mwoah 1-1 is beter dan 0-4quote:Op woensdag 20 april 2005 23:34 schreef Nashje het volgende:
Weer weggeven in de laatste minuten aan een psv B-team.
Ook een prestatie waar een feyenooiter trots op mag wezen.
Dan ben je ook 27 liter tranen kwijt in een maand.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:36 schreef Zwansen het volgende:
Die supporter! Om de Amstel Cup janken! Dat doe ik als Emmen supporter nog niet eens!
Inderdaad, die daggla en consorten hadden me bijna overtuigd. Bijna...quote:
Ook die pingel van De Graaf ?quote:
Alsof Emmen ooit kans zou maken om de AC te winnenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:36 schreef Zwansen het volgende:
Die supporter! Om de Amstel Cup janken! Dat doe ik als Emmen supporter nog niet eens!
Gullit zag de goalgetter in De Graaf...quote:Op woensdag 20 april 2005 23:38 schreef belanov het volgende:
[..]
mwoah 1-1 is beter dan 0-4
maar de Graaf de 4e strafschop laten nemen.... hoe krijg je het voor elkaar.
Wel een mooie field-goal..quote:Op woensdag 20 april 2005 23:38 schreef belanov het volgende:
[..]
mwoah 1-1 is beter dan 0-4
maar de Graaf de 4e strafschop laten nemen.... hoe krijg je het voor elkaar.
Geef ons de tijd.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:39 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Alsof Emmen ooit kans zou maken om de AC te winnen
ze waren er op een gegeven moment dicht bij hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 23:39 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Alsof Emmen ooit kans zou maken om de AC te winnen
PSV en AZ?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:40 schreef Zwansen het volgende:
De grote 3 is nu echt voorbij, mogen nu wel de grote 2 zeggen....
3-0 uit bij PSV. 3x de Bilde.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ze waren er op een gegeven moment dicht bij hoor
maar toen werd er met tig nul verloren van ajax of PSV ofzo.
AZ verliest vanavond gewoon van een middenmoter hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 23:40 schreef Zwansen het volgende:
Ach De Graaf kregen ze bij een pakje boter of wacht bij het afsluiten van een Fortis rekeningquote:Op woensdag 20 april 2005 23:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb sinds ie erin stond überhaupt maar weinig van De Graaf gezien
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:41 schreef peksin het volgende:
Binnen één week leek Feyenoord door nederlagen bij FC Den Den Bosch en tegen Ajax het seizoen te hebben weggegooid. Winst op PSV was dus van levensbelang om de voetbaljaargang te kunnen redden. Daarin slaagden de Rotterdammers, want door de minimale winst op bijna-kampioen PSV staat de ploeg van Ruud Gullit wél gewoon in de bekerfinale: 1-0.
hehe vi.nl typt weer te snel
heaumeauxquote:
* just me doet met Dr_Flash meequote:
Neuzen spelen ook 2 wedstrijden goed en worden gelijk de hemel in geprezen..quote:Op woensdag 20 april 2005 23:40 schreef Zwansen het volgende:
Yep, zeker wel ja. Bogelund vond ik maar een matige wedstrijd spelen.quote:
Hij heeft in ieder geval wel die supporters aan het huilen gekregen met dat irritante gefluitquote:Op woensdag 20 april 2005 23:42 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Lucius z'n slaapkamer
[afbeelding]
Jammer he, helemaal niets...quote:Op woensdag 20 april 2005 23:43 schreef L4zY het volgende:
[..]
Neuzen spelen ook 2 wedstrijden goed en worden gelijk de hemel in geprezen..fopsupporters
Heb je enig idee hoeveel schik ik heb?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Cultheld @ woensdag 20 april 2005 @ 22:30
Ik lach me rot als PSV in de blessuretijd gelijk maakt en dat er dan met penalties wordt gewonnen
Je had bijna gelijk.
Hoe verknal je een seizoen in 3 wedstrijden, les 1.
Zal wel te maken hebben met die aanvaring met Addo.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:44 schreef Toewan het volgende:
[..]
Yep, zeker wel ja. Bogelund vond ik maar een matige wedstrijd spelen.
btw, waarom nam Kuijt geen penalty ?
Doordat Addo een perfect getimede elleboog in zijn hoofd planttequote:Op woensdag 20 april 2005 23:44 schreef Toewan het volgende:
[..]
Yep, zeker wel ja. Bogelund vond ik maar een matige wedstrijd spelen.
Omdat dat niet meer hoefde.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:44 schreef Toewan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |