quote:Leuke rugtas had je op
Op vrijdag 9 mei 2003 12:57 schreef Luni het volgende:
Ja, ja, aanstaande zondag gaat mijn neefje van 4 voor het eerst met een competitiewedstrijd mee naar de Kuip! Helaas zijn er nu voor mij een aantal beperkingen, kan maar effe naar DHZ en niet blowen, maar je moet wat voor hem overhebben!
Zag je staan met je neefje. Je had Hammers-polo aan toch?
Schijnt een voorwaarde te zijn.
J.
quote:
Op maandag 12 mei 2003 00:54 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik neem aan dat dat neefje als toelatings-examen een perfecte middelvinger kon produceren?Schijnt een voorwaarde te zijn.
J.
quote:Opzouten als je hier niks te zoeken hebt.
Ik neem aan dat dat neefje als toelatings-examen een perfecte middelvinger kon produceren?Schijnt een voorwaarde te zijn.
J.
quote:Klopt, dat was ik, hij heeft de dag van zijn leven gehad, het was voor mij wat anders dan anders, maar dat had ik er wel voor over!
Op zondag 11 mei 2003 23:45 schreef Cart_man het volgende:[..]
Leuke rugtas had je op
Zag je staan met je neefje. Je had Hammers-polo aan toch?
Alleen jammer dat het zo een boutwedstrijd was.
quote:
J.
Wel goed, dat je met het kunnen nemen van zulke mooie vrije trappen kunt verbloemen dat je als voetballer eigenlijk helemaal niets kan en de hele nederlandse pers doet
Wel jammer btw voor de KNVB, AJAX red het gewoon......gvd 4 minuten extra tijd bijschrijven in de 2e helft, waar halen ze de gore moed vandaan
Opboksen tegen de KNVB/feyenooit, gewoon kwart finale CL halen EN 2e worden, dan behoor je toch wel tot de top!
quote:Amen
Op maandag 12 mei 2003 11:20 schreef Doopy-X- het volgende:
dat lange konijn heeft jullie weer eens gered......Wel goed, dat je met het kunnen nemen van zulke mooie vrije trappen kunt verbloemen dat je als voetballer eigenlijk helemaal niets kan en de hele nederlandse pers doet
Wel jammer btw voor de KNVB, AJAX red het gewoon......gvd 4 minuten extra tijd bijschrijven in de 2e helft, waar halen ze de gore moed vandaan
![]()
![]()
Opboksen tegen de KNVB/feyenooit, gewoon kwart finale CL halen EN 2e worden, dan behoor je toch wel tot de top!
Ach dit rijtje zegt toch ook genoeg
De kampioenen vanaf 1980:
1980Ajax
1981AZ
1982Ajax
1983Ajax
1984Feyenoord
1985Ajax
1986PSV
1987PSV
1988PSV
1989PSV
1990Ajax
1991PSV
1992PSV
1993Feyenoord
1994Ajax
1995Ajax
1996Ajax
1997PSV
1998Ajax
1999Feyenoord
2000PSV
2001PSV
2002Ajax
quote:jaloers ??
Op maandag 12 mei 2003 11:20 schreef Doopy-X- het volgende:
dat lange konijn heeft jullie weer eens gered......Wel goed, dat je met het kunnen nemen van zulke mooie vrije trappen kunt verbloemen dat je als voetballer eigenlijk helemaal niets kan en de hele nederlandse pers doet
![]()
![]()
v Hooijdonck doet inderdaad niet veel , behalve scoren !!
Laat dat nou net de taak zijn van een spits !
Hoe doet jullie spits het , met al zijn talenten ?? Pierre
quote:Wij hebben: Wesley, Rafael, Steven, Jari, Slatan, Andy, Maxwell etc, scoren allemaal. En nog VOETBALLEND ook. Dat zijn de echte bikkels.....vrije trappen zijn te trainen, techniek heb je gewoon
Op maandag 12 mei 2003 11:27 schreef Calciumdude het volgende:[..]
jaloers ??
v Hooijdonck doet inderdaad niet veel , behalve scoren !!
Laat dat nou net de taak zijn van een spits!
Hoe doet jullie spits het , met al zijn talenten ??Pierre
Hoe gaat het btw met jullie andere 3 wereldspitsen: Bombarda, Leuring en Buffel, dat zijn pas ECHT goeie aankopen geweest voor de toekomst
pierre gaat over 1 jaar de VUT in en dan
quote:
Op maandag 12 mei 2003 12:01 schreef Cart_man het volgende:
Godver net open en nou alweer verpest.
Het forum heet voetbal en dan wordt er over voetbal gepraat
quote:Je hebt het over ajax, dat is geen voetbal.
Op maandag 12 mei 2003 12:03 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Het forum heet voetbal en dan wordt er over voetbal gepraat
quote:Snap trouwens niet dat je Buffel in dit rijtje plaatst. Vanuit de eerste divisie komen en je in 1 seizoen onmisbaar maken met 15 á 16 doelpunten. Kunnen die andere twee nog wat van leren.
Op maandag 12 mei 2003 11:31 schreef Doopy-X- het volgende:
Hoe gaat het btw met jullie andere 3 wereldspitsen: Bombarda, Leuring en Buffel, dat zijn pas ECHT goeie aankopen geweest voor de toekomst![]()
![]()
quote:Mjah, ik sta der geloof ik alleen in maar ik vind het dus echt een draak van een voetballer, ik zie hem 9 van de 10x kansen verneuken en is helemaal niet balvast. Dat ie af en toe een doelpuntje meepakt is lekker voor jullie maar ik vind het echt geen goeie voetballer........
Op maandag 12 mei 2003 12:06 schreef Cart_man het volgende:
Snap trouwens niet dat je Buffel in dit rijtje plaatst. Vanuit de eerste divisie komen en je in 1 seizoen onmisbaar maken met 15 á 16 doelpunten. Kunnen die andere twee nog wat van leren.
quote:Iedereen verprutst weleens kansen, de een meer dan de ander. En jij noemt alleen maar zijn minpunten, pluspunten is vooral dat hij keihard werkt en onvermoeibaar lijkt, waardoor hij dus overal in het veld te vinden is.
Op maandag 12 mei 2003 12:08 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Mjah, ik sta der geloof ik alleen in maar ik vind het dus echt een draak van een voetballer, ik zie hem 9 van de 10x kansen verneuken en is helemaal niet balvast. Dat ie af en toe een doelpuntje meepakt is lekker voor jullie maar ik vind het echt geen goeie voetballer........
Wie noem jij dan wel goede voetballers van Feyenoord?
quote:Zolang ze hier normaal blijven reageren mogen ze van mij wel blijven.
Op maandag 12 mei 2003 12:12 schreef Kike het volgende:
Kunnen die ajacieden ff optiefen hier?.
Buffel is een hele goede technische voetballer , hij gaat alleen heel makkelijk naar de grond (een zwaartekracht stoornis?), al zie ik liever van Persie op zijn positie ballen..
quote:Van mij ook. Maar die Speednogwat, vind je dat normaal reageren?
Op maandag 12 mei 2003 12:13 schreef Cart_man het volgende:[..]
Zolang ze hier normaal blijven reageren mogen ze van mij wel blijven.
quote:mee eens maar ik houd meer van technische voetballers als werkvoetballers (ligt denk ik ook aan de club <--- geen flame)
Op maandag 12 mei 2003 12:12 schreef Cart_man het volgende:[..]
Iedereen verprutst weleens kansen, de een meer dan de ander. En jij noemt alleen maar zijn minpunten, pluspunten is vooral dat hij keihard werkt en onvermoeibaar lijkt, waardoor hij dus overal in het veld te vinden is.
quote:Kalou, Song, Ono, Persie
Wie noem jij dan wel goede voetballers van Feyenoord?
quote:dat doen ze bij jullie allemaal als ze de 16 zien om dat konijn een vrije trap te kunnen laten nemen.
Op maandag 12 mei 2003 12:13 schreef Calciumdude het volgende:
hij gaat alleen heel makkelijk naar de grond (een zwaartekracht stoornis?)
quote:Speed kan ook gewoon normaal reageren. Komt alleen zelden voor
Op maandag 12 mei 2003 12:15 schreef Kike het volgende:[..]
Van mij ook. Maar die Speednogwat, vind je dat normaal reageren?
quote:Nou dat valt dus wel mee , anders zouden ze toch ook wel in de 16 gaan liggen, want die neemt ie toch ook behoorlijk ... (=vrije trap zonder muur..)
Op maandag 12 mei 2003 12:19 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
dat doen ze bij jullie allemaal als ze de 16 zien om dat konijn een vrije trap te kunnen laten nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |