ten eerste wat jullie joodjes vergeten is dat jullie geluk hebben gehad dat a jullie niet de kuip in zijn gelaten en b dat dat stuk vuurwerk veels te vroeg is afgegaan. Moet je nagaan wat dat ding had gedaan in een vol vak G... Dat was wel lekker geweestquote:Op dinsdag 19 april 2005 08:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je vergeet deze van je vriendje dat zichzelf en een ander opblies. Die gaten in die koppen van gasten van ons groeit wel weer dicht hoor, maar zou het been van onderstaande gozer ook weer aangroeien?
Lekker hoor!
Over helden gesproken in dat geval. Ik ben ervoor om die gozer met die vuurwerkbom dan als held te nomineren. Ik bedoel, jezelf opofferen ter wille van de grote groep, dat is het toppunt van sociaal zijnquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:31 schreef mister_popcorn het volgende:
ten eerste wat jullie joodjes vergeten is dat jullie geluk hebben gehad dat a jullie niet de kuip in zijn gelaten en b dat dat stuk vuurwerk veels te vroeg is afgegaan. Moet je nagaan wat dat ding had gedaan in een vol vak G... Dat was wel lekker geweest![]()
Ow ja, bananen, held...
Hooligans hadden vechtafspraak
Naar Palestijns voorbeeldquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:37 schreef twi het volgende:
[..]
Over helden gesproken in dat geval. Ik ben ervoor om die gozer met die vuurwerkbom dan als held te nomineren. Ik bedoel, jezelf opofferen ter wille van de grote groep, dat is het toppunt van sociaal zijn
Zullen ze bij NAC leuk vindenquote:Feyenoord gunt RKC Waalwijk spits De Ceulaer
19/4/2005 8 :42
Benjamin De Ceulaer speelt volgend seizoen voor RKC Waalwijk. Feyenoord verhuurt de Belgische spits aan de Brabantse club.
De Rotterdamse club contracteerde De Ceulaer eerder deze maand en liet tegelijkertijd doorschemeren de 21-jarige speler komend seizoen te willen verhuren. Naast RKC waren ook Willem II, Roda JC, NAC Breda en NEC zeer geïnteresseerd.
De Ceulaer zelf maakte vorige week in Voetbal International duidelijk naar welke club zijn voorkeur uitging. 'Als ze me toch verhuren, zou ik graag naar RKC gaan. Die club heeft een reputatie dat zij spelers beter maakt en bovendien speelt mijn landgenoot Martens daar. Dat maakt de aanpassing ook weer gemakkelijker.'
In De Telegraaf verdedigt hij nogmaals zijn keuze. 'Dit is gewoon het verstandigste. Zo kan ik de eredivisie goed leren kennen, me goed evolueren en het belangrijkste: gewoon lekker voetballen.'
RKC won de strijd mede dankzij de transfer van Serginho Greene. Vorige week tekende de verdediger van de Waalwijkse club een contract bij Feyenoord.
Inderdaad, die hadden daar laatst zo'n spandoek over toch? Nu hoeven ze niet naar Michael Jackson toequote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Zouden jullie Bosvelt graag terug zien?
Dit is dus gevolg van het gebrek aan kwaliteit dat Feyenoord bezit. Ik zie niet in wat hier nieuw aan is.....quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:15 schreef Luni het volgende:
.
,,Hoewel we na de winterstop absoluut zijn gegroeid, blijft er een patroon zichtbaar'', ervaart Kuyt. ,,Op het moment dat je dénkt dat het structureel goed gaat, gaat het toch weer fout. Vandaag laten we twee keer een voorsprong lopen, dat is ronduit amateuristisch. En zo'n ontknoping volgt dan op alles wat er eerder in de week al mis ging tegen Den Bosch. Ik ben naar Feyenoord gekomen om prijzen te winnen. Het seizoen dreigt nu voor het tweede jaar in een teleurstelling te eindigen. Dat neem je mee in je gedachten. Dat moét ik meenemen.''
Het is ook niets nieuws. De club Feyenoord zou, op basis van vestigingsplaats, aanhang, historie, uitstraling en budget veel beter moeten presteren als ze nu doet. Van der Herik heeft in het verleden goede dingen gedaan, maar houdt nu de club in een soort van wurggreep, en zou er beter aan doen dit zelf ook te realiseren. Het zou getuigen van clubliefde als hij een stapje terug doet, en iemand anders, die wel een goede visie heeft op het hedendaagse voetbal en hoe het bedrijf Feyenoord gerund moet worden de fakkel laat overnemen. Maar dat zal voorlopig nog wel niet gebeuren.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dit is dus gevolg van het gebrek aan kwaliteit dat Feyenoord bezit. Ik zie niet in wat hier nieuw aan is.....
van het VI.nl forumquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:19 schreef Chadi het volgende:
Wat mij opviel bij de laatste goal is hoe knullig Boukhari daar stond en zich zelf buitenspel zette en hoe veel tijd Trabelsie nam en kreeg om iets te verzinnen. Door de actie van Boukhari was het overtal eigenlijk meteen weg. feyenoord wist daar geen gebruik van te maken.
quote:Ik heb de 2-3 nu 3x bekeken (dank voor de downloadservice !!) maar het is echt ongelooflijk... Boukhari op zijn gemakkie op Babos af (vreselijk slap ingeschoten), Trabelsi, sjekkie draaien, naar huis bellen, vragen wat ze eten en de buren de groeten doen, kijken...och laat ik Maduro maar doen. En die mag dan ongehinderd de 2-3 maken. Wat een drama defensie heb je dan zeg. Onvoorstelbaar, zoiets onnozels verwacht je niet in de klassieker met nog 20 seconden (!!!!) te gaan. Maar wel bedankt !
THx Want ik kwam er maar niet op via de gewone link op vi.nl onder fun.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:49 schreef BennieK het volgende:
[..]
http://forum.vi.nl/showthread.php?t=25947&page=6&pp=30
user: abubakari
Gibbs vertikte het ook naar De Jong toe te komen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:48 schreef Erasmusch het volgende:
1e goal knallen Kuyt en Goor tengen elkaar op, laat Basto zn man lopen waardoor de jong vrij kan inschieten
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:56 schreef Cart_man het volgende:
Ja, schrik niet ik ga eens inhoudelijk in op een voetbalkwestie.
Maar Gibbs doet het vooralsnog verdedigend beter dan jouw Basto.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gibbs vertikte het ook naar De Jong toe te komen.
Wiequote:19-04-2005: 'Feyenoord geïnteresseerd in Fabbiani'
[Bron: FR-Fans.nl]
De website Sky Sports meldt dat Christian Fabbiani verteld zou hebben dat Feyenoord bezig is met een transfer. De Rotterdammers zijn met zijn huidige club Lanús in onderhandeling. 'Mij is verteld dat Feyenoord opnieuw in onderhandeling is over een transfer naar Nederland', aldus de 21-jarige Argentijn.
'Ik zou het fantastisch vinden om daar te mogen spelen. Feyenoord had drie jaar geleden al interesse in mij maar toen ging het niet door, omdat ik geblesseerd was'.
Jullie moeten gewoon eens een echte voetballer hebben ipv een schopper, dan kom je een stuk verder.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:07 schreef Staanplaats het volgende:
Wat zou het leuk zijn als er ooit is gewoon een hollandse doodschopper de interesse van onze technische staf zou hebben..
Met schoppers haal je geen titel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:28 schreef Erasmusch het volgende:
zitten weinig schoppers in deze selectie
Mwa. Een schopper is geen overbodige luxe. Maar geen noodzakelijke. Misschien voor het spel van Feyenoord wel. Alleen ik geloof niet dat deze er nu echt rondlopen in Nederland.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:26 schreef Erasmusch het volgende:
Idd, Absalonson. Dat we daar niet aan hebben gedacht![]()
[..]
Zonder ook niet.
Die zelfde situatie gebeurt een tijdje daarvoor ook dat De Jong zo naar binnen knijpt en dat de dekking weg blijft. Toen verzaakte Ajax hem aan te spelen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gibbs vertikte het ook naar De Jong toe te komen.
Van Bommel kan dat goed.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mwa. Een schopper is geen overbodige luxe. Maar geen noodzakelijke. Misschien voor het spel van Feyenoord wel. Alleen ik geloof niet dat deze er nu echt rondlopen in Nederland.
En om nu weer een buitenlander in de achterhoede te halen...
Ik had het over de spelers die rondlopen in NL. Of 't haalbaar is is een tweedequote:
Hij schijnt wel terug te willen naar Nederland.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:56 schreef JaWi het volgende:
Bosvelt terughalen. Vraag me af of hij daar zelf interesse in heeft. Denk nu nog niet.
check http://www.paultjebedankt.nlquote:Op woensdag 20 april 2005 10:56 schreef JaWi het volgende:
Bosvelt terughalen. Vraag me af of hij daar zelf interesse in heeft. Denk nu nog niet.
Leuk die reactiesquote:Paul Bosvelt op 21 Mar 2005
Toekomst
Omdat mijn contract afloopt aan het eind van het seizoen, wordt ik regelmatig gevraagd naar wat ik volgend jaar ga doen. Ik was al in onderhandeling met City om mijn verblijf te verlengen, maar door het vertrek van Keegan is dat gestaakt. De club wil afwachten wat de plannen zijn van de manager die er volgend jaar zal zijn. Het is dan ook moeilijk in te schatten wat ik ga doen aan het eind van het seizoen. Ik heb in ieder geval de intentie om nog een jaar door te gaan. Waar dat zal zijn moet de toekomst uitwijzen. Het is voorlopig afwachten welke clubs er zich gaan melden.
Lijkt me nog een beetje vroeg om daar wat zinnigs over te kunnen zeggen.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:42 schreef johannes1986 het volgende:
Even los van het feit dat jullie misschien een betere spits kunnen krijgen; Zien jullie hem scoren in een feyenoord-shirt? Of is hij het typische voorbeeld van een cultheld die zijn kunstje steeds weer flikt in de subtop?
Basto is eigenlijk niet goed genoeg, Östlund is gewoon degelijk maar komt voetballend ook tekort. Met Greene erbij is de verdediging inderdaad beter, maar er moeten toch nog een paar echt goede verdedigers komen die er met kop en schouders bovenuit steken.quote:Basto is weinig mis mee, Östlund is een betrouwbare rechtsback, Gibbs is een vooruitgang...met Greene erbij in de verdediging is daar weinig mis mee hoor En jullie aanval is erg sterk, met Kuijt-Kalou en Lazovic als reserve. T is idd vooral het middenveld waar het verschil met mijn cluppie op dit moment in steekt denk ik..
Tis een beetje het VdV verhaal, een leuk begin, maar verder weinig laten zien.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:44 schreef rotskibo het volgende:
Ono speelt alleen goed als de andere 10 ook goed spelen en het werk voor hem wordt opgeknapt, dan kan hij al zijn mooie steekpassjes geven. Bij Feyenoord is dit maar een enkele keer het geval, dus heb je geen flikker aan hem. Maargoed, Ono heeft het bij mij al 2 jaar verbruidt.
Loop je nou te geilen op je eigen topictitel??quote:Op woensdag 20 april 2005 14:33 schreef twi het volgende:
Ik blijf me toch telkens weer verbazen over de veelzijdigheid van deze topictitel
Topictitel had net zo goed op jullie centrale topic kunnen staan, he!quote:Op woensdag 20 april 2005 14:33 schreef twi het volgende:
Ik blijf me toch telkens weer verbazen over de veelzijdigheid van deze topictitel
Dat klopt, gepaard met een knipoog richting jullie laatste topictitel! Eindelijk iemand die 'm door heeft!quote:Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef Staanplaats het volgende:
Topictitel had net zo goed op jullie centrale topic kunnen staan, he!
Pardo moet op gaan staan?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:39 schreef DivineJester het volgende:
Ik heb Ono al bijna afgeschreven, Pardo kan goed worden, maar dan zal hij wel binnenkort op moeten gaan staan. Hofs en Goor zijn gewoon klasse. Ghaly is nog wat wisselvallig. Ik denk dat er met nog een goede verdediger en een leidende middenvelder (een echte aanvoerder is er nu immers niet) veel mogelijk is.
Moet jij niet eens richting Rotjeknor???quote:Op woensdag 20 april 2005 14:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Pardo moet op gaan staan?
Die jongen moet alleen opdraven wanneer Ono of Hofs geblesseerd zijn. Zijn ontwikkeling staat gewoon stil doordat er mensen voor hem staan. Ono gaat, gelukkig, weg volgend jaar. Hij kan gewoon uitgroeien tot een goede speler, wanneer hij ook de kans ervoor krijgt...
Net zoals Laursen, Tudor en nog zo'n beetje de hele Serie A afgelopen jaar bedoel je?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:29 schreef methodmich het volgende:
Misschien heeft Gullit nog een Italiaanse vriend voor de defensie of het middenveld?
seedorf zal vast met open armen ontvangen worden.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:33 schreef johannes1986 het volgende:
Misschien dat Gullit Maldini of Seedorf wel kan porren voor een paar jaartjes Feyenoord
Ja. En Legrottaglie, Montero, Pessotto en wie nog allemaal meer.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Net zoals Laursen, Tudor en nog zo'n beetje de hele Serie A afgelopen jaar bedoel je?
Bedoel je nou komende zomer of het jaar dr op? Zn contract is nog niet afgelopen dan toch?quote:Op woensdag 20 april 2005 14:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
. Ono gaat, gelukkig, weg volgend jaar.
Ik zou bijna medelijden met de echt trouwe supporters van jullie krijgen.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:36 schreef Xante het volgende:
Was weer goed vanavond.
Ik raak er wel aan gewend.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelijden met de echt trouwe supporters van jullie krijgen.
In 1 week tijd het hele seizoen naar de klote.
Bijna, zei ik, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |