De toekomst van Pierre wordt voor 7 juli (eerste training) bekend, ik denk dat die lange 'voor de prijzen' wil gaan voetballen in het buitenland
'Mede mogelijk gemaakt door Rob Baan en co.'.
[Dit bericht is gewijzigd door Loek-B op 01-07-2003 18:31]
quote:En door Ajax en PSV
Op dinsdag 1 juli 2003 18:29 schreef Loek-B het volgende:
Lekker weer 3e worden, volgend seizoen..
'Mede mogelijk gemaakt door Rob Baan en co.'.
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 18:30 schreef deurmat het volgende:[..]
En door Ajax en PSV
[Dit bericht is gewijzigd door Loek-B op 01-07-2003 18:38]
Feyenoord wil zich nog steeds met Peter van den Berg versterken. De Rotterdamse club wil de verdediger van RKC Waalwijk graag betrekken in een spelersruil. Trainer Martin Jol van de Waalwijkse club verwacht voor donderdag duidelijkheid. Op die dag hervatten de Brabanders de training.
Bij een gebrek aan liquide middelen bood Feyenoord eerder al Civard Sprockel en Steve Olfers als ruilobject aan. RKC legde dat aanbod naast zich neer. De Rotterdammers zijn verder met Auxerre en Newcastle United in onderhandeling. De Franse club wil Bonaventure Kalou aan zich binden maar heeft nog geen akkoord met Feyenoord bereikt.
Newcastle United heeft zich afgelopen week opnieuw voor Brett Emerton gemeld. Trainer Bobby Robson wil de Australiër als tweede aankoop voor het nieuwe seizoen presenteren. De Engelsen bereikte maandag overeenstemming met middenvelder Lee Bowyer.
De Engelse club beweert dat het 6 miljoen euro voor Emerton wil betalen. Feyenoord zou echter 8 miljoen euro vragen. Emerton is na het volgend seizoen transfervrij. Feyenoord doet geen mededelingen over de vraagprijs. Bij de Rotterdamse club heeft zich nog niemand voor Pierre van Hooijdonk gemeld. De Brabander viert op dit moment vakantie op Aruba en gaf eerder aan dat hij wil vertrekken wanneer hij geen tweejarig contract bij Feyenoord kan ondertekenen.
"Pierre heeft vijf of zes opties. Ik verwacht dat er heel snel duidelijkheid komt", aldus zaakwaarnemer Rob Jansen. " Waarschijnlijk al voor maandag, want dan hervat Feyenoord de training."
De kans is groot dat Johan Elmander de eerste trainingsdag van de Rotterdammers ook zal meemaken. De Zweed mag bij Feyenoord vertrekken. De Rotterdamse club beweert dat buitenlandse verenigingen interesse in Elmander hebben getoond. Van een akkoord is echter nog geen sprake.
quote:Vreemd, op NOS teletekst staat toch echt dat Feyenoord al rond is...
Op dinsdag 1 juli 2003 20:09 schreef Vikingo het volgende:
-knip-De Franse club wil Bonaventure Kalou aan zich binden maar heeft nog geen akkoord met Feyenoord bereikt.
-knip-
quote:
**AJ Auxerre heeft met Feyenoord een
akkoord bereikt over de overgang van
Bonaventure Kalou naar de Franse club.
De aanvaller,die sinds 1997 voor de
Rotterdammers speelt,moet er nog wel
zelf met Auxerre zien uit te komen.
quote:Inderdaad, het 2-jarige contract van Bosschaert vindt Feijenoord wel te duur maar zelf vragen ze een absurde prijs voor een speler met een éénjarige contract. Pak de centen die je nog kan krijgen voor een (ongemotiveerde) voetballer.
Op dinsdag 1 juli 2003 21:39 schreef Cart_man het volgende:
Ik word echt zo moe van het handelen van Feyenoord. ¤6 miljoen voor Emerton, terwijl ze ¤8 miljoen willen. Laat ze godverdomme een keer tevreden zijn met wat er wordt geboden. Ik zie dit nu al een gevalletje Tomasson worden volgend jaar.
Eén voordeel met van der Berg, daar hoef je niet druk te maken dat dit soort situaties zich gaan voordoen
[..]
Ik doe beide...
[/quote]
Ik ook.
quote:Eerst voetballen, dan bier drinken.
Op dinsdag 1 juli 2003 14:45 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
In welke volgorde!?
quote:Tja weer typisch Feyenoord, altijd maar het onderste uit de kan willen. Volgend jaar zal je met deze selectie weer achter de feiten aanlopen.
Op dinsdag 1 juli 2003 21:39 schreef Cart_man het volgende:
Ik word echt zo moe van het handelen van Feyenoord. ¤6 miljoen voor Emerton, terwijl ze ¤8 miljoen willen. Laat ze godverdomme een keer tevreden zijn met wat er wordt geboden. Ik zie dit nu al een gevalletje Tomasson worden volgend jaar.
quote:Ik ook.
Op woensdag 2 juli 2003 09:49 schreef Luni het volgende:
quote]Op dinsdag 1 juli 2003 14:22 schreef SuperWeber het volgende:[..]
Ik doe beide...
Eerst voetballen, dan bier drinken.
[/quote]
Andersom 1 keer geprobeerd tijdens koninginnedag, da's niet echt goed bevallen, dus idd... Eerst voetballen en dan bierdrinken...
quote:Ga jij nu maar weer terug naar B&H...hier heb je niks te zoeken
Op woensdag 2 juli 2003 13:57 schreef Doopy-X- het volgende:
hmmm, ik ben verdwaald geloof ik
quote:Omdat Kalou en van Hooydonk weggaan. En Lurling in topvorm is.
Op woensdag 2 juli 2003 14:42 schreef RedGuy het volgende:
Godverdomme.
Waarom mag Elmander vertrekken?
quote:owja dat schiet op .
Op woensdag 2 juli 2003 15:50 schreef Vikingo het volgende:[..]
Omdat Kalou en van Hooydonk weggaan. En Lurling in topvorm is.
quote:Jij moet toch best een aardige conditie hebben, als je zo'n beetje het hele stuk van het centrum van Tilburg naar het stadion gelopen heb.
Op woensdag 2 juli 2003 13:54 schreef Cart_man het volgende:
Ik wil alleen maar bier drinken...voetballen is niks voor mij.
Kan Feyenoord nog wat van leren, een speler voor 1 miljoen kopen, en voor 10 miljoen verkopen. .
quote:Dudek
Op woensdag 2 juli 2003 17:40 schreef Loek-B het volgende:
Ajax heeft Mido voor 10 miljoen verkocht.Kan Feyenoord nog wat van leren, een speler voor 1 miljoen kopen, en voor 10 miljoen verkopen.
.
quote:Dat was 2 jaar geleden.
Op woensdag 2 juli 2003 17:44 schreef Luni het volgende:[..]
Dudek
quote:Hahaha...ik zie er idd niet zo beweeglijk uit. Schijn bedriegt. Vroeger gevoetbald, gebasketbalt en aan hardlopen en wielrennen gedaan. Dus een beetje conditie heb ik er nog wel aan overgehouden...binnenkort maar weer gaan hardlopen...nu doe ik alleen nog maar krachttraining.
Op woensdag 2 juli 2003 17:16 schreef Luni het volgende:[..]
Jij moet toch best een aardige conditie hebben, als je zo'n beetje het hele stuk van het centrum van Tilburg naar het stadion gelopen heb.
[Dit bericht is gewijzigd door Cart_man op 03-07-2003 07:28]
quote:Heeft met het contract te maken.
Op woensdag 2 juli 2003 17:40 schreef Loek-B het volgende:
Ajax heeft Mido voor 10 miljoen verkocht.Kan Feyenoord nog wat van leren, een speler voor 1 miljoen kopen, en voor 10 miljoen verkopen.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |