Zondag Roda uit, dat wordt weer een zware dobber imho!
quote:Gracias!
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:52 schreef golfer het volgende:
deeltje 21 toegevoegd aan topictitel
quote:Wel een mooie gelegenheid voor de Limburgse maffia lijkt me zo.
Op vrijdag 17 oktober 2003 19:49 schreef FrankyMcG het volgende:
En hier weer verder over Feyenoord!Zondag Roda uit, dat wordt weer een zware dobber imho!
quote:Dat wel ja!
Op vrijdag 17 oktober 2003 20:01 schreef Vikingo het volgende:Wel een mooie gelegenheid voor de Limburgse maffia lijkt me zo.
0800-RENT-A-MOB bellen en dan kiezen voor optie 4 - Limburg!
Wij hebben BUFFEL !
Die douwt er wel 1 in. (bij voorkeur door aangeven van van Persie, een mooie voorzet na een prachtige passeerbeweging op de rechtsback van Roda)
FEYENOORD FOREVER !!!
Die van Persie krijgt nu weer op zijn flikker in de VI van Pot dat hij door zijn gedrag niet geselecteerd wordt.
Baan en Van den Herik geven aan dat hij teveel centjes wil. Hij weerlegt dat dan weer. Maar waarom krijgt die jongen al die negatieve publiciteit over zich heen En vooral waarom doet hij daar niet wat aan?!!
Hij heeft al de finale gemist voor de europese supercup.
Hij wordt niet meer voor Jong Oranje geselecteerd en dan wordt het erg moeilijk om wel voor het echte Oranje in aanmerking te komen.
Hij heeft een Spaanse zakenbehartiger.... (Vond ik persoonlijk nog wel de meest vreemde actie)
En hij weet in de media die uitspraken te doen waardoor hij gigantisch voor lul staat. De meest treffende vond ik "ik zei tegen mijn vriendin dat ze mij de hoofdrol moest gaan geven in onze relatie. Dat heeft ze gedaan en nu gaat het een stuk beter"
Recenter: "er zit maar een klein verschil in van 100.000 euro. Ik wil daar best water voor bij de wijn doen maar niet over mijn gelimiteerde transfersom van 4 miljoen euro" -->> ik dacht: vent voor 100.000 euro wil ik wel gewoon werken en dat bij jou de fooi die je wel aan je club cadeau wil doen in ruil voor een transfersom van maar 4 miljoen... Gaatje in zijn hoofd
Ik krijg heel sterk het gevoel dat die jongen zichzelf de vernieling in helpt. Net zoals bijvoorbeeld die Celticspeler heeft gedaan genaamd Bobby Petta.
Concreet: Hoe ziet de gemiddelde feijenoordfan dit? Volgens mij, als ajacied dan, is robin de held en mag hij alles. Dat is misschien wel de reden dat hij dat dan ook doet.
Die Van Persie heeft aardig aafgedaan voor mij, als je zo gaat reageren op je eigen publiek moet je toch maar eens gaan afvragen waar je in godsnaam mee bezig bent!
quote:Wat deed-ie dan?
Op zaterdag 18 oktober 2003 10:08 schreef Staanplaats het volgende:Die Van Persie heeft aardig aafgedaan voor mij, als je zo gaat reageren op je eigen publiek moet je toch maar eens gaan afvragen waar je in godsnaam mee bezig bent!
quote:Ja...was zeer kut geregeld ja..bijna 3 uur staan wachten op Roosendaal CS en dan blijkt die bus gewoon te klein te zijn. Volgende keer maar weer met de andere busmaatschappij mee, hehe.
Op zaterdag 18 oktober 2003 10:08 schreef Staanplaats het volgende:
Pffff weer terug, leuk al die gratis schnapps hehe
Cart_Man zat je in de bus van Wilson? Was goed kut geregeld hoorde ik, overstappen in Antwerpen, bus slechts voor 40 maar er stonden er 50 klaar enzo...
Zag trouwens nog foto's van jou op een Oostenrijks forum. Was het gezellig met die gasten. St George vlag op je kop schilderen
quote:Er werd gezongen "En steek dat geld maar in je reet" toen FCK een corner mee kreeg. Van Persie dekte de tweede paal, en begon toen richting het uitvak te (sarcastische) klappen, en hij spuugde ook nog de richting op van de supporters...
Op zaterdag 18 oktober 2003 10:16 schreef Doc het volgende:[..]
Wat deed-ie dan?
[Dit bericht is gewijzigd door Staanplaats op 18-10-2003 10:27]
quote:Tjah die malloot kon ik ook niet, liep ook telkens over Steau Boekarest te zingen. Voor de rest was het best uit te houden daar, liepen ook een aantal van jullie bus binnen. Jij zelf zat toch niet in de kroeg?
Op zaterdag 18 oktober 2003 10:18 schreef Cart_man het volgende:[..]
Ja...was zeer kut geregeld ja..bijna 3 uur staan wachten op Roosendaal CS en dan blijkt die bus gewoon te klein te zijn. Volgende keer maar weer met de andere busmaatschappij mee, hehe.
Zag trouwens nog foto's van jou op een Oostenrijks forum. Was het gezellig met die gasten. St George vlag op je kop schilderen
quote:Kroeg voor het stadion? Daar waren we pas na de wedstrijd. Daarvoor gewoon tot 20.00 op het plein gezeten...werd rustig na 17.30 en toen werd het zowaar gezellig zonder al die Feijenoorders
Op zaterdag 18 oktober 2003 10:27 schreef Staanplaats het volgende:[..]
Tjah die malloot kon ik ook niet, liep ook telkens over Steau Boekarest te zingen. Voor de rest was het best uit te houden daar, liepen ook een aantal van jullie bus binnen. Jij zelf zat toch niet in de kroeg?
quote:De kroeg voor het stadion maar ff geweest. Kwam daar ook steeds meer politie omdat de fanshop aan de overkant wel héél snel door de voorraad heen was hehe!
Op zaterdag 18 oktober 2003 10:30 schreef Cart_man het volgende:[..]
Kroeg voor het stadion? Daar waren we pas na de wedstrijd. Daarvoor gewoon tot 20.00 op het plein gezeten...werd rustig na 17.30 en toen werd het zowaar gezellig zonder al die Feijenoorders
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Staanplaats op 18-10-2003 10:58]
quote:Tuig, hehe
Op zaterdag 18 oktober 2003 10:44 schreef Staanplaats het volgende:[..]
De kroeg voor het stadion maar ff geweest. Kwam daar ook steeds meer politie omdat de fanshop aan de overkant wel héél snel door de voorraad heen was hehe!
quote:Ah ja...heb je die foto's al gezien van jezelf?
Daarna naar een andere kroeg geweest, waar dus die oostenrijkers en een aantal vanvanwege de wedstrijd, en dan schenken ze gvd nog alcolvrij ook in het stadion...
Anthony Lurling kreeg gisteravond na afloop van het gewonnen duel tegen Fc Karnten opnieuw een pluim van Bert van Marwijk. De trainer kan bijna niet meer om de aanvaller heen. Lurling viel de laatste drie wedstrijden uitstekend in. Tegen FC Zwolle en RBC Roosendaal scoorde hij al na enkele minuten nadat hij inviel. Ook tegen FC Kärnten was Lurling nog maar een paar minuten in het veld toen hij fraai twee man passeerde. Zijn schot werd echter door de Oostenrijkse doelman gered.
Het gaf wel te denken, want Lurling wist in enkele minuten gevaar te stichten waar dat Robin van Persie in 75 minuten voetbal niet lukte. De veelbesproken Van Persie toonde tegen RBC Roosendaal zijn klasse, maar tegen Zwolle en Kärnten kon hij allerminst imponeren. Feyenoord.nl meldt dan ook dat Van Persie zondag tegen Roda Jc waarschijnlijk gepasseerd gaat worden en dat Lurling een basisplaats krijgt.
Vermoedelijke opstelling: Zoetebier; Swerts, Van den Berg, Paauwe, De Nooijer; Acuña, Ono, Schreuder, Lurling; Kuyt en Buffel
quote:Is geloof ik idd nog geblesseerd momenteel!
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:33 schreef Kolkus het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Salomon Kalou, het broertje van Bona?!?!:?
Hij was toch minstens even getalenteerd en meer teamspeler dan zijn broer?
Waarom krijgt hij geen kans dit seizoen, is 'ie geblesseerd ofzo, een talentvolle rechtsbuiten kan Feyenoord best gebruiken....
quote:Yep (net) gezien! Ze weten wel goed foto's te maken ik sta overal met me hoofd bedekt hehe
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:39 schreef Cart_man het volgende:[..]
Tuig, hehe
[..]Ah ja...heb je die foto's al gezien van jezelf?
Ik werd anders aardig lam van dat bier in het stadion...zal wel aan mij gelegen hebben dan, hehehe
[Dit bericht is gewijzigd door Staanplaats op 18-10-2003 12:59]
quote:En terecht!!
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:17 schreef FrankyMcG het volgende:
'Zondag Lurling in plaats van Van Persie'Anthony Lurling kreeg gisteravond na afloop van het gewonnen duel tegen Fc Karnten opnieuw een pluim van Bert van Marwijk. De trainer kan bijna niet meer om de aanvaller heen. Lurling viel de laatste drie wedstrijden uitstekend in. Tegen FC Zwolle en RBC Roosendaal scoorde hij al na enkele minuten nadat hij inviel. Ook tegen FC Kärnten was Lurling nog maar een paar minuten in het veld toen hij fraai twee man passeerde. Zijn schot werd echter door de Oostenrijkse doelman gered.
Het gaf wel te denken, want Lurling wist in enkele minuten gevaar te stichten waar dat Robin van Persie in 75 minuten voetbal niet lukte. De veelbesproken Van Persie toonde tegen RBC Roosendaal zijn klasse, maar tegen Zwolle en Kärnten kon hij allerminst imponeren. Feyenoord.nl meldt dan ook dat Van Persie zondag tegen Roda Jc waarschijnlijk gepasseerd gaat worden en dat Lurling een basisplaats krijgt.
Vermoedelijke opstelling: Zoetebier; Swerts, Van den Berg, Paauwe, De Nooijer; Acuña, Ono, Schreuder, Lurling; Kuyt en Buffel
Dan hebben we nog maar Buffel (en later misschien nog Lazovic) als (toekomstige) topspeler... .
Ik hoop dat dit goed gaat komen... Feyenoord is op dit moment niet in staat spelers als v. Persie te missen.
Dus we kunnen hem niet missen?
jammer van de jeugd, maar aan lui die zich zo gedragen heb je ook niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |