Van Bommel kan dat goed.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mwa. Een schopper is geen overbodige luxe. Maar geen noodzakelijke. Misschien voor het spel van Feyenoord wel. Alleen ik geloof niet dat deze er nu echt rondlopen in Nederland.
En om nu weer een buitenlander in de achterhoede te halen...
Ik had het over de spelers die rondlopen in NL. Of 't haalbaar is is een tweedequote:
Hij schijnt wel terug te willen naar Nederland.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:56 schreef JaWi het volgende:
Bosvelt terughalen. Vraag me af of hij daar zelf interesse in heeft. Denk nu nog niet.
check http://www.paultjebedankt.nlquote:Op woensdag 20 april 2005 10:56 schreef JaWi het volgende:
Bosvelt terughalen. Vraag me af of hij daar zelf interesse in heeft. Denk nu nog niet.
Leuk die reactiesquote:Paul Bosvelt op 21 Mar 2005
Toekomst
Omdat mijn contract afloopt aan het eind van het seizoen, wordt ik regelmatig gevraagd naar wat ik volgend jaar ga doen. Ik was al in onderhandeling met City om mijn verblijf te verlengen, maar door het vertrek van Keegan is dat gestaakt. De club wil afwachten wat de plannen zijn van de manager die er volgend jaar zal zijn. Het is dan ook moeilijk in te schatten wat ik ga doen aan het eind van het seizoen. Ik heb in ieder geval de intentie om nog een jaar door te gaan. Waar dat zal zijn moet de toekomst uitwijzen. Het is voorlopig afwachten welke clubs er zich gaan melden.
Lijkt me nog een beetje vroeg om daar wat zinnigs over te kunnen zeggen.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:42 schreef johannes1986 het volgende:
Even los van het feit dat jullie misschien een betere spits kunnen krijgen; Zien jullie hem scoren in een feyenoord-shirt? Of is hij het typische voorbeeld van een cultheld die zijn kunstje steeds weer flikt in de subtop?
Basto is eigenlijk niet goed genoeg, Östlund is gewoon degelijk maar komt voetballend ook tekort. Met Greene erbij is de verdediging inderdaad beter, maar er moeten toch nog een paar echt goede verdedigers komen die er met kop en schouders bovenuit steken.quote:Basto is weinig mis mee, Östlund is een betrouwbare rechtsback, Gibbs is een vooruitgang...met Greene erbij in de verdediging is daar weinig mis mee hoor En jullie aanval is erg sterk, met Kuijt-Kalou en Lazovic als reserve. T is idd vooral het middenveld waar het verschil met mijn cluppie op dit moment in steekt denk ik..
Tis een beetje het VdV verhaal, een leuk begin, maar verder weinig laten zien.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:44 schreef rotskibo het volgende:
Ono speelt alleen goed als de andere 10 ook goed spelen en het werk voor hem wordt opgeknapt, dan kan hij al zijn mooie steekpassjes geven. Bij Feyenoord is dit maar een enkele keer het geval, dus heb je geen flikker aan hem. Maargoed, Ono heeft het bij mij al 2 jaar verbruidt.
Loop je nou te geilen op je eigen topictitel??quote:Op woensdag 20 april 2005 14:33 schreef twi het volgende:
Ik blijf me toch telkens weer verbazen over de veelzijdigheid van deze topictitel
Topictitel had net zo goed op jullie centrale topic kunnen staan, he!quote:Op woensdag 20 april 2005 14:33 schreef twi het volgende:
Ik blijf me toch telkens weer verbazen over de veelzijdigheid van deze topictitel
Dat klopt, gepaard met een knipoog richting jullie laatste topictitel! Eindelijk iemand die 'm door heeft!quote:Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef Staanplaats het volgende:
Topictitel had net zo goed op jullie centrale topic kunnen staan, he!
Pardo moet op gaan staan?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:39 schreef DivineJester het volgende:
Ik heb Ono al bijna afgeschreven, Pardo kan goed worden, maar dan zal hij wel binnenkort op moeten gaan staan. Hofs en Goor zijn gewoon klasse. Ghaly is nog wat wisselvallig. Ik denk dat er met nog een goede verdediger en een leidende middenvelder (een echte aanvoerder is er nu immers niet) veel mogelijk is.
Moet jij niet eens richting Rotjeknor???quote:Op woensdag 20 april 2005 14:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Pardo moet op gaan staan?
Die jongen moet alleen opdraven wanneer Ono of Hofs geblesseerd zijn. Zijn ontwikkeling staat gewoon stil doordat er mensen voor hem staan. Ono gaat, gelukkig, weg volgend jaar. Hij kan gewoon uitgroeien tot een goede speler, wanneer hij ook de kans ervoor krijgt...
Net zoals Laursen, Tudor en nog zo'n beetje de hele Serie A afgelopen jaar bedoel je?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:29 schreef methodmich het volgende:
Misschien heeft Gullit nog een Italiaanse vriend voor de defensie of het middenveld?
seedorf zal vast met open armen ontvangen worden.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:33 schreef johannes1986 het volgende:
Misschien dat Gullit Maldini of Seedorf wel kan porren voor een paar jaartjes Feyenoord
Ja. En Legrottaglie, Montero, Pessotto en wie nog allemaal meer.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Net zoals Laursen, Tudor en nog zo'n beetje de hele Serie A afgelopen jaar bedoel je?
Bedoel je nou komende zomer of het jaar dr op? Zn contract is nog niet afgelopen dan toch?quote:Op woensdag 20 april 2005 14:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
. Ono gaat, gelukkig, weg volgend jaar.
Ik zou bijna medelijden met de echt trouwe supporters van jullie krijgen.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:36 schreef Xante het volgende:
Was weer goed vanavond.
Ik raak er wel aan gewend.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelijden met de echt trouwe supporters van jullie krijgen.
In 1 week tijd het hele seizoen naar de klote.
Bijna, zei ik, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |