abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12771432
Misschien leuk een stelling:
Kan en/of mag je als echte Feyenoorder niet blij zijn dat ajax heeft gewonnen vanaaf?
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_12771457
Nou dit is wel een persoonlijke stelling. Als dit maar niet uitloopt op onzin.
pi_12771480
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 23:20 schreef TheFrankey het volgende:
Nou dit is wel een persoonlijke stelling. Als dit maar niet uitloopt op onzin.
Respect voor de andere mening.
Ik ben gewoon erg benieuwd.
[url]www.f-orum.tk[/url]
  woensdag 27 augustus 2003 @ 23:28:26 #4
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_12771714
ik ben NIET blij dat *j*x gewonnen heeft.

Voor aanvang van de wedstrijd neem ik me altijd voor..ja YozD..het is
goed voor het Nederlands voetbal etc. Maar als het laatste fluitsignaal
dan is geweest en *j*x heeft gewonnen dan krijg ik een hele vieze
smaak in mijn mond en ben ik er de volgende uren, soms zelfs dagen, (nu dus ook) ENORM chagerijnig over.

en ja * yozd is voor Feyenoord

- edit -
Volgens mij is dit typerend voor elke Feyenoorder. Als je blij bent dat je aartsrivaal wint, dan ben je geen echte supporter. Die haat zit zo diep. Ik weet het, het klinkt belachelijk, maar zo voel ik het toch...

"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
  woensdag 27 augustus 2003 @ 23:35:33 #5
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12771916
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 23:20 schreef rolfvp het volgende:
Misschien leuk een stelling:
Kan en/of mag je als echte Feyenoorder niet blij zijn dat ajax heeft gewonnen vanaaf?
Voor mooi-weer-supporters zal het misschien leuk zijn. Kan me niet voorstellen dat de echte Feijenoordsupporters blij zijn wanneer ajax gewonnen heeft.

Uit ajax - Grazer AK topic:

quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 23:00 schreef rolfvp het volgende:
[..]

En hoe weet je dat? Hoe weet jij hoevaak ik Feyenoord wel niet bezoek. Hoeveel shirten,sjaaltjes en dergelijke ik al heb. Dat ik bijna bij het officiele Tifo-team zat??
Ik ben alleen ook nog sportief..iets dat meer mensen misschien eens moeten leren

Ik weet niet hoevaak jij Feijenoord bezoekt...maar het feit dat jij ajax feliciteerd vanaf vak Y1 zegt mij voldoende.

Supporter zijn lees je helemaal niet af aan het feit dat je veel shirtjes, sjaaltjes of dekbedden hebt. Ik heb nauwelijks Feijenoordattributen, maakt mij dat geen echte supporter?

En waarom haal je het knokken erbij als maatstaf voor de echte supporter? Je begint echt steeds dommer te lullen.

quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 23:00 schreef Luka het volgende:
[..]

Flikker ff zelf op oogkleppuh-"fan". Altijd die onderlinge haat onder Ajax en Feyenoordfans. Ik ben een Feyenoordfan maar ik gun andere clubs en dus ook Ajax een plaats in de CL. Altijd goed dat er i.i.g. twee clubs in de CL hopelijk ver komen want dan heeft, al zeg ik het zelf, Feyenoord ook een kans om volgend jaar in de Cl te komen want ik ben bang dat ze het komende seizoen toch nog ff nodig hebben om op elkaar ingespeeld te raken.

Dus kijk eens wat verder dan je eigen club en probeer het eens wat breder te zien en niet altijd op andere clubs af te geven omdat je vriendjes dat ook doen.

Ik kijk verder dan mijn eigen club en ja ik haat de ploeg ajax en verafschuw hun supporters. Wat dan nog.

Laat al die andere clubs maar de tyfus krijgen. Feijenoord is je club en die steun je overal en ten alle tijde. Dat is toch jouw club, niet ajax? Who the fuck do you support!

A.M.A.B
pi_12772105
Ik steun Feyenoord ten aller tijde. Ik sta met hun op en ik ga met hun naar bed (figuurlijk gesproken).
Ik snap alleen niet dat je dan niet blij kan zijn voor andere clubs.

Ik zeg btw zeker neit dat jij een mindere supporter bent. Maar ik snap ook niet waarom ik dat dan wel zou zijn. Ik ben zeker ook geen mooi-weer-sopprter. Ook geen glory-jager.

[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_12772356
Kan Golfer of Doc ff de titel veranderen met het nummer van het deel erin? Deel 18 is dit, geloof ik...
pi_12776001
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 23:35 schreef Cart_man het volgende:

[..]

supporter? Je begint echt steeds dommer te lullen.
[..]

Ik kijk verder dan mijn eigen club en ja ik haat de ploeg ajax en verafschuw hun supporters. Wat dan nog.

Laat al die andere clubs maar de tyfus krijgen. Feijenoord is je club en die steun je overal en ten alle tijde. Dat is toch jouw club, niet ajax? Who the fuck do you support!

Inderdaad, des te harder Ajax onderuit gaat des te meer lol ik heb. De rest van de Nederlandse clubs intresseren me ook weinig, er zijn er maar weinig waar ik in Europees verband sympatie voor heb.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 10:00:37 #9
30732 -F-
He's here He's there
pi_12776565
Het gaat er niet alleen om dat de neuzen gewonnen hebben maar het gaat er 9vd10x ook om op welke manier dat gaat.
He's fuckin everywhere
pi_12776804
zucht, ik had het al 's eerder gezegd, en nou weet ik het helemaal zeker, die woerts is zo maf, zo doorgedraaid, die snapt er niets meer van.

Ik denk dat het stiekem een jood is, iets anders kan ik er niet van maken.

En om ff op die stelling te reageren, tuurlijk baal ik dat de joden naar de cl gaan. duh. Iedereen die in de kuip komt zou moeten balen nou...

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_12777620
tuurlijk moet je blij zijn... wat een gedoe... net of ik minder blij zal zijn als Feyenoord de Europacup pakt of RBC of zo. Als het maar een Nederlandse club is . Uiteindelijk is dat alleen maar beter voor het Nederlandse voetbal.
pi_12777678
Ik haat Feyenoord ook. Dus dat jullie niet blij zijn als Ajax wint is vrij logisch. Ik heb dan ook lopen smullen dit weekend. Ajax was slecht maar dat jullie verloren was heerlijk.

Maar ik vond het wel leuk dat jullie de uefa-cup pakte. Maar dat vond ik eerder leuk vanwege het feit dat Feyenoord vaak te weinig prijzen haalt. Ze geven de supporters te weinig vind ik. De afgelopen 22 jaar ofzo hebben ze maar 3 x landstitel kunnen pakken en dat is gewoon te weinig voor een club als Feyenoord. Ik vond het dus vanuit die optiek wel leuk voor de Feyenoorders dat er weer eens wat te vieren viel in Rotterdam. Zeker na de moord op Pim Fortuyn.

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_12777759
Ik ben ook voor Ajax als het om voetbal gaat maar de supporters van Feyenoord en Utrecht zijn gewoon kickuh Bij Ajax zitten er alleen meelopers als het goed gaat is het uitverkocht gaat het slecht is er geen hond.
pi_12777830
Succes-supporters heb je overal. Bekijk de toeschouwers aantallen ook maar eens bij Feyenoord over de laatste 10 jaar. Dan zie je ook dat als het slecht gaat er minder kaarten worden verkocht.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 11:12:41 #15
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_12777893
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:09 schreef Speed1971 het volgende:
Succes-supporters heb je overal. Bekijk de toeschouwers aantallen ook maar eens bij Feyenoord over de laatste 10 jaar. Dan zie je ook dat als het slecht gaat er minder kaarten worden verkocht.
klopt, maar bij jullie joden is het altijd in het extreme.
wat wil je, die betonnen bak geeft ook weinig gezelligheid.
en voor alleen het voetbal hoef je ook niet te komen.
852002IWASTHERE
  donderdag 28 augustus 2003 @ 11:19:22 #16
21170 robbieRdam
Amsterdam waar leg dattan !!
pi_12778053
als ajax 2 wedstrijden verliest blijft de helft thuis.

De woorden die van Praag laatst op tv vertelde.

ajaxpubliek komt naar de arena om te kijken of ajax nog wel wint, doen ze dat niet dan is het

Wereld opmerking van zo`n insider.

pi_12778145
Ach liever wat succes-supporters dan een klote-bestuur.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 11:24:24 #18
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_12778161
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 11:23 schreef Speed1971 het volgende:
Ach liever wat succes-supporters dan een klote-bestuur.
sommige clubs hebben het beide
852002IWASTHERE
  donderdag 28 augustus 2003 @ 11:38:30 #19
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_12778484
Ik wil niet dat Feyenoord door Ajax CL kan spelen, ik wil dat ze kampioen worden en door zichzelf CL spelen.
The Most Incredible, Baby
  donderdag 28 augustus 2003 @ 11:40:50 #20
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_12778548
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 23:28 schreef yozd het volgende:
ik ben NIET blij dat *j*x gewonnen heeft.

Voor aanvang van de wedstrijd neem ik me altijd voor..ja YozD..het is
goed voor het Nederlands voetbal etc. Maar als het laatste fluitsignaal
dan is geweest en *j*x heeft gewonnen dan krijg ik een hele vieze
smaak in mijn mond en ben ik er de volgende uren, soms zelfs dagen, (nu dus ook) ENORM chagerijnig over.

en ja * yozd is voor Feyenoord

- edit -
Volgens mij is dit typerend voor elke Feyenoorder. Als je blij bent dat je aartsrivaal wint, dan ben je geen echte supporter. Die haat zit zo diep. Ik weet het, het klinkt belachelijk, maar zo voel ik het toch...

mee eens
852002IWASTHERE
  donderdag 28 augustus 2003 @ 11:56:00 #21
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12778962
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 10:59 schreef Chadi het volgende:
tuurlijk moet je blij zijn... wat een gedoe... net of ik minder blij zal zijn als Feyenoord de Europacup pakt of RBC of zo. Als het maar een Nederlandse club is . Uiteindelijk is dat alleen maar beter voor het Nederlandse voetbal.
Wat interesseert mij die andere clubs nou. Feijenoord is de enige club voor mij. Kan me dus aan mijn reet roesten of een ploeg Europees iets presteert. Zolang het Feijenoord niet is doet het me helemaal niets.
A.M.A.B
pi_12779740
Feyenoord-supporters zijn niet blij als ajax succes heeft. Omgekeerd soms wél.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 12:38:14 #23
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12780021
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 12:25 schreef Loek-B het volgende:
Feyenoord-supporters zijn niet blij als ajax succes heeft. Omgekeerd soms wél.
Jij was anders niet ongelukkig gisteren, getuige je post in de betreffende topic...
A.M.A.B
pi_12780130
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 12:38 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Jij was anders niet ongelukkig gisteren, getuige je post in de betreffende topic...

Ik heb genoten van de wedstrijd, omdat die zo spannend was... En ik de sportieve ajax-supporters hier nog even gefeliciteerd. Blij was ik echt niet hoor. Van mij had ajax net zo goed mogen verliezen... .
pi_12780156
Feijenoord - vfb Stuttgart vond ik persoonlijk als ajacied wel een memorabele wedstrijd. Uit 1-3 winnen en thuis kansloos ten onder gaan.
Ik zal nooit feyenoord aanmoedigen, maar toen ze de uefacup wonnen had ik wel zoiets van: mooi dat een nederlandse club dat voor elkaar heeft gebokst maar jammer dat zij het zijn.
Kennelijk zit het diep, maar dat is niet hetzelfde als dat je een vriend die feyenoordsupporter is niet kan feliciteren met een dergelijke prijs.
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')