Ben benieuwd wat Gullit volgend jaar als tactiek gaat gebruiken.
Zie persoonlijk niks in een 4-3-3 of 4-2-4 systeem. Het gebruik van vleugelspelers vind ik zo Nederlands. Werkt voor geen moer, zag je gisteren ook bij psv.
4-4-2 met een ruit op het middenveld moet beter toepasbaar zijn bij Feijenoord. Dan krijg je zoiets als dit:
-----------------------------------------------------Babos-----------------------------------------------------
Gyan----------------------------Loovens-------------------aankoop--------------------------------aankoop
--------------------------------------------------Ghaly-----------------------------------------------------------
-----------------------------------------Ono------------------Bosschaart--------------------------------------
--------------------------------------------------Buffel-----------------------------------------------------------
-----------------------------------------Kuijt-------------Lazovic------------------------------------------------
Met als bank dan: Lodewijks, Paauwe, Mtiliga, Jean, Collen, Pardo, Leonardo, Castelen, Acuna en nog een aankoop.
Bosschaart kan je gewoon weg niet op de linksback plaatsen nu hij bij Utrecht constant op het middenveld speelt. Een veredelde linksback wil ik niet. Die hebben we al genoeg gehad. Loovens zie ik liever achterin dan van den Berg, al mag die best als stand-in dienen.
![]()
Geen plaats meer voor Zoetebier, Schreuder, Sprockel, Swerts, Lurling en diegene die ik vergeet.
Wordt nu wel eens tijd dat er wat jongere spelers in het eerste van Feijenoord komen te staan.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cart_man op 15-04-2004 20:50:27 ]