abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8999466
Ga hier maar effe verder:

--------------------------------------------------------------------------------
Op vrijdag 7 maart 2003 20:48 schreef Cart_man het volgende:
ben je nog steeds bij de pooltafel te vinden Luni of sta je de laatste weken ook buiten? Heb wel een idee bij welk groepje jij staat elke keer...denk ook wel dat ik je van gezicht ken..

--------------------------------------------------------------------------------

Als ik binnen sta, sta ik inderdaad bij de Pooltafel, of in "The Room", dat kleine hokje aan de zijkant, maar nu het weer mooi weer begint te worden sta ik ook weer vaker buiten.
Excelsior - Feyenoord was buitengewoon saai, en ik heb geen doelpunt gezien. Zat op de Zuid tribune, maar was pas om 8 uur binnen, dus besloten we gelijk de kantine in te gaan, waar we heerlijk aan het echte bier gezeten hebben. 2e helft toch maar effe voetbal kijken, maar miste net de goal van Kalou. Kwartiertje op de tribune gezeten, waarna we toch maar weer de kantine ingedoken zijn. De doelpunten heb ik 's nacht op TV gezien.

quote:
Op zondag 9 maart 2003 17:07 schreef Fulton het volgende:
Sinds wanneer kost een kaartje in het uitvak 20 euro.
Stelletje afzetters daar in rotjeknor zuid

Kost het kaartje exact ¤ 20? Zal wel 19,50 zijn, wat de standaartprijs voor uitwedstrijden met eigen vervoer is.
Geplaatst door Luni op maandag 10 maart 2003 09:33quote:
-------------------------------------------------------------------------

Zoals ik al zei, heb het effe voor je opgezocht Fuckton, het kaartje kost ¤ 19,50 op eigen vervoer, dat is de standaartprijs voor uitsupporters, dat is gezamelijk afgesproken!

maandag 10 maart 2003 @ 10:22:58 #2
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_8999803
Ook zo een "terras"figuur op JJ??
A.M.A.B
pi_8999935
quote:
Op maandag 10 maart 2003 10:22 schreef Cart_man het volgende:
Ook zo een "terras"figuur op JJ??
Nee, zit zelf op vak T, maar een aantal maatjes van me zitten inderdaad regelmatig op "'t Teras" op JJ
pi_9004189
quote:
Emerton, die door een schorsing de UEFA Cup-finale miste, kreeg in de verkiezing onder journalisten 63 stemmen, terwijl de winnaar van vorig jaar Kewell en Middlesbrough-sluitpost Schwarzer met respectievelijk 46 en 39 punten genoegen moesten nemen. "Dit is een enorme prestatie na mijn derde plaats van vorig jaar en een stimulans voor Australië en Oceanië", aldus Emerton tegen het persbureau AFP. "We hebben door de winst op Engeland (met Australië, red.) laten zien dat we voor niemand hoeven onder te doen. Nu de winnaar van Oceanië direct naar het WK gaat, moeten we ons kunnen kwalificeren voor het WK in Duitsland."
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_9004797
quote:
Op zondag 9 maart 2003 17:07 schreef Fulton het volgende:
Sinds wanneer kost een kaartje in het uitvak 20 euro.
Stelletje afzetters daar in rotjeknor zuid

Kost het kaartje exact ¤ 20? Zal wel 19,50 zijn, wat de standaartprijs voor uitwedstrijden met eigen vervoer is.
Geplaatst door Luni op maandag 10 maart 2003 09:33quote:
-------------------------------------------------------------------------

Zoals ik al zei, heb het effe voor je opgezocht Fuckton, het kaartje kost ¤ 19,50 op eigen vervoer, dat is de standaartprijs voor uitsupporters, dat is gezamelijk afgesproken!

Ga nou niet zeuren dat ik 50 cent afrond hè
Het is danwel afgesproken, tis toch wel veel te duur voor een plek op de 2e ring.
PSV kost 7,50 en de kuip 19,50...

Niet dat ik daarom morgen geen kaartje ga halen.

maandag 10 maart 2003 @ 13:22:04 #6
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_9004931
nieuwtje voor kakkerlakken:

Van Marwijk heeft het vertrouwen in Zoetenbier opgezegd. Lodewijks blijft 1e keeper. Edwin wacht het nog 1 wedstrijd af en gaat dan op zoek naar een nieuwe club. Hij weigert zo langer behandeld te worden en past ervoor om achter Lodewijks bankzitter te worden.

Bron: volendamse collega en goede kennis van Edwin

maandag 10 maart 2003 @ 13:56:30 #7
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9005915
quote:
Op maandag 10 maart 2003 13:22 schreef Doopy-X- het volgende:

Van Marwijk heeft het vertrouwen in Zoetenbier opgezegd. Lodewijks blijft 1e keeper. Edwin wacht het nog 1 wedstrijd af en gaat dan op zoek naar een nieuwe club. Hij weigert zo langer behandeld te worden en past ervoor om achter Lodewijks bankzitter te worden.

En terecht, dat die weggaat. Zoetebier is een hartstikke goede keeper en was vaste waarde, maar mag na z'n blessure niet eens meer terugkeren, wat een onzin.
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_9005936
quote:
Op maandag 10 maart 2003 13:18 schreef Fulton het volgende:

[..]

Ga nou niet zeuren dat ik 50 cent afrond hè
Het is danwel afgesproken, tis toch wel veel te duur voor een plek op de 2e ring.
PSV kost 7,50 en de kuip 19,50...

Niet dat ik daarom morgen geen kaartje ga halen.

was P$V, combi of niet?
  maandag 10 maart 2003 @ 13:58:00 #9
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_9005970
quote:

ik geloof er helemaal niks van, zolang niks bevestigd is.
edwin gaat echt niet weg omdat hij nu op bank zit. hij is pas net terug van blessure en moet zich gewoon in de basis spelen.
Feyenoord Rotterdam
  maandag 10 maart 2003 @ 14:02:30 #10
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_9006110
quote:
Op maandag 10 maart 2003 13:58 schreef Elmotje het volgende:

[..]

ik geloof er helemaal niks van, zolang niks bevestigd is.
edwin gaat echt niet weg omdat hij nu op bank zit. hij is pas net terug van blessure en moet zich gewoon in de basis spelen.

de tijd zal het leren
pi_9006157
quote:
Op maandag 10 maart 2003 13:57 schreef Luni het volgende:

[..]

was P$V, combi of niet?

geen combi
  maandag 10 maart 2003 @ 14:12:07 #12
49562 Pally
Pally 4-life!!!!
pi_9006376
Heey gasten...
wat vinden jullie van die Feyenoordshirts van volgend seizoen..
Ik vind die uitshirt cool zo.. En de nostalgie in nieuwe shirt voor Europese duels is goed!! Prachtig. Eindelijk weer eens historisch besef
Vop 1 de gekste van Vld.....
pi_9006794
. Bert, idioot. Zoetebier is zo ongeveer de beste keeper van Nederland. Bedankt maar weer. .
  maandag 10 maart 2003 @ 14:42:03 #14
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9007358
quote:
Op maandag 10 maart 2003 14:25 schreef LoekB het volgende:
. Bert, idioot. Zoetebier is zo ongeveer de beste keeper van Nederland. Bedankt maar weer. .
Inderdaad, ik snap v Marwijk ook niet zo. Zoetebier keepte fantastisch in de tijd dat die speelde.
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_9007521
quote:
Op maandag 10 maart 2003 14:42 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Inderdaad, ik snap v Marwijk ook niet zo. Zoetebier keepte fantastisch in de tijd dat die speelde.

Lodewijks doet het nu toch ook best redelijk.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 10 maart 2003 @ 14:51:16 #16
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_9007615
quote:
Op maandag 10 maart 2003 14:25 schreef LoekB het volgende:
Pfffff....

Laat die haringboer maar optyfen...Lodewijks is naar mijn mening een betere keeper dan Zoetebier. Meer ervaring en wat zelfverzekerder dan Zoetebier.

A.M.A.B
pi_9010001
en die doopy maar lachen

Wat een onzin, zoetebier is er echt de man niet naar om meteen op te stappen als 'm iets niet zint. Die is niet weg. Die gaat niet weg. PUNT

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 10 maart 2003 @ 19:20:54 #18
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_9015474
quote:

WWW.GELUL.NL

Doopy-X- je hebt geeneens werk, dus hoe kun je dan collega's hebben?

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_9015517
Bah Bah gaat toch geen Feyenoord topic openen
I am The Magic Master M.
  maandag 10 maart 2003 @ 19:26:02 #20
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_9015622
quote:
Op maandag 10 maart 2003 19:22 schreef Master_M het volgende:
Als we hier jou commentaar willen rammelen we wel met de pispot ok?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_9015697
quote:
Op maandag 10 maart 2003 19:26 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Als we hier jou commentaar willen rammelen we wel met de pispot ok?

Da is goed hou ik je aan want ik weet ook wel als ik je zoek da ik je kan vinden bij de varkens

Wacht maar tot in mei als wij hier in Eindhoven op het stadshuisplein staan te FEESTEN !!! wil jullie kampioensfeestje niet beledigen maar wij breken niet onze eigen stad af..........maar als jullie me nodig hebben rammel maar met de pispot THNX

I am The Magic Master M.
  maandag 10 maart 2003 @ 19:44:34 #22
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_9016219
quote:
Op maandag 10 maart 2003 19:22 schreef Master_M het volgende:
gelukkig pas deeltje 4

doopy

Feyenoord Rotterdam
pi_9028260
quote:
Op maandag 10 maart 2003 19:28 schreef Master_M het volgende:

[..]

Da is goed hou ik je aan want ik weet ook wel als ik je zoek da ik je kan vinden bij de varkens

Wacht maar tot in mei als wij hier in Eindhoven op het stadshuisplein staan te FEESTEN !!! wil jullie kampioensfeestje niet beledigen maar wij breken niet onze eigen stad af..........maar als jullie me nodig hebben rammel maar met de pispot THNX

zucht wanneer leren jullie het nou eens. Denk nooit, want het is wel lekker makkelijk zo... Het waren geen Feyenoorders die begonnen, het waren junks en buitenlandse hanggroepjongeren die begonnen met stelen en rellen. Bron, officieel politierapport, nog steeds op te vragen.
Dus verdiep je eerst ff voordat je denkt slim te zijn met zogenaamd leuke opmerkingen, boer.

Zijn er al mensen die weten of ze naar nec gaan?
Ik weet het nog steeds niet, vriend van me probeert wat te regelen, maar het schiet echt niet op.

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 11 maart 2003 @ 09:16:18 #24
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_9028320
Zal ook wel niet lukken. Wedstrijd is al een week uitverkocht. Is mij ook niet gelukt, wilde nog zonder kaart gaan maar die wedstrijd is zondag om 13.00...vind ik toch echt te vroeg...tegen de superboeren maar weer. Is een avondwedstrijd.
A.M.A.B
pi_9028330
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 09:11 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]
Zijn er al mensen die weten of ze naar nec gaan?
Ik weet het nog steeds niet, vriend van me probeert wat te regelen, maar het schiet echt niet op.

Ja ik zit gewoon in het uitvak, wilde een kaartje halen op mijn NEC Clubcard, is dat ding per 01-01-2003 verlopen. Maat van mij was ook al bezig met losse kaarten maar het is een moelijk verhaal. De aftrap is trouwens al om 13.00 uur, dus dat zal weinig bier drinken worden in de kroeg vrees ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')