Swerts staat nog tot 1 juli onder contract toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:59 schreef methodmich het volgende:
En sinds dit deel zal Gullit niemand meer in de ogen kijken en staat Petrovic geen organen meer af... Zonde.
Wordt 'n lange lijst met kandidaten zoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:36 schreef rotskibo het volgende:
Maaskant net op TV Rijnmond: 'Als Feyenoord komt kan ik daar geen nee tegen zeggen'.
quote:Half Europa aast op 'afgeteste' Feyenoorder
24/5/2005 17:31
Ricardo Oliveira heeft de clubs voor het uitkiezen. Volgens zijn zaakwaarnemer Castro hebben onder meer AS Monaco, Olympique Marseille, Olympique Lyon, Bayern München en Sporting Lissabon zich gemeld voor de Braziliaanse spits van Real Betis Sevilla. Zelfs Real Madrid zou een optie zijn.
Bij Betis vestigde de 25-jarige aanvaller de aandacht op zich door aan de lopende band te scoren. Met nog één duel te gaan in de Primera División staat Ricardo Oliveira op 22 doelpunten. Hij heeft daarmee een belangrijk aandeel in de vierde plaats (CL-voorronde) die Betis momenteel bezet.
Vier jaar geleden besloot Feyenoord na een proefstage nog af te zien van Ricardo Oliveira. Maar de Rotterdammers hadden niet kunnen voorzien dat ze een goalgetter in potentie hadden laten gaan. De Braziliaan werd door zijn zaakwaarnemer gepusht om naar Europa te gaan, maar wilde dat zelf niet.
'Ik heb niets tegen mijn manager gezegd, maar op de training in Nederland heb ik, op zijn zachtst gezegd, niet alles laten zien wat ik in me heb', bekende hij in de Braziliaanse sportkrant Lance.
En iedereen maar zeuren dat Feyenoord blind was dat ze zo'n goede speler niet hebben gecontracteerd, blijkt dat hij gewoon niet voluit heeft getraindquote:
quote:FEYENOORD CONTRACTEERT DRIE JEUGDSPELERS
Jerson Anes Ribeiro, Jordy Buijs en Norichio Nieveld hebben dinsdag hun eerste profcontract ondertekend bij Feyenoord. Het drietal tekende elk een contract voor drie jaar met een optie voor nog twee jaar. Anes Ribeiro (17), Buijs (16) en Nieveld (16) spelen in de B1, het team dat landskampioen en bekerwinnaar werd. Technisch directeur Mark Wotte: ‘Ze zijn nog jong, maar we worden gedwongen om jeugdige talenten vast te leggen. Ze hebben potentiële kwaliteiten en bij interesse van bvo’s of clubs uit het buitenland, zijn we zeker dat ze bij een mogelijk vertrek niet gratis de deur uitwandelen.’
Anes Ribeiro en Buijs maakten twee weken geleden nog grote indruk tijdens het EK onder 17 jaar, dat in heel Europa werd uitgezonden. Ook Diego Biseswar, die al eerder een contract tekende, behoorde bij het toernooi, waarin Oranje verrassend de finale haalde, tot de uitblinkers. Wotte: ‘Buijs en Nieveld zijn twee sterke centrale verdedigers, terwijl Anes Ribeiro een technisch vaardige linkermiddenvelder is. Het zijn zonder meer getalenteerde jongens.’
Van het drietal speelt Buijs het langst bij Feyenoord. De verdediger komt al tien jaar uit op Varkenoord. Nieveld begint komend seizoen aan zijn vierde jaar in Rotterdamse dienst. Daarvoor kwam hij nog drie jaar uit voor FC Den Bosch en het Bossche OSC’45. Anes Ribeiro sluit op 4 juni, met de Super Cup-wedstrijd tegen Ajax, zijn vierde seizoen in Feyenoord-dienst af. Daarvoor speelde hij bij SVV/SMC in Schiedam en het Rotterdamse Activitas.
Maarja, dat was natuurlijk wel te verwachten.quote:Wim Jansen wil Gullit niet opvolgen in Kuip
Feyenoord heeft op de Nederlandse markt geen grote keuze uit het aanbod van toptrainers na het vertrek, gisteren, van Ruud Gullit. Alleen Dick Advocaat zou met onmiddellijke ingang aan de slag kunnen in de Kuip.
Co Adriaanse staat op het punt bij FC Porto te tekenen, Henk ten Cate blijft bij Barcelona en Huub Stevens is nagenoeg rond met Roda JC. De laatste heeft zijn handtekening evenwel nog niet gezet en was eerder in beeld bij Feyenoord.
Wim Jansen wil Ruud Gullit niet opvolgen als trainer van Feyenoord. De oud-international maakte gisteravond direct al een einde aan speculaties over een eventuele overname van het werk van de ontslagen Gullit door te verklaren dat hij er niets voor voelt om nu hoofdcoach in de Kuip te worden.
,,Ik heb meer dan een jaar geleden al duidelijk gemaakt dat mijn ambities niet meer op het veld liggen. Mijn standpunt verandert niet nu Ruud Gullit bij Feyenoord is opgestapt,'' zegt Wim Jansen.
Goede coach die spelers ook individueel spelers op hun zwakke punten laten werken. Kost volgens mij iets van 350.000 euro.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:34 schreef WaStEd het volgende:
Iemand iets gehoord over Sollied naar Feyenoord, en dat ie Simons meeneemt ?
Staat op VRT Tekst...
Spreekt Nederlands en houd wel van een beetje fysiek voetballen.... en is voor een Noor redelijk aanvallend ingesteld.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:29 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Goede coach die spelers ook individueel spelers op hun zwakke punten laten werken. Kost volgens mij iets van 350.000 euro.
Hij gaat 100% zeker weg bij Brugge aan het eind van dit seizoen... wat nu dus is..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:54 schreef Knoekie het volgende:
Hij heeft maar een contract tot 2006
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |