quote:Op woensdag 20 april 2005 23:27 schreef tukkeronline het volgende:
Zo, die Robert kan wel pingels nemen
De Graaf, jammer jongen maar jij gaat missen helaas
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:28 schreef HeatWave het volgende:
Wat is het leven als f'noorder toch kut!!!
Hij kijkt hem er overheenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
En Gomes heeft zelf niks gestopt
We hebben hier een echte fan.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gewoon het hele siezoen weg had ik toch gelijk dat ik dit siezoen geen siezoen kaart had gekocht.
Zal ik m'n sig maar weer veranderen dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:29 schreef Moreno het volgende:
Seizoen voorbij, jammer maar helaas.
En zijn plaatsvervanger( de Paus) is ook al een mof geworden.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:28 schreef Xante het volgende:
Tering. Echt in 1 week het HELE seizoen vergooid. JEZUS
!
Wat een mietje zeg.quote:
Gloriehunterquote:Op woensdag 20 april 2005 23:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gewoon het hele siezoen weg had ik toch gelijk dat ik dit siezoen geen siezoen kaart had gekocht.
Toch niks te doenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik was in de buurt, dus ik dacht ach, laat ik maar ff winnen.
Maak er een optie 'Meerdere antwoorden mogelijk' van!quote:Op woensdag 20 april 2005 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
Zal ik m'n sig maar weer veranderen dan?
Nee niks ik blijf ze wel altijd steunen maar ik heb maar om die drie jaar ofzo een siezoenkaart en dit siezoen wou ik er eerst ook een kopen blij dat ik het niet gedaan heb .quote:
Over de wedstrijd gezien was Feyenoord inderdaad de betere maar wat kwamen ze goed weg door die twee afgekeurde doelpunten.. Vooral die zogenaamde buitenspelgoal.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:30 schreef DaMart het volgende:
KUTZOOI!
PSV onverdiend door, ze speelden er gewoon niet voor en Feyenoord geeft het weer weg... Hopelijk maakt Willem II PSV af in de finale
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:31 schreef L4zY het volgende:
.....
moeten ze eerst van Willem II winnen... en hopelijk gaat dat niet gebeuren... zou deze week nog iets opfeluren tenminste.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:31 schreef Dos37 het volgende:
Ja maarja nou moet ajax ook nog wel winnen van PSV
van bommel is een heldquote:Op woensdag 20 april 2005 23:32 schreef L4zY het volgende:
van bommel is een vieze slijmbal
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 20 april 2005 23:31 schreef Dos37 het volgende:
Ja maarja nou moet ajax ook nog wel winnen van PSV
Een ongemotiveerd B-team van PSV wint in de Kuip, Feyenoord mag zich schamen!quote:Op woensdag 20 april 2005 23:30 schreef DaMart het volgende:
KUTZOOI!
PSV onverdiend door, ze speelden er gewoon niet voor en Feyenoord geeft het weer weg... Hopelijk maakt Willem II PSV af in de finale
Maar hij schiet 'm tenminste niet op de lat.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:32 schreef L4zY het volgende:
van bommel is een vieze slijmbal
Met de 'Hand of God'quote:Op woensdag 20 april 2005 23:31 schreef speknek het volgende:
Ik neem Versatel. Duw ik volgende keer zo die penal erin.
Welquote:Op woensdag 20 april 2005 23:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee niks ik blijf ze wel altijd steunen maar ik heb maar om die drie jaar ofzo een siezoenkaart en dit siezoen wou ik er eerst ook een kopen blij dat ik het niet gedaan heb .
25 mei ben ik in de Kuipquote:
Nummer 4 op rij alquote:
Sja dan was het zeker kat in t bakkie geweest voor Ajax..quote:Op woensdag 20 april 2005 23:34 schreef JeroenV het volgende:
Ik wou eigenlijk Ajax - Feyenoord in de finale, maar dit is ook leedvermaak ten top.
Yep, want eigenlijk is de halve finale CL toch wel (heel) wat belangrijker..quote:Op woensdag 20 april 2005 23:35 schreef the_legend_killer het volgende:
verder hoop ik dat Alex en Bouma ok zijn
* Spideyman springt bovenop appelsienquote:
quote:
hehehehquote:Op woensdag 20 april 2005 23:36 schreef rubbereend het volgende:
voetballend op 80%, met de helft van de basisspelers verslaan we feyenoord op oorlogssterkte
PSV - Willem 2quote:Op woensdag 20 april 2005 23:36 schreef gr8w8 het volgende:
Hmz, mooi praatje naderhand idd!Mijn nagels...
Wordt het nu Ajax-PSV of PSV-Ajax trouwens?
Nou ben ik niet bepaald pro-Ajax, maar een kutseizoen (waarschijnlijk) besluiten met voorronde CL en een Amstel Cup finale is altijd nog 10 keer beter dan Feyenoord, dat met AZ om de derde plaats strijdt.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:36 schreef L4zY het volgende:
kut joden rot is op jullie hebben niks te zoeken hier
jullie hebben ook een pruts seizoen achter de rug dus pleur op met die sterallures
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 20 april 2005 23:36 schreef dronkeykong het volgende:
Komt Gullit nog voor de camera...??
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:37 schreef F1Bas het volgende:
Heeft er nog iemand beelden gecapped?
zou die durven ?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:36 schreef dronkeykong het volgende:
Komt Gullit nog voor de camera...??
mwoah 1-1 is beter dan 0-4quote:Op woensdag 20 april 2005 23:34 schreef Nashje het volgende:
Weer weggeven in de laatste minuten aan een psv B-team.
Ook een prestatie waar een feyenooiter trots op mag wezen.
Dan ben je ook 27 liter tranen kwijt in een maand.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:36 schreef Zwansen het volgende:
Die supporter! Om de Amstel Cup janken! Dat doe ik als Emmen supporter nog niet eens!
Inderdaad, die daggla en consorten hadden me bijna overtuigd. Bijna...quote:
Ook die pingel van De Graaf ?quote:
Alsof Emmen ooit kans zou maken om de AC te winnenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:36 schreef Zwansen het volgende:
Die supporter! Om de Amstel Cup janken! Dat doe ik als Emmen supporter nog niet eens!
Gullit zag de goalgetter in De Graaf...quote:Op woensdag 20 april 2005 23:38 schreef belanov het volgende:
[..]
mwoah 1-1 is beter dan 0-4
maar de Graaf de 4e strafschop laten nemen.... hoe krijg je het voor elkaar.
Wel een mooie field-goal..quote:Op woensdag 20 april 2005 23:38 schreef belanov het volgende:
[..]
mwoah 1-1 is beter dan 0-4
maar de Graaf de 4e strafschop laten nemen.... hoe krijg je het voor elkaar.
Geef ons de tijd.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:39 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Alsof Emmen ooit kans zou maken om de AC te winnen
ze waren er op een gegeven moment dicht bij hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 23:39 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Alsof Emmen ooit kans zou maken om de AC te winnen
PSV en AZ?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:40 schreef Zwansen het volgende:
De grote 3 is nu echt voorbij, mogen nu wel de grote 2 zeggen....
3-0 uit bij PSV. 3x de Bilde.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ze waren er op een gegeven moment dicht bij hoor
maar toen werd er met tig nul verloren van ajax of PSV ofzo.
AZ verliest vanavond gewoon van een middenmoter hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 23:40 schreef Zwansen het volgende:
Ach De Graaf kregen ze bij een pakje boter of wacht bij het afsluiten van een Fortis rekeningquote:Op woensdag 20 april 2005 23:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb sinds ie erin stond überhaupt maar weinig van De Graaf gezien
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:41 schreef peksin het volgende:
Binnen één week leek Feyenoord door nederlagen bij FC Den Den Bosch en tegen Ajax het seizoen te hebben weggegooid. Winst op PSV was dus van levensbelang om de voetbaljaargang te kunnen redden. Daarin slaagden de Rotterdammers, want door de minimale winst op bijna-kampioen PSV staat de ploeg van Ruud Gullit wél gewoon in de bekerfinale: 1-0.
hehe vi.nl typt weer te snel
heaumeauxquote:
* just me doet met Dr_Flash meequote:
Neuzen spelen ook 2 wedstrijden goed en worden gelijk de hemel in geprezen..quote:Op woensdag 20 april 2005 23:40 schreef Zwansen het volgende:
Yep, zeker wel ja. Bogelund vond ik maar een matige wedstrijd spelen.quote:
Hij heeft in ieder geval wel die supporters aan het huilen gekregen met dat irritante gefluitquote:Op woensdag 20 april 2005 23:42 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Lucius z'n slaapkamer
[afbeelding]
Jammer he, helemaal niets...quote:Op woensdag 20 april 2005 23:43 schreef L4zY het volgende:
[..]
Neuzen spelen ook 2 wedstrijden goed en worden gelijk de hemel in geprezen..fopsupporters
Heb je enig idee hoeveel schik ik heb?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Cultheld @ woensdag 20 april 2005 @ 22:30
Ik lach me rot als PSV in de blessuretijd gelijk maakt en dat er dan met penalties wordt gewonnen
Je had bijna gelijk.
Hoe verknal je een seizoen in 3 wedstrijden, les 1.
Zal wel te maken hebben met die aanvaring met Addo.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:44 schreef Toewan het volgende:
[..]
Yep, zeker wel ja. Bogelund vond ik maar een matige wedstrijd spelen.
btw, waarom nam Kuijt geen penalty ?
Doordat Addo een perfect getimede elleboog in zijn hoofd planttequote:Op woensdag 20 april 2005 23:44 schreef Toewan het volgende:
[..]
Yep, zeker wel ja. Bogelund vond ik maar een matige wedstrijd spelen.
Omdat dat niet meer hoefde.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:44 schreef Toewan het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:42 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Lucius z'n slaapkamer
[afbeelding]
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:43 schreef L4zY het volgende:
Neuzen spelen ook 2 wedstrijden goed en worden gelijk de hemel in geprezen..fopsupporters
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien nam Kuijt wel de 5e?
Ik denk dat Kuijt de 5e zou nemen eigenlijkquote:Op woensdag 20 april 2005 23:46 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Doordat Addo een perfect getimede elleboog in zijn hoofd plantte
Best slim zo vlak voor tijd door een speler die toch nooit in de basis staat.
Een elftal waarvan in de basis 8 van de 11 reguliere spelers instaan noem jij een 2e elftal?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:40 schreef cultheld het volgende:
Echt schitterend. Hiddink zal wel aan de beademing moeten van het lachen en denkt: "Dat de sterspelers van Feyenoord het af moeten leggen tegen PSV 2"
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga je nu fijn weer verder in UVT snuiven, blowen en spuiten?
stoerquote:Op woensdag 20 april 2005 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel schik ik heb?Ik zat net m'n beste vriend, een andere vriend en een meisje "uit te lachen"
![]()
Dat idee had ik ook, dat hij de 5e zou gaan nemen.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien nam Kuijt wel de 5e?
7 van de 11. Maar dat je nog serieus gaat reageren ook, zegt alweer genoeg over jouw seizoen.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Een elftal waarvan in de basis 8 van de 11 reguliere spelers instaan noem jij een 2e elftal?
Ik loop daarentegen geen bruinwerkstages, het ging mijn nl. om zijn voetbalkwaliteiten, en die mogen er zijnquote:
beetje jammer om iemands postgedrag ergens anders hier na te dragenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook ja, Kuyt lijkt mij iig een zekerheidje voor een penalty.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dat idee had ik ook, dat hij de 5e zou gaan nemen.
M'n vader zei al dat ik een carriere bij mr bookmaker moet overwegenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:49 schreef rubbereend het volgende:Cultheld heeft weer gelijk gekregen
mag ik ook een keer in je glazen bol kijken?
PSV wordt kampioenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:49 schreef rubbereend het volgende:Cultheld heeft weer gelijk gekregen
mag ik ook een keer in je glazen bol kijken?
Lucius, Beasley, Bogelund en Sibon zijn bankspelers, en alles wat erin kwam waren bankzittersquote:Op woensdag 20 april 2005 23:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Een elftal waarvan in de basis 8 van de 11 reguliere spelers instaan noem jij een 2e elftal?
Wat is dit nou weer voor een domme opmerking, hoe bedoel je vooroordelen.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn seizoen is goed naar de klote inderdaad. Maarja, ik ben blij dat Ajax niet in de positie verkeert, want dan zou je de komende drie jaar weer naar dat zelfvergenoegzame toontje luisterenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
7 van de 11. Maar dat je nog serieus gaat reageren ook, zegt alweer genoeg over jouw seizoen.PSV mag af en toe tweede worden; Maar wat Feyenoord toch weer beleeft is echt een drama.
Hebbes, dat zag ik dus ook! Schande!quote:Op woensdag 20 april 2005 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag: in de strafschoppeserie zie je Babos steeds al naar voren lopen voordat de bal geschoten is en daarmee komt ie nog een paar keer akelig dichtbij het stoppen van een strafschop. Dat mag toch niet, gaan lopen voordat de bal genomen is?
Och dat is onze arrogantie.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Daar was hier ook al discussie over.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag: in de strafschoppeserie zie je Babos steeds al naar voren lopen voordat de bal geschoten is en daarmee komt ie nog een paar keer akelig dichtbij het stoppen van een strafschop. Dat mag toch niet, gaan lopen voordat de bal genomen is?
Over de grond verrichte Sibon een aantal goede acties. Veel snel kaatswerk.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:54 schreef Spideyman het volgende:
overigens zal zelfs Zapper nu toegeven dat Sibon een slechte wedstrijd speelde. man man, wat zat ik me af en toe te ergeren. Robert deed het daarentegen zeer goed vond ik.
Hij floot sowieso geen goede wedstrijd, die afgekeurde doelpunten van Robert waren mijns inziens onterecht afgekeurd.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:52 schreef Da_Sandman het volgende:
In feite niet nee...
Van Egmond stond er nota bene op te kijken
idd.... maar ja... "golfer" en "een beetje jammer" zijn twee dezelfde dingen...quote:Op woensdag 20 april 2005 23:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje jammer om iemands postgedrag ergens anders hier na te dragen
Je moet wel blind zijn om dat niet te zien... Maar jij bent er dus ook zeker van dat dat niet mag? Of mag je gaan lopen zodra de tegenstander zijn beweging inzet? In dat geval handelde hij wel correct.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:53 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hebbes, dat zag ik dus ook! Schande!
Van Bommel noemde hem "een grote scheidsrechter".quote:Op woensdag 20 april 2005 23:55 schreef Toewan het volgende:
[..]
Hij floot sowieso geen goede wedstrijd, die afgekeurde doelpunten van Robert waren mijns inziens onterecht afgekeurd.
Dat is dan zeker in de eerste helft geweest? (niet gezien namelijk)quote:Op woensdag 20 april 2005 23:55 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Over de grond verrichte Sibon een aantal goede acties. Veel snel kaatswerk.
De officiële regel:quote:Op woensdag 20 april 2005 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat was er mis met die eerste dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:55 schreef Toewan het volgende:
[..]
Hij floot sowieso geen goede wedstrijd, die afgekeurde doelpunten van Robert waren mijns inziens onterecht afgekeurd.
idd, maar Babos bewoog al naar vorenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar was hier ook al discussie over.
Volgens mij is het zo:
- Je mag zoveel bewegen op de lijn als je wilt
- Je mag naar voren komen zodra de bal geraakt wordt.
Temmink, das pas een grote scheidsrechterquote:Op woensdag 20 april 2005 23:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Van Bommel noemde hem "een grote scheidsrechter".
Klopt.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat is dan zeker in de eerste helft geweest? (niet gezien namelijk)
Ik zou het je niet aanradenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:55 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik elke feyenooit supporter nu wel de beruchte vraag willen stellen: "Wat gaat er door je heen?"
Robert gebruikte imo correct zijn lichaam..quote:Op woensdag 20 april 2005 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat was er mis met die eerste dan?
Dan heeft de scheids dus een paar kapitale blunders gemaakt door daar niks over te zeggenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
De officiële regel:
De doelverdediger van de verdedigende partij:
• moet, totdat de bal is getrapt, op de doellijn tussen de doelpalen blijven met de voorzijde van zijn lichaam richting strafschopnemer.
Daar werd een overtreding op Ostlund geconstateerd. Vond dat er veel aanvallende "fouten" afgefloten werden, en die Saidi maar aan shirtjes hangen.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat was er mis met die eerste dan?
dat vond k ook nog wel meevallenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:55 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Over de grond verrichte Sibon een aantal goede acties. Veel snel kaatswerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |