abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26319397
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:16 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Misschien, maar je hebt iig al 2 'toppers' voor 1 positie. En dan ligt de prioriteit toch bij versterkingen voor de verdediging.
Dat ben ik met je eens. Het zou me niets verbazen als Babos vertrekt overigens.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26319466
jorien is uit beeld de laatste tijd. Ik vraag me af waarom
pi_26319467
Het zou mij niets verbazen als Kuyt toch eieren voor z'n geld kiest, en vertrekt naar een club die wél in staat is z'n doelstellingen (zo goed als) ieder jaar te behalen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_26319518
Is het terughalen van Ferne Snoyl trouwens niks, of desnoods Steve Olfers.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_26319712
Snoyl en Zuiverloon idd.
pi_26319875
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Het zou mij niets verbazen als Kuyt toch eieren voor z'n geld kiest, en vertrekt naar een club die wél in staat is z'n doelstellingen (zo goed als) ieder jaar te behalen.
Dan gaat ie toch lekker, spelers die niet voor 100 % voor Feyenoord willen spelen kunnen oprotten

Kuyt is onze beste speler maar als hij gaat lopen zeiken mag tie van mij opsouten.
pi_26319897
Gelijk heeft ie .
slettebak [@] gmail.com
pi_26320017
Zuiverloon speelt bij Feyenoord nu, die is niet verhuurd. Olfers gaat weg bij Feyenoord, Snoyl is nog niet veel over bekend.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26320460
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zuiverloon speelt bij Feyenoord nu, die is niet verhuurd. Olfers gaat weg bij Feyenoord, Snoyl is nog niet veel over bekend.
Weet ik, bedoelde dat ze allebei volgend jaar wel een kans verdienen.
pi_26320595
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:38 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Dan gaat ie toch lekker, spelers die niet voor 100 % voor Feyenoord willen spelen kunnen oprotten

Kuyt is onze beste speler maar als hij gaat lopen zeiken mag tie van mij opsouten.
De laatste jaren zijn alle écht goede spelers bij Feyenoord gefrustreerd geraakt over het niveau van de selectie, het kwaliteitsverschil in de selectie is gewoon te groot.
Als Kuyt dus weggaat als de zoveelste topspeler van Feyenoord die gefrustreerd is geraakt, dan ligt dat meer aan ons bestuur dan aan de speler zelf, je wilt immers ook nog een doel hebben om voor te voetballen, en niet ieder jaar hetzelfde fouten-festival herhalen en weer een seizoen teleurstellend afsluiten.

Ik zou hem niet eens ongelijk geven als hij besluit te vertrekken, waar ik dus echt voor vrees. Maar ik ben bang dat Feyenoord hem dan weer voor een appel en een ei laat gaan naar een Europese subtopper.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tomatenboer op 18-04-2005 13:19:10 ]
pi_26320817
ze moeten eens beginnen om van den herik er uit te smijten
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 18 april 2005 @ 13:50:26 #62
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26321748
quote:
Op maandag 18 april 2005 13:15 schreef junkiexp het volgende:
ze moeten eens beginnen om van den herik er uit te smijten
en van Dop, en Troost en en en en...

Van den Herik is nauwelijks nog verantwoordelijk. Van Dop neemt de zaken voor die kale waar...

En vertrouwen in woensdag? Nee, ik niet.
A.M.A.B
pi_26322773
quote:
Op maandag 18 april 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
Probeer eventuele persoonlijke 'vetes' buiten dit topic met elkaar op te lossen?
Kunnen we daar geen [CENTRAAL] Persoonlijke Vetes topic voor openen, dat houd de gewone topics dan een beetje schoon.
Maar goed het was weer kut. Een uitgelezen kans om voor Ajax te komen, met nog een heel klein beetje uitzicht op de 2e plek, en dan door laveloos voetbal zo verliezen is nooit leuk natuurlijk, zeker niet in een klassieker in de Kuip. Zes punten verspeeld binnen een halve week, het lijkt godver wel weer of we net voor de winterstop zitten.
pi_26323195
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:38 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Misschien is dat voor Kuyt ook het beste. Eigenlijk is hij veel te goed voor Feyenoord, daarom past hij niet echt in hun team. Kuyt moet prijzen winnen, zo een speler is het gewoon. En prijzen winnen, weten we inmiddels, doe je echt niet bij Feyenoord.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 18 april 2005 @ 17:08:40 #65
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_26326475
Is cocu voor woensdag geschorst, aangezien zijn rode kaart gister?
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_26327153
Probleem van Feyenoord is dat ze volledig afhankelijk zijn van de goals van Kuyt en Kalou. Dat is tegen matige teams genoeg, maar betere ploegen slagen er wel in om de zwakheden van Feyenoord optimaal uit te buiten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26327165
Lijkt me wel, aangezien Bosschaart bij een zwaardere straf ook psv had moeten missen.
pi_26327409
Cocu is geschorst voor de competitie.
www.thuisuiteten.nl
pi_26327516
Kuijt heb natuurlijk gewoon voor de volle 100% gelijk. Het gebrek aan visie binnen de club breekt ons aan jaren op..

De 'opruiming' is er nooit gekomen. Gullit had eerst een selectie waar mee hij voor de titel ging, maar in de winterstop had ie toch ff snel 6 mensen nodig..
Nagenoeg allemaal te zwakke paniek aankopen, en zie hier de rommel weer..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_26327831
Vind het met de miskopen dit seizoen nog wel meevallen. Nog steeds te veel, maar in vgl met voorgaande jaren minder. Gister lag het meer aan de instelling waarmee ze het veld op gingen.
pi_26329599
Östlund, Gibbs, Bahia... ?
www.thuisuiteten.nl
pi_26329732
Hofs, Saidi, Goor...?
Bahia heb ik alleen tegen FCDB en in Jong Feyenoord gezien en deed ie het gewoon goed.
Toevallig dat je je lieveling Basto niet noemt
  maandag 18 april 2005 @ 19:17:44 #74
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_26329841
Woensdag zal ook wel weer huilen met de pet op worden.

Kan ik mijn woede lekker wegdrinken 4 dagen in Dublin!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  maandag 18 april 2005 @ 19:20:23 #75
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_26329911
Ik heb zo het gevoel dat Feyenoord PSV flink te pakken gaat nemen (3-1, ja ik ben positief) en dat Ajax tegen WillemII wint, en dat we eind mei een leuke finale krijgen, waar Feyenoord wint, en dat de hele Coolsingel naar de t*ring gaat

Of droom ik nu echt nog? Ik hoop toch dat Feyenoord wint
World Wrestling Entertainment
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')