abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 september 2003 @ 13:02:15 #1
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13044209
Hier verder..........
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_13044229
hup feyenoord.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_13044236
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 13:03 schreef keeper het volgende:
hup feyenoord.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 9 september 2003 @ 13:18:15 #4
61758 Marcel_db
En wie niet springt.....
pi_13044554
Jee......lekker naar een ander vak verhuisd!
Weet je wat een nep ajacied doet? Die zégt dat die op teletekst heeft gekeken!
  dinsdag 9 september 2003 @ 13:21:17 #5
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13044627
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 13:18 schreef Marcel_db het volgende:
Jee......lekker naar een ander vak verhuisd!
Welk vak?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  dinsdag 9 september 2003 @ 13:28:20 #6
61758 Marcel_db
En wie niet springt.....
pi_13044793
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 13:21 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Welk vak?

Van z naar TT
  dinsdag 9 september 2003 @ 13:30:47 #7
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13044853
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 13:28 schreef Marcel_db het volgende:

Van z naar TT

Ah, ik zit zelf ook al een paar jaar op Z. Daarvoor altijd op W en KK.
  dinsdag 9 september 2003 @ 13:36:48 #8
61758 Marcel_db
En wie niet springt.....
pi_13045015
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 13:30 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ah, ik zit zelf ook al een paar jaar op Z. Daarvoor altijd op W en KK.

Ik heb mijn seizoenkaart jaren gedeeld met m'n pa op TT dus daar ken ik een hjeleboel mensen.
pi_13051574
Patrick Paauwe heeft zijn contract tot 2007 verlengt.

Gefeliciteerd.

pi_13061839
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 13:03 schreef keeper het volgende:
hup feyenoord.
.
pi_13061870
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 17:44 schreef What het volgende:
Patrick Paauwe heeft zijn contract tot 2007 verlengt.

Gefeliciteerd.

Ach, de afgelopen wedstrijden eerlijk gezegd best tevreden over hem... Hij kán het wel... .
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 september 2003 @ 08:29:48 #12
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_13064451
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:35 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Ach, de afgelopen wedstrijden eerlijk gezegd best tevreden over hem... Hij kán het wel... .

Hij was zeker in contract besprekingen...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_13070668
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:35 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Tot ie weer op links moet gaan backen....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 10 september 2003 @ 17:07:07 #14
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_13074093
Nog mensen hier die naar Oostenrijk gaan in oktober?

Ben zelf druk bezig om het een en ander te regelen. Of we gaan met de trein of we huren een busje voor 9 personen. Zien wel wat het wordt. Heb zelf meer zin in de trein. ken je gewoon zuipen namelijk

A.M.A.B
  woensdag 10 september 2003 @ 17:11:19 #15
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13074200
quote:
Op woensdag 10 september 2003 17:07 schreef Cart_man het volgende:

Ben zelf druk bezig om het een en ander te regelen. Of we gaan met de trein of we huren een busje voor 9 personen. Zien wel wat het wordt. Heb zelf meer zin in de trein. ken je gewoon zuipen namelijk

Ik wil aan de ene kant wel gaan maar, ik denk dat ik moeilijkheden krijg met virj vragen (i.v.m. de drukte) en sowieso financieel gan ik liever naar een aantrekkelijkere club kijken in ene later stadia van de UEFA Cup.
pi_13074898
quote:
Op woensdag 10 september 2003 17:07 schreef Cart_man het volgende:

Nee ik ga niet, ben net klaar met mijn huis, want alles bij elkaar flink wat gekost heeft. Had wel gewild, maar kan het nu effe niet betalen. Ook al is het geen aantrekkelijke tegenstander, denk wel dat het een leuke tegenstander is, is meestal zo met die kleinere clubjes, Graz, Freiburg en Basel uit waren ook top. In een busje kan je ok goed snuiven uh zuipen hoor!
pi_13075368
Zogoed als zeker dat ik naar Oostenrijk ga...
Ik ken het gebied wel redelijk, en de club heb ik ook al een paar bezocht.
Het is voor mij toch herfstvakantie, dus kan ik me tijd meteen goed besteden.
We gaan wel met de auto, gewoon om de kosten nog een beetje in de hand te houden.
"..and in my brain it's going wrong.."
  woensdag 10 september 2003 @ 18:40:21 #18
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_13076329
quote:
Op woensdag 10 september 2003 17:11 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ik wil aan de ene kant wel gaan maar, ik denk dat ik moeilijkheden krijg met virj vragen (i.v.m. de drukte) en sowieso financieel gan ik liever naar een aantrekkelijkere club kijken in ene later stadia van de UEFA Cup.

Dit is de enige ronde die we spelen

Wat ik wel jammer van vind is dat je liever naar een aantrekkelijkere ploeg wilt kijken. Begrijp ik wel in voetballend opzicht maar toch, Feijenoordsupporters gaan toch overal naartoe, of je nu tegen een ploeg uit IJsland moet of tegen Real Madrid (om maar eens wat te noemen). Dat was het mooie van vroeger (wat ik tenminste begrepen heb), massaal naar het buitenland, laten zien dat we er zijn...

A.M.A.B
pi_13076390
quote:
Op woensdag 10 september 2003 18:40 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Dit is de enige ronde die we spelen

Wat ik wel jammer van vind is dat je liever naar een aantrekkelijkere ploeg wilt kijken. Begrijp ik wel in voetballend opzicht maar toch, Feijenoordsupporters gaan toch overal naartoe, of je nu tegen een ploeg uit IJsland moet of tegen Real Madrid (om maar eens wat te noemen). Dat was het mooie van vroeger (wat ik tenminste begrepen heb), massaal naar het buitenland, laten zien dat we er zijn...

Hij bedoeld denk ik dat als die moet kiezen tussen een ploeg uit IJsland of tegen Real, die liever de aantrekkelijkere wedstrijd kiest... .
  woensdag 10 september 2003 @ 20:09:27 #20
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_13078353
quote:
Op woensdag 10 september 2003 18:42 schreef Loek-B het volgende:

[..]

Hij bedoeld denk ik dat als die moet kiezen tussen een ploeg uit IJsland of tegen Real, die liever de aantrekkelijkere wedstrijd kiest... .

Dat begrijp ik wel...ik ben iemand die gewoon vrij vraagt en beide wedstrijden gaat. Geld of geen geld...
A.M.A.B
pi_13082592
quote:
Op woensdag 10 september 2003 20:09 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Dat begrijp ik wel...ik ben iemand die gewoon vrij vraagt en beide wedstrijden gaat. Geld of geen geld...

Jij was toch student

Kan me dr wel iets bij voorstellen hoor. Ik had ook liever een kutcluppie uit een geinige sad gehad. Klagenfurt is volgens mij nog kleiner dan fuckin Venlo

Om geld te besparen zullen we wel met de bus gaan. Volgende ronde (...) hopelijk een mooiere tegenstander die de moeite waard is om een paar nachten te verblijven

woensdag 10 september 2003 @ 23:04:37 #22
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_13083746
quote:
Op woensdag 10 september 2003 22:25 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Jij was toch student

Kan me dr wel iets bij voorstellen hoor. Ik had ook liever een kutcluppie uit een geinige sad gehad. Klagenfurt is volgens mij nog kleiner dan fuckin Venlo

Om geld te besparen zullen we wel met de bus gaan. Volgende ronde (...) hopelijk een mooiere tegenstander die de moeite waard is om een paar nachten te verblijven

Ik ben student ja, dat zegt toch niks...wil ik naar Feijenoord dan moet ik naast mijn studie gewoon hard werken. Zo heb ik tot nu toe alles nog kunnen bekostigen. Kwestie van prioriteiten stellen.. daarom loop ik er ook altijd bij als een zwerver
A.M.A.B
  donderdag 11 september 2003 @ 10:18:09 #23
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13088902
quote:
Op woensdag 10 september 2003 18:40 schreef Cart_man het volgende:

Bij mij is geld echt de grote boosdoener, want als ik de mogelijkheid dan ging ik naar iedere kutclupje toe wat mogelijk was.

Vanwege mijn financiele situatie moet ik nu gewoon de afweging maken waar ik wel en niet heen ga, zeker in het buitenland. Binnen Nederland worden de uitwedstrijden me al bemoeilijkt door de Silvercard, maar ja....

pi_13092401
Had liever ook gewoon gegaan, geld is bij mij meestal nooit een probleem, maar heb nu i.v.m. mijn huis gewoon teveel uitgegeven en moet ook efee kijken wat het hele op mijn zelf wonen gaat kosten, volgende ronde zal ik er ongetwijfeld weer bij zijn!
pi_13096144
quote:
Op woensdag 10 september 2003 23:04 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik ben student ja, dat zegt toch niks...wil ik naar Feijenoord dan moet ik naast mijn studie gewoon hard werken. Zo heb ik tot nu toe alles nog kunnen bekostigen. Kwestie van prioriteiten stellen.. daarom loop ik er ook altijd bij als een zwerver

Ik bedoelde eigenlijk waarom je dan vrij moest vragen als student. Ben dr zelf ook 1, heb nog steeds geen goed baantje dus Feyenoordtripjes worden gefinancierd mbv een voordelige lening bij de IB-groep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')