De verdediging heeft last van vermoeidheid.
Song is op vakantie
van Wonderen is moe
Snoyl ging zn ramen vervangen
En Swerts schijnt last te hebben van chronische uhm.. iets
Op naar de wedstrijd tegen ajax!
En als reactie op die post dat die Breinberg geen kans zou krijgen onder Bert van Marwijk: waarom je 2 beste verdedigers eruithalen als je verdediging al niet helemaal top is?
quote:2 Beste verdedigers?
Op vrijdag 13 februari 2004 17:01 schreef jpzegthallo het volgende:
Nummer 30 al weer.De verdediging heeft last van vermoeidheid.
Song is op vakantie
van Wonderen is moe
Snoyl ging zn ramen vervangen
En Swerts schijnt last te hebben van chronische uhm.. iets
Op naar de wedstrijd tegen ajax!En als reactie op die post dat die Breinberg geen kans zou krijgen onder Bert van Marwijk: waarom je 2 beste verdedigers eruithalen als je verdediging al niet helemaal top is?
quote:Noem eens 2 betere in de selectie?
Op vrijdag 13 februari 2004 17:03 schreef jojomen4 het volgende:[..]
2 Beste verdedigers?
Opbouwers bedoel je, verdedigen kunnen ze niet.
Ben benieuwd waar je mee aan komt zetten
quote:Zal ik 'm bijvallen. Waarom op een tweederangs verdedigertje terug vallen als er genoeg tweederangs verdedigers op de bank zitten?
Op vrijdag 13 februari 2004 17:03 schreef jojomen4 het volgende:[..]
2 Beste verdedigers?
Opbouwers bedoel je, verdedigen kunnen ze niet.
quote:Tsjakka!
Op vrijdag 13 februari 2004 17:06 schreef stame het volgende:
FEYENOORD ROELEERT maar nu even niet in de competitie
Je speelt tegen ADO hoor, niet tegen een topclub
Er moet nu gewoon eens basis worden gelegd voor de toekomst, ookal moet dat inhouden dat we dan nog een kut-seizoen krijgen volgend jaar. Met dertigers, die nog zin hebben in een laatste kunstje red je het niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Staanplaats op 13-02-2004 17:11]
Van wonderen is 35 en is aan het einde van zijn latijn. Paauwe, gaat nog wel maar is ook niet altijd even lekker bezig achterin. Daarom moet de jeugd nu een kans geven.
Juist nu het seizoen al naar de klote is, alleen Europees voetbal kan nog behaalt worden, zou je als trainer kunnen kijken hoe je jeugdspelers ervoor staan.
Wat betreft Gyan Jojomen: Ik weet niet wat er in het hoofd van Bert omgaat, aangezien Gyan fit is en Song en Swerts niet hetgene brengen wat ze zouden moeten bregen. Lijkt mij het juist logisch dat Gyan de kans krijgt om een plek af te dwingen. Maar het zal wel aan mij liggen.
Blijkbaar zie ik iets niet wat van Marwijk wel ziet?
quote:Tja, als Loovens nu genoeg speelt, komt ie volgend jaar goed terug. Kopen we 2 goede verdedigers, en we hebben een goede verdiging met Loovens als extra man. Jeugd in de verdediging inpassen gaat vaak fout. Laat ze maar oefenen bij NAC ofzo
Op vrijdag 13 februari 2004 17:10 schreef Staanplaats het volgende:
In een centrum moet in mijn ogen bestaan uit een vrije verdediger en een echte mandekker. Dat ontbreekt er nu gewoon aan bij ons. Paauwe zou het als vrije verdediger niet eens zo slecht doen, maar als hij achter een spits moet aanlopen dan wordt het gewoon niks. Van Wonderen is gewoon op, die loopt het niet meer aan. Heeft jarenlang een belangrijke rol vervult voor de club, maar is tegenwoordig niet meer goed genoeg.Er moet nu gewoon eens basis worden gelegd voor de toekomst, ookal moet dat inhouden dat we dan nog een kut-seizoen krijgen volgend jaar. Met dertigers, die nog zin hebben in een laatste kunstje red je het niet.
quote:zoals je zelf al zegt van Wonderen is niet meer vooruit te branden en stopt er volgend jaar mee.
Op vrijdag 13 februari 2004 17:01 schreef jpzegthallo het volgende:
En als reactie op die post dat die Breinberg geen kans zou krijgen onder Bert van Marwijk: waarom je 2 beste verdedigers eruithalen als je verdediging al niet helemaal top is?
quote:Slaat inderdaad nergens op dat Gyan geen kans meer krijgt.
Op vrijdag 13 februari 2004 17:11 schreef Cart_man het volgende:Wat betreft Gyan Jojomen: Ik weet niet wat er in het hoofd van Bert omgaat, aangezien Gyan fit is en Song en Swerts niet hetgene brengen wat ze zouden moeten bregen. Lijkt mij het juist logisch dat Gyan de kans krijgt om een plek af te dwingen. Maar het zal wel aan mij liggen.
Het enigste wat ik kan bedenken is dat hij Gyan over het hoofd ziet.
quote:Verdedigend, dus man tegen man, 1 tegen 1. Vind ik Song nog beter, Van Haaren, Snoyl (al vind ik die ook wel zwak) en Gyan. En zelfs de Nooijer, terwijl die ook nog eens zwak is.
Op vrijdag 13 februari 2004 17:05 schreef jpzegthallo het volgende:[..]
Noem eens 2 betere in de selectie?
Ben benieuwd waar je mee aan komt zetten
quote:Zo zwak vind ik Snoyl niet, hij is nog wat jong en speelt daarom niet altijd even constant, maar als die jongen gewoon eens de kans krijgt op de linkerkant kan het wel een hele nuttige back worden.
Op vrijdag 13 februari 2004 17:54 schreef jojomen4 het volgende:[..]
Verdedigend, dus man tegen man, 1 tegen 1. Vind ik Song nog beter, Van Haaren, Snoyl (al vind ik die ook wel zwak) en Gyan. En zelfs de Nooijer, terwijl die ook nog eens zwak is.
quote:Hij komt er al weer aan he, nu van Haaren er weer uitligt zal ie wel paar weken spelen. Is van Haaren gezond, dan zie ik die toch liever spelen. Die ken nog zeker 3 jaar mee op topniveau, als z'n lichaam het houd.
Op vrijdag 13 februari 2004 17:59 schreef Staanplaats het volgende:[..]
Zo zwak vind ik Snoyl niet, hij is nog wat jong en speelt daarom niet altijd even constant, maar als die jongen gewoon eens de kans krijgt op de linkerkant kan het wel een hele nuttige back worden.
Jammer dat hij nu weer geblesseerd is, want hij had z'n kans nu kunnen pakken.
quote:En wie hiervan wou je in het centrum zetten?
Op vrijdag 13 februari 2004 17:54 schreef jojomen4 het volgende:[..]
Verdedigend, dus man tegen man, 1 tegen 1. Vind ik Song nog beter, Van Haaren, Snoyl (al vind ik die ook wel zwak) en Gyan. En zelfs de Nooijer, terwijl die ook nog eens zwak is.
En verdedigen is niet alleen 1 tegen 1. Laten we het zo stellen:
Heeft van Marwijk betere opties voor het centrum van de verdediging?
Maar als die breinburg ofzo er is, dan zou ik die opstellen in het centrum. En voor volgend jaar iig 2 goeie halen voor in het centrum. Op dit moment heeft die dus niet een betere optie. Naja, gyan zou ik er wel in willen zien. I.p.v Van wonderen, mag die op het middenveld spelen ipv schreuder.
quote:Gyan kan als rechtsback, of als 1 van 3 centrale verdedigers heel goed voetballen, maar samen met Paauwe in het centrum? Willen we meer tegengoals dan Zwolle?
Op vrijdag 13 februari 2004 18:53 schreef jojomen4 het volgende:
Op dit moment niet nee![]()
Maar als die breinburg ofzo er is, dan zou ik die opstellen in het centrum. En voor volgend jaar iig 2 goeie halen voor in het centrum. Op dit moment heeft die dus niet een betere optie. Naja, gyan zou ik er wel in willen zien. I.p.v Van wonderen, mag die op het middenveld spelen ipv schreuder.
quote:We hebben ook bijna nog geen aanvallers lopen.
Op vrijdag 13 februari 2004 17:45 schreef Vikingo het volgende:
Feyenoord praat met Castelen
Feyenoord heeft vandaag met Romeo Castelen gesproken over een eventuele overgang, dat meldt Radio Rijnmond. De rechtsbuiten van ADO Den Haag is komende zomer transfervrij.
De snelle vleugelspeler maakte dit seizoen indruk door zijn goede spel. Eerder kon Castelen al rekenen op de belangstelling van onder andere Ajax en AZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |