abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26329971
Ach ik zal die Amstelcup niet missen hoor, maar stel dat we hem winnen dan zal ik er natuurlijk niet rouwig om zijn maar om nou te zeggen dat ik het zal vieren als een kampioenschap........ nee niet echt, drink er hooguit een paar pilsjes op.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 18 april 2005 @ 19:22:41 #77
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_26329975
Toen ik hoorde dat Boschaart en Hofs geschorst zouden zijn, vanwege hun kaarten tegen den bosch, dacht ik echt: nah niet echt een probleem. Maar achteraf bedenk ik me echt dat we die 2 best nodig hadden om de pit er wat in te gooien gister. Nick Hofs die zou echt gwn veel strijd tonen ipv dat sufkutje pardo. pffffffffffffff meneertje tikkie trug en ono was ook dramatisch gister. Dan heb je zo'n jongen als Hofs echt nodig om het hele team scherper te maken, zodat wij niet van de tribunes hoeven te schreeuwen om bloed zweet en tranen.

En method mich, weet je hoezo cocu niet geschorst is voor woensdag? Ik meende me te herrineren dat een schorsing voor competitie en beker telde
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_26330212
Okee Erasmusch, het grootste deel van de aankopen voldoet op zich wel, maar de mannen uit de winterstop vind ik voorlopig geen versterkingen, op Hofs na.

En hippo: rood in de HCE is volgens mij automatisch een HCE-schorsing, rood in de beker telt alleen als je doorbekert meen ik, anders gaat ie in de HCE in.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26330241
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach ik zal die Amstelcup niet missen hoor, maar stel dat we hem winnen dan zal ik er natuurlijk niet rouwig om zijn maar om nou te zeggen dat ik het zal vieren als een kampioenschap........ nee niet echt, drink er hooguit een paar pilsjes op.
Ik zie de amstelcup gewoon als prijs, zeker als je daarvoor psv en (misschien) ajax voor moet verslaan.
"..and in my brain it's going wrong.."
  maandag 18 april 2005 @ 19:34:39 #80
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_26330264
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:33 schreef Staanplaats het volgende:
Ik zie de amstelcup gewoon als prijs, zeker als je daarvoor psv en (misschien) ajax voor moet verslaan.
En een finale in Rotterdam tegen ajax, is altijd gezellig.......
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_26330304
Zelfs over Saidi krijg ik meer mn twijfels, opzich een goede verdediger in wording, maar lijkt steeds meer van porselein.

Eigenlijk is gewoon heel die verdeding matig/slecht te noemen, net als het middenveld. Ono goede voetballer hoor, maar is ff lekker buffelen zal die nooit doen..
pi_26330336
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:34 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

En een finale in Rotterdam tegen ajax, is altijd gezellig.......
Nah, de moraalridders vallen weer over elkaar heen. Dus verwacht nooit dat het een echte finale zal worden, met 15.000 'vrienden'
pi_26330373
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:33 schreef Staanplaats het volgende:

En AZ er al uitgegooid hebt.

Mochten ze hem dus winnen (zal wel niet) heeft ie wel aanzien dan
pi_26330550
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Okee Erasmusch, het grootste deel van de aankopen voldoet op zich wel, maar de mannen uit de winterstop vind ik voorlopig geen versterkingen, op Hofs na.
De Graaf is ook een speler die je gisteren goed kon gebruiken.
Maar wat is je mening over Basto nu?

Ik zie de beker toch wel als prijs. Jaren '90 stond Feyenoord bekend als cupfighter en nu is het al weer een jaar of 10 geleden. Het zou weer een verloren overgangsjaar zeker niet goed maken, maar zou toch erg lekker zijn.
pi_26330895
Basto valt vooralsnog tegen, maar die jongen moet beter kunnen als Ruud hem het vertrouwen geeft. Maar ja, Ruud kijkt dan weer iemand in de ogen en wisselt weer.
www.thuisuiteten.nl
pi_26331043
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:20 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Feyenoord PSV flink te pakken gaat nemen (3-1, ja ik ben positief) en dat Ajax tegen WillemII wint, en dat we eind mei een leuke finale krijgen, waar Feyenoord wint, en dat de hele Coolsingel naar de t*ring gaat

Of droom ik nu echt nog? Ik hoop toch dat Feyenoord wint
Winnen tegen PSV wordt werkelijkheid en dat Ajax van Willem 2 wint natuurlijk

Maar dat winnen van die finale zie ik niet gebeuren
pi_26331064
Basto vind ik gewoon een hele beperkte verdediger, dan is Snoyl echt beter gewoon. Saïdi vind ik niet zo goed als in het begin werd geschreven en Ostlund is ook maar een matige tractor natuurlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26331350
Overigens, van De Graaf heb ik destijds al beweerd dat hij met wat geluk een nieuwe Bosvelt wordt, maar evenzeer een tweede Jochemsen kan blijken. Het is aan Edwin dus!
www.thuisuiteten.nl
  maandag 18 april 2005 @ 22:36:23 #89
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_26335133
Waarom is het seizoen voor Feyenoord eigenlijk altijd al voor of vlak na de winterstop voorbij?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_26335240
Denk dat er bij Feyenoord een grote schoonmaak nodig is. De ene keer is het de trainer de anderekeer is het jorien weer .... het is altijd wel wat.
pi_26335359
[
pi_26335418
Maar er kan ook zomaar een opleving komen, helaas zijn oplevingen alleen nooit structureel, maar het kan wel het begin zijn van een nieuwe periode, een opwaartse lijn, waarna je alleen nog maar kunt groeien.

Bedoel, in de jaren 1995, 1996, 1997, en 1998 ging het ook allemaal niet geweldig, niemand had daarom ook verwacht dat we de titel zouden pakken in 1999, maar het gebeurde toch, op overtuigende wijze. Wie zegt dat zoiets niet weer een keer totaal onverwachts gebeurt.
Áls Feyenoord kampioen wordt is het sowieso altijd onverwachts, Feyenoord wordt nooit kampioen als ze dat seizoen torenhoge favoriet zijn volgens de zogenaamde "kenners".

Aan die hoop klamp ik me vast, maar moet er wel een keer goed ingekocht worden, met wat meer Nederlanders graag
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_26335460
quote:
Op maandag 18 april 2005 22:36 schreef TC03 het volgende:
Waarom is het seizoen voor Feyenoord eigenlijk altijd al voor of vlak na de winterstop voorbij?
Dit jaar werd er na de winterstop anders redelijk teruggeknokt, maar ze laten het de laatste wedstrijden weer liggen. De AC is de laatste prijs (jazeker, het is een heuse prijs) die er nog gepakt kan worden, hopen dat ze zich daar nog wel voor op kunnen laden.
pi_26335725
pi_26335844
Heb je ook foto's van die ontplofde kakkerlak ?
slettebak [@] gmail.com
  maandag 18 april 2005 @ 23:32:03 #96
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_26336933
quote:
Op maandag 18 april 2005 22:46 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Dit jaar werd er na de winterstop anders redelijk teruggeknokt, maar ze laten het de laatste wedstrijden weer liggen. De AC is de laatste prijs (jazeker, het is een heuse prijs) die er nog gepakt kan worden, hopen dat ze zich daar nog wel voor op kunnen laden.
Teruggeknokt ja, mede dankzij het falen van andere. Feyenoord haakt altijd veel te vroeg af bij de strijd om het kampioenschap.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_26337849
Je moet voor het kampioenschap of een goede fitte 11tal hebben met veel geluk of een brede bank.
pi_26337886
quote:
Op maandag 18 april 2005 23:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Teruggeknokt ja, mede dankzij het falen van andere. Feyenoord haakt altijd veel te vroeg af bij de strijd om het kampioenschap.
Maar dat was dit jaar feitelijk natuurlijk al ver voor de winterstop...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_26339152
ze doen maar wat
  dinsdag 19 april 2005 @ 08:36:27 #100
57586 Bananenman
-----------
pi_26340426
quote:
Je vergeet deze van je vriendje dat zichzelf en een ander opblies. Die gaten in die koppen van gasten van ons groeit wel weer dicht hoor, maar zou het been van onderstaande gozer ook weer aangroeien?

Lekker hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')