En weer normaal verder zonder die lijers.
Hoorde net dat Ruud Bossen de Amstelcupfinale fluit van a.s. zondag.
quote:Tis in de AC-finale veel belangrijker wie er vlagt
Op maandag 26 mei 2003 12:42 schreef Cart_man het volgende:
Hoorde net dat Ruud Bossen de Amstelcupfinale fluit van a.s. zondag.
heb er nu al zin in... lekker weer die dag... kom maar op....
quote:Je had er volgens mij al een aardige wandeling opzitten?
Op zondag 25 mei 2003 20:58 schreef Cart_man het volgende:[..]
Oi!
Ik was wel blij met dat taxibusje, pffff...
quote:Vanaf het Wapen van Tilburg tot aan dat busje was wel een pokkewandeling ja. Die gasten waar ik mee liep hadden geen zin om een ME-busje naast zich te hebben, dus gingen ze maar een "stukje" omlopen
Op maandag 26 mei 2003 13:03 schreef Luni het volgende:[..]
Je had er volgens mij al een aardige wandeling opzitten?
Terug ook het hele stuk gelopen
quote:Daar was een kennis van mij ook al mee bezig. We zullen het waarschijnlijk niet over dezelfde hebben?
Op maandag 26 mei 2003 13:04 schreef Luni het volgende:
Maat van me is bezig een boot te huren voor de Amstel Cup, gaan we als het financieel haalbaar is, lekker rondvaren in Rotterdam met een mannetje of 40.
Maare kan iemand mij nou eens vertellen wat het verhaal is over van Hooijdonk? Als ik het zo hier en daar hoor is de kans klein dat hij volgend seizoen in Rotterdam zal spelen. Ook over Kalou gaan de wildste verhalen.....?
Hoe denken jullie daarover.....?
quote:Denk dat Pierre nog 1 keer zijn zakken gaat vullen in Engeland,het is en blijft een broodvoetballer
Op maandag 26 mei 2003 16:33 schreef Speed1971 het volgende:
Gefeliciteerd met het behalen van UEFA CUP voetbal!Maare kan iemand mij nou eens vertellen wat het verhaal is over van Hooijdonk? Als ik het zo hier en daar hoor is de kans klein dat hij volgend seizoen in Rotterdam zal spelen. Ook over Kalou gaan de wildste verhalen.....?
Hoe denken jullie daarover.....?
quote:Dank je, het was een zware opgave maar uiteindelijk hebben we het toch gered
Op maandag 26 mei 2003 16:33 schreef Speed1971 het volgende:
Gefeliciteerd met het behalen van UEFA CUP voetbal!
quote:Van Hooijdonk is gewoon pleitte na dit seizoen. Dat is me nu wel duidelijk geworden met zijn uitspraken. Nieuw contract van 2 jaar krijgt hij namelijk niet van het bestuur en dat is hetgene wat hij wel wil.
Maare kan iemand mij nou eens vertellen wat het verhaal is over van Hooijdonk? Als ik het zo hier en daar hoor is de kans klein dat hij volgend seizoen in Rotterdam zal spelen. Ook over Kalou gaan de wildste verhalen.....?Hoe denken jullie daarover.....?
Kalou wil weg net zo als Emerton. Beide zullen ook wel vertrekken na dit seizoen. Kalou naar Frankrijk en Emerton naar Engeland. Ook die lange zal wel ergens naartoe gaan waar hij nog wat geld kan verdienen.
Kan er niet om rouwen al zal hij wel een gemis worden voor het team.
[Dit bericht is gewijzigd door Cart_man op 26-05-2003 16:58]
quote:Tja het zijn allemaal mietjes tegenwoordig. Kunnen niet tegen kritiek. Al is het natuurlijk wel weer zo dat die langharige konijn zijn woorden ook voor zich had kunnen houden en het vandaag tijdens de training had kunnen spuien (al was dan weer de vraag geweest of men zich er wat van had aangetrokken
Op maandag 26 mei 2003 17:18 schreef methodmich het volgende:
Emerton erg verdrietig na de publieke oorwassing door Pierre....
Zoetebier hoeft van mij ook niet meer terug te komen in het doel volgend jaar. Lodewijks is top
Over Pierre ben ik wel van mening veranderd, ik was altijd nogal vrij kritisch en negatief over Pierre (zeker dankzij enkele voorvallen in het verleden). Maar toch heeft Pierre (sportief) het tegendeel bewezen, vorige seizoen 24 doelpunten dit seizoen 28. Dan kan je beginnen over dat z'n salaris op de begroting drukt, maar aan de andere kant verdient hij dat salaris voor je terug, itt Paauwe bijvoorbeeld, die ook flink vangt maar niks presteert.
Met de persoon Pierre heb ik niks, hij is arrogant en speelt voorzich zelf en niet voor de club. Het zal nooit een echte Feijenoorder worden, maar voor z'n prestaties heb ik alle respect. En hij mag van mij best twee seizoenen blijven, dan kan Kuijt mooi de plek overnemen van Kalou.
Met een paar meedogenloze verdedigers erbij moeten we zeker dan instaat zijn om weer eens een gooi te kunnen doen naar de titel.
PS: Speed1971 het spelen van UEFA cup zie ik zeker niet als een straf, dat jullie hoger eindigen als ons maakt me wel ziek!
quote:Na de wedstrijd kregen we nog een biertje van het huis bij het barretje waar we stonden, na een minuut of 20 gingen we als aller laatsten het stadion uit, onderweg naar buiten liepen we nog langs het supportershome van Willem II waar we nog een uurtje gezeten hebben, wat erg gezellig was.
Op maandag 26 mei 2003 13:25 schreef Cart_man het volgende:
Vanaf het Wapen van Tilburg tot aan dat busje was wel een pokkewandeling ja. Die gasten waar ik mee liep hadden geen zin om een ME-busje naast zich te hebben, dus gingen ze maar een "stukje" omlopen
quote:Weet niet wie die kennis van jou is, die van mij is M.K.
Op maandag 26 mei 2003 13:25 schreef Cart_man het volgende:
[..]Daar was een kennis van mij ook al mee bezig. We zullen het waarschijnlijk niet over dezelfde hebben?
quote:Ik las het verslag van RAF op het FMB. Het ging dus wel met 6 man in een taxi
Op maandag 26 mei 2003 17:36 schreef Luni het volgende:[..]
Na de wedstrijd kregen we nog een biertje van het huis bij het barretje waar we stonden, na een minuut of 20 gingen we als aller laatsten het stadion uit, onderweg naar buiten liepen we nog langs het supportershome van Willem II waar we nog een uurtje gezeten hebben, wat erg gezellig was.
quote:Zijn achternaam weet ik niet. Zijn naam begint echter wel met M.
Op maandag 26 mei 2003 17:37 schreef Luni het volgende:[..]
Weet niet wie die kennis van jou is, die van mij is M.K.
AJAX zoekt nog een spits en ik kan er met mijn verstand niet bij dat ze Pi-Air niet benaderd hebben. Goed voor gemiddeld 25 doelpunten per seizoen.
Nou weet ik wel dat onderlinge transfers door de supporters niet in dank wordt afgenomen. Vooral bij oer-feyenoorders (Wimpie Jansen) en oer-Ajacieden (J.C.).
Ik vind Pierre geen ras-Feyenoorder.
Vraagje derhalve: pikt het legioen een dergelijke transfer? Let wel Pierre is teleurgesteld in Feyenoord en wil sowieso weg.
J.
quote:Ik hou er zowiezo niet van (z8 uitgedrukt) als een feyenoorder naar de joden gaat of andersom. Ongeacht wie het ook is. Maar ookal ben ik niet de volle 100% overtuigd van piere's liefde voor Feyenoord, ik denk, nee, weet zeker dat hij niet naar de joden zal gaan. Die man heeft een enorm ego, heel veel zelfrespect, en hij kan zichzelf echt niet meer serieus nemen na zo'n move.
Op dinsdag 27 mei 2003 01:00 schreef Juan Zueco het volgende:
Even een vraagje:AJAX zoekt nog een spits en ik kan er met mijn verstand niet bij dat ze Pi-Air niet benaderd hebben. Goed voor gemiddeld 25 doelpunten per seizoen.
Nou weet ik wel dat onderlinge transfers door de supporters niet in dank wordt afgenomen. Vooral bij oer-feyenoorders (Wimpie Jansen) en oer-Ajacieden (J.C.).
Ik vind Pierre geen ras-Feyenoorder.
Vraagje derhalve: pikt het legioen een dergelijke transfer? Let wel Pierre is teleurgesteld in Feyenoord en wil sowieso weg.
J.
Plus dat hij in Engeland veel meer kan verdienen...
Het is gvd de beste spits sinds twintig jaar, mag/moet z'n bek open trekken als 't nodig is en heeft vaak nog meer te melden dan de standaard Feyenoorder/voetballer.
Die gozer is z'n salaris dubbel en dwars waard, Pierre is een winnaar en blijkbaar kan men daar in R'dam niet goed mee omgaan.
Hij zou een standbeeld moeten krijgen.
Geniet er nog maar ff van, want die Dirk gaat dat echt niet overtreffen.
quote:Maurice?
Op maandag 26 mei 2003 17:48 schreef Cart_man het volgende:[..]
Zijn achternaam weet ik niet. Zijn naam begint echter wel met M.
quote:Nope, Marcel
Op dinsdag 27 mei 2003 16:30 schreef Luni het volgende:[..]
Maurice?
Wat zijn er toch veel mensen met prachtige ideeën. Denk alleen niet dat het doorgaat. Hoor ik donderdag wel denk ik.
quote:Bij ons gaat het door!!!!!!!!!!!
Op dinsdag 27 mei 2003 16:31 schreef Cart_man het volgende:[..]
Nope, Marcel
Wat zijn er toch veel mensen met prachtige ideeën. Denk alleen niet dat het doorgaat. Hoor ik donderdag wel denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |