Feyenoord, de mooiste club van Nederland, haar eigen topic op Fok.
Met de uitblinker van vandaag:
Vorig topic: [Centraal] Feyenoord Topic #27
[Dit bericht is gewijzigd door RedGuy op 25-01-2004 22:20]
(wat voor merk draagt Lazo btw?)
[..]
Denk het ook, hij moest inderdaad langdurig warmlopen, en dan de wissel Lazovic voor Van Persie, belachelijk, je wisselt toch geen aanvaller voor een aanvaller als je 2 - 1 achter staat! Het liep gelukkig goed af, maar ik vond het een vreemde wissel, en Kuijt mocht weer blijven staan, die vond ik ronduit slecht.
quote:dat was gewoon de tactiek van van marwijk.
Op zondag 25 januari 2004 22:31 schreef Hubo het volgende:
idd, laat paauwe die penalty nemen. die heeft n harde en goede trap.
Eerst lopen jullie maanden, zo niet jaren te janken over de schwalbe van Machlas tegen Feyenoord en nu is Lazovic na een schwable tegen Utrecht de grote uitblinker van Feyenoord. Maar ja daarom noemen wij jullie ook kakkerlakken
quote:
Op maandag 26 januari 2004 09:15 schreef Speed1971 het volgende:
Wel een beetje sneu.Eerst lopen jullie maanden, zo niet jaren te janken over de schwalbe van Machlas tegen Feyenoord en nu is Lazovic na een schwable tegen Utrecht de grote uitblinker van Feyenoord. Maar ja daarom noemen wij jullie ook kakkerlakken
Maarja zo werkt het nou eenmaal in het voetbal
quote:Nou mijn maten en ik waren onder de indruk van de progressie die er na de winterstop is geboekt. Op 0-2 komen en dan 3-2 maken...dat is toch progressie in drievoud.
Op maandag 26 januari 2004 09:10 schreef DivineJester het volgende:
Iemand nog progressie gezien?
En Duiko Lazovic deed het ook wel aardig, ofzo.
Dus in ieder geval weinig achteruitgang, is ook wat waard. Ik zit trouwens nog wel te wachten op die paar goede verdedigers die aangetrokken gaan worden, zeker aangezien Kees v. W. der ook nog mee stopt en Song op de één of andere manier niet aan het voetballen te krijgen is.
quote:Die houden we erin
Op maandag 26 januari 2004 14:12 schreef DivineJester het volgende:
Duiko Lazovic
bron: www.feyenoord.nl
quote:Je kan lullen wat je wil maar Feyenoord heeft voor 't eerst dit seizoen weer eens karakter getoond en dat vind ik ook wat waard.
Op maandag 26 januari 2004 09:33 schreef Cart_man het volgende:[..]
Nou mijn maten en ik waren onder de indruk van de progressie die er na de winterstop is geboekt. Op 0-2 komen en dan 3-2 maken...dat is toch progressie in drievoud.
quote:Da's goed nieuws.
Op maandag 26 januari 2004 15:44 schreef Sloggi het volgende:
LODEWIJKS OP TIJD FIT VOOR DUEL NEC
Patrick Lodewijks kan komende woensdag normaal met Feyenoord tegen NEC aantreden. De inzetbaarheid van de doelman was zondag na het treffen met FC Utrecht onzeker, nadat hij door een botsing met Keller een voetblessure had opgelopen. Lodewijks kon vervolgens door de zwelling zijn normale schoenen niet meer aankrijgen. Deze is maandag al zodanig verdwenen, zodat 'ik gewoon kan spelen', zegt de keeper.
Maandag trainde de keeper van Feyenoord alweer.bron: www.feyenoord.nl
[..]Je kan lullen wat je wil maar Feyenoord heeft voor 't eerst dit seizoen weer eens karakter getoond en dat vind ik ook wat waard.
Oja, ze hebben wel karakter getoond, maar op basis van de tweede helft zeg ik dat die achterstand niet nodig was geweest. Laat ze eens een keertje wat feller uit de startblokken gaan, en de verdediging ff dichthouden, dan wordt het misschien nog wel wat.
quote:Gewoon een mietje dus...
Op maandag 26 januari 2004 15:44 schreef Sloggi het volgende:
LODEWIJKS OP TIJD FIT VOOR DUEL NEC
Patrick Lodewijks kan komende woensdag normaal met Feyenoord tegen NEC aantreden. De inzetbaarheid van de doelman was zondag na het treffen met FC Utrecht onzeker, nadat hij door een botsing met Keller een voetblessure had opgelopen. Lodewijks kon vervolgens door de zwelling zijn normale schoenen niet meer aankrijgen. Deze is maandag al zodanig verdwenen, zodat 'ik gewoon kan spelen', zegt de keeper.
Maandag trainde de keeper van Feyenoord alweer.bron: www.feyenoord.nl
[..]
quote:Tja met Song achterin valt het niet mee hoor
Op maandag 26 januari 2004 15:48 schreef DivineJester het volgende:[..]
Da's goed nieuws.
Oja, ze hebben wel karakter getoond, maar op basis van de tweede helft zeg ik dat die achterstand niet nodig was geweest. Laat ze eens een keertje wat feller uit de startblokken gaan, en de verdediging ff dichthouden, dan wordt het misschien nog wel wat.
quote:Eigenlijk doen ze het nog best aardig dan.
Op maandag 26 januari 2004 15:52 schreef Sloggi het volgende:[..]
Tja met Song achterin valt het niet mee hoor
Ik begrijp niet hoe die gast opeens zo slecht is gaan voetballen.
Tis me inderdaad een raadsel waar het met die man fout is gegaan.
quote:Dat valt dan zeker weer onder dat schitterbarende aankoopbeleid?
Op maandag 26 januari 2004 15:55 schreef Sloggi het volgende:
Maar ja, het is ook niet bepaald slim om die man op basis van 5 of 6 wedstrijden op 't WK naar Rotterdam te halen
quote:Dit is goed nieuws.
Op maandag 26 januari 2004 16:05 schreef Luni het volgende:
FEYENOORD NIET GEÏNTERESSEERD IN BOGARDE
Feyenoord is niet geïnteresseerd in Chelsea-verdediger Winston Bogarde. Er is geen gesprek geweest met Feyenoord en dat zal er ook niet komen, aldus technisch manager Mark Wotte
quote:24/1/2004 - Feyenoord in verband gebracht met talent Nieuw-Zeeland
, die niet ontkent dat Feyenoord wel zoekt naar versterking in de defensie. Onze prioriteit ligt in een jongere categorie spelers.
In Nieuw-Zeeland wordt Feyenoord als een van de clubs genoemd die interesse getoond zou hebben voor de 17-jarige centrale verdediger Steven Old. De jonge 1m88 lange verdediger maakt het laatste jaar furore in Nieuw-Zeeland. Momenteel leidt hij als 17-jarige de verdediging van Nieuw-Zeeland U23 in het Olympische kwalificatietoernooi van Oceanie. Komende week staat de finale, een uit en thuiswedstrijd tegen Australie, op het programma.
quote:Goed nieuws, ik verwacht nog steeds dat Mathijssen en Bosschaart komen.
FEYENOORD NIET GEÏNTERESSEERD IN BOGARDE
Feyenoord is niet geïnteresseerd in Chelsea-verdediger Winston Bogarde. Er is geen gesprek geweest met Feyenoord en dat zal er ook niet komen, aldus technisch manager Mark Wotte, die niet ontkent dat Feyenoord wel zoekt naar versterking in de defensie. Onze prioriteit ligt in een jongere categorie spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |