De enige die sfeer maakte, waren de Hagenezen.
Gelukkig waren er weer genoeg mongolen die heel stoer "Helemaal Niets!" begonnen te zingen!
Over de wedstrijd:
- Pardo speelde zeer verdienstelijk imho.
- Van Persie was de belangrijkste man op het veld, alleen moet hij izjn acties niet altijd te ver doorvoeren!
- Buffel begint echt Tomasson 2 te worden, qua verprutsen van kansen, maar hij blijft goed.
- Lurling begint zich steeds beter te vinden in Feyenoord 1, hij is lekker fel sowieso.
- Kuyt werkte weer hard.
Die keeper van ADO had ook een paar zeer leuke reddingen!
Ik moet nog maar zien wat van Persie volgend weekend laat zien...
Wanneer iemand wisselvallig is is hij het wel...
Vond Swerts ook aardig spelen...
Begint een beetje z'n draai te vinden binnen het elftal...
quote:OK
Op zondag 7 december 2003 20:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Kut, moet deel 25 zijn!
quote:Waar zouden we zijn zonder de modjes!
Op zondag 7 december 2003 20:57 schreef Doc het volgende:OK
Thanx!
quote:Tomasson begon ook pas aan de lopende band te scoren toen hij een duo vormde met van Hooijdonk..
Op zondag 7 december 2003 20:33 schreef Netsplitter het volgende:
Buffel mag tot nu toe willen dat hij het niveau van Tomasson kan halen...
Tot nu toe verprutst hij het meeste....Ik moet nog maar zien wat van Persie volgend weekend laat zien...
Wanneer iemand wisselvallig is is hij het wel...
Vond Swerts ook aardig spelen...
Begint een beetje z'n draai te vinden binnen het elftal...
[Dit bericht is gewijzigd door Staanplaats op 07-12-2003 21:48]
Dat word lastig voor Bert, want ik denk dat hij op die positie een eerlijke kans verdient. Pardo vond ik ook een goeie pot spelen, maar ik denk dat je tegen een sterkere tegenstander overlopen word op het middenveld.
Tje al met al waren er weer wat "lichtpuntjes", maar met alle respect, het was ook maar ADO, met een naar mijn mening zeer zwakke verdediging.
Hebben de ADO supporters nog uit de trein weten te ontsnappen, of is er helemaal niks gebeurd, hoorde namelijk dat ze over een sleutel van de treindeuren in bezit waren.
quote:Voedselvergiftiging
Op zondag 7 december 2003 23:21 schreef Luni het volgende:
Wat was er met Snoyl aan de hand, gewoon gepasseerd?
quote:sfeer of geen sfeer gemaakt,'t gaat nog steeds om de 3 puntjes en die gaan nog steeds niet naar de club die de meeste sfeer maakt...
Op zondag 7 december 2003 23:01 schreef Hagenees het volgende:
Dan zou ik maar eens op je eigen Feyenoord-sites gaan rondsnuffelen zelfs je mede-supporters tonen respect voor het uitvak. WIJ hebben vanmiddag de sfeer gemaakt en jullie hebben slechts de overwinning gevierd.
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:21 schreef Luni het volgende:
Wat was er met Snoyl aan de hand, gewoon gepasseerd? Vond hem steeds beter worden, durfde wat meer, zijn vervanger Van Haaren deed het overigens niet verkeerd. Buffel is het hele seizoen nog niet in vorm geweest en Van Persie vond ik zeker achter de spitsen, op zijn geliefde plek, een goeie pot spelen.
Snoyl was ziek.
quote:Precies, een zwaluw maakt nog geen zomer (of moet ik winter zeggen
Tje al met al waren er weer wat "lichtpuntjes", maar met alle respect, het was ook maar ADO, met een naar mijn mening zeer zwakke verdediging.
quote:Joh, heb gisteren zoveel geruchten gehoord...op CS wat gebeurd, 250 man den Haag op weg naar DHZ, groep hagenezen op het voorplein...lijkt me eerder dat den Haag zich lekker rustig houdt dit jaar en als ze zich handhaven dat volgend jaar hun tijd wel komt.
Hebben de ADO supporters nog uit de trein weten te ontsnappen, of is er helemaal niks gebeurd, hoorde namelijk dat ze over een sleutel van de treindeuren in bezit waren.
quote:Wat ik nog veel gekker vond, zat 's nachts te zappen ik kwam Feyenoord TV tegen op TV Rijnmond, toen lieten ze de 2 goals van de joden zien, heb hem gelijk over gezet.
Op zaterdag 6 december 2003 19:22 schreef Cart_man het volgende:
Wat ik vandaag las...Op FeijenoordTV was vandaag te zien dat er een bloemetje werd gegeven aan Lobont door Feijenoord zélf.
Nog erger: het bloemetje werd begeleid door een videoboodschap van Ono waarin hij Lobont bedankte.
Nogmaals actie van Lobont was goed maar dit vind ik echt een klote actie.
quote:Volgend jaar?? Kwa supporters is DIT jaar ons jaar!! Met 1600 man naar de Kuip doet niemand ons na. En als jij zit te wachten op het moment dat de rellen terugkeren zal ik je moeten teleurstellen: die zijn voorgoed verdwenen bij Den Haag. Al die gekken en wauzen uit de jaren 80 zijn er niet meer. Wordt eens tijd dat heel Nederland dat gaat beseffen, elke week laten we zien dat we fantastische supporters hebben waar niemand zich (meer) druk om hoeft te maken. Helaas verschijnt de enige keer dat het fout gaat in de krant, zolang het goed gaat (95% van hele seizoen) is Den Haag niet interessant.
Op maandag 8 december 2003 08:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]Joh, heb gisteren zoveel geruchten gehoord...op CS wat gebeurd, 250 man den Haag op weg naar DHZ, groep hagenezen op het voorplein...lijkt me eerder dat den Haag zich lekker rustig houdt dit jaar en als ze zich handhaven dat volgend jaar hun tijd wel komt.
quote:Je gaat me niet vertellen dat jullie geen groep hebben, want die heeft den Haag wel. Dat het grootste gedeelte voor het voetbal komt weet ik ook en dat ze hun ploeg door dik en dun steunen vind ik ook fantastisch. Maar dat er bepaalde verwachtingen zijn bij de supportersgroepen van de verschilllende clubs kan je niet negeren.
Op maandag 8 december 2003 11:59 schreef Hagenees het volgende:[..]
Volgend jaar?? Kwa supporters is DIT jaar ons jaar!! Met 1600 man naar de Kuip doet niemand ons na. En als jij zit te wachten op het moment dat de rellen terugkeren zal ik je moeten teleurstellen: die zijn voorgoed verdwenen bij Den Haag. Al die gekken en wauzen uit de jaren 80 zijn er niet meer. Wordt eens tijd dat heel Nederland dat gaat beseffen, elke week laten we zien dat we fantastische supporters hebben waar niemand zich (meer) druk om hoeft te maken. Helaas verschijnt de enige keer dat het fout gaat in de krant, zolang het goed gaat (95% van hele seizoen) is Den Haag niet interessant.
En over al die lompe geruchten: die blijken nooit waar te zijn! We zijn rustig met 1600 ingestapt op Hollands Spoor en ook weer teruggekomen met 1600 en er is niets maar dan ook helemaal niets wanordelijks gebeurd! Topdaggie gehad!
Blij dat je genoten hebt gisteren...ik vond het ook leuk.
Ik hoop dat Pardo nu eens een tijdje in de basis blijft spelen. Ben allang blij dat er wat meer jeugd te zien is bij Feijenoord. En dat van Haaren terug is mag ook als een positief punt gezien worden. Eindelijk weer wat degelijks, naast Snoijl, voor de linksbackpositie.
quote:Ben wel van mening dat Snoyl de voorrang moet krijgen boven van Haaren. Van Haaren had er twee jaar geleden moeten staan, nu met Snoyl heb je een goede jonge linksback die het vertrouwen moet krijgen.
Op maandag 8 december 2003 12:42 schreef Cart_man het volgende:[..]
Je gaat me niet vertellen dat jullie geen groep hebben, want die heeft den Haag wel. Dat het grootste gedeelte voor het voetbal komt weet ik ook en dat ze hun ploeg door dik en dun steunen vind ik ook fantastisch. Maar dat er bepaalde verwachtingen zijn bij de supportersgroepen van de verschilllende clubs kan je niet negeren.
Blij dat je genoten hebt gisteren...ik vond het ook leuk.
Ik hoop dat Pardo nu eens een tijdje in de basis blijft spelen. Ben allang blij dat er wat meer jeugd te zien is bij Feijenoord. En dat van Haaren terug is mag ook als een positief punt gezien worden. Eindelijk weer wat degelijks, naast Snoijl, voor de linksbackpositie.
Overigens het enige wat ik op CS heb gezien, was een Feijenoorder die een blikje richting de combi-trein gooide. Hij zag alleen kennelijk de 7 ME'ers naast hem over het hoofd...
quote:hehe, als een Feyenoorder het had geplaatst had ik hardop gelachen
Op dinsdag 9 december 2003 14:09 schreef Doopy-X- het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |