan. Ono gaat, gelukkig, weg volgend jaar. Hij kan gewoon uitgroeien tot een goede speler, wanneer hij ook de kans ervoor krijgt...
Moet jij niet eens richting Rotjeknor???
You never know
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_26375960
Cart_man gaat het over voetbal hebben .
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 20 april 2005 @ 15:06:10 #182
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26375989
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:05 schreef JaWi het volgende:
Cart_man gaat het over voetbal hebben .
Gisteren had ie ook al een inhoudelijke post....

het is bijna om bang van te worden
pi_26376155
Het gaat nog wat worden met die lieve knul .
slettebak [@] gmail.com
pi_26378356
Misschien heeft Gullit nog een Italiaanse vriend voor de defensie of het middenveld?
www.thuisuiteten.nl
pi_26378403
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:29 schreef methodmich het volgende:
Misschien heeft Gullit nog een Italiaanse vriend voor de defensie of het middenveld?
Net zoals Laursen, Tudor en nog zo'n beetje de hele Serie A afgelopen jaar bedoel je?
  woensdag 20 april 2005 @ 16:33:40 #186
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26378492
Misschien dat Gullit Maldini of Seedorf wel kan porren voor een paar jaartjes Feyenoord
  woensdag 20 april 2005 @ 16:36:35 #187
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_26378561
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:33 schreef johannes1986 het volgende:
Misschien dat Gullit Maldini of Seedorf wel kan porren voor een paar jaartjes Feyenoord
seedorf zal vast met open armen ontvangen worden.
[<knip Censuur op Fok!>]
pi_26378692
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:30 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Net zoals Laursen, Tudor en nog zo'n beetje de hele Serie A afgelopen jaar bedoel je?
Ja. En Legrottaglie, Montero, Pessotto en wie nog allemaal meer.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 20 april 2005 @ 16:43:15 #189
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26378737
Die zullen dan allemaal wel dit jaar komen denk ik
  woensdag 20 april 2005 @ 16:45:43 #190
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26378811
haha...het idéé...moet je heel even je ogen dicht doen, je goed concentreren, en dan denken dat het écht zo is...ik ben nog nooit high geweest, maar ik denk dat dát het is
pi_26379225
Beetje Rósicky naar PSV, johannes?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 20 april 2005 @ 17:05:18 #192
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26379327
Ik heb het een tijdje geprobeerd ja, en t voelt goed hoor
pi_26379799
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:46 schreef Cart_man het volgende:

[..]
. Ono gaat, gelukkig, weg volgend jaar.
Bedoel je nou komende zomer of het jaar dr op? Zn contract is nog niet afgelopen dan toch?
pi_26384686
Z'n contract loopt af in 2006 geloof ik.
  woensdag 20 april 2005 @ 23:36:12 #195
32974 Xante
Levend en wel
pi_26390997
Was weer goed vanavond.
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
  woensdag 20 april 2005 @ 23:38:44 #196
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26391094
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:36 schreef Xante het volgende:
Was weer goed vanavond.
Ik zou bijna medelijden met de echt trouwe supporters van jullie krijgen.
In 1 week tijd het hele seizoen naar de klote.

Bijna, zei ik, he?
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 20 april 2005 @ 23:39:27 #197
32974 Xante
Levend en wel
pi_26391123
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:38 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik zou bijna medelijden met de echt trouwe supporters van jullie krijgen.
In 1 week tijd het hele seizoen naar de klote.

Bijna, zei ik, he?
Ik raak er wel aan gewend.
pi_26391184
Eigenlijk wel erg sneu..
Maar wel ontzettend eigen schuld...

Begint er op msn al weer iemand lucky te roepen...
In Southern Sun
  woensdag 20 april 2005 @ 23:41:27 #199
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26391186
Deze TT is bestand tegen de tand des tijds.
pi_26391209
Zelfs als je de scheids omkoopt( 2 goals onterecht afgekeurd van Robert, gemiste penalty van Jeferson die opnieuw genomen had moeten worden) kan je thuis niet winnen tegen veredeld 2e elftal van PSV(zeker toen Bouma en Alex eruit waren)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 20 april 2005 @ 23:44:26 #201
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26391277
Maar troost je, volgens VI zit het wel goed:
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:41 schreef peksin het volgende:
Binnen één week leek Feyenoord door nederlagen bij FC Den Den Bosch en tegen Ajax het seizoen te hebben weggegooid. Winst op PSV was dus van levensbelang om de voetbaljaargang te kunnen redden. Daarin slaagden de Rotterdammers, want door de minimale winst op bijna-kampioen PSV staat de ploeg van Ruud Gullit wél gewoon in de bekerfinale: 1-0.

hehe vi.nl typt weer te snel
Poef.....gone! ©golfer
pi_26391301
  woensdag 20 april 2005 @ 23:46:48 #203
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_26391354
Dit is niet leuk
Feyenoord!!! * Barça
  woensdag 20 april 2005 @ 23:47:45 #204
32974 Xante
Levend en wel
pi_26391388
Feyenoord is echt gewoon weer vanouds bagger.
  woensdag 20 april 2005 @ 23:54:44 #205
29907 Op-zicH
Ach ja, opzich
pi_26391618
Dit kan er na zondag ook weer wel bij en Gomez is trouwens een arrogante lul, dat hij met z'n vinger tegen z'n mond naar het feyenoord publiek gaat staan .
The trouble with ignorance is that it picks up confidence as it goes along.
pi_26391830
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:54 schreef Op-zicH het volgende:
Dit kan er na zondag ook weer wel bij en Gomez is trouwens een arrogante lul, dat hij met z'n vinger tegen z'n mond naar het feyenoord publiek gaat staan .
Hij blijft tenminste wel op zijn lijn staan als er strafschoppen worden genomen, dat kan je van die grabbelaar van jullie niet zeggen. Die liep al uit voordat de bal geraakt was en kwam daarmee nog akelig dichtbij een aantal gestopte strafschoppen. Dat ie ze zelfs dán niet kan stoppen is natuurlijk hilarisch .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26392008
Zondag was ajax 3 klassen beter, vandaag was PSV 3 klassen beter.

Gullit, Wotte en de andere rotzooi: TREK JE CONCLUSIE !!!!
pi_26392022
Hihihihihihi. Tot de 29e .
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 21 april 2005 @ 00:11:07 #209
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_26392063
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:54 schreef Op-zicH het volgende:
Kerel, als je zag wat die aso's achter het doel allemaal uitkraamden... Op Fok! hebben ze voor minder bans gegeven...
pi_26392088
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:09 schreef JaWi het volgende:
Hihihihihihi. Tot de 29e .
Eerst uit bij W2 winnen Jawi...

Niet dat dat al te moeilijk moet zijn, W2 wordt er de afgelopen jaren meestal door een GGD-club uitgegooid, dat niveau haalt Ajax ook nog wel
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26392104
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Eerst uit bij W2 winnen Jawi...

Niet dat dat al te moeilijk moet zijn, W2 wordt er de afgelopen jaren meestal door een GGD-club uitgegooid, dat niveau haalt Ajax ook nog wel
Die slachten we morgen even. Gaat nog gezellig worden de 29e met 3 fronten .
slettebak [@] gmail.com
pi_26392764
Ja Feyenoord is weer lekker goed bezig. Het is toch een apart soort klasse dat je moet hebben om in één week het HELE seizoen te verkloten.
pi_26392800
Pfffffffffff.... Het was me het weekje wel.
pi_26392846
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:41 schreef Erasmusch het volgende:
Pfffffffffff.... Het was me het weekje wel.
Ik heb zo'n idee dat dit de jaarlijkse gang van zaken is.
Kuyt zal ook wel redelijk moedeloos worden .
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 21 april 2005 @ 00:48:12 #215
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26392933
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:59 schreef PyTh het volgende:

[..]

Moet jij niet eens richting Rotjeknor???
You never know
Alsof jullie durven te komen.

En dan nog...stond vanavond net zoveel ME als tegen de joden afgelopen zondag, niet normaal. Nu stonden ze ook nog eens in de stad, bij het station, echt overal waar maar een groep(je) gasten stond.
A.M.A.B
pi_26392997
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:48 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Alsof jullie durven te komen.

En dan nog...stond vanavond net zoveel ME als tegen de joden afgelopen zondag, niet normaal. Nu stonden ze ook nog eens in de stad, bij het station, echt overal waar maar een groep(je) gasten stond.
Hoi. Hij is voor PSV .
slettebak [@] gmail.com
pi_26393027
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:51 schreef JaWi het volgende:

[..]

Hoi. Hij is voor PSV .
Dat is correct
  donderdag 21 april 2005 @ 00:54:08 #218
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_26393044
Weer in de laatste minuut. 't is om te janken Op naar volgend seizoen dan maar
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_26393072
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:54 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Op naar volgend seizoen dan maar
Dat horen we al jaren...
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 21 april 2005 @ 00:58:39 #220
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_26393127
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:55 schreef JaWi het volgende:

[..]

Dat horen we al jaren...
Er is weinig anders dat je kan doen
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  donderdag 21 april 2005 @ 01:00:58 #221
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26393173
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:51 schreef JaWi het volgende:

[..]

Hoi. Hij is voor PSV .
Hoi. Doh...
A.M.A.B
pi_26393178
Lijkt me een naar gevoel .
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 21 april 2005 @ 01:06:17 #223
52589 sjun
uit solidariteit
pi_26393294
Het moet zuur zijn voor 010 dat de finale van de beker in eigen stad en eigen stadion bevolkt gaat worden door PiSVee en mogelijk ook nog Ajax.

Mijn condolering gaat uit naar die boeren op Zuid dit seizoen. Jammer jongens, ooit wordt het vast een keer beter.

Intussen is Ajax op weg naar de kampioenencompetitie via de 2e plaats.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_26393333
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:06 schreef sjun het volgende:
Het moet zuur zijn voor 010 dat de finale van de beker in eigen stad en eigen stadion bevolkt gaat worden door PiSVee en mogelijk ook nog Ajax.
Hoezo, het gaat hartstikke gezellig worden .
slettebak [@] gmail.com
pi_26393376
Volgend jaar hebben we Ali B dus dan komt alles goei
pi_26393432
Ik zou even investeren in een puike verdediger. Liefst NL. Maar goed, die zijn er niet . Anders die hele verdediging op talenkamp en commandotraining sturen .
slettebak [@] gmail.com
pi_26393653
Greene is een puike verdediger

Bosschaart - Gibbs - Saidi - Greene
Bank: Zuiverloon, Ostlund

Dat is toch zeker voor HCE begrippen een redelijke verdediging
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26393682
Hoe is het met onze zwaargewonde man?
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 21 april 2005 @ 02:22:38 #229
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26394593
KNFB vandaag zeg. Al die afgekeurde goede goals, het toestaan dat Babos op 8 meter gaat staan
pi_26394641
Ja, KNKB .
slettebak [@] gmail.com
pi_26395758
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:08 schreef rotskibo het volgende:
Zondag was ajax 3 klassen beter, vandaag was PSV 3 klassen beter.

Gullit, Wotte en de andere rotzooi: TREK JE CONCLUSIE !!!!
We zijn niet allemaal zo als het Ajax publiek dat meteen om het vertek van de trainer vraagt. Wotte levert gewoon goed werk.
  donderdag 21 april 2005 @ 07:46:41 #232
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_26395774
Wat een gore grafzooi, 1-1 spelen in de laatste minuut. .

Mooi was wel dat Kuyt de Graaf kwam ophalen na zijn gemiste penalty.. Maar het had gewoon 2-0 moeten zijn maar die kut Bosschaart mist voor de keeper, de eikel..
pi_26395782
Bosschaart vond ik sowieso slecht spelen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 21 april 2005 @ 07:48:44 #234
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_26395787
Wat zitten er op W ook een losers trouwens met hun zitten de hele tijd, had nog bijna ruzie daardoor...
pi_26395944
Nouja, in de finale of niet, jullie zullen evengoed wel de 29e aanwezig zijn vermoed ik?
  donderdag 21 april 2005 @ 09:14:12 #236
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26396481
quote:
Op donderdag 21 april 2005 07:46 schreef RedGuy het volgende:
Mooi was wel dat Kuyt de Graaf kwam ophalen na zijn gemiste penalty.. Maar het had gewoon 2-0 moeten zijn maar die kut Bosschaart mist voor de keeper, de eikel..
2-2 dan toch denk ik, 2 onterecht afgekeurde doelpunten van Robert.
Daar had er minimaal 1 van goedgekeurd moeten worden dus niet zo zeuren.

Verder vond ik dat je in de verlenging al kon zien dat feyenoord het niet ging redden.
Het is natuurlijk best zuur voor jullie maar hou de moed erin!

En CM: Komt wel een keer goed, no worries
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_26396496
Ik denk het .
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 21 april 2005 @ 09:22:35 #238
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_26396609
Je voelde in de tweede helft gewoon een doelpunt van PSV aankomen.
Verder had PSV na 45 seconde al voor moeten staan. En het "buitenspel" doelpunt was geen buitenspel. Feyenoord speelde gewoon niet goed genoeg in de tweede helft.
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_26396679
En toch geven ze het weer laat weg. Of ze laten de tegenstander sterker worden.
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 21 april 2005 @ 09:32:49 #240
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26396775
quote:
Op donderdag 21 april 2005 08:24 schreef Bananenman het volgende:
Nouja, in de finale of niet, jullie zullen evengoed wel de 29e aanwezig zijn vermoed ik?
Nee joh, tuurlijk niet.
quote:
Op donderdag 21 april 2005 07:48 schreef RedGuy het volgende:
Wat zitten er op W ook een losers trouwens met hun zitten de hele tijd, had nog bijna ruzie daardoor...
Rustig aan hè!
quote:
Op donderdag 21 april 2005 09:14 schreef PyTh het volgende:

[..]
Verder vond ik dat je in de verlenging al kon zien dat feyenoord het niet ging redden.
Het is natuurlijk best zuur voor jullie maar hou de moed erin!
Kom je ervoor al zien dat het niks zou worden. Ben ook maar weggegaan, zag de bui al hangen.
Het blijft Feijenoord hè. Hoe vaak ze ons ook teleurstellen, we blijven maar gaan.
quote:
En CM: Komt wel een keer goed, no worries
Jaja, weet het. Heb nog een rekening openstaan met jullie.
A.M.A.B
pi_26396804

De scheids was trouwens erg slecht (niet zozeer partijdig, maar gewoon slecht).
  donderdag 21 april 2005 @ 10:16:38 #242
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_26397616
Ongelooflijk, die Goor. Dat je op dit niveau zo een penalty neemt. Hij moet natuurlijk ook echt in de kruising, he? Over de Graaf wil ik het al helemaal niet hebben. Boschaart, dat je in zo'n positie niet durft te schieten, belachelijk. De hele vedediging kan de prullebak in. Ze reageren alleen maar, niemand anticipeert. Toen PSV begon te voetballen, was Feyenoord nergens meer. Bedankt weer, Feyenoord, blijf maar sub-toppers kopen die bij andere clubs wél presteren...
Nou doe je het weer!
pi_26397771
quote:
Op donderdag 21 april 2005 01:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Greene is een puike verdediger

Bosschaart - Gibbs - Saidi - Greene
Bank: Zuiverloon, Ostlund

Dat is toch zeker voor HCE begrippen een redelijke verdediging
Gibbs en Bosschaart zijn zeer matig hoor; Greene moet het nog maar laten zien. Ook met deze verdediging word je geen kampioen.
pi_26397792
quote:
Op donderdag 21 april 2005 09:32 schreef Cart_man het volgende:
Ben ook maar weggegaan, zag de bui al hangen.
Ajax supporter
  donderdag 21 april 2005 @ 10:42:23 #245
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26398125
quote:
Op donderdag 21 april 2005 10:26 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ajax supporter
Gedraag je.
A.M.A.B
pi_26398798
quote:
Op donderdag 21 april 2005 07:46 schreef RedGuy het volgende:
Wat een gore grafzooi, 1-1 spelen in de laatste minuut. .

Missen, die lul schoot niet eens, schandalig dat hij niet met zijn verkeerde been wil schieten, voor straf 1000 x met recht op doel schieten!
pi_26398868
quote:
Op donderdag 21 april 2005 07:48 schreef RedGuy het volgende:
Had ook nog ruzie bij de ingang met zo'n puberale puistenkop, die dacht voor te dringen bij mij....................
pi_26398875
Ik snap nog steeds niet dat een deel van Feyenoord de schuld bij Gullit legt. Man die laatste goal had iedere verdediger uit een normal Hoofdklasse zondag niet eens tegen zich gehad. Je moet zo'n bal weg rammen en dat doet ook 99% van de verdedigers
  donderdag 21 april 2005 @ 11:46:44 #249
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_26399620
En god, wat viel Leonardo dramatisch in. Gaat die jongen ooit nog op zijn niveau komen?
pi_26399723
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:46 schreef RedGuy het volgende:
En god, wat viel Leonardo dramatisch in. Gaat die jongen ooit nog op zijn niveau komen?
Ik denk niet dat het nog wat wordt met die gozer.
  donderdag 21 april 2005 @ 12:02:44 #251
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_26399993
Ik vond Leo niet superslecht invallen. Hij had een paar ongelukkige acties, Maar hij bleeft in ieder geval gisteren niet iedere keer staan na een mislukte actie.

Wat was er eigenlijk op vak W? Tegen het einde van de wedstrijd waren er een paar opstootjes in de hoek van vak K, zo leek het. ME kwam ook nog een keer de tribune op?
  donderdag 21 april 2005 @ 12:06:54 #252
119096 Lenter
Come on over
pi_26400081
Heb iemand die gozer gezien die onder Vak U helemaal uit z'n stekker ging en door de ME tot rust werd gemaand?
G'day Mate!
  donderdag 21 april 2005 @ 12:09:25 #253
53267 TC03
pi_26400133
Heb vannacht gedroomd dat Feyenoord in de verlenging de 2-1 maakte .

Ben nog nooit zo verdrietig wakker geworden .
  donderdag 21 april 2005 @ 12:12:16 #254
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26400200
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:02 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Wat was er eigenlijk op vak W? Tegen het einde van de wedstrijd waren er een paar opstootjes in de hoek van vak K, zo leek het. ME kwam ook nog een keer de tribune op?
Dat is gewoonte daar in die hoek.

Ik voorspel trouwens dat Gullit binnen een maand vertrokken is.
A.M.A.B
pi_26400252
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:12 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Dat is gewoonte daar in die hoek.

Ik voorspel trouwens dat Gullit binnen een maand vertrokken is.
Wis zou je dan willen zien?
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 21 april 2005 @ 12:18:42 #256
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_26400325
Wim Jansen. Maar dat zal volgens Wim niet gebeuren zolang Swart er zit.
  donderdag 21 april 2005 @ 12:18:52 #257
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26400328
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:15 schreef JaWi het volgende:

[..]

Wis zou je dan willen zien?
Weet niet...iemand die weet waar Feijenoord voorstaat en daar ook naar handelt.

Hoor trouwens van Stee als potentiële kandidaat genoemd worden....
A.M.A.B
pi_26400345
Lijkt me dat ie sowieso het seizoen mag afmaken.
pi_26400360
Hmm. Van Stee. Of je werkt eerst wat mensen van boven eruit. Kom in opstand als supporters .
slettebak [@] gmail.com
  donderdag 21 april 2005 @ 12:20:58 #260
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26400366
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:18 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Wim Jansen. Maar dat volgens Wim niet gebeuren zolang Swart er zit.
Rot op met Wim...hij is god niet...
A.M.A.B
pi_26400401
Jongens, Ron Jans is de man voor jullie club. Ik meen het serieus. Toptrainer in spé.
The gum you like, is coming back in style.
  donderdag 21 april 2005 @ 12:24:18 #262
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_26400438
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:20 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Rot op met Wim...hij is god niet...
Maar wel de beste trainer voor Feijenoord. Heeft binding met de club en heeft zich in het verleden al bewezen.

van Stee, dat zou ik nou niet zien zitten. Werd die twee jaar geleden niet ook al bij AZ ontslagen wegens zeer slechte prestaties? Daarnaast is hij, geloof ik, zelfs nog nooit hoofdtrainer geweest. Alleen assistent bij Sparta en iets in de jeugd bij Feijenoord (hoofd opleidingen dacht ik?)
pi_26400758
Het probleem bij Feyenoord ligt bij de leiding. Wie heeft al die B voetballers uit ZuidAmerika nodig?? liever zouden ze tijd en geld in eigen jeugd moeten steken
pi_26400806
Van Stee moet ik ook niet. Hij had wel CL gehaald toen leo NSB opstapte, toch?
pi_26400936
Probleem begint inderdaad bij Jorien!
  donderdag 21 april 2005 @ 12:49:32 #266
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26401040
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:45 schreef Chadi het volgende:
Probleem begint inderdaad bij Jorien!
Nee, bij zijn holmaat Swart.
A.M.A.B
pi_26401063
Alleen het Feyenoord publiek reageert zich nu af op de train er terwijl het probleem al voor dit jaar begon.
pi_26401224
Wie reageert zich af op de trainer dan? Hoewel het wel een blunder is om De Graaf in zon wedstrijd een penalty te laten nemen.
  donderdag 21 april 2005 @ 12:59:17 #269
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26401266
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:50 schreef Chadi het volgende:
Alleen het Feyenoord publiek reageert zich nu af op de train er terwijl het probleem al voor dit jaar begon.
ben het mee eens, het is niet alleen de trainer...
Alles het beleid noem maar op ...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  donderdag 21 april 2005 @ 13:00:17 #270
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26401286
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:50 schreef Chadi het volgende:
Meerendeel zijn ook domme schapen...
A.M.A.B
pi_26401296
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:57 schreef Erasmusch het volgende:
Wie reageert zich af op de trainer dan? Hoewel het wel een blunder is om De Graaf in zon wedstrijd een penalty te laten nemen.
Dat is altijd achteraf. Ik denk dat de Graaf zelf aangaf een penalty te willen nemen. Misschien schiet ie ze er op de trainingen altijd wèl in.
pi_26401371
De Graaf??? Die Belg had hem moeten maken was er niks aan de hand.
pi_26401423
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:04 schreef Chadi het volgende:
De Graaf??? Die Belg had hem moeten maken was er niks aan de hand.
Tja. Hij schoot 'm in principe niet slecht in. Het kan nou eenmaal zo gebeuren.
pi_26401439
Dan nog. Hij heeft net 2x een kwartiertje meegedaan en moet dan meteen in de halve finale de beslissende strafschop nemen. Ik heb ze ook nog nooit zien trainen op penalties trouwens.
pi_26401473
Wim Jansen als Technisch Directeur, die het beleid voor de komende jaren uitstippeld, en als trainer, tja, ik ben een voorstander van Martin Jol, maar die zal toch niet komen.

1 ding is zeker, er moet flink gesaneerd worden in de top, de GKL en zijn holmaat Swart moeten oprotten.
  donderdag 21 april 2005 @ 13:09:53 #276
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_26401521
Ik pikte gisterenavond in de auto op Radio Rijnmond nog net een stukje van het interview met Gullit mee. Daarin zei hij dat de Graaf zelf aangaf dat hij die penalty wou nemen. Tsja, wat moet je dan als trainer doen? Je mag blij zijn als je tegenwoordig in een team uberhaubt 5 spelers hebt die het aandurven om een penalty te nemen.
pi_26401577
Hij is toch de trainer? Als Gullit wil dat De Graaf die pingel niet neemt, dan neemt ie em toch ook niet?

Slap gedoe...
In Southern Sun
pi_26401585
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Tja. Hij schoot 'm in principe niet slecht in. Het kan nou eenmaal zo gebeuren.
Ja dat kan heel goed maar hij is juist een ervaren speler die op zo'n moment voor zekerheid moet gaan en niet vol risico die bal de kruising in proberen te jassen.
pi_26401625
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:11 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ja dat kan heel goed maar hij is juist een ervaren speler die op zo'n moment voor zekerheid moet gaan en niet vol risico die bal de kruising in proberen te jassen.
Ben ik met je eens. Maar mentale druk kan veel met een mens doen. Sneu voor Bart, sneu voor Feyenoord, maar ik denk dat de beste uiteindelijk toch gewonnen heeft. De onmacht straalde eraf bij Feyenoord.
pi_26401653
Ik kon trouwens aan de mond van van Bommel zien, dat ie Goor "patat" noemde, toen ze even heel dicht langs elkaar liepen na het opstootje.
pi_26401675
Ik ben nog steeds van mening dat Feyenoord niet had hoeven verliezen hoor. Zo knullig die goal weg geven in de laatste minuut. Als je een beetje brains hebt dan jas je die bal de 2de ring in of uit het stadion en niet aan nemen in de 5 met 6 psv'ers die in je nek hijgen.
pi_26401683
Wat een kankermof is die Van Bommel toch. Hadden wij maar zo'n aanvoerder...
pi_26401697
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik kon trouwens aan de mond van van Bommel zien, dat ie Goor "patat" noemde, toen ze even heel dicht langs elkaar liepen na het opstootje.
Goor is een mietje die had hem daarna gelijk knie hoogte moeten scheppen want die kans kreeg hij 3 minuten na dar opstootje.
pi_26401701
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ze konden er in ieder geval allebei om lachen
In Southern Sun
pi_26401707
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:15 schreef Chadi het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat Feyenoord niet had hoeven verliezen hoor. Zo knullig die goal weg geven in de laatste minuut. Als je een beetje brains hebt dan jas je die bal de 2de ring in of uit het stadion en niet aan nemen in de 5 met 6 psv'ers die in je nek hijgen.
Ze hadden 't geluk al dat die 2 goals werden afgekeurd. Ja en eenmaal houdt 't geluk natuurlijk op. Dan krijg je zo'n tegentreffer.
pi_26401712
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:15 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een kankermof is die Van Bommel toch. Hadden wij maar zo'n aanvoerder...
pi_26401741
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ze konden er in ieder geval allebei om lachen
Ach, het zijn beide wel intelligente rakkers. Ik vond het wat jammer, van die ruzie. Ik ben van beide wel fan, zowel als mens als voetballer.
  donderdag 21 april 2005 @ 13:21:40 #288
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26401862
Wel lullig voor Feyenoord...dondersgoeie serie na de winterstop, en dan in 1 week onderuit tegen degradatiekandidaat FC Den Bosch ( dik met 4-1 ) , 2-3 tegen concurrent en rivaal Ajax, en nu na strafschoppen tegen de andere rivaal psv...k ben weer blij dat ik voor psv ben

Zijn jullie Gullit nou niet he-le-maal zat? Zóveel spelers kopen, en dan als het er écht om gaat, álles verneuken? In de Uefa-Cup supersnel eruit, in de Amstel-Cup de 1e echt serieuze wedstrijd ( tegen az kregen ze cadeau door die rooie kaart / kaarten, dat weet k niet precies meer ) verliezen, en in de competitie waarschijnlijk 3e of 4e...
pi_26401912
Gullit ontslaan en dan een blik spelers openenen kan Feyenoord ook niet. Ik denk dat met 2 versterkingen achterin en 1 of 2 op het middenveld ze een geduchte tegenstander zullen zijn voor iedereen. En als het kan moeten ze buffel alsnog terug halen want je kan zeggen wat je wil maar die gast die bleef net als Kuijt maar gaan en trok zo wel gaten voor andere spelers.
pi_26401968
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:23 schreef Chadi het volgende:
Gullit ontslaan en dan een blik spelers openenen kan Feyenoord ook niet. Ik denk dat met 2 versterkingen achterin en 1 op het middenveld ze een geduchte tegenstander zullen zijn voor iedereen.
Er valt best een team te maken van de huidige selectie. Ik zou Bosvelt er graag bijzien, als ik een Feyenoorder was. Voor de rest zie ik wel perspectief.
Ron Jans is de uitstekende man om hier een team van te smeden en Feyenoord eindelijk weer eens aan een prijs te helpen.
pi_26402015
Buffel is geen topper hoor. Daarnaast geen typische Feyenoord speler qua mentaliteit.

Ik zet m'n twijfels ook nog steeds bij Castelen. Die is alleen bruikbaar tegen teams met veel ruimte achter de verdediging.
pi_26402058
Gelukkig is er weer een Costa-Ricaan op proef, wat een feest !!
pi_26402066
Ze moeten gewoon weer eens een echte Feyenoorder als trainer aanstellen, niet zo'n gore overloper. Wat mij betreft mag De Kromme terugkomen, of inderdaad Wim Jansen.
  donderdag 21 april 2005 @ 13:28:31 #294
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26402081
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:23 schreef Chadi het volgende:
Gullit ontslaan en dan een blik spelers openenen kan Feyenoord ook niet. Ik denk dat met 2 versterkingen achterin en 1 of 2 op het middenveld ze een geduchte tegenstander zullen zijn voor iedereen. En als het kan moeten ze buffel alsnog terug halen want je kan zeggen wat je wil maar die gast die bleef net als Kuijt maar gaan en trok zo wel gaten voor andere spelers.
Gullit ontslaan moet kunnen. Heb hem nog niks goeds zien brengen..16 spelers kopen in 1 seizoen, mag niet. Koop je toch 1 of 2 echte versterkingen.

Weet in ieder geval dat Feijenoord een linksbenige verdediger (ja alweer) en een middenvelder willen halen.
A.M.A.B
pi_26402099
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Er valt best een team te maken van de huidige selectie. Ik zou Bosvelt er graag bijzien, als ik een Feyenoorder was. Voor de rest zie ik wel perspectief.
Bosvelt zou ik ook zeker terug willen, alleen hij is al 35. Hij zal nog hoogstens 2 seizoenen mee kunnen
pi_26402102
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Buffel is geen topper hoor. Daarnaast geen typische Feyenoord speler qua mentaliteit.

Ik zet m'n twijfels ook nog steeds bij Castelen. Die is alleen bruikbaar tegen teams met veel ruimte achter de verdediging.
Hij komt ook te veel naar binnen waardoor hij tactisch in disadvantage komt. Hij moet in de ruimte blijven spelen waar hij zijn snelheid kan uitbuiten om zijn rechter been vrij te spelen.

Buffel vond ik een geweldige speler. Altijd werken geen gemor en scoorde zo nu en dan en had ook wat assists.
pi_26402121
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:28 schreef Sloggi het volgende:
Ze moeten gewoon weer eens een echte Feyenoorder als trainer aanstellen, niet zo'n gore overloper. Wat mij betreft mag De Kromme terugkomen, of inderdaad Wim Jansen.
Ik zet m'n geld op een slimme coach. Probeer dat eens bij Feyenoord. Bert van Marwijk liet zien een redelijk slimme coach te zijn. Ik schat Ron Jans nog een categorie hoger in.
pi_26402146
Misschien is ex roda trainer Stevens dan wat voor Feyenoord.
pi_26402151
Nog hogen dan Bertje?
pi_26402153
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:29 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Bosvelt zou ik ook zeker terug willen, alleen hij is al 35. Hij zal nog hoogstens 2 seizoenen mee kunnen
Maakt niet uit. Hij zal toevoegen wat ze tekort komen momenteel. Een échte leider, zowel in- als buiten 't veld.
Goor vind ik niet dominant genoeg voor die rol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')