abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 april 2005 @ 13:09:53 #276
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_26401521
Ik pikte gisterenavond in de auto op Radio Rijnmond nog net een stukje van het interview met Gullit mee. Daarin zei hij dat de Graaf zelf aangaf dat hij die penalty wou nemen. Tsja, wat moet je dan als trainer doen? Je mag blij zijn als je tegenwoordig in een team uberhaubt 5 spelers hebt die het aandurven om een penalty te nemen.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_26401577
Hij is toch de trainer? Als Gullit wil dat De Graaf die pingel niet neemt, dan neemt ie em toch ook niet?

Slap gedoe...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_26401585
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Tja. Hij schoot 'm in principe niet slecht in. Het kan nou eenmaal zo gebeuren.
Ja dat kan heel goed maar hij is juist een ervaren speler die op zo'n moment voor zekerheid moet gaan en niet vol risico die bal de kruising in proberen te jassen.
pi_26401625
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:11 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ja dat kan heel goed maar hij is juist een ervaren speler die op zo'n moment voor zekerheid moet gaan en niet vol risico die bal de kruising in proberen te jassen.
Ben ik met je eens. Maar mentale druk kan veel met een mens doen. Sneu voor Bart, sneu voor Feyenoord, maar ik denk dat de beste uiteindelijk toch gewonnen heeft. De onmacht straalde eraf bij Feyenoord.
The gum you like, is coming back in style.
pi_26401653
Ik kon trouwens aan de mond van van Bommel zien, dat ie Goor "patat" noemde, toen ze even heel dicht langs elkaar liepen na het opstootje.
pi_26401675
Ik ben nog steeds van mening dat Feyenoord niet had hoeven verliezen hoor. Zo knullig die goal weg geven in de laatste minuut. Als je een beetje brains hebt dan jas je die bal de 2de ring in of uit het stadion en niet aan nemen in de 5 met 6 psv'ers die in je nek hijgen.
pi_26401683
Wat een kankermof is die Van Bommel toch. Hadden wij maar zo'n aanvoerder...
pi_26401697
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik kon trouwens aan de mond van van Bommel zien, dat ie Goor "patat" noemde, toen ze even heel dicht langs elkaar liepen na het opstootje.
Goor is een mietje die had hem daarna gelijk knie hoogte moeten scheppen want die kans kreeg hij 3 minuten na dar opstootje.
pi_26401701
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ze konden er in ieder geval allebei om lachen
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_26401707
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:15 schreef Chadi het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat Feyenoord niet had hoeven verliezen hoor. Zo knullig die goal weg geven in de laatste minuut. Als je een beetje brains hebt dan jas je die bal de 2de ring in of uit het stadion en niet aan nemen in de 5 met 6 psv'ers die in je nek hijgen.
Ze hadden 't geluk al dat die 2 goals werden afgekeurd. Ja en eenmaal houdt 't geluk natuurlijk op. Dan krijg je zo'n tegentreffer.
pi_26401712
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:15 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een kankermof is die Van Bommel toch. Hadden wij maar zo'n aanvoerder...
pi_26401741
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:15 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ze konden er in ieder geval allebei om lachen
Ach, het zijn beide wel intelligente rakkers. Ik vond het wat jammer, van die ruzie. Ik ben van beide wel fan, zowel als mens als voetballer.
  donderdag 21 april 2005 @ 13:21:40 #288
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26401862
Wel lullig voor Feyenoord...dondersgoeie serie na de winterstop, en dan in 1 week onderuit tegen degradatiekandidaat FC Den Bosch ( dik met 4-1 ) , 2-3 tegen concurrent en rivaal Ajax, en nu na strafschoppen tegen de andere rivaal psv...k ben weer blij dat ik voor psv ben

Zijn jullie Gullit nou niet he-le-maal zat? Zóveel spelers kopen, en dan als het er écht om gaat, álles verneuken? In de Uefa-Cup supersnel eruit, in de Amstel-Cup de 1e echt serieuze wedstrijd ( tegen az kregen ze cadeau door die rooie kaart / kaarten, dat weet k niet precies meer ) verliezen, en in de competitie waarschijnlijk 3e of 4e...
pi_26401912
Gullit ontslaan en dan een blik spelers openenen kan Feyenoord ook niet. Ik denk dat met 2 versterkingen achterin en 1 of 2 op het middenveld ze een geduchte tegenstander zullen zijn voor iedereen. En als het kan moeten ze buffel alsnog terug halen want je kan zeggen wat je wil maar die gast die bleef net als Kuijt maar gaan en trok zo wel gaten voor andere spelers.
pi_26401968
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:23 schreef Chadi het volgende:
Gullit ontslaan en dan een blik spelers openenen kan Feyenoord ook niet. Ik denk dat met 2 versterkingen achterin en 1 op het middenveld ze een geduchte tegenstander zullen zijn voor iedereen.
Er valt best een team te maken van de huidige selectie. Ik zou Bosvelt er graag bijzien, als ik een Feyenoorder was. Voor de rest zie ik wel perspectief.
Ron Jans is de uitstekende man om hier een team van te smeden en Feyenoord eindelijk weer eens aan een prijs te helpen.
pi_26402015
Buffel is geen topper hoor. Daarnaast geen typische Feyenoord speler qua mentaliteit.

Ik zet m'n twijfels ook nog steeds bij Castelen. Die is alleen bruikbaar tegen teams met veel ruimte achter de verdediging.
pi_26402058
Gelukkig is er weer een Costa-Ricaan op proef, wat een feest !!
pi_26402066
Ze moeten gewoon weer eens een echte Feyenoorder als trainer aanstellen, niet zo'n gore overloper. Wat mij betreft mag De Kromme terugkomen, of inderdaad Wim Jansen.
  donderdag 21 april 2005 @ 13:28:31 #294
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26402081
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:23 schreef Chadi het volgende:
Gullit ontslaan en dan een blik spelers openenen kan Feyenoord ook niet. Ik denk dat met 2 versterkingen achterin en 1 of 2 op het middenveld ze een geduchte tegenstander zullen zijn voor iedereen. En als het kan moeten ze buffel alsnog terug halen want je kan zeggen wat je wil maar die gast die bleef net als Kuijt maar gaan en trok zo wel gaten voor andere spelers.
Gullit ontslaan moet kunnen. Heb hem nog niks goeds zien brengen..16 spelers kopen in 1 seizoen, mag niet. Koop je toch 1 of 2 echte versterkingen.

Weet in ieder geval dat Feijenoord een linksbenige verdediger (ja alweer) en een middenvelder willen halen.
A.M.A.B
pi_26402099
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Er valt best een team te maken van de huidige selectie. Ik zou Bosvelt er graag bijzien, als ik een Feyenoorder was. Voor de rest zie ik wel perspectief.
Bosvelt zou ik ook zeker terug willen, alleen hij is al 35. Hij zal nog hoogstens 2 seizoenen mee kunnen
pi_26402102
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Buffel is geen topper hoor. Daarnaast geen typische Feyenoord speler qua mentaliteit.

Ik zet m'n twijfels ook nog steeds bij Castelen. Die is alleen bruikbaar tegen teams met veel ruimte achter de verdediging.
Hij komt ook te veel naar binnen waardoor hij tactisch in disadvantage komt. Hij moet in de ruimte blijven spelen waar hij zijn snelheid kan uitbuiten om zijn rechter been vrij te spelen.

Buffel vond ik een geweldige speler. Altijd werken geen gemor en scoorde zo nu en dan en had ook wat assists.
pi_26402121
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:28 schreef Sloggi het volgende:
Ze moeten gewoon weer eens een echte Feyenoorder als trainer aanstellen, niet zo'n gore overloper. Wat mij betreft mag De Kromme terugkomen, of inderdaad Wim Jansen.
Ik zet m'n geld op een slimme coach. Probeer dat eens bij Feyenoord. Bert van Marwijk liet zien een redelijk slimme coach te zijn. Ik schat Ron Jans nog een categorie hoger in.
pi_26402146
Misschien is ex roda trainer Stevens dan wat voor Feyenoord.
pi_26402151
Nog hogen dan Bertje?
pi_26402153
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:29 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Bosvelt zou ik ook zeker terug willen, alleen hij is al 35. Hij zal nog hoogstens 2 seizoenen mee kunnen
Maakt niet uit. Hij zal toevoegen wat ze tekort komen momenteel. Een échte leider, zowel in- als buiten 't veld.
Goor vind ik niet dominant genoeg voor die rol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')