abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 december 2003 @ 20:27:38 #1
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_15230742
Goh, wat was de sfeer weer fantastisch vandaag...........NOT!

De enige die sfeer maakte, waren de Hagenezen.

Gelukkig waren er weer genoeg mongolen die heel stoer "Helemaal Niets!" begonnen te zingen!

Over de wedstrijd:
- Pardo speelde zeer verdienstelijk imho.
- Van Persie was de belangrijkste man op het veld, alleen moet hij izjn acties niet altijd te ver doorvoeren!
- Buffel begint echt Tomasson 2 te worden, qua verprutsen van kansen, maar hij blijft goed.
- Lurling begint zich steeds beter te vinden in Feyenoord 1, hij is lekker fel sowieso.
- Kuyt werkte weer hard.

Die keeper van ADO had ook een paar zeer leuke reddingen!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  Forum Admin zondag 7 december 2003 @ 20:28:48 #2
58651 crew  murp
murp
pi_15230779
feyenoord.. wat is dat?
  zondag 7 december 2003 @ 20:29:05 #3
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_15230792
Kut, moet deel 25 zijn!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 7 december 2003 @ 20:33:40 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_15230961
Buffel mag tot nu toe willen dat hij het niveau van Tomasson kan halen...
Tot nu toe verprutst hij het meeste....

Ik moet nog maar zien wat van Persie volgend weekend laat zien...
Wanneer iemand wisselvallig is is hij het wel...
Vond Swerts ook aardig spelen...
Begint een beetje z'n draai te vinden binnen het elftal...

OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 december 2003 @ 20:57:29 #5
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_15231871
quote:
Op zondag 7 december 2003 20:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Kut, moet deel 25 zijn!
OK
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 7 december 2003 @ 20:58:19 #6
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_15231910
quote:
Op zondag 7 december 2003 20:57 schreef Doc het volgende:

OK

Waar zouden we zijn zonder de modjes!

Thanx!

pi_15232732
Ondanks de afstraffing toch genoten in De Kuip vandaag ("Wij staan onderaan en vieruuuh feeeest"!!!!) vooral na de wedstrijd toen hebben we in een lege Kuip gewonnen van een denkbeeldig Feyenooit, fantastisch was het!! Zelfs de me lag dubbel....WIJ ZIJN LIEEEF WIJ ZIJN LIEF!!!!
pi_15233059
quote:
Op zondag 7 december 2003 20:33 schreef Netsplitter het volgende:
Buffel mag tot nu toe willen dat hij het niveau van Tomasson kan halen...
Tot nu toe verprutst hij het meeste....

Ik moet nog maar zien wat van Persie volgend weekend laat zien...
Wanneer iemand wisselvallig is is hij het wel...
Vond Swerts ook aardig spelen...
Begint een beetje z'n draai te vinden binnen het elftal...

Tomasson begon ook pas aan de lopende band te scoren toen hij een duo vormde met van Hooijdonk..

[Dit bericht is gewijzigd door Staanplaats op 07-12-2003 21:48]

"..and in my brain it's going wrong.."
  zondag 7 december 2003 @ 22:44:16 #9
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_15235642
Ik vond de sfeer niet zo heel goed,
ado vond ik ook tegenvallen, maar dat kwam omdat ik misschien aan andere kant zat. na de 1-1 tot 85ste minuut heb ik ze 3 keer horen zingen.
Wel mooi dat ze meer supporters meenemen als psv
Was wel gezellig dagje alleen moeilijk koud
Feyenoord Rotterdam
pi_15236219
Dan zou ik maar eens op je eigen Feyenoord-sites gaan rondsnuffelen zelfs je mede-supporters tonen respect voor het uitvak. WIJ hebben vanmiddag de sfeer gemaakt en jullie hebben slechts de overwinning gevierd.
pi_15236811
Wat was er met Snoyl aan de hand, gewoon gepasseerd? Vond hem steeds beter worden, durfde wat meer, zijn vervanger Van Haaren deed het overigens niet verkeerd. Buffel is het hele seizoen nog niet in vorm geweest en Van Persie vond ik zeker achter de spitsen, op zijn geliefde plek, een goeie pot spelen.

Dat word lastig voor Bert, want ik denk dat hij op die positie een eerlijke kans verdient. Pardo vond ik ook een goeie pot spelen, maar ik denk dat je tegen een sterkere tegenstander overlopen word op het middenveld.

Tje al met al waren er weer wat "lichtpuntjes", maar met alle respect, het was ook maar ADO, met een naar mijn mening zeer zwakke verdediging.

Hebben de ADO supporters nog uit de trein weten te ontsnappen, of is er helemaal niks gebeurd, hoorde namelijk dat ze over een sleutel van de treindeuren in bezit waren.

maandag 8 december 2003 @ 00:19:01 #12
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15238411
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:21 schreef Luni het volgende:
Wat was er met Snoyl aan de hand, gewoon gepasseerd?
Voedselvergiftiging
  maandag 8 december 2003 @ 00:22:17 #13
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_15238495
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:01 schreef Hagenees het volgende:
Dan zou ik maar eens op je eigen Feyenoord-sites gaan rondsnuffelen zelfs je mede-supporters tonen respect voor het uitvak. WIJ hebben vanmiddag de sfeer gemaakt en jullie hebben slechts de overwinning gevierd.
sfeer of geen sfeer gemaakt,'t gaat nog steeds om de 3 puntjes en die gaan nog steeds niet naar de club die de meeste sfeer maakt...
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 8 december 2003 @ 08:16:08 #14
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15240441
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:21 schreef Luni het volgende:
Wat was er met Snoyl aan de hand, gewoon gepasseerd? Vond hem steeds beter worden, durfde wat meer, zijn vervanger Van Haaren deed het overigens niet verkeerd. Buffel is het hele seizoen nog niet in vorm geweest en Van Persie vond ik zeker achter de spitsen, op zijn geliefde plek, een goeie pot spelen.

Snoyl was ziek.

quote:
Tje al met al waren er weer wat "lichtpuntjes", maar met alle respect, het was ook maar ADO, met een naar mijn mening zeer zwakke verdediging.
Precies, een zwaluw maakt nog geen zomer (of moet ik winter zeggen )
Vondt het wel aardig maar ja, het is den Haag, wat bieden die nou voor tegenstand...
quote:
Hebben de ADO supporters nog uit de trein weten te ontsnappen, of is er helemaal niks gebeurd, hoorde namelijk dat ze over een sleutel van de treindeuren in bezit waren.
Joh, heb gisteren zoveel geruchten gehoord...op CS wat gebeurd, 250 man den Haag op weg naar DHZ, groep hagenezen op het voorplein...lijkt me eerder dat den Haag zich lekker rustig houdt dit jaar en als ze zich handhaven dat volgend jaar hun tijd wel komt.
A.M.A.B
pi_15241721
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 19:22 schreef Cart_man het volgende:
Wat ik vandaag las...

Op FeijenoordTV was vandaag te zien dat er een bloemetje werd gegeven aan Lobont door Feijenoord zélf.

Nog erger: het bloemetje werd begeleid door een videoboodschap van Ono waarin hij Lobont bedankte.

Nogmaals actie van Lobont was goed maar dit vind ik echt een klote actie.

Wat ik nog veel gekker vond, zat 's nachts te zappen ik kwam Feyenoord TV tegen op TV Rijnmond, toen lieten ze de 2 goals van de joden zien, heb hem gelijk over gezet.
pi_15243839
quote:
Op maandag 8 december 2003 08:16 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Joh, heb gisteren zoveel geruchten gehoord...op CS wat gebeurd, 250 man den Haag op weg naar DHZ, groep hagenezen op het voorplein...lijkt me eerder dat den Haag zich lekker rustig houdt dit jaar en als ze zich handhaven dat volgend jaar hun tijd wel komt.

Volgend jaar?? Kwa supporters is DIT jaar ons jaar!! Met 1600 man naar de Kuip doet niemand ons na. En als jij zit te wachten op het moment dat de rellen terugkeren zal ik je moeten teleurstellen: die zijn voorgoed verdwenen bij Den Haag. Al die gekken en wauzen uit de jaren 80 zijn er niet meer. Wordt eens tijd dat heel Nederland dat gaat beseffen, elke week laten we zien dat we fantastische supporters hebben waar niemand zich (meer) druk om hoeft te maken. Helaas verschijnt de enige keer dat het fout gaat in de krant, zolang het goed gaat (95% van hele seizoen) is Den Haag niet interessant.
En over al die lompe geruchten: die blijken nooit waar te zijn! We zijn rustig met 1600 ingestapt op Hollands Spoor en ook weer teruggekomen met 1600 en er is niets maar dan ook helemaal niets wanordelijks gebeurd! Topdaggie gehad!
  maandag 8 december 2003 @ 12:42:20 #17
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15244814
quote:
Op maandag 8 december 2003 11:59 schreef Hagenees het volgende:

[..]

Volgend jaar?? Kwa supporters is DIT jaar ons jaar!! Met 1600 man naar de Kuip doet niemand ons na. En als jij zit te wachten op het moment dat de rellen terugkeren zal ik je moeten teleurstellen: die zijn voorgoed verdwenen bij Den Haag. Al die gekken en wauzen uit de jaren 80 zijn er niet meer. Wordt eens tijd dat heel Nederland dat gaat beseffen, elke week laten we zien dat we fantastische supporters hebben waar niemand zich (meer) druk om hoeft te maken. Helaas verschijnt de enige keer dat het fout gaat in de krant, zolang het goed gaat (95% van hele seizoen) is Den Haag niet interessant.
En over al die lompe geruchten: die blijken nooit waar te zijn! We zijn rustig met 1600 ingestapt op Hollands Spoor en ook weer teruggekomen met 1600 en er is niets maar dan ook helemaal niets wanordelijks gebeurd! Topdaggie gehad!

Je gaat me niet vertellen dat jullie geen groep hebben, want die heeft den Haag wel. Dat het grootste gedeelte voor het voetbal komt weet ik ook en dat ze hun ploeg door dik en dun steunen vind ik ook fantastisch. Maar dat er bepaalde verwachtingen zijn bij de supportersgroepen van de verschilllende clubs kan je niet negeren.

Blij dat je genoten hebt gisteren...ik vond het ook leuk.

Ik hoop dat Pardo nu eens een tijdje in de basis blijft spelen. Ben allang blij dat er wat meer jeugd te zien is bij Feijenoord. En dat van Haaren terug is mag ook als een positief punt gezien worden. Eindelijk weer wat degelijks, naast Snoijl, voor de linksbackpositie.

A.M.A.B
  maandag 8 december 2003 @ 21:20:24 #18
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_15259179
FrankyMCG toch maar niet gekomen??
OJAAJOH?
pi_15260915
quote:
Op maandag 8 december 2003 12:42 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Je gaat me niet vertellen dat jullie geen groep hebben, want die heeft den Haag wel. Dat het grootste gedeelte voor het voetbal komt weet ik ook en dat ze hun ploeg door dik en dun steunen vind ik ook fantastisch. Maar dat er bepaalde verwachtingen zijn bij de supportersgroepen van de verschilllende clubs kan je niet negeren.

Blij dat je genoten hebt gisteren...ik vond het ook leuk.

Ik hoop dat Pardo nu eens een tijdje in de basis blijft spelen. Ben allang blij dat er wat meer jeugd te zien is bij Feijenoord. En dat van Haaren terug is mag ook als een positief punt gezien worden. Eindelijk weer wat degelijks, naast Snoijl, voor de linksbackpositie.

Ben wel van mening dat Snoyl de voorrang moet krijgen boven van Haaren. Van Haaren had er twee jaar geleden moeten staan, nu met Snoyl heb je een goede jonge linksback die het vertrouwen moet krijgen.

Overigens het enige wat ik op CS heb gezien, was een Feijenoorder die een blikje richting de combi-trein gooide. Hij zag alleen kennelijk de 7 ME'ers naast hem over het hoofd...

"..and in my brain it's going wrong.."
  dinsdag 9 december 2003 @ 14:09:20 #20
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_15274368
pi_15287671
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 14:09 schreef Doopy-X- het volgende:
[afbeelding]
hehe, als een Feyenoorder het had geplaatst had ik hardop gelachen
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_15289211
Is idd grappig, maar het zegt tegelijkertijd wel weer alles over 020. Terwijl zijn team in Brugge is en een alles bepalende wedstrijd voor de boeg heeft, geeft doopy zijn energie aan het plaatsen van zo'n afbeelding. Ik zou al lang in Brugge of in een cafe zijn...
pi_15292188
niet dat ik zoveel met feyenoord heb maar ik heb me ff uitgeleefd

woensdag 10 december 2003 @ 01:00:00 #24
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15292389
pi_15292508
hehe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: