abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14219640
[Centraal] Feyenoord Topic, deel 21

En hier gaan we verder

woensdag 29 oktober 2003 @ 13:03:37 #2
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14219679
Ik heb m'n kaartjes voor Feyenoord vs. Teplice binnen, vakkie Z, maat van me (ADO Supporter) gaat ook mee!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_14219710
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 12:54 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dan worden die luitjes die daar bij de cornervlag zitten NOG aggressiever.

Hoe agressiever hoe beter!
Als we dan toch bezig zijn met veranderingen, laten we dan ook maar meteen de gracht volstorten met beton
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_14219921
Lurling -- Lazovic --- Leonardo
---------------Buffel

Acuna -- ono ---van wonderen

Swerts -- Pauwe ---Gyan
------------- lodewijks

eventueel kan je buffel laten zakken en offer je acuna op voor een extra verdediger
voordeel is dat je dan ook een van wonderen kan opofferen voor bij Bombarda en je vanuit het middenveld gaat stormen ipv het middenveld overslaan

en van marwijk eindelijk zijn fout laten toegeven voor de miskoop
Dikke kuit

[b]me got a black belt in keeping it Real[/b]
  woensdag 29 oktober 2003 @ 13:14:17 #5
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14219970
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 13:12 schreef S-Cript het volgende:

Dikke kuit

Kuijt een miskoop?

Ik vind Kuijt juist een van de enige die goed speelt momenteel!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 29 oktober 2003 @ 13:14:22 #6
71200 Hielke
Gods gift to women
pi_14219971
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 13:12 schreef S-Cript het volgende:
Lurling -- Lazovic --- Leonardo
---------------Buffel

Acuna -- ono ---van wonderen

Swerts -- Pauwe ---Gyan
------------- lodewijks

eventueel kan je buffel laten zakken en offer je acuna op voor een extra verdediger
voordeel is dat je dan ook een van wonderen kan opofferen voor bij Bombarda en je vanuit het middenveld gaat stormen ipv het middenveld overslaan

Dikke kuit

Ik ben wel gecharmeerd van die Kuijt, hij werkt hard en begint steeds beter te ballen.
Het is moeilijk bescheiden te blijven.
  woensdag 29 oktober 2003 @ 13:17:43 #7
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_14220059
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 12:58 schreef Luni het volgende:

[..]

Heb ook gehoord dat Back2School de nieuwe sponsor word.

Dat zou niet zo gek zijn van JL.
Na de wedstrijd een afterparty in het maasgebouw!
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
  woensdag 29 oktober 2003 @ 13:21:02 #8
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14220162
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 13:17 schreef Vikingo het volgende:

Dat zou niet zo gek zijn van JL.
Na de wedstrijd een afterparty in het maasgebouw!

Of Midtown als sponsor!

pi_14220355
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 13:14 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Kuijt een miskoop?

Ik vind Kuijt juist een van de enige die goed speelt momenteel!

Sooww.. en Buffel dan? Lurling? En Acuna? Schreuder voldoet ook beter als ik van tevoren dacht. Ono speelt nog onder zijn niveau, maar echt.. dit vent heeft inzicht, niet normaal. Let er maar eens goed op, die vent ziet echt alles. En Leonardo's invalbeurt was nou ook niet echt vervelend, al was dat maar 1 wedstrijd.

Heeft iedereen overigens in de gaten dat als Aj*x en AZ komend weekend gelijk spelen (niet echt vergezocht toch?) en PSV verliest (met een half geschorst en geblesseerd elftal ook niet echt vergezocht), Feyenoord na winst gewoon nog maar op 3 puntjes van de toppositie staat???
Waar zijn die supporters nou die riepen dat we het dit jaar wel konden opgeven??? We zijn er NOG LANG niet, maar zo ver staan we nou echt niet achter..

woensdag 29 oktober 2003 @ 13:30:17 #10
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14220457
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 13:27 schreef Rudy303 het volgende:

Sooww.. en Buffel dan? Lurling? En Acuna? Schreuder voldoet ook beter als ik van tevoren dacht. Ono speelt nog onder zijn niveau, maar echt.. dit vent heeft inzicht, niet normaal. Let er maar eens goed op, die vent ziet echt alles. En Leonardo's invalbeurt was nou ook niet echt vervelend, al was dat maar 1 wedstrijd.

Ik zeg toch ook "een van de enige"! Buffel vind ik bijv. ook top!
pi_14221084
sinds de komst van Kuijt speelt Buffel onder zijn nivo..

juist buffel iemand die je 3x moest neerschoppen en dan nog doorrende om te scoren..kijkt sinds de komst van kuijt na het eerste de beste contact met de tegenstander al zielig naar de scheids...

[b]me got a black belt in keeping it Real[/b]
pi_14221404
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 13:48 schreef S-Cript het volgende:
sinds de komst van Kuijt speelt Buffel onder zijn nivo..

juist buffel iemand die je 3x moest neerschoppen en dan nog doorrende om te scoren..kijkt sinds de komst van kuijt na het eerste de beste contact met de tegenstander al zielig naar de scheids...

???? Over welke wedstrijd heb jij het?? Buffel rent zich nog steeds de tering, zelfs voor ballen die al niet meer te halen zijn.

Het probleem met onze superaanval (want dat is het) is dat er niemand meer durft te scoren. Ze zijn gewoon bang om een bal eens gewwon loeihard richting goal te stampen, door drie verdedigers en de keeper heen GVD..

woensdag 29 oktober 2003 @ 13:58:48 #13
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_14221429
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 13:05 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Hoe agressiever hoe beter!
Als we dan toch bezig zijn met veranderingen, laten we dan ook maar meteen de gracht volstorten met beton

Dat zijn mijn woorden ja...

Feijenoord - Teplice...nog meer mensen die hier geen zin in hebben
Feijenoord - Willem II wel helemaal uitgehouden tot het einde, hoe is het mogelijk.

A.M.A.B
pi_14221924
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 13:58 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Dat zijn mijn woorden ja...

Feijenoord - Teplice...nog meer mensen die hier geen zin in hebben
.

Heb nog niet eens een kaartje gehaald, moet ik nog steeds doen.
pi_14221964
quote:

[..]

Heeft iedereen overigens in de gaten dat als Aj*x en AZ komend weekend gelijk spelen (niet echt vergezocht toch?) en PSV verliest (met een half geschorst en geblesseerd elftal ook niet echt vergezocht), Feyenoord na winst gewoon nog maar op 3 puntjes van de toppositie staat???
Waar zijn die supporters nou die riepen dat we het dit jaar wel konden opgeven??? We zijn er NOG LANG niet, maar zo ver staan we nou echt niet achter..

En Feyenoord wint natuurlijk wel even van Groningen uit, die zetten ze zo opzij, want onze helden? zijn in topvorm.
  woensdag 29 oktober 2003 @ 14:21:47 #16
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14222092
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 14:17 schreef Luni het volgende:

En Feyenoord wint natuurlijk wel even van Groningen uit, die zetten ze zo opzij, want onze helden? zijn in topvorm.

Groningen uit is al jaren lastig, maar nu we in bloedvorm wordt het nog lastiger om daar punten mee te nemen.
  woensdag 29 oktober 2003 @ 14:36:45 #17
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_14222571
quote:

[..]

Sooww.. en Buffel dan? Lurling? En Acuna? Schreuder voldoet ook beter als ik van tevoren dacht.

Vind jij Schreuder voldoen??? Ik vind hem veel te vaak verkeerde passes geven en verkeerde beslissingen nemen.
Ook is hij te traag met name in zijn balbehandeling en zijn voortzettingen. Hij wordt er veel te vaak uitgelopen. En ook is hij niet nadrukkelijk genoeg aanwezig voor zijn positie in het veld waardoor Acuna het spel probeert te verdelen wat hij juist niet moet doen.
Lurling?? Die man die nauwelijks wat toevoegt, die je nauwelijks ziet alleen maar breedte pasjes geeft en veel te veel blaverlies leidt.
quote:
Als mn tante klote had gehad was het mn oom geweest.....
quote:
ALS WE OP DEZE VOET VERDER GAAN kan je dit jaar zeker opgeven.
dat wij nog niet eens zo gek ver achter staan komt meer door de concurentie dan door ons goede spel.
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
pi_14222653
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 14:36 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Vind jij Schreuder voldoen??? Ik vind hem veel te vaak verkeerde passes geven en verkeerde beslissingen nemen.
Ook is hij te traag met name in zijn balbehandeling en zijn voortzettingen. Hij wordt er veel te vaak uitgelopen. En ook is hij niet nadrukkelijk genoeg aanwezig voor zijn positie in het veld waardoor Acuna het spel probeert te verdelen wat hij juist niet moet doen.
Lurling?? Die man die nauwelijks wat toevoegt, die je nauwelijks ziet alleen maar breedte pasjes geeft en veel te veel blaverlies leidt.

Ik vind Schreuder aardig spelen ja. Hij is nog niet op zijn top, maar hij doet het voorlopig okay.

En Lurling heeft 3 keer uit 4 wedstrijden gescoord. Dan voeg je inderdaad niks toe. .

woensdag 29 oktober 2003 @ 15:03:04 #19
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_14223362
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 14:39 schreef Skoukov_Yiar_Tavali het volgende:

[..]

Ik vind Schreuder aardig spelen ja. Hij is nog niet op zijn top, maar hij doet het voorlopig okay.

Aardig spelen daar heb je niks aan op die positie, hij hoort daar de lijnen uit te zetten de aanvallen een extra impuls te geven. ik vind hem te traag op die positie zeker als ze dalijk weer met 2 middenvelders gaan spelen wordt hij totaal overlopen.
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 14:39 schreef Skoukov_Yiar_Tavali het volgende:
En Lurling heeft 3 keer uit 4 wedstrijden gescoord. Dan voeg je inderdaad niks toe. .
Had er nog wel bijgekunt dat hij die bal van zondag naast had geschoten
Met het niks toevoegen doel ik meer op zijn spel.
Maar als je al zijn doelpunten die hij in officiele wedstrijden heeft gescoord afzet tegen de wedstrijden die hij gespeeld heeft voegt hij op dat gebied ook niet veel toe
pi_14224680
quote:

[..]

dus als je een paar keer scoort, heb je het opeens gemaakt bij feyenoord?
pi_14225833
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 15:46 schreef Sloggi het volgende:

[..]

dus als je een paar keer scoort, heb je het opeens gemaakt bij feyenoord?

Ik heb het letterlijk met geen woord over scoren gehad..
  woensdag 29 oktober 2003 @ 23:16:04 #22
67550 jantje_uit_s
Dan is alles wat je hoort...
pi_14237405
Over ongeveer een uurtje de loting voor de achtste finale Amstel Cup. Geef mij maar Hoek thuis. Krijgen we weer net zo'n sfeertje als vorig jaar tegen AGOVV.
Van Dale: Ajacied = Persoon die met enige regelmaat Teletekst kijkt
  donderdag 30 oktober 2003 @ 00:06:27 #23
67550 jantje_uit_s
pi_14238832
Vitesse thuis. Is te doen
  donderdag 30 oktober 2003 @ 00:16:31 #24
67550 jantje_uit_s
pi_14239057
De complete loting:

SC Heerenveen - NEC
Sparta - RBC Roosendaal
Heracles - Hoek
Feyenoord - Vitesse
Ajax - NAC
FC Twente - Jong Ajax
PSV - Willem II
FC Utrecht - RKC

Speeldata 16 en 17 december

donderdag 30 oktober 2003 @ 09:28:16 #25
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14241561
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 00:06 schreef jantje_uit_s het volgende:
Vitesse thuis. Is te doen
Aardige wedstrijd zo net voor de winterstop, mogen we toch nog een keertje naar de Kuip!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')