"Hens?" Vuur?quote:Zullen we het dan maar niet hebben over die 3 keer hens van Ajax waar door Temmink niet werd voor gefloten ?
De topictitel is geweldigquote:Op zondag 17 april 2005 21:24 schreef rotskibo het volgende:
Die topictitel![]()
En nog een keer: Wie weet hoe dat nummer heet dat ze voor de wedstrijd draaiden met Rotterdam Rotterdaaaaaam ?![]()
Zonde, maar hij zou hier waarschijnlijk toch niet meer aan bod zijn gekomen.quote:17-04-2005: Smolarek blijft in Dortmund
[Bron: Elf]
De website van voetbalblad Elf meldt dat Ebi Smolarek bij Borussia Dortmund blijft spelen. De club uit de Duitse Bundesliga zal 1,4 miljoen euro overmaken naar Feyenoord, de club waar Smolarek nog tot medio 2006 onder contract stond. De 24-jarige Poolse vleugelspits speelt sinds januari op huurbasis in Dortmund en is er onder de vleugels van trainer Bert van Marwijk helemaal opgeleefd. Hij scoorde bij zijn debuut tegen VfL Wolfsburg en is betrokken bij haast elke aanvallende actie. De supporters in Dortmund zijn ook lyrisch van hem. Na een gesprek met Feyenoord bleek dat de Rotterdammers bereid waren mee te werken aan een definitieve transfer. Komende week wordt het contract tussen de drie partijen ondertekend.
De titel weet ik niet, maar is dat niet Frederique Spigt die dat zingt? (kan je zoeken op haar naam dan vindt je vast wel wat!)quote:Op zondag 17 april 2005 21:24 schreef rotskibo het volgende:
Die topictitel![]()
En nog een keer: Wie weet hoe dat nummer heet dat ze voor de wedstrijd draaiden met Rotterdam Rotterdaaaaaam ?![]()
Blijkbaar omdat de F'noorders te laks zijn om zelf een nieuw topic te openen als het ouwe topic vol is?quote:Op zondag 17 april 2005 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom worden de Feyenoord topics tegenwoordig iedere keer door Ajacieden geopend met zo'n lompe topic-titel?
Oh, een nieuw topic komt er dan heus ook wel een keer hoorquote:Op zondag 17 april 2005 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijkbaar omdat de F'noorders te laks zijn om zelf een nieuw topic te openen als het ouwe topic vol is?
Het was toch echt een man die dat zongquote:Op zondag 17 april 2005 22:47 schreef Tomatenboer het volgende:
De titel weet ik niet, maar is dat niet Frederique Spigt die dat zingt? (kan je zoeken op haar naam dan vindt je vast wel wat!)
Was het niet Cox icm nog iemand?quote:Op zondag 17 april 2005 23:43 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Het was toch echt een man die dat zong![]()
En dat zegt nota bene jijquote:Op zondag 17 april 2005 22:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom worden de Feyenoord topics tegenwoordig iedere keer door Ajacieden geopend met zo'n lompe topic-titel?
Het schijnt bovendien erg leuk te zijn zo goed als complete topics te verzieken door er bijna een Ajax topic van te maken.
Vastgesnoerd.quote:Op maandag 18 april 2005 00:12 schreef sjun het volgende:
Dit lijkt me hèt geschikte moment om Ad Melkert aan Feyenoord te verbinden.
quote:
Wat is er dan zo irritant aan mijn postgedrag?quote:Op maandag 18 april 2005 00:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee, ik irriteer me alleen aan je post gedrag, that's all...
quote:Op maandag 18 april 2005 00:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Je anti Ajax houding en dan iets met potten en ketels...
Dat zegt 'ie toch? Frederique Spigt dusquote:Op zondag 17 april 2005 23:43 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Het was toch echt een man die dat zong![]()
Uiteraard, het lolletje is geweest. Zolang ik maar de kans krijg om in mijn openingspost daarna me te kunnen distancieren van die veranderingquote:Op maandag 18 april 2005 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar het lijkt me wel zo fair dat een Feyenoorder een suggestie voor een topic-titel mag doen.
Stoere kerelquote:Op maandag 18 april 2005 10:01 schreef Cart_man het volgende:
Ik had er een paar van jullie goed te pakken ja.
He Cart_man, geef je even een seintje als je een nieuw usericon wilt, heb er hier nog eentje liggen met wat mooie acties van Basto en Ghalyquote:Op maandag 18 april 2005 10:01 schreef Cart_man het volgende:
Ik had nog zo gehoopt dat jij die bom in elkaar had geknutseldquote:Op maandag 18 april 2005 10:01 schreef Cart_man het volgende:
Nuttige aankopen Boussaboun, Aerts en Greene...quote:ROTTERDAM - De laatste landstitel van Feyenoord dateert uit 1999. De club is zeer actief op de transfermarkt, maar de vraag is: hoe word je kampioen met Basto en Östlund?
Wie Dirk Kuijt diep in de ogen keek, daar in een gang van De Kuip na Feyenoord - Ajax, zag iets van paniek, berusting en verdriet. Kuijt vroeg zich ongetwijfeld af of hij tot sint-juttemis moet wachten om een landstitel te beleven in Rotterdam.
Meer dan een elftal nieuwe spelers meldde zich dit seizoen in De Kuip, maar door de tweede nederlaag op rij (Den Bosch en Ajax), wordt het een hele klus om het aantal punten van vorig seizoen te evenaren. Dan moet Feyenoord in de laatste vijf duels minimaal twaalf punten halen, terwijl dat laatste jaar onder trainer Van Marwijk een tussenjaar was. Wat is Feyenoord derhalve opgeschoten met al die transfers sindsdien? Feitelijk niets. Vierde in plaats van derde. Tussenjaren rijgen zich aaneen.
Sterker nog: de ploeg van Van Marwijk draaide uitstekend na de winterstop, maar diens opvolger Gullit en technisch directeur Wotte wisten geen passend vervolg te geven door de schrikbarende wisselvalligheid.
Nog simpeler gesteld: Dirk Kuijt heeft geen tijd om tot sint-juttemis te wachten. Hij wil voetballen in de Champions League, maar met een linksback als Basto en middenvelders als De Graaf, Ghaly of Pardo is een titel ver weg.
Alexander Östlund is een stoere rechtsachter en verdedigend helemaal niet zo slecht, maar puur als voetballer is hij gewoon minder dan de Koreaan Song, die in het begin van het seizoen moest vertrekken omdat hij niet aardde. Wie Östlund ziet razen over het veld, krijgt het gevoel dat het eerste elftal van Feyenoord ook voor een gewone sterveling te halen is.
Feyenoord is, nog meer dan onder de vorige technisch directeur Rob Baan, een handelshuis geworden. Van de eigen opleiding wordt vrijwel niets meer vernomen, een enkeling (Kalou) daargelaten.
In handelshuis Feyenoord staat pronkstuk Dirk Kuijt uitgestald in het midden, onder een mooie, gepoetste stolp, naast het andere kroonjuweel, Salomon Kalou.
Maar pronkstuk Kuijt was gisteren boos en teleurgesteld, zo vertelde hij met zachte stem, om de knulligheid waarmee zijn club de voorsprong van 2-1 weggaf.
Kuijt en Kalou speelden geen geweldige wedstrijd, maar ze scoorden allebei. Kuijt staat op 23 doelpunten in de competitie en Kalou op 19. Samen 42 treffers, een prachtig aantal voor een aanvalskoppel, ongeveer zo goed als Van Hooijdonk-Tomasson. Hun trefzekerheid is echter geen garantie voor succes.
Ajax grendelde de aanvoer naar hen redelijk af en vrijwel nooit was die stelling te doorbreken. Shinji Ono gaf in het verleden de ene na de andere geniale steekbal. Zelfs door menig Ajacied werd hij geprezen als de beste voetballer op de Nederlandse velden. Sinds 2003 gaat het steeds minder met hem. Met elke opleving is Feyenoord blij, want dan staat hij in de etalage van het handelshuis.
Wotte zei al voor het seizoen dat Ono mocht vertrekken. Te vaak geblesseerd, te vaak naar Japan. Maar Ono moet een miljoentje of vijf opbrengen, want het mooiste geluid in een handelshuis is een rinkelende kassa.
Ghaly's zaakwaarnemer vertelde gisteren dat Liverpool voor hem op de tribune zat en dat Feyenoord openlijk aan hem twijfelt, want de Egyptenaar is soms alles en heel vaak niets.
Lazovic is een uitstekende spits, maar met Kuijt en Kalou is hij eigenlijk overbodig. Ono, Ghaly en Lazovic waren aankopen van Baan, maar wat te denken van Wotte en Gullit?
Voor het seizoen kwamen Goor, Basto, Saïdi, Magrao, Babos, Bosschaart, Castelen en, van filiaal Excelsior, Kalou. In de winterstop volgden Gibbs, Östlund, De Graaf, Bahia, Bandalovski en Hofs en voor volgend seizoen roert Feyenoord zich ook alweer danig, met Boussaboun, Aerts en Greene.
De vraag is of de som van al die delen genoeg is voor het eerste kampioenschap sinds 1999.
Een jongetje huilde gisteren onbedaarlijk in de schoot van zijn vader. Iets van dat verdriet was terug te zien in de ogen van Dirk Kuijt.
Alleen Greene lijkt mij idd. een verstandige aankoop (aanvallers en goede keepers genoeg), Greene is volgens mij wel een goede verdediger, en die kunnen we wel gebruiken.quote:Op maandag 18 april 2005 11:42 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Nuttige aankopen Boussaboun, Aerts en Greene...
quote:Op maandag 18 april 2005 11:20 schreef JaWi het volgende:
Gullit zal wel een flinke stand hebben.
[afbeelding]
Babos was zowel zondag als woensdag weer niet al te best. Aerts lijkt me dan voor Feyenoord ook een hele verstandige aankoop.quote:Op maandag 18 april 2005 11:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alleen Greene lijkt mij idd. een verstandige aankoop (aanvallers en goede keepers genoeg), Greene is volgens mij wel een goede verdediger, en die kunnen we wel gebruiken.
Is Greene trouwens Nederlander van origine? (ja sorry voor mijn beperkte voetbalkennis)
Ik hoop net als jij op een finale Feyenoord-Ajax, gewoon in sportief opzich, niet omdat ik gek ben op rellen.quote:Op maandag 18 april 2005 11:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb weinig vertrouwen in komende woensdag, PSV speelt erg constant, en verliest vrijwel nooit, zelfs niet in de Champions League.
Feyenoord speelt erg wisselvalig, met een lakse wedstrijdinstelling, en veel's te slordig, bovendien is de verdediging te traag, en te lui om de gaten die vallen weer dicht te lopen.
Maar ja, je weet maar nooit, voor hetzelfde geld krijgen Kalou en Castelen het weer op hun heupen, of heeft Kuyt z'n killer instinct weer teruggevonden.
Één ding is zeker, aan Kuyt zal het niet liggen komende woensdag, en aan Babos ook niet, die vallen over het algemeen weinig te verwijten.
De wedstrijd Willem II - Ajax is trouwens ook geen vooraf uitgemaakte zaak, PSV won ook maar met 0-1 daar, dus ik denk dat Ajax het toch nog lastig kan gaan krijgen daar in Stilburg.
Ik hoop in ieder geval wel op een finale Feyenoord - Ajax, maar ik gok toch op PSV - Ajax helaas.
Maar ja, die Amstelcup is toch maar een schamel troostprijsje gezien het slechte seizoen, alleen voor PSV en Willem II zou de prijs nog betekenis hebben. (Voor PSV wellicht de dubbel of zelfs treble, en voor Willem II is het natuurlijk gewoon een historische hoofdprijs).
Gisteren was ie voldoende (aardige reflexen, uittrappen), tegen AZ en NAC was ie goed. Lijkt me niet dat ie volgend jaar genoegen neemt met 2e of 3e keeper. En het zelfde geldt voor Aerts.quote:Op maandag 18 april 2005 12:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Babos was zowel zondag als woensdag weer niet al te best. Aerts lijkt me dan voor Feyenoord ook een hele verstandige aankoop.
Babos heeft geen enkele bal klem en hij stompt ze meestal slecht weg. Ik vind Babos echt een hele matige keeper dit seizoen. Aerts is echt veel beter.quote:Op maandag 18 april 2005 12:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Gisteren was ie voldoende (aardige reflexen, uittrappen), tegen AZ en NAC was ie goed. Lijkt me niet dat ie volgend jaar genoegen neemt met 2e of 3e keeper. En het zelfde geldt voor Aerts.
Misschien, maar je hebt iig al 2 'toppers' voor 1 positie. En dan ligt de prioriteit toch bij versterkingen voor de verdediging.quote:
Dat ben ik met je eens. Het zou me niets verbazen als Babos vertrekt overigens.quote:Op maandag 18 april 2005 12:16 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Misschien, maar je hebt iig al 2 'toppers' voor 1 positie. En dan ligt de prioriteit toch bij versterkingen voor de verdediging.
Dan gaat ie toch lekker, spelers die niet voor 100 % voor Feyenoord willen spelen kunnen oprottenquote:Op maandag 18 april 2005 12:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Het zou mij niets verbazen als Kuyt toch eieren voor z'n geld kiest, en vertrekt naar een club die wél in staat is z'n doelstellingen (zo goed als) ieder jaar te behalen.
Weet ik, bedoelde dat ze allebei volgend jaar wel een kans verdienen.quote:Op maandag 18 april 2005 12:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zuiverloon speelt bij Feyenoord nu, die is niet verhuurd. Olfers gaat weg bij Feyenoord, Snoyl is nog niet veel over bekend.
De laatste jaren zijn alle écht goede spelers bij Feyenoord gefrustreerd geraakt over het niveau van de selectie, het kwaliteitsverschil in de selectie is gewoon te groot.quote:Op maandag 18 april 2005 12:38 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Dan gaat ie toch lekker, spelers die niet voor 100 % voor Feyenoord willen spelen kunnen oprotten![]()
Kuyt is onze beste speler maar als hij gaat lopen zeiken mag tie van mij opsouten.
en van Dop, en Troost en en en en...quote:Op maandag 18 april 2005 13:15 schreef junkiexp het volgende:
ze moeten eens beginnen om van den herik er uit te smijten
Kunnen we daar geen [CENTRAAL] Persoonlijke Vetes topic voor openen, dat houd de gewone topics dan een beetje schoon.quote:Op maandag 18 april 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
Probeer eventuele persoonlijke 'vetes' buiten dit topic met elkaar op te lossen?
Misschien is dat voor Kuyt ook het beste. Eigenlijk is hij veel te goed voor Feyenoord, daarom past hij niet echt in hun team. Kuyt moet prijzen winnen, zo een speler is het gewoon. En prijzen winnen, weten we inmiddels, doe je echt niet bij Feyenoord.quote:Op maandag 18 april 2005 12:38 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Dan gaat ie toch lekker, spelers die niet voor 100 % voor Feyenoord willen spelen kunnen oprotten![]()
Kuyt is onze beste speler maar als hij gaat lopen zeiken mag tie van mij opsouten.
Ik zie de amstelcup gewoon als prijs, zeker als je daarvoor psv en (misschien) ajax voor moet verslaan.quote:Op maandag 18 april 2005 19:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach ik zal die Amstelcup niet missen hoor, maar stel dat we hem winnen dan zal ik er natuurlijk niet rouwig om zijn maar om nou te zeggen dat ik het zal vieren als een kampioenschap........ nee niet echt, drink er hooguit een paar pilsjes op.
En een finale in Rotterdam tegen ajax, is altijd gezellig.......quote:Op maandag 18 april 2005 19:33 schreef Staanplaats het volgende:
Ik zie de amstelcup gewoon als prijs, zeker als je daarvoor psv en (misschien) ajax voor moet verslaan.
Nah, de moraalridders vallen weer over elkaar heen. Dus verwacht nooit dat het een echte finale zal worden, met 15.000 'vrienden'quote:Op maandag 18 april 2005 19:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En een finale in Rotterdam tegen ajax, is altijd gezellig.......
En AZ er al uitgegooid hebt.quote:Op maandag 18 april 2005 19:33 schreef Staanplaats het volgende:
Ik zie de amstelcup gewoon als prijs, zeker als je daarvoor psv en (misschien) ajax voor moet verslaan.
De Graaf is ook een speler die je gisteren goed kon gebruiken.quote:Op maandag 18 april 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Okee Erasmusch, het grootste deel van de aankopen voldoet op zich wel, maar de mannen uit de winterstop vind ik voorlopig geen versterkingen, op Hofs na.
Winnen tegen PSV wordt werkelijkheid en dat Ajax van Willem 2 wint natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2005 19:20 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat Feyenoord PSV flink te pakken gaat nemen (3-1, ja ik ben positief) en dat Ajax tegen WillemII wint, en dat we eind mei een leuke finale krijgen, waar Feyenoord wint, en dat de hele Coolsingel naar de t*ring gaat
Of droom ik nu echt nog? Ik hoop toch dat Feyenoord wint
Dit jaar werd er na de winterstop anders redelijk teruggeknokt, maar ze laten het de laatste wedstrijden weer liggen. De AC is de laatste prijs (jazeker, het is een heuse prijs) die er nog gepakt kan worden, hopen dat ze zich daar nog wel voor op kunnen laden.quote:Op maandag 18 april 2005 22:36 schreef TC03 het volgende:
Waarom is het seizoen voor Feyenoord eigenlijk altijd al voor of vlak na de winterstop voorbij?
Teruggeknokt ja, mede dankzij het falen van andere. Feyenoord haakt altijd veel te vroeg af bij de strijd om het kampioenschap.quote:Op maandag 18 april 2005 22:46 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dit jaar werd er na de winterstop anders redelijk teruggeknokt, maar ze laten het de laatste wedstrijden weer liggen. De AC is de laatste prijs (jazeker, het is een heuse prijs) die er nog gepakt kan worden, hopen dat ze zich daar nog wel voor op kunnen laden.
Maar dat was dit jaar feitelijk natuurlijk al ver voor de winterstop...quote:Op maandag 18 april 2005 23:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Teruggeknokt ja, mede dankzij het falen van andere. Feyenoord haakt altijd veel te vroeg af bij de strijd om het kampioenschap.
Je vergeet deze van je vriendje dat zichzelf en een ander opblies. Die gaten in die koppen van gasten van ons groeit wel weer dicht hoor, maar zou het been van onderstaande gozer ook weer aangroeien?quote:Op maandag 18 april 2005 22:54 schreef Luni het volgende:
[[url=http://img200.echo.cx/img200/3203/dsc006252sk.th.jpg]afbeelding][/URL]
ten eerste wat jullie joodjes vergeten is dat jullie geluk hebben gehad dat a jullie niet de kuip in zijn gelaten en b dat dat stuk vuurwerk veels te vroeg is afgegaan. Moet je nagaan wat dat ding had gedaan in een vol vak G... Dat was wel lekker geweestquote:Op dinsdag 19 april 2005 08:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je vergeet deze van je vriendje dat zichzelf en een ander opblies. Die gaten in die koppen van gasten van ons groeit wel weer dicht hoor, maar zou het been van onderstaande gozer ook weer aangroeien?
Lekker hoor!
Over helden gesproken in dat geval. Ik ben ervoor om die gozer met die vuurwerkbom dan als held te nomineren. Ik bedoel, jezelf opofferen ter wille van de grote groep, dat is het toppunt van sociaal zijnquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:31 schreef mister_popcorn het volgende:
ten eerste wat jullie joodjes vergeten is dat jullie geluk hebben gehad dat a jullie niet de kuip in zijn gelaten en b dat dat stuk vuurwerk veels te vroeg is afgegaan. Moet je nagaan wat dat ding had gedaan in een vol vak G... Dat was wel lekker geweest![]()
Ow ja, bananen, held...
Hooligans hadden vechtafspraak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |