Dat is gewoonte daar in die hoek.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:02 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Wat was er eigenlijk op vak W? Tegen het einde van de wedstrijd waren er een paar opstootjes in de hoek van vak K, zo leek het. ME kwam ook nog een keer de tribune op?
Wis zou je dan willen zien?quote:Op donderdag 21 april 2005 12:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is gewoonte daar in die hoek.![]()
Ik voorspel trouwens dat Gullit binnen een maand vertrokken is.
Weet niet...iemand die weet waar Feijenoord voorstaat en daar ook naar handelt.quote:
Rot op met Wim...hij is god niet...quote:Op donderdag 21 april 2005 12:18 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Wim Jansen. Maar dat volgens Wim niet gebeuren zolang Swart er zit.
Maar wel de beste trainer voor Feijenoord. Heeft binding met de club en heeft zich in het verleden al bewezen.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Rot op met Wim...hij is god niet...
Nee, bij zijn holmaat Swart.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:45 schreef Chadi het volgende:
Probleem begint inderdaad bij Jorien!
ben het mee eens, het is niet alleen de trainer...quote:Op donderdag 21 april 2005 12:50 schreef Chadi het volgende:
Alleen het Feyenoord publiek reageert zich nu af op de train er terwijl het probleem al voor dit jaar begon.
Meerendeel zijn ook domme schapen...quote:Op donderdag 21 april 2005 12:50 schreef Chadi het volgende:
Alleen het Feyenoord publiek reageert zich nu af op de train er terwijl het probleem al voor dit jaar begon.
Dat is altijd achteraf. Ik denk dat de Graaf zelf aangaf een penalty te willen nemen. Misschien schiet ie ze er op de trainingen altijd wèl in.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:57 schreef Erasmusch het volgende:
Wie reageert zich af op de trainer dan? Hoewel het wel een blunder is om De Graaf in zon wedstrijd een penalty te laten nemen.
Tja. Hij schoot 'm in principe niet slecht in. Het kan nou eenmaal zo gebeuren.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:04 schreef Chadi het volgende:
De Graaf??? Die Belg had hem moeten maken was er niks aan de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |