Bedankt voor deze constructieve en objectieve analyse.quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:50 schreef Antartic het volgende:
beter halen ze het, dat PSV verdient geen Europees voetbal
Voor het Nederlands voetbal zou het beter zijnquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Bedankt voor deze constructieve en objectieve analyse.
Twee centrale verdedigers waarvan één eventueel ook rechts kan.quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:21 schreef DivineJester het volgende:
Op welke plekken moet de ploeg voor volgend jaar eigenlijk het meest dringend versterkt worden?
Verdediging lijkt me niet overbodig, een deel van de problemen komt echter voort uit blessures.
Een goede middenvelder erbij is ook leuk natuurlijk.
Ik vermoed dat de aanval wel weer gaat draaien.
11 plekkenquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:21 schreef DivineJester het volgende:
Op welke plekken moet de ploeg voor volgend jaar eigenlijk het meest dringend versterkt worden?
Ajaks-humorquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:32 schreef BZ het volgende:
[..]
11 plekken![]()
Ja Sloggi, kom maar weer met je Ajaxhumor
Of je gaat gewoon weg hier...quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:32 schreef BZ het volgende:
[..]
11 plekken![]()
Ja Sloggi, kom maar weer met je Ajaxhumor
Voor jou bedoel je?quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Voor het Nederlands voetbal zou het beter zijn
Oei, gevoelige snaar geraakt??quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon weg hier...![]()
Lijkt me een volstrekt normale reactie op een nogal humorloze en tevens zeer voorspelbare bash-poging van de eerste orde.quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:12 schreef BZ het volgende:
[..]
Oei, gevoelige snaar geraakt??
Zolang er op gereageerd wordt, werkt het...........quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:28 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Lijkt mee volstrekt normale reactie op een nogal humorloze en tevens zeer voorspelbare bash-poging van de eerste orde.
Een nieuwe linkshalf..quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:21 schreef DivineJester het volgende:
Verdediging lijkt me niet overbodig, een deel van de problemen komt echter voort uit blessures.
Een goede middenvelder erbij is ook leuk natuurlijk.
Ik vermoed dat de aanval wel weer gaat draaien.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:36 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Mooie openingspost
Eindelijk wordt er wat van gezegdquote:Op woensdag 31 maart 2004 15:48 schreef DivineJester het volgende:
De OP ziet er inderdaad goed uit.
Is volgens mij een hele oude foto aan de kleur te zien.quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:28 schreef twi het volgende:
Het lijkt wel een Sim City screenshot, dat stadion zo. Cool
quote:Is het alweer bijna tien jaar geleden dat F'noord voor het laatste de Amstel Cup heeft gewonnen?Als ik me niet vergis tegen Volendam, die wedstrijd die volledig in de schaduw stond van de huldigings-ceremonie van Ajax, die net terug kwam uit Wenen met de Europacup I
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |