quote:
Op maandag 18 april 2005 12:38 schreef rotskibo het volgende:[..]
Dan gaat ie toch lekker, spelers die niet voor 100 % voor Feyenoord willen spelen kunnen oprotten
Kuyt is onze beste speler maar als hij gaat lopen zeiken mag tie van mij opsouten.
De laatste jaren zijn alle écht goede spelers bij Feyenoord gefrustreerd geraakt over het niveau van de selectie, het kwaliteitsverschil in de selectie is gewoon te groot.
Als Kuyt dus weggaat als de zoveelste topspeler van Feyenoord die gefrustreerd is geraakt, dan ligt dat meer aan ons bestuur dan aan de speler zelf, je wilt immers ook nog een doel hebben om voor te voetballen, en niet ieder jaar hetzelfde fouten-festival herhalen en weer een seizoen teleurstellend afsluiten.
Ik zou hem niet eens ongelijk geven als hij besluit te vertrekken, waar ik dus echt voor vrees. Maar ik ben bang dat Feyenoord hem dan weer voor een appel en een ei laat gaan naar een Europese subtopper.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tomatenboer op 18-04-2005 13:19:10 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith