abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 januari 2004 @ 22:14:27 #1
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_16579686

Feyenoord, de mooiste club van Nederland, haar eigen topic op Fok.

Met de uitblinker van vandaag:

Vorig topic: [Centraal] Feyenoord Topic #27

[Dit bericht is gewijzigd door RedGuy op 25-01-2004 22:20]

The Most Incredible, Baby
pi_16579895
gefeliciflap!
Het blijft spannend om de 3de plaats!

(wat voor merk draagt Lazo btw?)

_you are all weirdos
pi_16580142
Op zondag 25 januari 2004 22:00 schreef Luni het volgende:

[..]

Denk het ook, hij moest inderdaad langdurig warmlopen, en dan de wissel Lazovic voor Van Persie, belachelijk, je wisselt toch geen aanvaller voor een aanvaller als je 2 - 1 achter staat! Het liep gelukkig goed af, maar ik vond het een vreemde wissel, en Kuijt mocht weer blijven staan, die vond ik ronduit slecht.

pi_16580214
idd, laat paauwe die penalty nemen. die heeft n harde en goede trap.
Rotterdam is de wereldstad
  zondag 25 januari 2004 @ 22:34:07 #5
53495 snowwie2
Polonaise loopt uit de hand
pi_16580294
quote:
Op zondag 25 januari 2004 22:31 schreef Hubo het volgende:
idd, laat paauwe die penalty nemen. die heeft n harde en goede trap.
dat was gewoon de tactiek van van marwijk.
die had wel door dat bij een penalty paauwe zou scoren.
aangezien lazovic niet echt geweldig is bij feyenoord zou er een grote kans zijn dat hij hem (als spits zijnde) hem er in de rebound in zou schieten.
ja, jullie laten een goede trainer gaan aan het eind van het seizoen. jammer
pi_16587922
Iemand nog progressie gezien?
pi_16587984
Wel een beetje sneu.

Eerst lopen jullie maanden, zo niet jaren te janken over de schwalbe van Machlas tegen Feyenoord en nu is Lazovic na een schwable tegen Utrecht de grote uitblinker van Feyenoord. Maar ja daarom noemen wij jullie ook kakkerlakken

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_16588071
quote:
Op maandag 26 januari 2004 09:15 schreef Speed1971 het volgende:
Wel een beetje sneu.

Eerst lopen jullie maanden, zo niet jaren te janken over de schwalbe van Machlas tegen Feyenoord en nu is Lazovic na een schwable tegen Utrecht de grote uitblinker van Feyenoord. Maar ja daarom noemen wij jullie ook kakkerlakken

Maarja zo werkt het nou eenmaal in het voetbal

maandag 26 januari 2004 @ 09:25:53 #9
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_16588133
Inderdaad ... Lazovic is ineens de grote held, terwijl het gewoon een Schwalbe Koning is Kopbal was wel een aardige goal, maar om hem nou gelijk een uitblinker te noemen
pi_16588224
Zijn invalbeurt is wel sterk te noemen, en mede door hem komt het tot een penal (ook al is 't een schwalbe) en een doelpunt, en daardoor de winst. Daarmee kun je hem dus wel een uitblinker noemen. Wil niet zeggen dat ie een fenomenale spits is die de afgelopen maanden is miskend en onmiddelijk in het 1e van Feyenoord hoort, maar hij is wel bezig zich daar in te werken.
  maandag 26 januari 2004 @ 09:33:22 #11
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_16588243
quote:
Op maandag 26 januari 2004 09:10 schreef DivineJester het volgende:
Iemand nog progressie gezien?
Nou mijn maten en ik waren onder de indruk van de progressie die er na de winterstop is geboekt. Op 0-2 komen en dan 3-2 maken...dat is toch progressie in drievoud.
A.M.A.B
pi_16595257
Achja, toch wel gewonnen.

En Duiko Lazovic deed het ook wel aardig, ofzo.

Dus in ieder geval weinig achteruitgang, is ook wat waard. Ik zit trouwens nog wel te wachten op die paar goede verdedigers die aangetrokken gaan worden, zeker aangezien Kees v. W. der ook nog mee stopt en Song op de één of andere manier niet aan het voetballen te krijgen is.

maandag 26 januari 2004 @ 14:15:47 #13
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16595357
quote:
Op maandag 26 januari 2004 14:12 schreef DivineJester het volgende:
Duiko Lazovic
Die houden we erin
pi_16598241
LODEWIJKS OP TIJD FIT VOOR DUEL NEC

Patrick Lodewijks kan komende woensdag normaal met Feyenoord tegen NEC aantreden. De inzetbaarheid van de doelman was zondag na het treffen met FC Utrecht onzeker, nadat hij door een botsing met Keller een voetblessure had opgelopen. Lodewijks kon vervolgens door de zwelling zijn normale schoenen niet meer aankrijgen. Deze is maandag al zodanig verdwenen, zodat 'ik gewoon kan spelen', zegt de keeper.
Maandag trainde de keeper van Feyenoord alweer.

bron: www.feyenoord.nl

quote:
Op maandag 26 januari 2004 09:33 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Nou mijn maten en ik waren onder de indruk van de progressie die er na de winterstop is geboekt. Op 0-2 komen en dan 3-2 maken...dat is toch progressie in drievoud.

Je kan lullen wat je wil maar Feyenoord heeft voor 't eerst dit seizoen weer eens karakter getoond en dat vind ik ook wat waard.
pi_16598364
quote:
Op maandag 26 januari 2004 15:44 schreef Sloggi het volgende:

Patrick Lodewijks kan komende woensdag normaal met Feyenoord tegen NEC aantreden. De inzetbaarheid van de doelman was zondag na het treffen met FC Utrecht onzeker, nadat hij door een botsing met Keller een voetblessure had opgelopen. Lodewijks kon vervolgens door de zwelling zijn normale schoenen niet meer aankrijgen. Deze is maandag al zodanig verdwenen, zodat 'ik gewoon kan spelen', zegt de keeper.

[..]

Je kan lullen wat je wil maar Feyenoord heeft voor 't eerst dit seizoen weer eens karakter getoond en dat vind ik ook wat waard.

Da's goed nieuws.

Oja, ze hebben wel karakter getoond, maar op basis van de tweede helft zeg ik dat die achterstand niet nodig was geweest. Laat ze eens een keertje wat feller uit de startblokken gaan, en de verdediging ff dichthouden, dan wordt het misschien nog wel wat.

maandag 26 januari 2004 @ 15:49:26 #16
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_16598398
quote:
Op maandag 26 januari 2004 15:44 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Gewoon een mietje dus...
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_16598528
quote:
Op maandag 26 januari 2004 15:48 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Da's goed nieuws.

Oja, ze hebben wel karakter getoond, maar op basis van de tweede helft zeg ik dat die achterstand niet nodig was geweest. Laat ze eens een keertje wat feller uit de startblokken gaan, en de verdediging ff dichthouden, dan wordt het misschien nog wel wat.

Tja met Song achterin valt het niet mee hoor
Ik begrijp niet hoe die gast opeens zo slecht is gaan voetballen.
pi_16598576
quote:
Op maandag 26 januari 2004 15:52 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Tja met Song achterin valt het niet mee hoor
Ik begrijp niet hoe die gast opeens zo slecht is gaan voetballen.

Eigenlijk doen ze het nog best aardig dan.

Tis me inderdaad een raadsel waar het met die man fout is gegaan.

pi_16598623
Maar ja, het is ook niet bepaald slim om die man op basis van 5 of 6 wedstrijden op 't WK naar Rotterdam te halen
pi_16598678
quote:
Op maandag 26 januari 2004 15:55 schreef Sloggi het volgende:
Maar ja, het is ook niet bepaald slim om die man op basis van 5 of 6 wedstrijden op 't WK naar Rotterdam te halen
Dat valt dan zeker weer onder dat schitterbarende aankoopbeleid?
pi_16598695
  maandag 26 januari 2004 @ 15:59:24 #22
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_16598756
Is er trouwens al iets bekend over die gedoneerde vlag van Lazovic die een twijfelachtige verwijzing zou bevatten?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_16599005
FEYENOORD NIET GEÏNTERESSEERD IN BOGARDE

Feyenoord is niet geïnteresseerd in Chelsea-verdediger Winston Bogarde. Er is geen gesprek geweest met Feyenoord en dat zal er ook niet komen, aldus technisch manager Mark Wotte, die niet ontkent dat Feyenoord wel zoekt naar versterking in de defensie. Onze prioriteit ligt in een jongere categorie spelers.
  maandag 26 januari 2004 @ 16:17:42 #24
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_16599458
quote:
Op maandag 26 januari 2004 16:05 schreef Luni het volgende:

Feyenoord is niet geïnteresseerd in Chelsea-verdediger Winston Bogarde. Er is geen gesprek geweest met Feyenoord en dat zal er ook niet komen, aldus technisch manager Mark Wotte
Dit is goed nieuws.
Ik kan gelukkig weer rustig slapen
quote:
, die niet ontkent dat Feyenoord wel zoekt naar versterking in de defensie. Onze prioriteit ligt in een jongere categorie spelers.
24/1/2004 - Feyenoord in verband gebracht met talent Nieuw-Zeeland

In Nieuw-Zeeland wordt Feyenoord als een van de clubs genoemd die interesse getoond zou hebben voor de 17-jarige centrale verdediger Steven Old. De jonge 1m88 lange verdediger maakt het laatste jaar furore in Nieuw-Zeeland. Momenteel leidt hij als 17-jarige de verdediging van Nieuw-Zeeland U23 in het Olympische kwalificatietoernooi van Oceanie. Komende week staat de finale, een uit en thuiswedstrijd tegen Australie, op het programma.

............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
  maandag 26 januari 2004 @ 16:17:44 #25
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_16599462
quote:

Feyenoord is niet geïnteresseerd in Chelsea-verdediger Winston Bogarde. Er is geen gesprek geweest met Feyenoord en dat zal er ook niet komen, aldus technisch manager Mark Wotte, die niet ontkent dat Feyenoord wel zoekt naar versterking in de defensie. Onze prioriteit ligt in een jongere categorie spelers.
Goed nieuws, ik verwacht nog steeds dat Mathijssen en Bosschaart komen.
The Most Incredible, Baby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')