quote:Je hebt van die positivo's
Feyenoords toekomst ziet er rooskleurig uit
[ Door Jean ]
Ik lees in de media constant slechte berichten dat de zogenaamde vaste krachten het hazenpad kiezen en dat Feyenoord hierdoor minder sterk wordt geacht dan voorgaande twee seizoenen. Ik ben het hier niet mee eens zeker na het zien van wat beelden in de, hoe verzin je het, Alpencup.
Laten we beginnen bij vorig seizoen waarin Feyenoord na een goed begin in de competitie het liet afweten en er onnodig veel punten verloor en ondanks een goede eindsprint het lucratieve Champions League niet haalde. Toen morde het legioen en begon Van Hooijdonk in het openbaar zijn collega's af te vallen voor de Nederlandse media.
Dit is natuurlijk niet bevorderlijk voor de sfeer in de groep, zeker niet als je het constant via de media naar buiten brengt i.p.v. het netjes binnenskamers te houden. Dit maakt van Van Hooijdonk niet een mondige jongen maar iemand die constant het gezag van zijn trainer ondermijnt en de sfeer binnen een ploeg verziekt, want dat is het gewoon.
Het is natuurlijk niet voor niets dat Van Hooijdonk bij 80% van zijn clubs constant met problemen is weggegaan en dan laten we maar in het midden of dat een financiële kwestie is geweest of niet.
Verder moeten de andere maar eens bij zichzelf te rade gaan of het wel aan de trainer ligt of dat het misschien aan henzelf ligt want het kan toch niet zo zijn dat 3 a 4 gelouterde spelers de sfeer kunnen verzieken in een selectie van zon 25 man?!
Maargoed, nu maar eens kijken naar het seizoen 2003/2004 en de verdere toekomst van Feyenoord want Feyenoord heeft het blik gericht op de toekomst, dat mag nu wel duidelijk zijn. Laten we kijken naar de wisselingen van Feyenoord:
Kuyt (Kalou) Een jongen die zowel diep als achter spitsen kan spelen en een echte publiekslieveling kan worden(of is hij het al?). Lazovic (Van Hooijdonk) Een jongen die gehaald is voor de toekomst maar misschien al over een maand een gevierde spits is en Van Hooijdonk naar de vergetelheid heeft gespeeld.
Gezien zijn optreden in de Alpencup gaat dat ook gebeuren want hij is (voetbal)intelligent, werkt hard en technisch begaafd. Jean (Rsaza) Een speler die volgens Roberto Carlos zijn opvolger gaat worden in het nationale team dus je kan stellen dat dit wel een aardige voetballer aan het worden is en hopelijk is dit dan de linksback die Feyenoord al jaren mist.
Dit zijn alweer goede aankopen voor het aanstaande seizoen en ik verwacht dat zij hun voorgangers naar de vergetelheid kunnen spelen.
Emerton is natuurlijk ook vertrokken maar voor hem had Feyenoord vorig seizoen al Song aangtrokken en dat is een uitstekende back die naast zijn voetballende capaciteiten ook nog een marketing technisch een uitstekende aankoop is van Feyenoord.
Naast deze aankopen gaat het ook nog om een stukje financieel beleid, het gaat Feyenoord na het missen van de CL niet voor de wind en moet pas op de plaats gemaakt worden en dat is verstandig want taferelen als bij Vitesse zit niemand te wachten.
Frisse wind zal het succes moeten gaan bepalen en dat ziet er niet in mijn ogen goed uit in tegenstelling tot de vele posts op deze site, misschien dat we allemaal maar moeten werken aan een goed seizoen en niet zo negatief moeten zijn voordat er een bal gerold heeft in een officiële wedstrijd. Dus Put your hands up voor Feyenoord..
Groet,
Jean (de enige echte!)
Echt, ik begrijp zulke mensen niet. Altijd maar positief blijven denken. Op mijn werk vandaag ook al iemand die vertelde dat hij het "wel goed" vond gaan zoals ze nu bezig zijn bij Feyenoord.
WORDT EENS WAKKER!
[Dit bericht is gewijzigd door Cart_man op 18-07-2003 16:09]
quote:Ja, vind je het gek! Is geschreven door Jean! Die wilt zich een basisplaats lullen door positief te doen!
Op vrijdag 18 juli 2003 15:56 schreef Cart_man het volgende:Je hebt van die positivo's
Nee ff serieus, ik vrees voor een behoorlijk fucked up seizoen waarin vaker "Helemaal Niets!" zal klinken tegen ons!
Hopelijk heb ik het mis!
quote:Welles - Nietes spelletje van v.d. Herik en v. Hooijdonk irriteert me ook mateloos.
Op vrijdag 18 juli 2003 19:17 schreef F1908 het volgende:
gvd zeg al dat gezeik dan man.
hoe meer dat geouwehoer in de medio komt hoe meer het opgeblazen word.
![]()
![]()
![]()
![]()
Net twee kleine kinderen!
quote:idd wat een gezeik om niks allemaal.
Op vrijdag 18 juli 2003 19:20 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Welles - Nietes spelletje van v.d. Herik en v. Hooijdonk irriteert me ook mateloos.
Net twee kleine kinderen!
quote:Bullshit. Een beetje club houdt echt wel Blackburn, Fenerbahçe en Auxerre buitend de deur!
Op vrijdag 18 juli 2003 19:22 schreef F1908 het volgende:[..]
idd wat een gezeik om niks allemaal.
Pierre gaat gewoon weg, klaar. Hij zal ook ongetwijfeld meer poen verdienen. Net alsof dat voor het eerst zo is. Het nederlandse voetbal kan nu eenmaal geen goede spelers behouden. Uiteindelijk kiest 90 % voor het geld, buitenland dus
Oke, als AS Roma en Inter Milan langskomen heb je gewoon eenvoudig weg pech, want die hebben het geld en dé macht. Maar die subtoppers mogen ook een club zoals Feyenoord niet leeg roven...
Trouwens net op Tv Rijnmond tijdens een reportage over het trainingskamp werd er gezegd dat Feyenoord nog steeds bezig is met een vijfde aankoop.
A) Zoveel mogelijk spelers kwijt raken, om te zien hoe het is om te strijden voor degradtie?
B) Zoveel mogelijk talent de kans geven om zich te bewijzen en dan kijken of ze zich toch nog in de middenmood kunnen handhaven?
quote:Zal wel een aanvaller worden uit de bossen van Verwegistan!
Op vrijdag 18 juli 2003 20:00 schreef Vikingo het volgende:Trouwens net op Tv Rijnmond tijdens een reportage over het trainingskamp werd er gezegd dat Feyenoord nog steeds bezig is met een vijfde aankoop.
quote:Namen die genoemd worden: Bouhlarouz, Babos, Feher, Kallström en Sonkaya.
Op zaterdag 19 juli 2003 17:22 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Zal wel een aanvaller worden uit de bossen van Verwegistan!
quote:Wow, dat zou wel een hele goede koop zijn... Hopen dat dit gerucht waar is.
Op zaterdag 19 juli 2003 17:38 schreef Cart_man het volgende:
Kallström
quote:Hmm, ik geloof dat nu elke club in Europa nu wel met in verband is gebracht, maar tjah het is idd een leuke speler (ik hoop dus dat dit gerucht niet waar is
Op zaterdag 19 juli 2003 17:41 schreef Loek-B het volgende:[..]
Wow, dat zou wel een hele goede koop zijn... Hopen dat dit gerucht waar is.
.
kop op jongens! uefa cup is ook heel leuk samen met alle andere sub toppers om beker strijden...
quote:Juissst..daar ben ik ut met je eens
Op zaterdag 19 juli 2003 18:13 schreef Loek-B het volgende:
Tsja, En Jorien mag eigenlijk niet weg. Dankzij hem is Feyenoord er nu nog. Ik mag hem ook niet, maar hij heeft ontzettend veel van z'n eigen geld in Feyenoord gestoken. Beetje meer respect, en áls die weg moet, dan wel eervol..
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 18:14 schreef Underdoggy het volgende:
Hoe minder zielen hoe meer vreugd...kop op jongens! uefa cup is ook heel leuk samen met alle andere sub toppers om beker strijden...
...En nog leuker is om dan die beker weer te winnen.
En om Ajax uit te lachen die weer snel uit de CL worden geschopt.
En om PSV nog harder uit te lachen omdat die er nog sneller uit worden geschopt.
quote:Tjah, toch vetrouw ik die gast nog minder dan van Praag, een jaar geleden las/zag ik ergens een stukje over hem en de periode voordat ie bij Feyenoord kwam, ik geloof dat ie het een en ander had opgelicht en er zelfs voor vast had gezeten ofzo. (weet niet 100% zeker). En dat ie bij Feyenoord ook handelde als een echte dictator. Maar tjah of dat allemaal waar ik weet ik dus niet. Maar toch, zodra hij in het nieuws komt is vaak negatief.
Tsja, En Jorien mag eigenlijk niet weg. Dankzij hem is Feyenoord er nu nog. Ik mag hem ook niet, maar hij heeft ontzettend veel van z'n eigen geld in Feyenoord gestoken. Beetje meer respect, en áls die weg moet, dan wel eervol..
quote:Schop onder zijn reet kan hij krijgen van mij.
Hij heeft veel goeds gedaan maar zoals hij nu bezig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |