"Hens?" Vuur?quote:Zullen we het dan maar niet hebben over die 3 keer hens van Ajax waar door Temmink niet werd voor gefloten ?
De topictitel is geweldigquote:Op zondag 17 april 2005 21:24 schreef rotskibo het volgende:
Die topictitel![]()
En nog een keer: Wie weet hoe dat nummer heet dat ze voor de wedstrijd draaiden met Rotterdam Rotterdaaaaaam ?![]()
Zonde, maar hij zou hier waarschijnlijk toch niet meer aan bod zijn gekomen.quote:17-04-2005: Smolarek blijft in Dortmund
[Bron: Elf]
De website van voetbalblad Elf meldt dat Ebi Smolarek bij Borussia Dortmund blijft spelen. De club uit de Duitse Bundesliga zal 1,4 miljoen euro overmaken naar Feyenoord, de club waar Smolarek nog tot medio 2006 onder contract stond. De 24-jarige Poolse vleugelspits speelt sinds januari op huurbasis in Dortmund en is er onder de vleugels van trainer Bert van Marwijk helemaal opgeleefd. Hij scoorde bij zijn debuut tegen VfL Wolfsburg en is betrokken bij haast elke aanvallende actie. De supporters in Dortmund zijn ook lyrisch van hem. Na een gesprek met Feyenoord bleek dat de Rotterdammers bereid waren mee te werken aan een definitieve transfer. Komende week wordt het contract tussen de drie partijen ondertekend.
De titel weet ik niet, maar is dat niet Frederique Spigt die dat zingt? (kan je zoeken op haar naam dan vindt je vast wel wat!)quote:Op zondag 17 april 2005 21:24 schreef rotskibo het volgende:
Die topictitel![]()
En nog een keer: Wie weet hoe dat nummer heet dat ze voor de wedstrijd draaiden met Rotterdam Rotterdaaaaaam ?![]()
Blijkbaar omdat de F'noorders te laks zijn om zelf een nieuw topic te openen als het ouwe topic vol is?quote:Op zondag 17 april 2005 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom worden de Feyenoord topics tegenwoordig iedere keer door Ajacieden geopend met zo'n lompe topic-titel?
Oh, een nieuw topic komt er dan heus ook wel een keer hoorquote:Op zondag 17 april 2005 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijkbaar omdat de F'noorders te laks zijn om zelf een nieuw topic te openen als het ouwe topic vol is?
Het was toch echt een man die dat zongquote:Op zondag 17 april 2005 22:47 schreef Tomatenboer het volgende:
De titel weet ik niet, maar is dat niet Frederique Spigt die dat zingt? (kan je zoeken op haar naam dan vindt je vast wel wat!)
Was het niet Cox icm nog iemand?quote:Op zondag 17 april 2005 23:43 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Het was toch echt een man die dat zong![]()
En dat zegt nota bene jijquote:Op zondag 17 april 2005 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom worden de Feyenoord topics tegenwoordig iedere keer door Ajacieden geopend met zo'n lompe topic-titel?
Het schijnt bovendien erg leuk te zijn zo goed als complete topics te verzieken door er bijna een Ajax topic van te maken.
Vastgesnoerd.quote:Op maandag 18 april 2005 00:12 schreef sjun het volgende:
Dit lijkt me hèt geschikte moment om Ad Melkert aan Feyenoord te verbinden.
quote:
Wat is er dan zo irritant aan mijn postgedrag?quote:Op maandag 18 april 2005 00:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee, ik irriteer me alleen aan je post gedrag, that's all...
quote:Op maandag 18 april 2005 00:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Je anti Ajax houding en dan iets met potten en ketels...
Dat zegt 'ie toch? Frederique Spigt dusquote:Op zondag 17 april 2005 23:43 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Het was toch echt een man die dat zong![]()
Uiteraard, het lolletje is geweest. Zolang ik maar de kans krijg om in mijn openingspost daarna me te kunnen distancieren van die veranderingquote:Op maandag 18 april 2005 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar het lijkt me wel zo fair dat een Feyenoorder een suggestie voor een topic-titel mag doen.
Stoere kerelquote:Op maandag 18 april 2005 10:01 schreef Cart_man het volgende:
Ik had er een paar van jullie goed te pakken ja.
He Cart_man, geef je even een seintje als je een nieuw usericon wilt, heb er hier nog eentje liggen met wat mooie acties van Basto en Ghalyquote:Op maandag 18 april 2005 10:01 schreef Cart_man het volgende:
Ik had nog zo gehoopt dat jij die bom in elkaar had geknutseldquote:Op maandag 18 april 2005 10:01 schreef Cart_man het volgende:
Nuttige aankopen Boussaboun, Aerts en Greene...quote:ROTTERDAM - De laatste landstitel van Feyenoord dateert uit 1999. De club is zeer actief op de transfermarkt, maar de vraag is: hoe word je kampioen met Basto en Östlund?
Wie Dirk Kuijt diep in de ogen keek, daar in een gang van De Kuip na Feyenoord - Ajax, zag iets van paniek, berusting en verdriet. Kuijt vroeg zich ongetwijfeld af of hij tot sint-juttemis moet wachten om een landstitel te beleven in Rotterdam.
Meer dan een elftal nieuwe spelers meldde zich dit seizoen in De Kuip, maar door de tweede nederlaag op rij (Den Bosch en Ajax), wordt het een hele klus om het aantal punten van vorig seizoen te evenaren. Dan moet Feyenoord in de laatste vijf duels minimaal twaalf punten halen, terwijl dat laatste jaar onder trainer Van Marwijk een tussenjaar was. Wat is Feyenoord derhalve opgeschoten met al die transfers sindsdien? Feitelijk niets. Vierde in plaats van derde. Tussenjaren rijgen zich aaneen.
Sterker nog: de ploeg van Van Marwijk draaide uitstekend na de winterstop, maar diens opvolger Gullit en technisch directeur Wotte wisten geen passend vervolg te geven door de schrikbarende wisselvalligheid.
Nog simpeler gesteld: Dirk Kuijt heeft geen tijd om tot sint-juttemis te wachten. Hij wil voetballen in de Champions League, maar met een linksback als Basto en middenvelders als De Graaf, Ghaly of Pardo is een titel ver weg.
Alexander Östlund is een stoere rechtsachter en verdedigend helemaal niet zo slecht, maar puur als voetballer is hij gewoon minder dan de Koreaan Song, die in het begin van het seizoen moest vertrekken omdat hij niet aardde. Wie Östlund ziet razen over het veld, krijgt het gevoel dat het eerste elftal van Feyenoord ook voor een gewone sterveling te halen is.
Feyenoord is, nog meer dan onder de vorige technisch directeur Rob Baan, een handelshuis geworden. Van de eigen opleiding wordt vrijwel niets meer vernomen, een enkeling (Kalou) daargelaten.
In handelshuis Feyenoord staat pronkstuk Dirk Kuijt uitgestald in het midden, onder een mooie, gepoetste stolp, naast het andere kroonjuweel, Salomon Kalou.
Maar pronkstuk Kuijt was gisteren boos en teleurgesteld, zo vertelde hij met zachte stem, om de knulligheid waarmee zijn club de voorsprong van 2-1 weggaf.
Kuijt en Kalou speelden geen geweldige wedstrijd, maar ze scoorden allebei. Kuijt staat op 23 doelpunten in de competitie en Kalou op 19. Samen 42 treffers, een prachtig aantal voor een aanvalskoppel, ongeveer zo goed als Van Hooijdonk-Tomasson. Hun trefzekerheid is echter geen garantie voor succes.
Ajax grendelde de aanvoer naar hen redelijk af en vrijwel nooit was die stelling te doorbreken. Shinji Ono gaf in het verleden de ene na de andere geniale steekbal. Zelfs door menig Ajacied werd hij geprezen als de beste voetballer op de Nederlandse velden. Sinds 2003 gaat het steeds minder met hem. Met elke opleving is Feyenoord blij, want dan staat hij in de etalage van het handelshuis.
Wotte zei al voor het seizoen dat Ono mocht vertrekken. Te vaak geblesseerd, te vaak naar Japan. Maar Ono moet een miljoentje of vijf opbrengen, want het mooiste geluid in een handelshuis is een rinkelende kassa.
Ghaly's zaakwaarnemer vertelde gisteren dat Liverpool voor hem op de tribune zat en dat Feyenoord openlijk aan hem twijfelt, want de Egyptenaar is soms alles en heel vaak niets.
Lazovic is een uitstekende spits, maar met Kuijt en Kalou is hij eigenlijk overbodig. Ono, Ghaly en Lazovic waren aankopen van Baan, maar wat te denken van Wotte en Gullit?
Voor het seizoen kwamen Goor, Basto, Saïdi, Magrao, Babos, Bosschaart, Castelen en, van filiaal Excelsior, Kalou. In de winterstop volgden Gibbs, Östlund, De Graaf, Bahia, Bandalovski en Hofs en voor volgend seizoen roert Feyenoord zich ook alweer danig, met Boussaboun, Aerts en Greene.
De vraag is of de som van al die delen genoeg is voor het eerste kampioenschap sinds 1999.
Een jongetje huilde gisteren onbedaarlijk in de schoot van zijn vader. Iets van dat verdriet was terug te zien in de ogen van Dirk Kuijt.
Alleen Greene lijkt mij idd. een verstandige aankoop (aanvallers en goede keepers genoeg), Greene is volgens mij wel een goede verdediger, en die kunnen we wel gebruiken.quote:Op maandag 18 april 2005 11:42 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nuttige aankopen Boussaboun, Aerts en Greene...
quote:Op maandag 18 april 2005 11:20 schreef JaWi het volgende:
Gullit zal wel een flinke stand hebben.
[afbeelding]
Babos was zowel zondag als woensdag weer niet al te best. Aerts lijkt me dan voor Feyenoord ook een hele verstandige aankoop.quote:Op maandag 18 april 2005 11:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alleen Greene lijkt mij idd. een verstandige aankoop (aanvallers en goede keepers genoeg), Greene is volgens mij wel een goede verdediger, en die kunnen we wel gebruiken.
Is Greene trouwens Nederlander van origine? (ja sorry voor mijn beperkte voetbalkennis)
Ik hoop net als jij op een finale Feyenoord-Ajax, gewoon in sportief opzich, niet omdat ik gek ben op rellen.quote:Op maandag 18 april 2005 11:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb weinig vertrouwen in komende woensdag, PSV speelt erg constant, en verliest vrijwel nooit, zelfs niet in de Champions League.
Feyenoord speelt erg wisselvalig, met een lakse wedstrijdinstelling, en veel's te slordig, bovendien is de verdediging te traag, en te lui om de gaten die vallen weer dicht te lopen.
Maar ja, je weet maar nooit, voor hetzelfde geld krijgen Kalou en Castelen het weer op hun heupen, of heeft Kuyt z'n killer instinct weer teruggevonden.
Één ding is zeker, aan Kuyt zal het niet liggen komende woensdag, en aan Babos ook niet, die vallen over het algemeen weinig te verwijten.
De wedstrijd Willem II - Ajax is trouwens ook geen vooraf uitgemaakte zaak, PSV won ook maar met 0-1 daar, dus ik denk dat Ajax het toch nog lastig kan gaan krijgen daar in Stilburg.
Ik hoop in ieder geval wel op een finale Feyenoord - Ajax, maar ik gok toch op PSV - Ajax helaas.
Maar ja, die Amstelcup is toch maar een schamel troostprijsje gezien het slechte seizoen, alleen voor PSV en Willem II zou de prijs nog betekenis hebben. (Voor PSV wellicht de dubbel of zelfs treble, en voor Willem II is het natuurlijk gewoon een historische hoofdprijs).
Gisteren was ie voldoende (aardige reflexen, uittrappen), tegen AZ en NAC was ie goed. Lijkt me niet dat ie volgend jaar genoegen neemt met 2e of 3e keeper. En het zelfde geldt voor Aerts.quote:Op maandag 18 april 2005 12:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Babos was zowel zondag als woensdag weer niet al te best. Aerts lijkt me dan voor Feyenoord ook een hele verstandige aankoop.
Babos heeft geen enkele bal klem en hij stompt ze meestal slecht weg. Ik vind Babos echt een hele matige keeper dit seizoen. Aerts is echt veel beter.quote:Op maandag 18 april 2005 12:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Gisteren was ie voldoende (aardige reflexen, uittrappen), tegen AZ en NAC was ie goed. Lijkt me niet dat ie volgend jaar genoegen neemt met 2e of 3e keeper. En het zelfde geldt voor Aerts.
Misschien, maar je hebt iig al 2 'toppers' voor 1 positie. En dan ligt de prioriteit toch bij versterkingen voor de verdediging.quote:
Dat ben ik met je eens. Het zou me niets verbazen als Babos vertrekt overigens.quote:Op maandag 18 april 2005 12:16 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Misschien, maar je hebt iig al 2 'toppers' voor 1 positie. En dan ligt de prioriteit toch bij versterkingen voor de verdediging.
Dan gaat ie toch lekker, spelers die niet voor 100 % voor Feyenoord willen spelen kunnen oprottenquote:Op maandag 18 april 2005 12:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Het zou mij niets verbazen als Kuyt toch eieren voor z'n geld kiest, en vertrekt naar een club die wél in staat is z'n doelstellingen (zo goed als) ieder jaar te behalen.
Weet ik, bedoelde dat ze allebei volgend jaar wel een kans verdienen.quote:Op maandag 18 april 2005 12:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zuiverloon speelt bij Feyenoord nu, die is niet verhuurd. Olfers gaat weg bij Feyenoord, Snoyl is nog niet veel over bekend.
De laatste jaren zijn alle écht goede spelers bij Feyenoord gefrustreerd geraakt over het niveau van de selectie, het kwaliteitsverschil in de selectie is gewoon te groot.quote:Op maandag 18 april 2005 12:38 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Dan gaat ie toch lekker, spelers die niet voor 100 % voor Feyenoord willen spelen kunnen oprotten![]()
Kuyt is onze beste speler maar als hij gaat lopen zeiken mag tie van mij opsouten.
en van Dop, en Troost en en en en...quote:Op maandag 18 april 2005 13:15 schreef junkiexp het volgende:
ze moeten eens beginnen om van den herik er uit te smijten
Kunnen we daar geen [CENTRAAL] Persoonlijke Vetes topic voor openen, dat houd de gewone topics dan een beetje schoon.quote:Op maandag 18 april 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
Probeer eventuele persoonlijke 'vetes' buiten dit topic met elkaar op te lossen?
Misschien is dat voor Kuyt ook het beste. Eigenlijk is hij veel te goed voor Feyenoord, daarom past hij niet echt in hun team. Kuyt moet prijzen winnen, zo een speler is het gewoon. En prijzen winnen, weten we inmiddels, doe je echt niet bij Feyenoord.quote:Op maandag 18 april 2005 12:38 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Dan gaat ie toch lekker, spelers die niet voor 100 % voor Feyenoord willen spelen kunnen oprotten![]()
Kuyt is onze beste speler maar als hij gaat lopen zeiken mag tie van mij opsouten.
Ik zie de amstelcup gewoon als prijs, zeker als je daarvoor psv en (misschien) ajax voor moet verslaan.quote:Op maandag 18 april 2005 19:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach ik zal die Amstelcup niet missen hoor, maar stel dat we hem winnen dan zal ik er natuurlijk niet rouwig om zijn maar om nou te zeggen dat ik het zal vieren als een kampioenschap........ nee niet echt, drink er hooguit een paar pilsjes op.
En een finale in Rotterdam tegen ajax, is altijd gezellig.......quote:Op maandag 18 april 2005 19:33 schreef Staanplaats het volgende:
Ik zie de amstelcup gewoon als prijs, zeker als je daarvoor psv en (misschien) ajax voor moet verslaan.
Nah, de moraalridders vallen weer over elkaar heen. Dus verwacht nooit dat het een echte finale zal worden, met 15.000 'vrienden'quote:Op maandag 18 april 2005 19:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En een finale in Rotterdam tegen ajax, is altijd gezellig.......
En AZ er al uitgegooid hebt.quote:Op maandag 18 april 2005 19:33 schreef Staanplaats het volgende:
Ik zie de amstelcup gewoon als prijs, zeker als je daarvoor psv en (misschien) ajax voor moet verslaan.
De Graaf is ook een speler die je gisteren goed kon gebruiken.quote:Op maandag 18 april 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Okee Erasmusch, het grootste deel van de aankopen voldoet op zich wel, maar de mannen uit de winterstop vind ik voorlopig geen versterkingen, op Hofs na.
Winnen tegen PSV wordt werkelijkheid en dat Ajax van Willem 2 wint natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2005 19:20 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Feyenoord PSV flink te pakken gaat nemen (3-1, ja ik ben positief) en dat Ajax tegen WillemII wint, en dat we eind mei een leuke finale krijgen, waar Feyenoord wint, en dat de hele Coolsingel naar de t*ring gaat
Of droom ik nu echt nog? Ik hoop toch dat Feyenoord wint
Dit jaar werd er na de winterstop anders redelijk teruggeknokt, maar ze laten het de laatste wedstrijden weer liggen. De AC is de laatste prijs (jazeker, het is een heuse prijs) die er nog gepakt kan worden, hopen dat ze zich daar nog wel voor op kunnen laden.quote:Op maandag 18 april 2005 22:36 schreef TC03 het volgende:
Waarom is het seizoen voor Feyenoord eigenlijk altijd al voor of vlak na de winterstop voorbij?
Teruggeknokt ja, mede dankzij het falen van andere. Feyenoord haakt altijd veel te vroeg af bij de strijd om het kampioenschap.quote:Op maandag 18 april 2005 22:46 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dit jaar werd er na de winterstop anders redelijk teruggeknokt, maar ze laten het de laatste wedstrijden weer liggen. De AC is de laatste prijs (jazeker, het is een heuse prijs) die er nog gepakt kan worden, hopen dat ze zich daar nog wel voor op kunnen laden.
Maar dat was dit jaar feitelijk natuurlijk al ver voor de winterstop...quote:Op maandag 18 april 2005 23:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Teruggeknokt ja, mede dankzij het falen van andere. Feyenoord haakt altijd veel te vroeg af bij de strijd om het kampioenschap.
Je vergeet deze van je vriendje dat zichzelf en een ander opblies. Die gaten in die koppen van gasten van ons groeit wel weer dicht hoor, maar zou het been van onderstaande gozer ook weer aangroeien?quote:Op maandag 18 april 2005 22:54 schreef Luni het volgende:
[[url=http://img200.echo.cx/img200/3203/dsc006252sk.th.jpg]afbeelding][/URL]
ten eerste wat jullie joodjes vergeten is dat jullie geluk hebben gehad dat a jullie niet de kuip in zijn gelaten en b dat dat stuk vuurwerk veels te vroeg is afgegaan. Moet je nagaan wat dat ding had gedaan in een vol vak G... Dat was wel lekker geweestquote:Op dinsdag 19 april 2005 08:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je vergeet deze van je vriendje dat zichzelf en een ander opblies. Die gaten in die koppen van gasten van ons groeit wel weer dicht hoor, maar zou het been van onderstaande gozer ook weer aangroeien?
Lekker hoor!
Over helden gesproken in dat geval. Ik ben ervoor om die gozer met die vuurwerkbom dan als held te nomineren. Ik bedoel, jezelf opofferen ter wille van de grote groep, dat is het toppunt van sociaal zijnquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:31 schreef mister_popcorn het volgende:
ten eerste wat jullie joodjes vergeten is dat jullie geluk hebben gehad dat a jullie niet de kuip in zijn gelaten en b dat dat stuk vuurwerk veels te vroeg is afgegaan. Moet je nagaan wat dat ding had gedaan in een vol vak G... Dat was wel lekker geweest![]()
Ow ja, bananen, held...
Hooligans hadden vechtafspraak
Naar Palestijns voorbeeldquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:37 schreef twi het volgende:
[..]
Over helden gesproken in dat geval. Ik ben ervoor om die gozer met die vuurwerkbom dan als held te nomineren. Ik bedoel, jezelf opofferen ter wille van de grote groep, dat is het toppunt van sociaal zijn
Zullen ze bij NAC leuk vindenquote:Feyenoord gunt RKC Waalwijk spits De Ceulaer
19/4/2005 8 :42
Benjamin De Ceulaer speelt volgend seizoen voor RKC Waalwijk. Feyenoord verhuurt de Belgische spits aan de Brabantse club.
De Rotterdamse club contracteerde De Ceulaer eerder deze maand en liet tegelijkertijd doorschemeren de 21-jarige speler komend seizoen te willen verhuren. Naast RKC waren ook Willem II, Roda JC, NAC Breda en NEC zeer geïnteresseerd.
De Ceulaer zelf maakte vorige week in Voetbal International duidelijk naar welke club zijn voorkeur uitging. 'Als ze me toch verhuren, zou ik graag naar RKC gaan. Die club heeft een reputatie dat zij spelers beter maakt en bovendien speelt mijn landgenoot Martens daar. Dat maakt de aanpassing ook weer gemakkelijker.'
In De Telegraaf verdedigt hij nogmaals zijn keuze. 'Dit is gewoon het verstandigste. Zo kan ik de eredivisie goed leren kennen, me goed evolueren en het belangrijkste: gewoon lekker voetballen.'
RKC won de strijd mede dankzij de transfer van Serginho Greene. Vorige week tekende de verdediger van de Waalwijkse club een contract bij Feyenoord.
Inderdaad, die hadden daar laatst zo'n spandoek over toch? Nu hoeven ze niet naar Michael Jackson toequote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Zouden jullie Bosvelt graag terug zien?
Dit is dus gevolg van het gebrek aan kwaliteit dat Feyenoord bezit. Ik zie niet in wat hier nieuw aan is.....quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:15 schreef Luni het volgende:
.
,,Hoewel we na de winterstop absoluut zijn gegroeid, blijft er een patroon zichtbaar'', ervaart Kuyt. ,,Op het moment dat je dénkt dat het structureel goed gaat, gaat het toch weer fout. Vandaag laten we twee keer een voorsprong lopen, dat is ronduit amateuristisch. En zo'n ontknoping volgt dan op alles wat er eerder in de week al mis ging tegen Den Bosch. Ik ben naar Feyenoord gekomen om prijzen te winnen. Het seizoen dreigt nu voor het tweede jaar in een teleurstelling te eindigen. Dat neem je mee in je gedachten. Dat moét ik meenemen.''
Het is ook niets nieuws. De club Feyenoord zou, op basis van vestigingsplaats, aanhang, historie, uitstraling en budget veel beter moeten presteren als ze nu doet. Van der Herik heeft in het verleden goede dingen gedaan, maar houdt nu de club in een soort van wurggreep, en zou er beter aan doen dit zelf ook te realiseren. Het zou getuigen van clubliefde als hij een stapje terug doet, en iemand anders, die wel een goede visie heeft op het hedendaagse voetbal en hoe het bedrijf Feyenoord gerund moet worden de fakkel laat overnemen. Maar dat zal voorlopig nog wel niet gebeuren.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dit is dus gevolg van het gebrek aan kwaliteit dat Feyenoord bezit. Ik zie niet in wat hier nieuw aan is.....
van het VI.nl forumquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:19 schreef Chadi het volgende:
Wat mij opviel bij de laatste goal is hoe knullig Boukhari daar stond en zich zelf buitenspel zette en hoe veel tijd Trabelsie nam en kreeg om iets te verzinnen. Door de actie van Boukhari was het overtal eigenlijk meteen weg. feyenoord wist daar geen gebruik van te maken.
quote:Ik heb de 2-3 nu 3x bekeken (dank voor de downloadservice !!) maar het is echt ongelooflijk... Boukhari op zijn gemakkie op Babos af (vreselijk slap ingeschoten), Trabelsi, sjekkie draaien, naar huis bellen, vragen wat ze eten en de buren de groeten doen, kijken...och laat ik Maduro maar doen. En die mag dan ongehinderd de 2-3 maken. Wat een drama defensie heb je dan zeg. Onvoorstelbaar, zoiets onnozels verwacht je niet in de klassieker met nog 20 seconden (!!!!) te gaan. Maar wel bedankt !
THx Want ik kwam er maar niet op via de gewone link op vi.nl onder fun.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:49 schreef BennieK het volgende:
[..]
http://forum.vi.nl/showthread.php?t=25947&page=6&pp=30
user: abubakari
Gibbs vertikte het ook naar De Jong toe te komen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:48 schreef Erasmusch het volgende:
1e goal knallen Kuyt en Goor tengen elkaar op, laat Basto zn man lopen waardoor de jong vrij kan inschieten
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:56 schreef Cart_man het volgende:
Ja, schrik niet ik ga eens inhoudelijk in op een voetbalkwestie.
Maar Gibbs doet het vooralsnog verdedigend beter dan jouw Basto.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gibbs vertikte het ook naar De Jong toe te komen.
Wiequote:19-04-2005: 'Feyenoord geïnteresseerd in Fabbiani'
[Bron: FR-Fans.nl]
De website Sky Sports meldt dat Christian Fabbiani verteld zou hebben dat Feyenoord bezig is met een transfer. De Rotterdammers zijn met zijn huidige club Lanús in onderhandeling. 'Mij is verteld dat Feyenoord opnieuw in onderhandeling is over een transfer naar Nederland', aldus de 21-jarige Argentijn.
'Ik zou het fantastisch vinden om daar te mogen spelen. Feyenoord had drie jaar geleden al interesse in mij maar toen ging het niet door, omdat ik geblesseerd was'.
Jullie moeten gewoon eens een echte voetballer hebben ipv een schopper, dan kom je een stuk verder.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:07 schreef Staanplaats het volgende:
Wat zou het leuk zijn als er ooit is gewoon een hollandse doodschopper de interesse van onze technische staf zou hebben..
Met schoppers haal je geen titel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:28 schreef Erasmusch het volgende:
zitten weinig schoppers in deze selectie
Mwa. Een schopper is geen overbodige luxe. Maar geen noodzakelijke. Misschien voor het spel van Feyenoord wel. Alleen ik geloof niet dat deze er nu echt rondlopen in Nederland.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:26 schreef Erasmusch het volgende:
Idd, Absalonson. Dat we daar niet aan hebben gedacht![]()
[..]
Zonder ook niet.
Die zelfde situatie gebeurt een tijdje daarvoor ook dat De Jong zo naar binnen knijpt en dat de dekking weg blijft. Toen verzaakte Ajax hem aan te spelen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gibbs vertikte het ook naar De Jong toe te komen.
Van Bommel kan dat goed.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mwa. Een schopper is geen overbodige luxe. Maar geen noodzakelijke. Misschien voor het spel van Feyenoord wel. Alleen ik geloof niet dat deze er nu echt rondlopen in Nederland.
En om nu weer een buitenlander in de achterhoede te halen...
Ik had het over de spelers die rondlopen in NL. Of 't haalbaar is is een tweedequote:
Hij schijnt wel terug te willen naar Nederland.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:56 schreef JaWi het volgende:
Bosvelt terughalen. Vraag me af of hij daar zelf interesse in heeft. Denk nu nog niet.
check http://www.paultjebedankt.nlquote:Op woensdag 20 april 2005 10:56 schreef JaWi het volgende:
Bosvelt terughalen. Vraag me af of hij daar zelf interesse in heeft. Denk nu nog niet.
Leuk die reactiesquote:Paul Bosvelt op 21 Mar 2005
Toekomst
Omdat mijn contract afloopt aan het eind van het seizoen, wordt ik regelmatig gevraagd naar wat ik volgend jaar ga doen. Ik was al in onderhandeling met City om mijn verblijf te verlengen, maar door het vertrek van Keegan is dat gestaakt. De club wil afwachten wat de plannen zijn van de manager die er volgend jaar zal zijn. Het is dan ook moeilijk in te schatten wat ik ga doen aan het eind van het seizoen. Ik heb in ieder geval de intentie om nog een jaar door te gaan. Waar dat zal zijn moet de toekomst uitwijzen. Het is voorlopig afwachten welke clubs er zich gaan melden.
Lijkt me nog een beetje vroeg om daar wat zinnigs over te kunnen zeggen.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:42 schreef johannes1986 het volgende:
Even los van het feit dat jullie misschien een betere spits kunnen krijgen; Zien jullie hem scoren in een feyenoord-shirt? Of is hij het typische voorbeeld van een cultheld die zijn kunstje steeds weer flikt in de subtop?
Basto is eigenlijk niet goed genoeg, Östlund is gewoon degelijk maar komt voetballend ook tekort. Met Greene erbij is de verdediging inderdaad beter, maar er moeten toch nog een paar echt goede verdedigers komen die er met kop en schouders bovenuit steken.quote:Basto is weinig mis mee, Östlund is een betrouwbare rechtsback, Gibbs is een vooruitgang...met Greene erbij in de verdediging is daar weinig mis mee hoor En jullie aanval is erg sterk, met Kuijt-Kalou en Lazovic als reserve. T is idd vooral het middenveld waar het verschil met mijn cluppie op dit moment in steekt denk ik..
Tis een beetje het VdV verhaal, een leuk begin, maar verder weinig laten zien.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:44 schreef rotskibo het volgende:
Ono speelt alleen goed als de andere 10 ook goed spelen en het werk voor hem wordt opgeknapt, dan kan hij al zijn mooie steekpassjes geven. Bij Feyenoord is dit maar een enkele keer het geval, dus heb je geen flikker aan hem. Maargoed, Ono heeft het bij mij al 2 jaar verbruidt.
Loop je nou te geilen op je eigen topictitel??quote:Op woensdag 20 april 2005 14:33 schreef twi het volgende:
Ik blijf me toch telkens weer verbazen over de veelzijdigheid van deze topictitel
Topictitel had net zo goed op jullie centrale topic kunnen staan, he!quote:Op woensdag 20 april 2005 14:33 schreef twi het volgende:
Ik blijf me toch telkens weer verbazen over de veelzijdigheid van deze topictitel
Dat klopt, gepaard met een knipoog richting jullie laatste topictitel! Eindelijk iemand die 'm door heeft!quote:Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef Staanplaats het volgende:
Topictitel had net zo goed op jullie centrale topic kunnen staan, he!
Pardo moet op gaan staan?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:39 schreef DivineJester het volgende:
Ik heb Ono al bijna afgeschreven, Pardo kan goed worden, maar dan zal hij wel binnenkort op moeten gaan staan. Hofs en Goor zijn gewoon klasse. Ghaly is nog wat wisselvallig. Ik denk dat er met nog een goede verdediger en een leidende middenvelder (een echte aanvoerder is er nu immers niet) veel mogelijk is.
Moet jij niet eens richting Rotjeknor???quote:Op woensdag 20 april 2005 14:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Pardo moet op gaan staan?
Die jongen moet alleen opdraven wanneer Ono of Hofs geblesseerd zijn. Zijn ontwikkeling staat gewoon stil doordat er mensen voor hem staan. Ono gaat, gelukkig, weg volgend jaar. Hij kan gewoon uitgroeien tot een goede speler, wanneer hij ook de kans ervoor krijgt...
Net zoals Laursen, Tudor en nog zo'n beetje de hele Serie A afgelopen jaar bedoel je?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:29 schreef methodmich het volgende:
Misschien heeft Gullit nog een Italiaanse vriend voor de defensie of het middenveld?
seedorf zal vast met open armen ontvangen worden.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:33 schreef johannes1986 het volgende:
Misschien dat Gullit Maldini of Seedorf wel kan porren voor een paar jaartjes Feyenoord
Ja. En Legrottaglie, Montero, Pessotto en wie nog allemaal meer.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Net zoals Laursen, Tudor en nog zo'n beetje de hele Serie A afgelopen jaar bedoel je?
Bedoel je nou komende zomer of het jaar dr op? Zn contract is nog niet afgelopen dan toch?quote:Op woensdag 20 april 2005 14:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
. Ono gaat, gelukkig, weg volgend jaar.
Ik zou bijna medelijden met de echt trouwe supporters van jullie krijgen.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:36 schreef Xante het volgende:
Was weer goed vanavond.
Ik raak er wel aan gewend.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelijden met de echt trouwe supporters van jullie krijgen.
In 1 week tijd het hele seizoen naar de klote.
Bijna, zei ik, he?
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:41 schreef peksin het volgende:
Binnen één week leek Feyenoord door nederlagen bij FC Den Den Bosch en tegen Ajax het seizoen te hebben weggegooid. Winst op PSV was dus van levensbelang om de voetbaljaargang te kunnen redden. Daarin slaagden de Rotterdammers, want door de minimale winst op bijna-kampioen PSV staat de ploeg van Ruud Gullit wél gewoon in de bekerfinale: 1-0.
hehe vi.nl typt weer te snel
Hij blijft tenminste wel op zijn lijn staan als er strafschoppen worden genomen, dat kan je van die grabbelaar van jullie niet zeggen. Die liep al uit voordat de bal geraakt was en kwam daarmee nog akelig dichtbij een aantal gestopte strafschoppen. Dat ie ze zelfs dán niet kan stoppen is natuurlijk hilarischquote:Op woensdag 20 april 2005 23:54 schreef Op-zicH het volgende:
Dit kan er na zondag ook weer wel bij en Gomez is trouwens een arrogante lul, dat hij met z'n vinger tegen z'n mond naar het feyenoord publiek gaat staan.
Kerel, als je zag wat die aso's achter het doel allemaal uitkraamden... Op Fok! hebben ze voor minder bans gegeven...quote:Op woensdag 20 april 2005 23:54 schreef Op-zicH het volgende:
Dit kan er na zondag ook weer wel bij en Gomez is trouwens een arrogante lul, dat hij met z'n vinger tegen z'n mond naar het feyenoord publiek gaat staan.
Eerst uit bij W2 winnen Jawi...quote:
Die slachten we morgen even. Gaat nog gezellig worden de 29e met 3 frontenquote:Op donderdag 21 april 2005 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerst uit bij W2 winnen Jawi...
Niet dat dat al te moeilijk moet zijn, W2 wordt er de afgelopen jaren meestal door een GGD-club uitgegooid, dat niveau haalt Ajax ook nog wel![]()
Ik heb zo'n idee dat dit de jaarlijkse gang van zaken is.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:41 schreef Erasmusch het volgende:
Pfffffffffff....Het was me het weekje wel.
Alsof jullie durven te komen.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Moet jij niet eens richting Rotjeknor???
You never know
Hoi. Hij is voor PSVquote:Op donderdag 21 april 2005 00:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Alsof jullie durven te komen.
En dan nog...stond vanavond net zoveel ME als tegen de joden afgelopen zondag, niet normaal. Nu stonden ze ook nog eens in de stad, bij het station, echt overal waar maar een groep(je) gasten stond.
Dat horen we al jaren...quote:Op donderdag 21 april 2005 00:54 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Op naar volgend seizoen dan maar
Er is weinig anders dat je kan doenquote:
Hoezo, het gaat hartstikke gezellig wordenquote:Op donderdag 21 april 2005 01:06 schreef sjun het volgende:
Het moet zuur zijn voor 010 dat de finale van de beker in eigen stad en eigen stadion bevolkt gaat worden door PiSVee en mogelijk ook nog Ajax.
We zijn niet allemaal zo als het Ajax publiek dat meteen om het vertek van de trainer vraagt. Wotte levert gewoon goed werk.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:08 schreef rotskibo het volgende:
Zondag was ajax 3 klassen beter, vandaag was PSV 3 klassen beter.
Gullit, Wotte en de andere rotzooi: TREK JE CONCLUSIE !!!!
2-2 dan toch denk ik, 2 onterecht afgekeurde doelpunten van Robert.quote:Op donderdag 21 april 2005 07:46 schreef RedGuy het volgende:
Mooi was wel dat Kuyt de Graaf kwam ophalen na zijn gemiste penalty.. Maar het had gewoon 2-0 moeten zijn maar die kut Bosschaart mist voor de keeper, de eikel..
Nee joh, tuurlijk niet.quote:Op donderdag 21 april 2005 08:24 schreef Bananenman het volgende:
Nouja, in de finale of niet, jullie zullen evengoed wel de 29e aanwezig zijn vermoed ik?
Rustig aan hè!quote:Op donderdag 21 april 2005 07:48 schreef RedGuy het volgende:
Wat zitten er op W ook een losers trouwens met hun zitten de hele tijd, had nog bijna ruzie daardoor...
Kom je ervoor al zien dat het niks zou worden. Ben ook maar weggegaan, zag de bui al hangen.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Verder vond ik dat je in de verlenging al kon zien dat feyenoord het niet ging redden.
Het is natuurlijk best zuur voor jullie maar hou de moed erin!![]()
Jaja, weet het. Heb nog een rekening openstaan met jullie.quote:En CM: Komt wel een keer goed, no worries![]()
Gibbs en Bosschaart zijn zeer matig hoor; Greene moet het nog maar laten zien. Ook met deze verdediging word je geen kampioen.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Greene is een puike verdediger
Bosschaart - Gibbs - Saidi - Greene
Bank: Zuiverloon, Ostlund
Dat is toch zeker voor HCE begrippen een redelijke verdediging
Ajax supporterquote:Op donderdag 21 april 2005 09:32 schreef Cart_man het volgende:
Ben ook maar weggegaan, zag de bui al hangen.
Missen, die lul schoot niet eens, schandalig dat hij niet met zijn verkeerde been wil schieten, voor straf 1000 x met recht op doel schieten!quote:Op donderdag 21 april 2005 07:46 schreef RedGuy het volgende:
Wat een gore grafzooi, 1-1 spelen in de laatste minuut..
Mooi was wel dat Kuyt de Graaf kwam ophalen na zijn gemiste penalty.. Maar het had gewoon 2-0 moeten zijn maar die kut Bosschaart mist voor de keeper, de eikel..
Had ook nog ruzie bij de ingang met zo'n puberale puistenkop, die dacht voor te dringen bij mij....................quote:Op donderdag 21 april 2005 07:48 schreef RedGuy het volgende:
Wat zitten er op W ook een losers trouwens met hun zitten de hele tijd, had nog bijna ruzie daardoor...
Ik denk niet dat het nog wat wordt met die gozer.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:46 schreef RedGuy het volgende:
En god, wat viel Leonardo dramatisch in. Gaat die jongen ooit nog op zijn niveau komen?
Dat is gewoonte daar in die hoek.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:02 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Wat was er eigenlijk op vak W? Tegen het einde van de wedstrijd waren er een paar opstootjes in de hoek van vak K, zo leek het. ME kwam ook nog een keer de tribune op?
Wis zou je dan willen zien?quote:Op donderdag 21 april 2005 12:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is gewoonte daar in die hoek.![]()
Ik voorspel trouwens dat Gullit binnen een maand vertrokken is.
Weet niet...iemand die weet waar Feijenoord voorstaat en daar ook naar handelt.quote:
Rot op met Wim...hij is god niet...quote:Op donderdag 21 april 2005 12:18 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Wim Jansen. Maar dat volgens Wim niet gebeuren zolang Swart er zit.
Maar wel de beste trainer voor Feijenoord. Heeft binding met de club en heeft zich in het verleden al bewezen.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Rot op met Wim...hij is god niet...
Nee, bij zijn holmaat Swart.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:45 schreef Chadi het volgende:
Probleem begint inderdaad bij Jorien!
ben het mee eens, het is niet alleen de trainer...quote:Op donderdag 21 april 2005 12:50 schreef Chadi het volgende:
Alleen het Feyenoord publiek reageert zich nu af op de train er terwijl het probleem al voor dit jaar begon.
Meerendeel zijn ook domme schapen...quote:Op donderdag 21 april 2005 12:50 schreef Chadi het volgende:
Alleen het Feyenoord publiek reageert zich nu af op de train er terwijl het probleem al voor dit jaar begon.
Dat is altijd achteraf. Ik denk dat de Graaf zelf aangaf een penalty te willen nemen. Misschien schiet ie ze er op de trainingen altijd wèl in.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:57 schreef Erasmusch het volgende:
Wie reageert zich af op de trainer dan? Hoewel het wel een blunder is om De Graaf in zon wedstrijd een penalty te laten nemen.
Tja. Hij schoot 'm in principe niet slecht in. Het kan nou eenmaal zo gebeuren.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:04 schreef Chadi het volgende:
De Graaf??? Die Belg had hem moeten maken was er niks aan de hand.
Ja dat kan heel goed maar hij is juist een ervaren speler die op zo'n moment voor zekerheid moet gaan en niet vol risico die bal de kruising in proberen te jassen.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Tja. Hij schoot 'm in principe niet slecht in. Het kan nou eenmaal zo gebeuren.
Ben ik met je eens. Maar mentale druk kan veel met een mens doen. Sneu voor Bart, sneu voor Feyenoord, maar ik denk dat de beste uiteindelijk toch gewonnen heeft. De onmacht straalde eraf bij Feyenoord.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja dat kan heel goed maar hij is juist een ervaren speler die op zo'n moment voor zekerheid moet gaan en niet vol risico die bal de kruising in proberen te jassen.
Goor is een mietje die had hem daarna gelijk knie hoogte moeten scheppen want die kans kreeg hij 3 minuten na dar opstootje.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik kon trouwens aan de mond van van Bommel zien, dat ie Goor "patat" noemde, toen ze even heel dicht langs elkaar liepen na het opstootje.
Ze konden er in ieder geval allebei om lachenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik kon trouwens aan de mond van van Bommel zien, dat ie Goor "patat" noemde, toen ze even heel dicht langs elkaar liepen na het opstootje.
Ze hadden 't geluk al dat die 2 goals werden afgekeurd. Ja en eenmaal houdt 't geluk natuurlijk op. Dan krijg je zo'n tegentreffer.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:15 schreef Chadi het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat Feyenoord niet had hoeven verliezen hoor. Zo knullig die goal weg geven in de laatste minuut. Als je een beetje brains hebt dan jas je die bal de 2de ring in of uit het stadion en niet aan nemen in de 5 met 6 psv'ers die in je nek hijgen.
quote:Op donderdag 21 april 2005 13:15 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een kankermof is die Van Bommel toch. Hadden wij maar zo'n aanvoerder...
Ach, het zijn beide wel intelligente rakkers. Ik vond het wat jammer, van die ruzie. Ik ben van beide wel fan, zowel als mens als voetballer.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze konden er in ieder geval allebei om lachen
Er valt best een team te maken van de huidige selectie. Ik zou Bosvelt er graag bijzien, als ik een Feyenoorder was. Voor de rest zie ik wel perspectief.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:23 schreef Chadi het volgende:
Gullit ontslaan en dan een blik spelers openenen kan Feyenoord ook niet. Ik denk dat met 2 versterkingen achterin en 1 op het middenveld ze een geduchte tegenstander zullen zijn voor iedereen.
Gullit ontslaan moet kunnen. Heb hem nog niks goeds zien brengen..16 spelers kopen in 1 seizoen, mag niet. Koop je toch 1 of 2 echte versterkingen.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:23 schreef Chadi het volgende:
Gullit ontslaan en dan een blik spelers openenen kan Feyenoord ook niet. Ik denk dat met 2 versterkingen achterin en 1 of 2 op het middenveld ze een geduchte tegenstander zullen zijn voor iedereen. En als het kan moeten ze buffel alsnog terug halen want je kan zeggen wat je wil maar die gast die bleef net als Kuijt maar gaan en trok zo wel gaten voor andere spelers.
Bosvelt zou ik ook zeker terug willen, alleen hij is al 35. Hij zal nog hoogstens 2 seizoenen mee kunnenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Er valt best een team te maken van de huidige selectie. Ik zou Bosvelt er graag bijzien, als ik een Feyenoorder was. Voor de rest zie ik wel perspectief.
Hij komt ook te veel naar binnen waardoor hij tactisch in disadvantage komt. Hij moet in de ruimte blijven spelen waar hij zijn snelheid kan uitbuiten om zijn rechter been vrij te spelen.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Buffel is geen topper hoor. Daarnaast geen typische Feyenoord speler qua mentaliteit.
Ik zet m'n twijfels ook nog steeds bij Castelen. Die is alleen bruikbaar tegen teams met veel ruimte achter de verdediging.
Ik zet m'n geld op een slimme coach. Probeer dat eens bij Feyenoord. Bert van Marwijk liet zien een redelijk slimme coach te zijn. Ik schat Ron Jans nog een categorie hoger in.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:28 schreef Sloggi het volgende:
Ze moeten gewoon weer eens een echte Feyenoorder als trainer aanstellen, niet zo'n gore overloper. Wat mij betreft mag De Kromme terugkomen, of inderdaad Wim Jansen.
Maakt niet uit. Hij zal toevoegen wat ze tekort komen momenteel. Een échte leider, zowel in- als buiten 't veld.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bosvelt zou ik ook zeker terug willen, alleen hij is al 35. Hij zal nog hoogstens 2 seizoenen mee kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |