We zijn niet allemaal zo als het Ajax publiek dat meteen om het vertek van de trainer vraagt. Wotte levert gewoon goed werk.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:08 schreef rotskibo het volgende:
Zondag was ajax 3 klassen beter, vandaag was PSV 3 klassen beter.
Gullit, Wotte en de andere rotzooi: TREK JE CONCLUSIE !!!!
2-2 dan toch denk ik, 2 onterecht afgekeurde doelpunten van Robert.quote:Op donderdag 21 april 2005 07:46 schreef RedGuy het volgende:
Mooi was wel dat Kuyt de Graaf kwam ophalen na zijn gemiste penalty.. Maar het had gewoon 2-0 moeten zijn maar die kut Bosschaart mist voor de keeper, de eikel..
Nee joh, tuurlijk niet.quote:Op donderdag 21 april 2005 08:24 schreef Bananenman het volgende:
Nouja, in de finale of niet, jullie zullen evengoed wel de 29e aanwezig zijn vermoed ik?
Rustig aan hè!quote:Op donderdag 21 april 2005 07:48 schreef RedGuy het volgende:
Wat zitten er op W ook een losers trouwens met hun zitten de hele tijd, had nog bijna ruzie daardoor...
Kom je ervoor al zien dat het niks zou worden. Ben ook maar weggegaan, zag de bui al hangen.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Verder vond ik dat je in de verlenging al kon zien dat feyenoord het niet ging redden.
Het is natuurlijk best zuur voor jullie maar hou de moed erin!![]()
Jaja, weet het. Heb nog een rekening openstaan met jullie.quote:En CM: Komt wel een keer goed, no worries![]()
Gibbs en Bosschaart zijn zeer matig hoor; Greene moet het nog maar laten zien. Ook met deze verdediging word je geen kampioen.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Greene is een puike verdediger
Bosschaart - Gibbs - Saidi - Greene
Bank: Zuiverloon, Ostlund
Dat is toch zeker voor HCE begrippen een redelijke verdediging
Ajax supporterquote:Op donderdag 21 april 2005 09:32 schreef Cart_man het volgende:
Ben ook maar weggegaan, zag de bui al hangen.
Missen, die lul schoot niet eens, schandalig dat hij niet met zijn verkeerde been wil schieten, voor straf 1000 x met recht op doel schieten!quote:Op donderdag 21 april 2005 07:46 schreef RedGuy het volgende:
Wat een gore grafzooi, 1-1 spelen in de laatste minuut..
Mooi was wel dat Kuyt de Graaf kwam ophalen na zijn gemiste penalty.. Maar het had gewoon 2-0 moeten zijn maar die kut Bosschaart mist voor de keeper, de eikel..
Had ook nog ruzie bij de ingang met zo'n puberale puistenkop, die dacht voor te dringen bij mij....................quote:Op donderdag 21 april 2005 07:48 schreef RedGuy het volgende:
Wat zitten er op W ook een losers trouwens met hun zitten de hele tijd, had nog bijna ruzie daardoor...
Ik denk niet dat het nog wat wordt met die gozer.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:46 schreef RedGuy het volgende:
En god, wat viel Leonardo dramatisch in. Gaat die jongen ooit nog op zijn niveau komen?
Dat is gewoonte daar in die hoek.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:02 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Wat was er eigenlijk op vak W? Tegen het einde van de wedstrijd waren er een paar opstootjes in de hoek van vak K, zo leek het. ME kwam ook nog een keer de tribune op?
Wis zou je dan willen zien?quote:Op donderdag 21 april 2005 12:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat is gewoonte daar in die hoek.![]()
Ik voorspel trouwens dat Gullit binnen een maand vertrokken is.
Weet niet...iemand die weet waar Feijenoord voorstaat en daar ook naar handelt.quote:
Rot op met Wim...hij is god niet...quote:Op donderdag 21 april 2005 12:18 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Wim Jansen. Maar dat volgens Wim niet gebeuren zolang Swart er zit.
Maar wel de beste trainer voor Feijenoord. Heeft binding met de club en heeft zich in het verleden al bewezen.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Rot op met Wim...hij is god niet...
Nee, bij zijn holmaat Swart.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:45 schreef Chadi het volgende:
Probleem begint inderdaad bij Jorien!
ben het mee eens, het is niet alleen de trainer...quote:Op donderdag 21 april 2005 12:50 schreef Chadi het volgende:
Alleen het Feyenoord publiek reageert zich nu af op de train er terwijl het probleem al voor dit jaar begon.
Meerendeel zijn ook domme schapen...quote:Op donderdag 21 april 2005 12:50 schreef Chadi het volgende:
Alleen het Feyenoord publiek reageert zich nu af op de train er terwijl het probleem al voor dit jaar begon.
Dat is altijd achteraf. Ik denk dat de Graaf zelf aangaf een penalty te willen nemen. Misschien schiet ie ze er op de trainingen altijd wèl in.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:57 schreef Erasmusch het volgende:
Wie reageert zich af op de trainer dan? Hoewel het wel een blunder is om De Graaf in zon wedstrijd een penalty te laten nemen.
Tja. Hij schoot 'm in principe niet slecht in. Het kan nou eenmaal zo gebeuren.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:04 schreef Chadi het volgende:
De Graaf??? Die Belg had hem moeten maken was er niks aan de hand.
Ja dat kan heel goed maar hij is juist een ervaren speler die op zo'n moment voor zekerheid moet gaan en niet vol risico die bal de kruising in proberen te jassen.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Tja. Hij schoot 'm in principe niet slecht in. Het kan nou eenmaal zo gebeuren.
Ben ik met je eens. Maar mentale druk kan veel met een mens doen. Sneu voor Bart, sneu voor Feyenoord, maar ik denk dat de beste uiteindelijk toch gewonnen heeft. De onmacht straalde eraf bij Feyenoord.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja dat kan heel goed maar hij is juist een ervaren speler die op zo'n moment voor zekerheid moet gaan en niet vol risico die bal de kruising in proberen te jassen.
Goor is een mietje die had hem daarna gelijk knie hoogte moeten scheppen want die kans kreeg hij 3 minuten na dar opstootje.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik kon trouwens aan de mond van van Bommel zien, dat ie Goor "patat" noemde, toen ze even heel dicht langs elkaar liepen na het opstootje.
Ze konden er in ieder geval allebei om lachenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik kon trouwens aan de mond van van Bommel zien, dat ie Goor "patat" noemde, toen ze even heel dicht langs elkaar liepen na het opstootje.
Ze hadden 't geluk al dat die 2 goals werden afgekeurd. Ja en eenmaal houdt 't geluk natuurlijk op. Dan krijg je zo'n tegentreffer.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:15 schreef Chadi het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat Feyenoord niet had hoeven verliezen hoor. Zo knullig die goal weg geven in de laatste minuut. Als je een beetje brains hebt dan jas je die bal de 2de ring in of uit het stadion en niet aan nemen in de 5 met 6 psv'ers die in je nek hijgen.
quote:Op donderdag 21 april 2005 13:15 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een kankermof is die Van Bommel toch. Hadden wij maar zo'n aanvoerder...
Ach, het zijn beide wel intelligente rakkers. Ik vond het wat jammer, van die ruzie. Ik ben van beide wel fan, zowel als mens als voetballer.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze konden er in ieder geval allebei om lachen
Er valt best een team te maken van de huidige selectie. Ik zou Bosvelt er graag bijzien, als ik een Feyenoorder was. Voor de rest zie ik wel perspectief.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:23 schreef Chadi het volgende:
Gullit ontslaan en dan een blik spelers openenen kan Feyenoord ook niet. Ik denk dat met 2 versterkingen achterin en 1 op het middenveld ze een geduchte tegenstander zullen zijn voor iedereen.
Gullit ontslaan moet kunnen. Heb hem nog niks goeds zien brengen..16 spelers kopen in 1 seizoen, mag niet. Koop je toch 1 of 2 echte versterkingen.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:23 schreef Chadi het volgende:
Gullit ontslaan en dan een blik spelers openenen kan Feyenoord ook niet. Ik denk dat met 2 versterkingen achterin en 1 of 2 op het middenveld ze een geduchte tegenstander zullen zijn voor iedereen. En als het kan moeten ze buffel alsnog terug halen want je kan zeggen wat je wil maar die gast die bleef net als Kuijt maar gaan en trok zo wel gaten voor andere spelers.
Bosvelt zou ik ook zeker terug willen, alleen hij is al 35. Hij zal nog hoogstens 2 seizoenen mee kunnenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Er valt best een team te maken van de huidige selectie. Ik zou Bosvelt er graag bijzien, als ik een Feyenoorder was. Voor de rest zie ik wel perspectief.
Hij komt ook te veel naar binnen waardoor hij tactisch in disadvantage komt. Hij moet in de ruimte blijven spelen waar hij zijn snelheid kan uitbuiten om zijn rechter been vrij te spelen.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Buffel is geen topper hoor. Daarnaast geen typische Feyenoord speler qua mentaliteit.
Ik zet m'n twijfels ook nog steeds bij Castelen. Die is alleen bruikbaar tegen teams met veel ruimte achter de verdediging.
Ik zet m'n geld op een slimme coach. Probeer dat eens bij Feyenoord. Bert van Marwijk liet zien een redelijk slimme coach te zijn. Ik schat Ron Jans nog een categorie hoger in.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:28 schreef Sloggi het volgende:
Ze moeten gewoon weer eens een echte Feyenoorder als trainer aanstellen, niet zo'n gore overloper. Wat mij betreft mag De Kromme terugkomen, of inderdaad Wim Jansen.
Maakt niet uit. Hij zal toevoegen wat ze tekort komen momenteel. Een échte leider, zowel in- als buiten 't veld.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bosvelt zou ik ook zeker terug willen, alleen hij is al 35. Hij zal nog hoogstens 2 seizoenen mee kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |