Ach, hij heeft toch nog 350.000 euro opgebracht, is toch mooi voor een voetballer van zijn kaliber. Misschien koopt de club als goedmakertje wat extra TIFO voor jullie dit jaar (om het seizoen TOCH nog wat kleur te geven).
p.s. de nieuwe shirts met Bosvelt erop kunnen geruild worden mits in het bezit van de aankoopbon.
[Dit bericht is gewijzigd door Doopy-X- op 23-07-2003 16:00]
quote:Oh ja? Dit wist ik niet. Heb je misschien een nieuwsbericht waaruit dit blijkt?
Op woensdag 23 juli 2003 15:52 schreef DaMart het volgende:[..]
Ondertussen heeft hij zijn contract al met een jaar of 3 / 4 verlengd hoor.
quote:Kuttopic
Op woensdag 23 juli 2003 15:56 schreef Doopy-X- het volgende:
He's here, He's here, he's fucking everywhere, Paultje Bosvelt...
![]()
![]()
quote:Ja, dat heb ik
Op woensdag 23 juli 2003 15:57 schreef Qi het volgende:[..]
Oh ja? Dit wist ik niet. Heb je misschien een nieuwsbericht waaruit dit blijkt?
(moest even zoeken )
[Dit bericht is gewijzigd door DaMart op 23-07-2003 16:04]
quote:Het gaat hier niet over Ajax hoor
Op woensdag 23 juli 2003 15:58 schreef Batsies het volgende:[..]
Kutclub
maar als we straks na 10 wedstrijden 28 punten hebben dan hoor je niemand meer en dan hebben de GKL en Baan en v.Marwijk het goed gedaan en zegt iedereen dat het goed is geweest....
heb je na 4 wedstrijden 2 punten dan breekt de pleuris uit....
Dit is gewoon het hele spel.....
Hooijdonk : ongemotiveerd / wil veel te veel geld
Emerton : was dit seizoen geen schimp van het eerste seizoen
Kalou : speelde eerste 3 kwart van het seizoen alleen de laaste 10 minuten
Bosvelt : altijd ingezet voor feyenoord hoort nu wat v. Hooijdonk per jaar vangt en wil gewoon ook nog even binnenlopen.... ik geef hem groot gelijk....
Dus laten we gewoon maar ff afwachten wat er gaat gebeuren....
maybe gaan die jonge gasten gewoon knokken voor elkaar en kunnne ze uiteindelijk gewoon doorbreken.....
eerst voetballen dan lullen we verder.....
quote:knap dat je zo kan reageren, ik had er persoonlijk een week doodziek van geweest
Op woensdag 23 juli 2003 16:05 schreef Qlimax het volgende:
Iedereen loopt nou ineens te schelden en alles... ik ook hoor btw..maar als we straks na 10 wedstrijden 28 punten hebben dan hoor je niemand meer en dan hebben de GKL en Baan en v.Marwijk het goed gedaan en zegt iedereen dat het goed is geweest....
Bosvelt : altijd ingezet voor feyenoord hoort nu wat v. Hooijdonk per jaar vangt en wil gewoon ook nog even binnenlopen.... ik geef hem groot gelijk....Dus laten we gewoon maar ff afwachten wat er gaat gebeuren....
maybe gaan die jonge gasten gewoon knokken voor elkaar en kunnne ze uiteindelijk gewoon doorbreken.....eerst voetballen dan lullen we verder.....
quote:Chivu jullie aanvoerder ging toch ook kas....????
Op woensdag 23 juli 2003 16:07 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
knap dat je zo kan reageren, ik had er persoonlijk een week doodziek van geweest
Met een jong neuzen team kwamen jullie ook ver in de CL....
denk dat het wel goed gaat komen....
quote:Nee zoiets dacht ik al aan de topictitel te zien
Op woensdag 23 juli 2003 16:05 schreef DaMart het volgende:[..]
Het gaat hier niet over Ajax hoor
Maar feyenoord prijst zichzelf nu wel uit de markt.
Gelukkig hebben ze nog routine zat achterin....
Ajax psv en heerenveen gaan denk ik de dienst uitmaken deze competitie.
quote:toch wel enig verschil, wij hebben vorig seizoen al aangetoond het ook zonder Chivu prima te redden. Bij jullie moet ik dat nog maar zien nu die centebak en Bosvelt wegzijn.
Op woensdag 23 juli 2003 16:08 schreef Qlimax het volgende:[..]
Chivu jullie aanvoerder ging toch ook kas....????
Met een jong neuzen team kwamen jullie ook ver in de CL....
denk dat het wel goed gaat komen....
Ook hebben wij goeie vervangers.......jullie volgens mij niet
350.000 - 18 miljoen vind ik btw ook een groot verschil
quote:*mee eens is
Op woensdag 23 juli 2003 16:05 schreef Qlimax het volgende:
Iedereen loopt nou ineens te schelden en alles... ik ook hoor btw..maar als we straks na 10 wedstrijden 28 punten hebben dan hoor je niemand meer en dan hebben de GKL en Baan en v.Marwijk het goed gedaan en zegt iedereen dat het goed is geweest....
Bosvelt : altijd ingezet voor feyenoord hoort nu wat v. Hooijdonk per jaar vangt en wil gewoon ook nog even binnenlopen.... ik geef hem groot gelijk....Dus laten we gewoon maar ff afwachten wat er gaat gebeuren....
maybe gaan die jonge gasten gewoon knokken voor elkaar en kunnne ze uiteindelijk gewoon doorbreken.....eerst voetballen dan lullen we verder.....
Ik heb nog steeds goede hoop dat Feyenoord gewoon mee gaat doen om de titel. er zijn spelers weggegaan, waarvan het vertrek van Bosvelt de zwaarste aderlating is.
Maar spelers zijn vervangbaar. En mensen die nu al roepen dat het een kansloos seizoen is, zijn zelf kansloos. Laten we eerst gaan voetballen en dan zien we wel hoe het gaat.
je kunt wel gaan roepen dat belangrijke spelers weg zijn, maar er komen altijd weer spelers voor terug. Ik word ook een beetje moe van al die mensen die meteen structureel de boel gaan lopen opruien.
Ik denk bijvoorbeeld niet dat iemand in 2002 gedacht had dat Feyenoord de UEFA beker zou winnen.... toch deden ze dat. En zonder de spelers die begin jaren '70 de UEFA beker al een keer wonnen, een compleet ander elftal dus. Nou is dat misschien een erg vergezochte vergelijking, maar ik denk dat mijn standpunt zo wel duidelijk is.
quote:Precies volgens jou, wanneer je niks zeker weet moet je je bek gewoon houden vriend.
Op woensdag 23 juli 2003 16:12 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
quote:en dat is precies nou het grote KNKR probleem bij Feyenoord...
toch wel enig verschil, wij hebben vorig seizoen al aangetoond het ook zonder Chivu prima te redden. Bij jullie moet ik dat nog maar zien nu die centebak en Bosvelt wegzijn.
350.000 - 18 miljoen vind ik btw ook een groot verschil
waarom kan die van der Meyde voor 10 miljoen euro's weg
en gaat Kalou voor een paar euro ton weg....
nou sorry hoor liever Kalou dan cupido
en niet aankomen met contracten die aflopen of weet ik veel wat Feyenoord is qua verkopen gewoon diep triest....
hoe kan dat verschil er nou zijn.....
als ze een en dezelfde speler zouden hebben zou feyenoord er 1 miljoen voor vangen en joden 10 miljoen.... hoe the fuck kan dat nou steeds.....????
quote:Heb je ze al eens in de Nederlandse competitie zien spelen dan ? Nee dus, dus kun je daar ook niet echt over oordelen lijkt me. Oefenpotjes zeggen namelijk vaak niet zo heel erg veel. Wacht dus maar gewoon af tot de competitie begonnen is, dan zien we wel wie er goede vervangers heeft en wie niet.
quote:ik denk dat dat te maken heeft met de joodse handelsgeest
Op woensdag 23 juli 2003 16:14 schreef Qlimax het volgende:[..]
en dat is precies nou het grote KNKR probleem bij Feyenoord...
en gaat Kalou voor een paar euro ton weg....nou sorry hoor liever Kalou dan cupido
en niet aankomen met contracten die aflopen of weet ik veel wat Feyenoord is qua verkopen gewoon diep triest....
als ze een en dezelfde speler zouden hebben zou feyenoord er 1 miljoen voor vangen en joden 10 miljoen.... hoe the fuck kan dat nou steeds.....????
quote:Champions League voetbal.
Op woensdag 23 juli 2003 16:14 schreef Qlimax het volgende:[..]
en dat is precies nou het grote KNKR probleem bij Feyenoord...
en gaat Kalou voor een paar euro ton weg....nou sorry hoor liever Kalou dan cupido
quote:Ik weet het wel zeker... schijtziek word ik ervan.....
Op woensdag 23 juli 2003 16:17 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ik denk dat dat te maken heeft met de joodse handelsgeest
Maar ja .... laten we dan maar 6 punten pakken op jullie dit seizoen.... en weer eens een keertje landskampioen worden....
Met geld omgaan kunnen ze niet....
quote:Door 1 doelpunt te scoren binnen 2 minuten....????
Op woensdag 23 juli 2003 16:18 schreef Kang-He het volgende:[..]
Champions League voetbal.
Verder heeft ie weinig gepresteerd hoor... vd Meyde of Kalou ff serieus... dan neem je toch Kalou.....????
quote:yep.
Op woensdag 23 juli 2003 16:20 schreef Qlimax het volgende:
vd Meyde of Kalou ff serieus... dan neem je toch Kalou.....????
quote:lijkt me niet, als ik kijk hoeveel mensen er transfervrij zijn vertrokken tijdje terug. CL voetbal en daar toch enige indruk maken heeft er veel meer mee te maken. Kom aan, de NL competitie, daar kunnen de scouts van Inter niet te vaak hebben gezeten, anders zaten wij nog wel steeds met Mandy opgescheept.
Op woensdag 23 juli 2003 16:17 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ik denk dat dat te maken heeft met de joodse handelsgeest
Het verbaast me wel voor hoe weinig iedereen bij Feyenoord weg mag.
quote:Nou ja, vergeet niet dat hij ook werd geselecteerd voor het Nederlands elftal het afgelopen seizoen, dat is iets anders dan Ivoorkust.
Op woensdag 23 juli 2003 16:20 schreef Qlimax het volgende:[..]
Door 1 doelpunt te scoren binnen 2 minuten....????
Daarop baseren ze het hele geldbedrag geloof er geen ene fuck van eigenlijk.....Verder heeft ie weinig gepresteerd hoor... vd Meyde of Kalou ff serieus... dan neem je toch Kalou.....????
Verder heeft van der Meyde wel een aardig rendement in de HCE en CL.
quote:Ehm begint met een B en eindigt met "aan"....
Op woensdag 23 juli 2003 16:14 schreef Qlimax het volgende:
hoe the fuck kan dat nou steeds.....????
Wat ik niet begrijp zijn reacties als deze:
quote:Escude werd begeert door meerdere topclubs zoals ManU en dergelijke. En dat niet alleen dit jaar maar al meerdere jaren.
Op woensdag 23 juli 2003 16:15 schreef DaMart het volgende:
Heb je ze al eens in de Nederlandse competitie zien spelen dan ? Nee dus, dus kun je daar ook niet echt over oordelen lijkt me. Oefenpotjes zeggen namelijk vaak niet zo heel erg veel. Wacht dus maar gewoon af tot de competitie begonnen is, dan zien we wel wie er goede vervangers heeft en wie niet.
Zo kunnen we nog wel even doorgaan. Kortom gekleurde bril mag best maar enig realiteitsbesef is ook niet verkeerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |