Gloriehunterquote:Op woensdag 20 april 2005 23:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gewoon het hele siezoen weg had ik toch gelijk dat ik dit siezoen geen siezoen kaart had gekocht.
Toch niks te doenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik was in de buurt, dus ik dacht ach, laat ik maar ff winnen.
Maak er een optie 'Meerdere antwoorden mogelijk' van!quote:Op woensdag 20 april 2005 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
Zal ik m'n sig maar weer veranderen dan?
Nee niks ik blijf ze wel altijd steunen maar ik heb maar om die drie jaar ofzo een siezoenkaart en dit siezoen wou ik er eerst ook een kopen blij dat ik het niet gedaan heb .quote:
Over de wedstrijd gezien was Feyenoord inderdaad de betere maar wat kwamen ze goed weg door die twee afgekeurde doelpunten.. Vooral die zogenaamde buitenspelgoal.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:30 schreef DaMart het volgende:
KUTZOOI!
PSV onverdiend door, ze speelden er gewoon niet voor en Feyenoord geeft het weer weg... Hopelijk maakt Willem II PSV af in de finale
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:31 schreef L4zY het volgende:
.....
moeten ze eerst van Willem II winnen... en hopelijk gaat dat niet gebeuren... zou deze week nog iets opfeluren tenminste.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:31 schreef Dos37 het volgende:
Ja maarja nou moet ajax ook nog wel winnen van PSV
van bommel is een heldquote:Op woensdag 20 april 2005 23:32 schreef L4zY het volgende:
van bommel is een vieze slijmbal
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 20 april 2005 23:31 schreef Dos37 het volgende:
Ja maarja nou moet ajax ook nog wel winnen van PSV
Een ongemotiveerd B-team van PSV wint in de Kuip, Feyenoord mag zich schamen!quote:Op woensdag 20 april 2005 23:30 schreef DaMart het volgende:
KUTZOOI!
PSV onverdiend door, ze speelden er gewoon niet voor en Feyenoord geeft het weer weg... Hopelijk maakt Willem II PSV af in de finale
Maar hij schiet 'm tenminste niet op de lat.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:32 schreef L4zY het volgende:
van bommel is een vieze slijmbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |