Ik ook!quote:Op zondag 14 maart 2004 18:02 schreef Speed1971 het volgende:
Kijk uit naar het duel in de Kuip.
Jou gun ik wel een overwinning maar mijn schoonvader niet.......Ajax - feyenoord en visa versa liggen in de familie erg gevoelig. Gelukkig is de balans nog positief voor Ajax.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:08 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ook!
Is de enige manier om het seizoen nog enigzins flair te geven!
quote:Op zondag 14 maart 2004 18:40 schreef SCH het volgende:
Nou dat wordt nog lekker spannend kameraden
Homo's lopen hand in hand
quote:Op zondag 14 maart 2004 18:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoord met de overwinning. Hard gevochten, gedaan wat je kan met een team dat in een slechte fase zit. Goed geprofiteerd van de kinderlijke blunder bij PSV, daarna met man en macht en vol overgave de voorsprong verdedigd. Hulde voor de strijd, clubgeest en spirit.
gvd wat ben ik ziek van mijn club
Jammer héquote:Op zondag 14 maart 2004 20:18 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
![]()
Nadeel van deze overwinning is toch dat ik 100 x liever PSV kampioen zag worden dan Ajax, en dat die kans nu niet meer zo groot is.
Dat bedoel ik dusquote:Op zondag 14 maart 2004 21:06 schreef twi het volgende:
Ik kan geen enkele sympathie opbrengen voor Feyenoord, maar het is tenminste een club, geen samengeraapte vereniging van een of andere multinational.
Je doet net alsof dit iets nieuws is...quote:Op zondag 14 maart 2004 21:16 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Ajax steekt er helaas gewoon bovenuit.
Zo'n speler is inderdaad hardstikke welkom bij onsquote:Op zondag 14 maart 2004 21:23 schreef twi het volgende:
Van Persie mag van mij nog steeds gewoon naar Ajax komen hoor. Stop 'm dan tijdens het EK bij Louis van Gaal in huis, en hij komt er als een vaartje aan als Oranje klant.
Van mij mag ie lekker bij Feyenoord blijven. Hoef geen Feyenoorder in Ajax shirt. Ik zie liever Jesper terug. Hoewel Mitea vandaag het erg goed deedquote:Op zondag 14 maart 2004 21:23 schreef twi het volgende:
Van Persie mag van mij nog steeds gewoon naar Ajax komen hoor. Stop 'm dan tijdens het EK bij Louis van Gaal in huis, en hij komt er als een vaartje aan als Oranje klant.
quote:Op zondag 14 maart 2004 21:22 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je doet net alsof dit iets nieuws is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |