quote:Op woensdag 20 april 2005 23:42 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Lucius z'n slaapkamer
[afbeelding]
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:43 schreef L4zY het volgende:
Neuzen spelen ook 2 wedstrijden goed en worden gelijk de hemel in geprezen..fopsupporters
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien nam Kuijt wel de 5e?
Ik denk dat Kuijt de 5e zou nemen eigenlijkquote:Op woensdag 20 april 2005 23:46 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Doordat Addo een perfect getimede elleboog in zijn hoofd plantte
Best slim zo vlak voor tijd door een speler die toch nooit in de basis staat.
Een elftal waarvan in de basis 8 van de 11 reguliere spelers instaan noem jij een 2e elftal?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:40 schreef cultheld het volgende:
Echt schitterend. Hiddink zal wel aan de beademing moeten van het lachen en denkt: "Dat de sterspelers van Feyenoord het af moeten leggen tegen PSV 2"
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga je nu fijn weer verder in UVT snuiven, blowen en spuiten?
stoerquote:Op woensdag 20 april 2005 23:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel schik ik heb?Ik zat net m'n beste vriend, een andere vriend en een meisje "uit te lachen"
![]()
Dat idee had ik ook, dat hij de 5e zou gaan nemen.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien nam Kuijt wel de 5e?
7 van de 11. Maar dat je nog serieus gaat reageren ook, zegt alweer genoeg over jouw seizoen.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Een elftal waarvan in de basis 8 van de 11 reguliere spelers instaan noem jij een 2e elftal?
Ik loop daarentegen geen bruinwerkstages, het ging mijn nl. om zijn voetbalkwaliteiten, en die mogen er zijnquote:
beetje jammer om iemands postgedrag ergens anders hier na te dragenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook ja, Kuyt lijkt mij iig een zekerheidje voor een penalty.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dat idee had ik ook, dat hij de 5e zou gaan nemen.
M'n vader zei al dat ik een carriere bij mr bookmaker moet overwegenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:49 schreef rubbereend het volgende:Cultheld heeft weer gelijk gekregen
mag ik ook een keer in je glazen bol kijken?
PSV wordt kampioenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:49 schreef rubbereend het volgende:Cultheld heeft weer gelijk gekregen
mag ik ook een keer in je glazen bol kijken?
Lucius, Beasley, Bogelund en Sibon zijn bankspelers, en alles wat erin kwam waren bankzittersquote:Op woensdag 20 april 2005 23:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Een elftal waarvan in de basis 8 van de 11 reguliere spelers instaan noem jij een 2e elftal?
Wat is dit nou weer voor een domme opmerking, hoe bedoel je vooroordelen.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn seizoen is goed naar de klote inderdaad. Maarja, ik ben blij dat Ajax niet in de positie verkeert, want dan zou je de komende drie jaar weer naar dat zelfvergenoegzame toontje luisterenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
7 van de 11. Maar dat je nog serieus gaat reageren ook, zegt alweer genoeg over jouw seizoen.PSV mag af en toe tweede worden; Maar wat Feyenoord toch weer beleeft is echt een drama.
Hebbes, dat zag ik dus ook! Schande!quote:Op woensdag 20 april 2005 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag: in de strafschoppeserie zie je Babos steeds al naar voren lopen voordat de bal geschoten is en daarmee komt ie nog een paar keer akelig dichtbij het stoppen van een strafschop. Dat mag toch niet, gaan lopen voordat de bal genomen is?
Och dat is onze arrogantie.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Daar was hier ook al discussie over.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag: in de strafschoppeserie zie je Babos steeds al naar voren lopen voordat de bal geschoten is en daarmee komt ie nog een paar keer akelig dichtbij het stoppen van een strafschop. Dat mag toch niet, gaan lopen voordat de bal genomen is?
Over de grond verrichte Sibon een aantal goede acties. Veel snel kaatswerk.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:54 schreef Spideyman het volgende:
overigens zal zelfs Zapper nu toegeven dat Sibon een slechte wedstrijd speelde. man man, wat zat ik me af en toe te ergeren. Robert deed het daarentegen zeer goed vond ik.
Hij floot sowieso geen goede wedstrijd, die afgekeurde doelpunten van Robert waren mijns inziens onterecht afgekeurd.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:52 schreef Da_Sandman het volgende:
In feite niet nee...
Van Egmond stond er nota bene op te kijken
idd.... maar ja... "golfer" en "een beetje jammer" zijn twee dezelfde dingen...quote:Op woensdag 20 april 2005 23:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje jammer om iemands postgedrag ergens anders hier na te dragen
Je moet wel blind zijn om dat niet te zien... Maar jij bent er dus ook zeker van dat dat niet mag? Of mag je gaan lopen zodra de tegenstander zijn beweging inzet? In dat geval handelde hij wel correct.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:53 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hebbes, dat zag ik dus ook! Schande!
Van Bommel noemde hem "een grote scheidsrechter".quote:Op woensdag 20 april 2005 23:55 schreef Toewan het volgende:
[..]
Hij floot sowieso geen goede wedstrijd, die afgekeurde doelpunten van Robert waren mijns inziens onterecht afgekeurd.
Dat is dan zeker in de eerste helft geweest? (niet gezien namelijk)quote:Op woensdag 20 april 2005 23:55 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Over de grond verrichte Sibon een aantal goede acties. Veel snel kaatswerk.
De officiële regel:quote:Op woensdag 20 april 2005 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat was er mis met die eerste dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:55 schreef Toewan het volgende:
[..]
Hij floot sowieso geen goede wedstrijd, die afgekeurde doelpunten van Robert waren mijns inziens onterecht afgekeurd.
idd, maar Babos bewoog al naar vorenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar was hier ook al discussie over.
Volgens mij is het zo:
- Je mag zoveel bewegen op de lijn als je wilt
- Je mag naar voren komen zodra de bal geraakt wordt.
Temmink, das pas een grote scheidsrechterquote:Op woensdag 20 april 2005 23:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Van Bommel noemde hem "een grote scheidsrechter".
Klopt.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:57 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat is dan zeker in de eerste helft geweest? (niet gezien namelijk)
Ik zou het je niet aanradenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:55 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik elke feyenooit supporter nu wel de beruchte vraag willen stellen: "Wat gaat er door je heen?"
Robert gebruikte imo correct zijn lichaam..quote:Op woensdag 20 april 2005 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat was er mis met die eerste dan?
Dan heeft de scheids dus een paar kapitale blunders gemaakt door daar niks over te zeggenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
De officiële regel:
De doelverdediger van de verdedigende partij:
• moet, totdat de bal is getrapt, op de doellijn tussen de doelpalen blijven met de voorzijde van zijn lichaam richting strafschopnemer.
Daar werd een overtreding op Ostlund geconstateerd. Vond dat er veel aanvallende "fouten" afgefloten werden, en die Saidi maar aan shirtjes hangen.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat was er mis met die eerste dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |