Hij kijkt hem er overheenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
En Gomes heeft zelf niks gestopt
We hebben hier een echte fan.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gewoon het hele siezoen weg had ik toch gelijk dat ik dit siezoen geen siezoen kaart had gekocht.
Zal ik m'n sig maar weer veranderen dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:29 schreef Moreno het volgende:
Seizoen voorbij, jammer maar helaas.
En zijn plaatsvervanger( de Paus) is ook al een mof geworden.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:28 schreef Xante het volgende:
Tering. Echt in 1 week het HELE seizoen vergooid. JEZUS
!
Wat een mietje zeg.quote:
Gloriehunterquote:Op woensdag 20 april 2005 23:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gewoon het hele siezoen weg had ik toch gelijk dat ik dit siezoen geen siezoen kaart had gekocht.
Toch niks te doenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik was in de buurt, dus ik dacht ach, laat ik maar ff winnen.
Maak er een optie 'Meerdere antwoorden mogelijk' van!quote:Op woensdag 20 april 2005 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
Zal ik m'n sig maar weer veranderen dan?
Nee niks ik blijf ze wel altijd steunen maar ik heb maar om die drie jaar ofzo een siezoenkaart en dit siezoen wou ik er eerst ook een kopen blij dat ik het niet gedaan heb .quote:
Over de wedstrijd gezien was Feyenoord inderdaad de betere maar wat kwamen ze goed weg door die twee afgekeurde doelpunten.. Vooral die zogenaamde buitenspelgoal.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:30 schreef DaMart het volgende:
KUTZOOI!
PSV onverdiend door, ze speelden er gewoon niet voor en Feyenoord geeft het weer weg... Hopelijk maakt Willem II PSV af in de finale
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:31 schreef L4zY het volgende:
.....
moeten ze eerst van Willem II winnen... en hopelijk gaat dat niet gebeuren... zou deze week nog iets opfeluren tenminste.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:31 schreef Dos37 het volgende:
Ja maarja nou moet ajax ook nog wel winnen van PSV
van bommel is een heldquote:Op woensdag 20 april 2005 23:32 schreef L4zY het volgende:
van bommel is een vieze slijmbal
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 20 april 2005 23:31 schreef Dos37 het volgende:
Ja maarja nou moet ajax ook nog wel winnen van PSV
Een ongemotiveerd B-team van PSV wint in de Kuip, Feyenoord mag zich schamen!quote:Op woensdag 20 april 2005 23:30 schreef DaMart het volgende:
KUTZOOI!
PSV onverdiend door, ze speelden er gewoon niet voor en Feyenoord geeft het weer weg... Hopelijk maakt Willem II PSV af in de finale
Maar hij schiet 'm tenminste niet op de lat.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:32 schreef L4zY het volgende:
van bommel is een vieze slijmbal
Met de 'Hand of God'quote:Op woensdag 20 april 2005 23:31 schreef speknek het volgende:
Ik neem Versatel. Duw ik volgende keer zo die penal erin.
Welquote:Op woensdag 20 april 2005 23:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee niks ik blijf ze wel altijd steunen maar ik heb maar om die drie jaar ofzo een siezoenkaart en dit siezoen wou ik er eerst ook een kopen blij dat ik het niet gedaan heb .
25 mei ben ik in de Kuipquote:
Nummer 4 op rij alquote:
Sja dan was het zeker kat in t bakkie geweest voor Ajax..quote:Op woensdag 20 april 2005 23:34 schreef JeroenV het volgende:
Ik wou eigenlijk Ajax - Feyenoord in de finale, maar dit is ook leedvermaak ten top.
Yep, want eigenlijk is de halve finale CL toch wel (heel) wat belangrijker..quote:Op woensdag 20 april 2005 23:35 schreef the_legend_killer het volgende:
verder hoop ik dat Alex en Bouma ok zijn
* Spideyman springt bovenop appelsienquote:
quote:
hehehehquote:Op woensdag 20 april 2005 23:36 schreef rubbereend het volgende:
voetballend op 80%, met de helft van de basisspelers verslaan we feyenoord op oorlogssterkte
PSV - Willem 2quote:Op woensdag 20 april 2005 23:36 schreef gr8w8 het volgende:
Hmz, mooi praatje naderhand idd!Mijn nagels...
Wordt het nu Ajax-PSV of PSV-Ajax trouwens?
Nou ben ik niet bepaald pro-Ajax, maar een kutseizoen (waarschijnlijk) besluiten met voorronde CL en een Amstel Cup finale is altijd nog 10 keer beter dan Feyenoord, dat met AZ om de derde plaats strijdt.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:36 schreef L4zY het volgende:
kut joden rot is op jullie hebben niks te zoeken hier
jullie hebben ook een pruts seizoen achter de rug dus pleur op met die sterallures
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 20 april 2005 23:36 schreef dronkeykong het volgende:
Komt Gullit nog voor de camera...??
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:37 schreef F1Bas het volgende:
Heeft er nog iemand beelden gecapped?
zou die durven ?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:36 schreef dronkeykong het volgende:
Komt Gullit nog voor de camera...??
mwoah 1-1 is beter dan 0-4quote:Op woensdag 20 april 2005 23:34 schreef Nashje het volgende:
Weer weggeven in de laatste minuten aan een psv B-team.
Ook een prestatie waar een feyenooiter trots op mag wezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |