abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 april 2005 @ 20:55:39 #1
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26306355

quote:
Zullen we het dan maar niet hebben over die 3 keer hens van Ajax waar door Temmink niet werd voor gefloten ?
"Hens?" Vuur?

Hands heb ik niet gezien, ondanks de 2 keer dat ik de wedstrijd op C+ heb bekeken.

/edit: Stil hier jongens, jullie mogen wel reageren hoor!

[ Bericht 12% gewijzigd door twi op 17-04-2005 21:29:30 ]
pi_26306838
In het stadion was het iig goed te zien !!!
Pakkende topictitel trouwens
En hou eens op met dat taalpurisme kneus
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zondag 17 april 2005 @ 21:16:12 #3
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26306961
Jahoor, in 't stadion kan je 't beter zien dan in de 10 herhalingen op Canal +
pi_26307152
Waar is mijn topic .
slettebak [@] gmail.com
pi_26307202
Die topictitel

En nog een keer: Wie weet hoe dat nummer heet dat ze voor de wedstrijd draaiden met Rotterdam Rotterdaaaaaam ?
pi_26307247
quote:
Op zondag 17 april 2005 21:24 schreef rotskibo het volgende:
Die topictitel

En nog een keer: Wie weet hoe dat nummer heet dat ze voor de wedstrijd draaiden met Rotterdam Rotterdaaaaaam ?
De topictitel is geweldig
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 17 april 2005 @ 22:14:13 #8
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26308601
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_26308673
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 17 april 2005 @ 22:17:34 #10
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_26308692
Wat jullie nodig hebben is een solide middenvelder en een goede verdediger.
Veel te onevenwichtige selectie, alle kwaliteit in de voorhoede. Leuk zo'n Lazovic, ik vind het een schitterende speler, maar Feijenoord heeft er gewoon bar weinig aan...
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zondag 17 april 2005 @ 22:30:30 #11
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26309083
We hebben het gewoon uitstekend geregeld met Gullit op de bank.
pi_26309247
quote:
17-04-2005: Smolarek blijft in Dortmund
[Bron: Elf]

De website van voetbalblad Elf meldt dat Ebi Smolarek bij Borussia Dortmund blijft spelen. De club uit de Duitse Bundesliga zal 1,4 miljoen euro overmaken naar Feyenoord, de club waar Smolarek nog tot medio 2006 onder contract stond. De 24-jarige Poolse vleugelspits speelt sinds januari op huurbasis in Dortmund en is er onder de vleugels van trainer Bert van Marwijk helemaal opgeleefd. Hij scoorde bij zijn debuut tegen VfL Wolfsburg en is betrokken bij haast elke aanvallende actie. De supporters in Dortmund zijn ook lyrisch van hem. Na een gesprek met Feyenoord bleek dat de Rotterdammers bereid waren mee te werken aan een definitieve transfer. Komende week wordt het contract tussen de drie partijen ondertekend.
Zonde, maar hij zou hier waarschijnlijk toch niet meer aan bod zijn gekomen.
pi_26309667
quote:
Op zondag 17 april 2005 21:24 schreef rotskibo het volgende:
Die topictitel

De titel weet ik niet, maar is dat niet Frederique Spigt die dat zingt? (kan je zoeken op haar naam dan vindt je vast wel wat!)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_26310056
Waarom worden de Feyenoord topics tegenwoordig iedere keer door Ajacieden geopend met zo'n lompe topic-titel?

Het schijnt bovendien erg leuk te zijn zo goed als complete topics te verzieken door er bijna een Ajax topic van te maken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 17 april 2005 @ 23:02:34 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26310195
quote:
Op zondag 17 april 2005 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom worden de Feyenoord topics tegenwoordig iedere keer door Ajacieden geopend met zo'n lompe topic-titel?
Blijkbaar omdat de F'noorders te laks zijn om zelf een nieuw topic te openen als het ouwe topic vol is?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_26310256
quote:
Op zondag 17 april 2005 23:02 schreef golfer het volgende:

[..]

Blijkbaar omdat de F'noorders te laks zijn om zelf een nieuw topic te openen als het ouwe topic vol is?
Oh, een nieuw topic komt er dan heus ook wel een keer hoor

Maar verklaring geaccepteerd
pi_26311350
quote:
Op zondag 17 april 2005 22:47 schreef Tomatenboer het volgende:

De titel weet ik niet, maar is dat niet Frederique Spigt die dat zingt? (kan je zoeken op haar naam dan vindt je vast wel wat!)
Het was toch echt een man die dat zong
pi_26312040
Prachtig scoreverloop!!

Mooi beeld ook, die jankende f'knerders
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_26312149
quote:
Op zondag 17 april 2005 23:43 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Was het niet Cox icm nog iemand?
pi_26312185
quote:
Op zondag 17 april 2005 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:

Het schijnt bovendien erg leuk te zijn zo goed als complete topics te verzieken door er bijna een Ajax topic van te maken.
En dat zegt nota bene jij
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 18 april 2005 @ 00:12:30 #21
52589 sjun
uit solidariteit
pi_26312193

Dit lijkt me hèt geschikte moment om Ad Melkert aan Feyenoord te verbinden.

Hand in hand, de kamaraden...

[ Bericht 31% gewijzigd door sjun op 18-04-2005 00:23:26 ]
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  maandag 18 april 2005 @ 00:13:03 #22
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26312212
quote:
Op maandag 18 april 2005 00:12 schreef sjun het volgende:
Dit lijkt me hèt geschikte moment om Ad Melkert aan Feyenoord te verbinden.
Vastgesnoerd.
pi_26312243
quote:
Op maandag 18 april 2005 00:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En dat zegt nota bene jij
uhm jah? hoezo? What's your point?

Ben je met een persoonlijke vete tegen mij bezig ofzo sukkel?
pi_26312258
Nee, ik irriteer me alleen aan je post gedrag, that's all...
In Southern Sun
pi_26312283
quote:
Op maandag 18 april 2005 00:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee, ik irriteer me alleen aan je post gedrag, that's all...
Wat is er dan zo irritant aan mijn postgedrag?
pi_26312342
Je anti Ajax houding en dan iets met potten en ketels...
In Southern Sun
  maandag 18 april 2005 @ 00:19:11 #27
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26312363
Probeer eventuele persoonlijke 'vetes' buiten dit topic met elkaar op te lossen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_26312373
zolly...
In Southern Sun
pi_26312393
Maar het lijkt me wel zo fair dat een Feyenoorder een suggestie voor een topic-titel mag doen.
That's all folks!
pi_26312394
quote:
Op maandag 18 april 2005 00:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Je anti Ajax houding en dan iets met potten en ketels...
ja goed heh, maar dat heeft iedereen toch wel een beetje, en heeft wat met gezonde onderlinge rivaliteit te maken, bedoel kan niet zeggen dat de Ajax supporters hier op Fok altijd zo reeël zijn.
Soms heb ik trouwens best een eerlijke, of objectief standpunt hoor, soms dan.....
  maandag 18 april 2005 @ 00:20:37 #31
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26312397
quote:
Op zondag 17 april 2005 23:43 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Dat zegt 'ie toch? Frederique Spigt dus
quote:
Op maandag 18 april 2005 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar het lijkt me wel zo fair dat een Feyenoorder een suggestie voor een topic-titel mag doen.
Uiteraard, het lolletje is geweest. Zolang ik maar de kans krijg om in mijn openingspost daarna me te kunnen distancieren van die verandering
  maandag 18 april 2005 @ 10:01:35 #32
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26316453
Ik had er een paar van jullie goed te pakken ja.
A.M.A.B
pi_26316531
quote:
Op maandag 18 april 2005 10:01 schreef Cart_man het volgende:
Stoere kerel
Koning.
  maandag 18 april 2005 @ 10:10:13 #34
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26316612
quote:
Op maandag 18 april 2005 10:06 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Stoere kerel
Je weet toch.
A.M.A.B
  maandag 18 april 2005 @ 10:12:54 #35
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26316653
quote:
He Cart_man, geef je even een seintje als je een nieuw usericon wilt, heb er hier nog eentje liggen met wat mooie acties van Basto en Ghaly
pi_26318014
quote:
Ik had nog zo gehoopt dat jij die bom in elkaar had geknutseld .
slettebak [@] gmail.com
pi_26318023
Gullit zal wel een flinke stand hebben .

slettebak [@] gmail.com
pi_26318292

Whuhuh.
slettebak [@] gmail.com
pi_26318347
Er staan nog steeds geen fotos op Gijs' site...

De Graaf in de basis
pi_26318392
Wat denken de mensen hier van de halve finale woensdag, beetje vertrouwen?
slettebak [@] gmail.com
pi_26318560
quote:
ROTTERDAM - De laatste landstitel van Feyenoord dateert uit 1999. De club is zeer actief op de transfermarkt, maar de vraag is: hoe word je kampioen met Basto en Östlund?

Wie Dirk Kuijt diep in de ogen keek, daar in een gang van De Kuip na Feyenoord - Ajax, zag iets van paniek, berusting en verdriet. Kuijt vroeg zich ongetwijfeld af of hij tot sint-juttemis moet wachten om een landstitel te beleven in Rotterdam.

Meer dan een elftal nieuwe spelers meldde zich dit seizoen in De Kuip, maar door de tweede nederlaag op rij (Den Bosch en Ajax), wordt het een hele klus om het aantal punten van vorig seizoen te evenaren. Dan moet Feyenoord in de laatste vijf duels minimaal twaalf punten halen, terwijl dat laatste jaar onder trainer Van Marwijk een tussenjaar was. Wat is Feyenoord derhalve opgeschoten met al die transfers sindsdien? Feitelijk niets. Vierde in plaats van derde. Tussenjaren rijgen zich aaneen.

Sterker nog: de ploeg van Van Marwijk draaide uitstekend na de winterstop, maar diens opvolger Gullit en technisch directeur Wotte wisten geen passend vervolg te geven door de schrikbarende wisselvalligheid.

Nog simpeler gesteld: Dirk Kuijt heeft geen tijd om tot sint-juttemis te wachten. Hij wil voetballen in de Champions League, maar met een linksback als Basto en middenvelders als De Graaf, Ghaly of Pardo is een titel ver weg.

Alexander Östlund is een stoere rechtsachter en verdedigend helemaal niet zo slecht, maar puur als voetballer is hij gewoon minder dan de Koreaan Song, die in het begin van het seizoen moest vertrekken omdat hij niet aardde. Wie Östlund ziet razen over het veld, krijgt het gevoel dat het eerste elftal van Feyenoord ook voor een gewone sterveling te halen is.

Feyenoord is, nog meer dan onder de vorige technisch directeur Rob Baan, een handelshuis geworden. Van de eigen opleiding wordt vrijwel niets meer vernomen, een enkeling (Kalou) daargelaten.

In handelshuis Feyenoord staat pronkstuk Dirk Kuijt uitgestald in het midden, onder een mooie, gepoetste stolp, naast het andere kroonjuweel, Salomon Kalou.

Maar pronkstuk Kuijt was gisteren boos en teleurgesteld, zo vertelde hij met zachte stem, om de knulligheid waarmee zijn club de voorsprong van 2-1 weggaf.

Kuijt en Kalou speelden geen geweldige wedstrijd, maar ze scoorden allebei. Kuijt staat op 23 doelpunten in de competitie en Kalou op 19. Samen 42 treffers, een prachtig aantal voor een aanvalskoppel, ongeveer zo goed als Van Hooijdonk-Tomasson. Hun trefzekerheid is echter geen garantie voor succes.

Ajax grendelde de aanvoer naar hen redelijk af en vrijwel nooit was die stelling te doorbreken. Shinji Ono gaf in het verleden de ene na de andere geniale steekbal. Zelfs door menig Ajacied werd hij geprezen als de beste voetballer op de Nederlandse velden. Sinds 2003 gaat het steeds minder met hem. Met elke opleving is Feyenoord blij, want dan staat hij in de etalage van het handelshuis.

Wotte zei al voor het seizoen dat Ono mocht vertrekken. Te vaak geblesseerd, te vaak naar Japan. Maar Ono moet een miljoentje of vijf opbrengen, want het mooiste geluid in een handelshuis is een rinkelende kassa.

Ghaly's zaakwaarnemer vertelde gisteren dat Liverpool voor hem op de tribune zat en dat Feyenoord openlijk aan hem twijfelt, want de Egyptenaar is soms alles en heel vaak niets.

Lazovic is een uitstekende spits, maar met Kuijt en Kalou is hij eigenlijk overbodig. Ono, Ghaly en Lazovic waren aankopen van Baan, maar wat te denken van Wotte en Gullit?

Voor het seizoen kwamen Goor, Basto, Saïdi, Magrao, Babos, Bosschaart, Castelen en, van filiaal Excelsior, Kalou. In de winterstop volgden Gibbs, Östlund, De Graaf, Bahia, Bandalovski en Hofs en voor volgend seizoen roert Feyenoord zich ook alweer danig, met Boussaboun, Aerts en Greene.

De vraag is of de som van al die delen genoeg is voor het eerste kampioenschap sinds 1999.

Een jongetje huilde gisteren onbedaarlijk in de schoot van zijn vader. Iets van dat verdriet was terug te zien in de ogen van Dirk Kuijt.
Nuttige aankopen Boussaboun, Aerts en Greene...
pi_26318574
Ik heb weinig vertrouwen in komende woensdag, PSV speelt erg constant, en verliest vrijwel nooit, zelfs niet in de Champions League.

Feyenoord speelt erg wisselvalig, met een lakse wedstrijdinstelling, en veel's te slordig, bovendien is de verdediging te traag, en te lui om de gaten die vallen weer dicht te lopen.

Maar ja, je weet maar nooit, voor hetzelfde geld krijgen Kalou en Castelen het weer op hun heupen, of heeft Kuyt z'n killer instinct weer teruggevonden.

Één ding is zeker, aan Kuyt zal het niet liggen komende woensdag, en aan Babos ook niet, die vallen over het algemeen weinig te verwijten.

De wedstrijd Willem II - Ajax is trouwens ook geen vooraf uitgemaakte zaak, PSV won ook maar met 0-1 daar, dus ik denk dat Ajax het toch nog lastig kan gaan krijgen daar in Stilburg.

Ik hoop in ieder geval wel op een finale Feyenoord - Ajax, maar ik gok toch op PSV - Ajax helaas.

Maar ja, die Amstelcup is toch maar een schamel troostprijsje gezien het slechte seizoen, alleen voor PSV en Willem II zou de prijs nog betekenis hebben. (Voor PSV wellicht de dubbel of zelfs treble, en voor Willem II is het natuurlijk gewoon een historische hoofdprijs).
pi_26318630
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:42 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Nuttige aankopen Boussaboun, Aerts en Greene...
Alleen Greene lijkt mij idd. een verstandige aankoop (aanvallers en goede keepers genoeg), Greene is volgens mij wel een goede verdediger, en die kunnen we wel gebruiken.

Is Greene trouwens Nederlander van origine? (ja sorry voor mijn beperkte voetbalkennis )
pi_26318694
Kuyt zegt dat ie de toezegging heeft gekregen dat er minstens 1 'directe' versterking bijkomt.

Dan vraag ik mij af, wat zijn alle andere aankopen geweest dan? Voor de toekomst? Ach, ze zijn gratis dus maar kijken wat het wordt?

PFfffff
pi_26318828
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:20 schreef JaWi het volgende:
Gullit zal wel een flinke stand hebben .

[afbeelding]
pi_26318949
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Alleen Greene lijkt mij idd. een verstandige aankoop (aanvallers en goede keepers genoeg), Greene is volgens mij wel een goede verdediger, en die kunnen we wel gebruiken.

Is Greene trouwens Nederlander van origine? (ja sorry voor mijn beperkte voetbalkennis )
Babos was zowel zondag als woensdag weer niet al te best. Aerts lijkt me dan voor Feyenoord ook een hele verstandige aankoop.

Greene is het proberen waard, Boussabon begrijp ik niet zo goed. Die zal het ook niet gaan maken bij Feyenoord.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26319044
quote:
Op maandag 18 april 2005 11:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb weinig vertrouwen in komende woensdag, PSV speelt erg constant, en verliest vrijwel nooit, zelfs niet in de Champions League.

Feyenoord speelt erg wisselvalig, met een lakse wedstrijdinstelling, en veel's te slordig, bovendien is de verdediging te traag, en te lui om de gaten die vallen weer dicht te lopen.

Maar ja, je weet maar nooit, voor hetzelfde geld krijgen Kalou en Castelen het weer op hun heupen, of heeft Kuyt z'n killer instinct weer teruggevonden.

Één ding is zeker, aan Kuyt zal het niet liggen komende woensdag, en aan Babos ook niet, die vallen over het algemeen weinig te verwijten.

De wedstrijd Willem II - Ajax is trouwens ook geen vooraf uitgemaakte zaak, PSV won ook maar met 0-1 daar, dus ik denk dat Ajax het toch nog lastig kan gaan krijgen daar in Stilburg.

Ik hoop in ieder geval wel op een finale Feyenoord - Ajax, maar ik gok toch op PSV - Ajax helaas.

Maar ja, die Amstelcup is toch maar een schamel troostprijsje gezien het slechte seizoen, alleen voor PSV en Willem II zou de prijs nog betekenis hebben. (Voor PSV wellicht de dubbel of zelfs treble, en voor Willem II is het natuurlijk gewoon een historische hoofdprijs).
Ik hoop net als jij op een finale Feyenoord-Ajax, gewoon in sportief opzich, niet omdat ik gek ben op rellen.
Een finale die toch wel reëel is hoor. Een wedstrijd Feyenoord-PSV staat in principe opzich. Meestal is PSV ook beter dan Feyenoord (in de competitie ook), maar Feyenoord heeft dan toch vaak genoeg kunnen winnen van PSV. Bovendien neemt PSV de Amstel Cup niet zo serieus, de CL en Landstitel is voor hun belangrijker. Ten slotte maakte PSV een zeer matige indruk tegen Willem II. Feyenoord zal het wellicht zelf wel in de hand hebben, als ze spelen zoals tegen Den Bosch of Ajax, dan wordt het een walk-over voor PSV. Als ze spelen zoals tegen AZ, dan hebben ze wel degelijk een kans om de finale te bereiken, we zullen het zien.
pi_26319117
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Babos was zowel zondag als woensdag weer niet al te best. Aerts lijkt me dan voor Feyenoord ook een hele verstandige aankoop.
Gisteren was ie voldoende (aardige reflexen, uittrappen), tegen AZ en NAC was ie goed. Lijkt me niet dat ie volgend jaar genoegen neemt met 2e of 3e keeper. En het zelfde geldt voor Aerts.
pi_26319202
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:08 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Gisteren was ie voldoende (aardige reflexen, uittrappen), tegen AZ en NAC was ie goed. Lijkt me niet dat ie volgend jaar genoegen neemt met 2e of 3e keeper. En het zelfde geldt voor Aerts.
Babos heeft geen enkele bal klem en hij stompt ze meestal slecht weg. Ik vind Babos echt een hele matige keeper dit seizoen. Aerts is echt veel beter.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26319311
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Aerts is echt veel beter.
Misschien, maar je hebt iig al 2 'toppers' voor 1 positie. En dan ligt de prioriteit toch bij versterkingen voor de verdediging.
pi_26319397
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:16 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Misschien, maar je hebt iig al 2 'toppers' voor 1 positie. En dan ligt de prioriteit toch bij versterkingen voor de verdediging.
Dat ben ik met je eens. Het zou me niets verbazen als Babos vertrekt overigens.
pi_26319466
jorien is uit beeld de laatste tijd. Ik vraag me af waarom
pi_26319467
Het zou mij niets verbazen als Kuyt toch eieren voor z'n geld kiest, en vertrekt naar een club die wél in staat is z'n doelstellingen (zo goed als) ieder jaar te behalen.
pi_26319518
Is het terughalen van Ferne Snoyl trouwens niks, of desnoods Steve Olfers.
pi_26319712
Snoyl en Zuiverloon idd.
pi_26319875
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Het zou mij niets verbazen als Kuyt toch eieren voor z'n geld kiest, en vertrekt naar een club die wél in staat is z'n doelstellingen (zo goed als) ieder jaar te behalen.
Dan gaat ie toch lekker, spelers die niet voor 100 % voor Feyenoord willen spelen kunnen oprotten

Kuyt is onze beste speler maar als hij gaat lopen zeiken mag tie van mij opsouten.
pi_26319897
Gelijk heeft ie .
slettebak [@] gmail.com
pi_26320017
Zuiverloon speelt bij Feyenoord nu, die is niet verhuurd. Olfers gaat weg bij Feyenoord, Snoyl is nog niet veel over bekend.
pi_26320460
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zuiverloon speelt bij Feyenoord nu, die is niet verhuurd. Olfers gaat weg bij Feyenoord, Snoyl is nog niet veel over bekend.
Weet ik, bedoelde dat ze allebei volgend jaar wel een kans verdienen.
pi_26320595
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:38 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Dan gaat ie toch lekker, spelers die niet voor 100 % voor Feyenoord willen spelen kunnen oprotten

Kuyt is onze beste speler maar als hij gaat lopen zeiken mag tie van mij opsouten.
De laatste jaren zijn alle écht goede spelers bij Feyenoord gefrustreerd geraakt over het niveau van de selectie, het kwaliteitsverschil in de selectie is gewoon te groot.
Als Kuyt dus weggaat als de zoveelste topspeler van Feyenoord die gefrustreerd is geraakt, dan ligt dat meer aan ons bestuur dan aan de speler zelf, je wilt immers ook nog een doel hebben om voor te voetballen, en niet ieder jaar hetzelfde fouten-festival herhalen en weer een seizoen teleurstellend afsluiten.

Ik zou hem niet eens ongelijk geven als hij besluit te vertrekken, waar ik dus echt voor vrees. Maar ik ben bang dat Feyenoord hem dan weer voor een appel en een ei laat gaan naar een Europese subtopper.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tomatenboer op 18-04-2005 13:19:10 ]
pi_26320817
ze moeten eens beginnen om van den herik er uit te smijten
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 18 april 2005 @ 13:50:26 #62
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26321748
quote:
Op maandag 18 april 2005 13:15 schreef junkiexp het volgende:
ze moeten eens beginnen om van den herik er uit te smijten
en van Dop, en Troost en en en en...

Van den Herik is nauwelijks nog verantwoordelijk. Van Dop neemt de zaken voor die kale waar...

En vertrouwen in woensdag? Nee, ik niet.
A.M.A.B
pi_26322773
quote:
Op maandag 18 april 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
Probeer eventuele persoonlijke 'vetes' buiten dit topic met elkaar op te lossen?
Kunnen we daar geen [CENTRAAL] Persoonlijke Vetes topic voor openen, dat houd de gewone topics dan een beetje schoon.
Maar goed het was weer kut. Een uitgelezen kans om voor Ajax te komen, met nog een heel klein beetje uitzicht op de 2e plek, en dan door laveloos voetbal zo verliezen is nooit leuk natuurlijk, zeker niet in een klassieker in de Kuip. Zes punten verspeeld binnen een halve week, het lijkt godver wel weer of we net voor de winterstop zitten.
pi_26323195
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:38 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Misschien is dat voor Kuyt ook het beste. Eigenlijk is hij veel te goed voor Feyenoord, daarom past hij niet echt in hun team. Kuyt moet prijzen winnen, zo een speler is het gewoon. En prijzen winnen, weten we inmiddels, doe je echt niet bij Feyenoord.
  maandag 18 april 2005 @ 17:08:40 #65
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_26326475
Is cocu voor woensdag geschorst, aangezien zijn rode kaart gister?
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_26327153
Probleem van Feyenoord is dat ze volledig afhankelijk zijn van de goals van Kuyt en Kalou. Dat is tegen matige teams genoeg, maar betere ploegen slagen er wel in om de zwakheden van Feyenoord optimaal uit te buiten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26327165
Lijkt me wel, aangezien Bosschaart bij een zwaardere straf ook psv had moeten missen.
pi_26327409
Cocu is geschorst voor de competitie.
www.thuisuiteten.nl
pi_26327516
Kuijt heb natuurlijk gewoon voor de volle 100% gelijk. Het gebrek aan visie binnen de club breekt ons aan jaren op..

De 'opruiming' is er nooit gekomen. Gullit had eerst een selectie waar mee hij voor de titel ging, maar in de winterstop had ie toch ff snel 6 mensen nodig..
Nagenoeg allemaal te zwakke paniek aankopen, en zie hier de rommel weer..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_26327831
Vind het met de miskopen dit seizoen nog wel meevallen. Nog steeds te veel, maar in vgl met voorgaande jaren minder. Gister lag het meer aan de instelling waarmee ze het veld op gingen.
pi_26329599
Östlund, Gibbs, Bahia... ?
www.thuisuiteten.nl
pi_26329732
Hofs, Saidi, Goor...?
Bahia heb ik alleen tegen FCDB en in Jong Feyenoord gezien en deed ie het gewoon goed.
Toevallig dat je je lieveling Basto niet noemt
  maandag 18 april 2005 @ 19:17:44 #74
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_26329841
Woensdag zal ook wel weer huilen met de pet op worden.

Kan ik mijn woede lekker wegdrinken 4 dagen in Dublin!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  maandag 18 april 2005 @ 19:20:23 #75
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_26329911
Ik heb zo het gevoel dat Feyenoord PSV flink te pakken gaat nemen (3-1, ja ik ben positief) en dat Ajax tegen WillemII wint, en dat we eind mei een leuke finale krijgen, waar Feyenoord wint, en dat de hele Coolsingel naar de t*ring gaat

Of droom ik nu echt nog? Ik hoop toch dat Feyenoord wint
World Wrestling Entertainment
pi_26329971
Ach ik zal die Amstelcup niet missen hoor, maar stel dat we hem winnen dan zal ik er natuurlijk niet rouwig om zijn maar om nou te zeggen dat ik het zal vieren als een kampioenschap........ nee niet echt, drink er hooguit een paar pilsjes op.
  maandag 18 april 2005 @ 19:22:41 #77
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_26329975
Toen ik hoorde dat Boschaart en Hofs geschorst zouden zijn, vanwege hun kaarten tegen den bosch, dacht ik echt: nah niet echt een probleem. Maar achteraf bedenk ik me echt dat we die 2 best nodig hadden om de pit er wat in te gooien gister. Nick Hofs die zou echt gwn veel strijd tonen ipv dat sufkutje pardo. pffffffffffffff meneertje tikkie trug en ono was ook dramatisch gister. Dan heb je zo'n jongen als Hofs echt nodig om het hele team scherper te maken, zodat wij niet van de tribunes hoeven te schreeuwen om bloed zweet en tranen.

En method mich, weet je hoezo cocu niet geschorst is voor woensdag? Ik meende me te herrineren dat een schorsing voor competitie en beker telde
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_26330212
Okee Erasmusch, het grootste deel van de aankopen voldoet op zich wel, maar de mannen uit de winterstop vind ik voorlopig geen versterkingen, op Hofs na.

En hippo: rood in de HCE is volgens mij automatisch een HCE-schorsing, rood in de beker telt alleen als je doorbekert meen ik, anders gaat ie in de HCE in.
www.thuisuiteten.nl
pi_26330241
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach ik zal die Amstelcup niet missen hoor, maar stel dat we hem winnen dan zal ik er natuurlijk niet rouwig om zijn maar om nou te zeggen dat ik het zal vieren als een kampioenschap........ nee niet echt, drink er hooguit een paar pilsjes op.
Ik zie de amstelcup gewoon als prijs, zeker als je daarvoor psv en (misschien) ajax voor moet verslaan.
  maandag 18 april 2005 @ 19:34:39 #80
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_26330264
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:33 schreef Staanplaats het volgende:
Ik zie de amstelcup gewoon als prijs, zeker als je daarvoor psv en (misschien) ajax voor moet verslaan.
En een finale in Rotterdam tegen ajax, is altijd gezellig.......
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_26330304
Zelfs over Saidi krijg ik meer mn twijfels, opzich een goede verdediger in wording, maar lijkt steeds meer van porselein.

Eigenlijk is gewoon heel die verdeding matig/slecht te noemen, net als het middenveld. Ono goede voetballer hoor, maar is ff lekker buffelen zal die nooit doen..
pi_26330336
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:34 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

En een finale in Rotterdam tegen ajax, is altijd gezellig.......
Nah, de moraalridders vallen weer over elkaar heen. Dus verwacht nooit dat het een echte finale zal worden, met 15.000 'vrienden'
pi_26330373
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:33 schreef Staanplaats het volgende:

En AZ er al uitgegooid hebt.

Mochten ze hem dus winnen (zal wel niet) heeft ie wel aanzien dan
pi_26330550
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Okee Erasmusch, het grootste deel van de aankopen voldoet op zich wel, maar de mannen uit de winterstop vind ik voorlopig geen versterkingen, op Hofs na.
De Graaf is ook een speler die je gisteren goed kon gebruiken.
Maar wat is je mening over Basto nu?

Ik zie de beker toch wel als prijs. Jaren '90 stond Feyenoord bekend als cupfighter en nu is het al weer een jaar of 10 geleden. Het zou weer een verloren overgangsjaar zeker niet goed maken, maar zou toch erg lekker zijn.
pi_26330895
Basto valt vooralsnog tegen, maar die jongen moet beter kunnen als Ruud hem het vertrouwen geeft. Maar ja, Ruud kijkt dan weer iemand in de ogen en wisselt weer.
www.thuisuiteten.nl
pi_26331043
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:20 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Feyenoord PSV flink te pakken gaat nemen (3-1, ja ik ben positief) en dat Ajax tegen WillemII wint, en dat we eind mei een leuke finale krijgen, waar Feyenoord wint, en dat de hele Coolsingel naar de t*ring gaat

Of droom ik nu echt nog? Ik hoop toch dat Feyenoord wint
Winnen tegen PSV wordt werkelijkheid en dat Ajax van Willem 2 wint natuurlijk

Maar dat winnen van die finale zie ik niet gebeuren
pi_26331064
Basto vind ik gewoon een hele beperkte verdediger, dan is Snoyl echt beter gewoon. Saïdi vind ik niet zo goed als in het begin werd geschreven en Ostlund is ook maar een matige tractor natuurlijk.
pi_26331350
Overigens, van De Graaf heb ik destijds al beweerd dat hij met wat geluk een nieuwe Bosvelt wordt, maar evenzeer een tweede Jochemsen kan blijken. Het is aan Edwin dus!
www.thuisuiteten.nl
  maandag 18 april 2005 @ 22:36:23 #89
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_26335133
Waarom is het seizoen voor Feyenoord eigenlijk altijd al voor of vlak na de winterstop voorbij?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_26335240
Denk dat er bij Feyenoord een grote schoonmaak nodig is. De ene keer is het de trainer de anderekeer is het jorien weer .... het is altijd wel wat.
pi_26335359
[
pi_26335418
Maar er kan ook zomaar een opleving komen, helaas zijn oplevingen alleen nooit structureel, maar het kan wel het begin zijn van een nieuwe periode, een opwaartse lijn, waarna je alleen nog maar kunt groeien.

Bedoel, in de jaren 1995, 1996, 1997, en 1998 ging het ook allemaal niet geweldig, niemand had daarom ook verwacht dat we de titel zouden pakken in 1999, maar het gebeurde toch, op overtuigende wijze. Wie zegt dat zoiets niet weer een keer totaal onverwachts gebeurt.
Áls Feyenoord kampioen wordt is het sowieso altijd onverwachts, Feyenoord wordt nooit kampioen als ze dat seizoen torenhoge favoriet zijn volgens de zogenaamde "kenners".

Aan die hoop klamp ik me vast, maar moet er wel een keer goed ingekocht worden, met wat meer Nederlanders graag
pi_26335460
quote:
Op maandag 18 april 2005 22:36 schreef TC03 het volgende:
Waarom is het seizoen voor Feyenoord eigenlijk altijd al voor of vlak na de winterstop voorbij?
Dit jaar werd er na de winterstop anders redelijk teruggeknokt, maar ze laten het de laatste wedstrijden weer liggen. De AC is de laatste prijs (jazeker, het is een heuse prijs) die er nog gepakt kan worden, hopen dat ze zich daar nog wel voor op kunnen laden.
pi_26335725
pi_26335844
Heb je ook foto's van die ontplofde kakkerlak ?
slettebak [@] gmail.com
  maandag 18 april 2005 @ 23:32:03 #96
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_26336933
quote:
Op maandag 18 april 2005 22:46 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Dit jaar werd er na de winterstop anders redelijk teruggeknokt, maar ze laten het de laatste wedstrijden weer liggen. De AC is de laatste prijs (jazeker, het is een heuse prijs) die er nog gepakt kan worden, hopen dat ze zich daar nog wel voor op kunnen laden.
Teruggeknokt ja, mede dankzij het falen van andere. Feyenoord haakt altijd veel te vroeg af bij de strijd om het kampioenschap.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_26337849
Je moet voor het kampioenschap of een goede fitte 11tal hebben met veel geluk of een brede bank.
pi_26337886
quote:
Op maandag 18 april 2005 23:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Teruggeknokt ja, mede dankzij het falen van andere. Feyenoord haakt altijd veel te vroeg af bij de strijd om het kampioenschap.
Maar dat was dit jaar feitelijk natuurlijk al ver voor de winterstop...
In Southern Sun
pi_26339152
ze doen maar wat
  dinsdag 19 april 2005 @ 08:36:27 #100
57586 Bananenman
-----------
pi_26340426
quote:
Je vergeet deze van je vriendje dat zichzelf en een ander opblies. Die gaten in die koppen van gasten van ons groeit wel weer dicht hoor, maar zou het been van onderstaande gozer ook weer aangroeien?

Lekker hoor!
pi_26341132
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 08:36 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Je vergeet deze van je vriendje dat zichzelf en een ander opblies. Die gaten in die koppen van gasten van ons groeit wel weer dicht hoor, maar zou het been van onderstaande gozer ook weer aangroeien?

Lekker hoor!
ten eerste wat jullie joodjes vergeten is dat jullie geluk hebben gehad dat a jullie niet de kuip in zijn gelaten en b dat dat stuk vuurwerk veels te vroeg is afgegaan. Moet je nagaan wat dat ding had gedaan in een vol vak G... Dat was wel lekker geweest

Ow ja, bananen, held...
Hooligans hadden vechtafspraak

Door Richard Dubbeld

Ruim 200 Feyenoord-hooligans hebben zaterdagavond tevergeefs gewacht op hun tegenvoeters bij Ajax.

De relschoppers van beide clubs hadden telefonisch afgesproken elkaar de nacht voor de voetbalklassieker te treffen in Rotterdam. Dat heeft de Rotterdamse politie gisteren bevestigd. De groep droop 's morgens vroeg uiteindelijk af. De Ajax-fans waren niet komen opdagen.

De politie heeft de Feyenoord-fans, die zich hadden verzameld in een café in Rotterdam-Zuid, de hele nacht in het oog gehad. Op internet werd de afgelopen week al druk gespeculeerd over een ophanden zijnde confrontatie.

De verstandhouding tussen de Feyenoord- en de Ajax-aanhang verslechterde de laatste weken danig. De Rotterdamse fans verdenken de Amsterdammers van brandstichting in het clubhuis van de amateurclub Feyenoord

What else is new moet je maar denken heh...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 19 april 2005 @ 09:37:33 #102
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26341229
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 09:31 schreef mister_popcorn het volgende:
ten eerste wat jullie joodjes vergeten is dat jullie geluk hebben gehad dat a jullie niet de kuip in zijn gelaten en b dat dat stuk vuurwerk veels te vroeg is afgegaan. Moet je nagaan wat dat ding had gedaan in een vol vak G... Dat was wel lekker geweest

Ow ja, bananen, held...
Hooligans hadden vechtafspraak
Over helden gesproken in dat geval. Ik ben ervoor om die gozer met die vuurwerkbom dan als held te nomineren. Ik bedoel, jezelf opofferen ter wille van de grote groep, dat is het toppunt van sociaal zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')