Nu wel vol.quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:13 schreef FrankyMcG het volgende:
Die andere is nog niet vol hoor!
Beterre openingspost zou ook geen overbodige luxe zijn!
Ik bedoelde meer in de zin van een leuke foto of iets dergelijks!quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:20 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Openingspost zo beter?
Leuke foto's van Feyenoord, die bestaan niet.quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik bedoelde meer in de zin van een leuke foto of iets dergelijks!
Ga je ook nog naar die ontmoeting met Bosvelt?quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:34 schreef Cart_man het volgende:
van jou ook niet
Willem II zondag...verwacht er weinig van eigenlijk, al is WillemII de laatste tijd wat belangrijke spelers kwijtgeraakt. Zal de ontwikkelingen wel vanuit de pub in London volgen.
Leuk hè, zo'n 1001-standaard-grappen-en-grollen-boekquote:Op donderdag 26 februari 2004 16:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke foto's van Feyenoord, die bestaan niet.
D-uhquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:39 schreef methodmich het volgende:
Mtiliga krijgt 4 weken om zich te bewijzen als back. Beetje weinig.
Die is in Manchester...en daar ga ik niet heen, wel wat bekende van me. Groep van 30 man of zo.quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:35 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ga je ook nog naar die ontmoeting met Bosvelt?
quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:51 schreef shepherd1 het volgende:
Cock van der Palm, de zanger van o.a Feyenoord, Feyenoord, wat gaan we doen vandaag, is op 68 jarige leeftijd overleden. (bron Rijnmondtekst)
R.I.P.
Het 2e van Boszoom.quote:Op donderdag 26 februari 2004 18:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die is in Manchester...en daar ga ik niet heen, wel wat bekende van me. Groep van 30 man of zo.
Is niet zo heel gewoon hoor. We hebben in 1997 voor het laatst gewonnen, dus ik ben benieuwd. Maar de selectie is weer redelijk fris/fit, dus misschien...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 12:12 schreef RedGuy het volgende:
Willem II, ik verwacht eigenlijk 'gewoon' een overwinning voor Feyenoord. Maar overwinningen zijn dit seizoen niet zo gewoon meer dus ik zeg maar niks..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |