quote:Aardig los? Op internet? Voor het echie is leuker.
Op zondag 27 april 2003 21:28 schreef F-Lo het volgende:
Ja ging aardig los in dat andere deel zag ik. Nou ja kan gebeuren toch. Wel beter dat we weer gewonnen hebben, scheelde maar weinig, maar ja winnen is winnen. Utrecht volgende week, hopelijk lukt het dan weer
Wedstrijd vond ik echt zwaar bagger. Hoorde op CS pas dat het 1-0 geworden was voor Feyenoord
quote:
Op zondag 27 april 2003 21:27 schreef HomerJ het volgende:[..]
quote:Ik zit ook niet in dat harde kern gebeuren hoor
Op zondag 27 april 2003 21:44 schreef F-Lo het volgende:
Ja ach, ik ben niet zo van het harde kern gebeuren, ik snap het wel ken ook wel wat gasten, o.a. die los gingen in Breda laatste keer. Ik zat toen lekker in het stadion naar de wedstrijd te kijken, vind ik leuker. Wedstrijd vanmiddag was idd slecht, maar ik ben blij dat we weer gewonnen hebben en ook dat ik altijd blijf zitten tot de wedstrijd afgelopen is. Dat deed ik altijd al maar sinds 21 maart van vorig jaar helemaal. Toch zonde als je weggaat en de enige goal van de wedstrijd mist...
Tja, als ik me zit te ergeren aan de manier waarop er gespeeld wordt dan is het beter dat ik me ergens buiten het stadion afreageer dan darbinnen. Het begon nog wel redelijk maar daarna was het gewoon RBC die de betere van het spel had in de meeste gevallen.
Ach hopen dat het tegen Utrecht zondag aanstaande wat beter te pruimen is.
En die wedstrijd was kut. Sfeer, welke sfeer. Inzet? Nou ja, die zal er wel zijn geweest bij sommige, maar het was zo bar slecht. Lurling deed het wel aardig, geen doelpunt tegen dat valt mee. Maar op lurling na was de hele voorhoede kut, het middenveld wilde wel maar kon de bal niet echt kwijt behalve achter, en de verdediging deed was het moest doen, de nul houden... Maar nooit ged8 dat we paul en ono zo zouden missen.
Belooft veel goeds voor aankomende weken...
Maar goed, alles beter dan verliezen.
quote:ah, bij de kakkerlakken hebben ze dus ook van die
Op zondag 27 april 2003 21:31 schreef Cart_man het volgende:
Hoorde op CS pas dat het 1-0 geworden was voor Feyenoord
[..]
btw, altijd grote muilen over de fluitconcerten bij de Godenzonen maar gister werd Kalou toch flink uitgefloten.......de pot verwijt.....
quote:? Heb ik wat gemist?
Op zondag 27 april 2003 21:28 schreef F-Lo het volgende:
Ja ging aardig los in dat andere deel zag ik.
quote:10? 15 minuten zelfs
Op maandag 28 april 2003 08:56 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ah, bij de kakkerlakken hebben ze dus ook van die
supporters die 10 minuten voor het einde weggaan
![]()
![]()
quote:Niks van gemerkt...oh wacht, toen was ik waarschijnlijk al buiten
btw, altijd grote muilen over de fluitconcerten bij de Godenzonen maar gister werd Kalou toch flink uitgefloten.......de pot verwijt.....
Elke club heeft wel supporters die hun spelers uitfluiten. Schandalig is het.
quote:
Op maandag 28 april 2003 09:15 schreef Cart_man het volgende:[..]
10? 15 minuten zelfs
Tja, ik vond de wedstrijd een groot drama en kon het geprutst niet langer aanzien.
quote:was 1e helft......anyway...de term lucky AJAX mag nooit meer door jullie gebruikt worden he?! 5e keer al dit seizoen........
Niks van gemerkt...oh wacht, toen was ik waarschijnlijk al buitenElke club heeft wel supporters die hun spelers uitfluiten. Schandalig is het.
quote:Noem het maar een dipje in het fanatiek supporter zijn. Thuiswedstrijden zijn echt geen flikker meer aan, ben zeker niet de enige die dat denkt. Geen sfeer meer in het stadion, slecht spelend elftal en kutkneusjes met hun kutlied "helemaal niets".
Op maandag 28 april 2003 10:18 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
dat noemt zich supporter.......je daalt nu wel wat in aanzien (voor hoever dat kan natuurlijk
)
quote:We spelen gewoon op resultaat. Met minimale inzet het maximale behalen
was 1e helft......anyway...de term lucky AJAX mag nooit meer door jullie gebruikt worden he?! 5e keer al dit seizoen........
quote:Ooit van de term "In voor- en tegenspoed" gehoord?! Denk je dat wij fijne jaren hebben gehad de laatste 5 jaar??? Jullie winnen temminste nog, wij gingen elke keer de pottenbak in.
Op maandag 28 april 2003 10:24 schreef Cart_man het volgende:[..]
Noem het maar een dipje in het fanatiek supporter zijn. Thuiswedstrijden zijn echt geen flikker meer aan, ben zeker niet de enige die dat denkt. Geen sfeer meer in het stadion, slecht spelend elftal en kutkneusjes met hun kutlied "helemaal niets".
quote:je begint steeds meer op een jood te lijken
We spelen gewoon op resultaat. Met minimale inzet het maximale behalen![]()
quote:Oh, ik steun ze ook gewoon in voor en tegenspoed, want mocht het een keer echt kut gaan dan blijf ik ook gewoon gaan.
Op maandag 28 april 2003 10:53 schreef Doopy-X- het volgende:
Ooit van de term "In voor- en tegenspoed" gehoord?! Denk je dat wij fijne jaren hebben gehad de laatste 5 jaar??? Jullie winnen temminste nog, wij gingen elke keer de pottenbak in.
quote:Nou moet je wel ff je bek gaan houden, vriend.
je begint steeds meer op een jood te lijken
quote:Je gaat al eerder weg, dat vind ik net zo erg
Op maandag 28 april 2003 10:55 schreef Cart_man het volgende:[..]
Oh, ik steun ze ook gewoon in voor en tegenspoed, want mocht het een keer echt kut gaan dan blijf ik ook gewoon gaan.
quote:TIS EEN JOOOOOOOOOD, TIS EEN JOOOHOOHOOD, JA DIE CART_MAN IS EEN JOOOOOOD!
Nou moet je wel ff je bek gaan houden, vriend.
quote:zo tiefus, weet niet hoe hard jij je tv zet, aangezien ik er van uit ga dat je het van tv hebt.
Op maandag 28 april 2003 08:56 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ah, bij de kakkerlakken hebben ze dus ook van die
supporters die 10 minuten voor het einde weggaan
![]()
![]()
Moest wel lachen toen ze bij de nos zeiden,
het legioen steunt de ploeg nog steeds altijd in slechte tijden zoals nu, ofzoiets.
quote:grappig, maar dat heb ik dan helemaal gemist in het stadion. Voor zover ik weet was het 90 minuten stil, tot we scoorden
Op maandag 28 april 2003 12:45 schreef Elmotje het volgende:[..]
Moest wel lachen toen ze bij de nos zeiden,
het legioen steunt de ploeg nog steeds altijd in slechte tijden zoals nu, ofzoiets.
quote:En wat vond je ervan?
Op maandag 28 april 2003 13:56 schreef SuperWeber het volgende:
* SuperWeber hand in hand maar ff heeft uitgelezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |