Die Song, dat is echt week in week uit een D.R.A.M.A.!
Middenveld wordt vaak gewoon overgeslagen.
Snoyl viel mij wel in positieve zin op eigenlijk.
En ja, onze voorhoede is prima met Buffel, Lazovic en Kuyt, maar waar blijft die aanvoer?
quote:Die willen juist bewijzen dat het ontslag onterecht en doen allemaal een stapje extra.
Op vrijdag 26 september 2003 14:20 schreef Cart_man het volgende:
Ach ja...zondag maar naar Zwolle. Hebben we misschien nog wel een kansje nu ze daar de trainer ontslagen hebben.
quote:Idd.
Op vrijdag 26 september 2003 14:13 schreef Elmotje het volgende:
vooral snoyl vind ik nu een goeie voor basisplaats links achter.
quote:Omdat het middenveld ook geen hol voorstelt. Schreuder en Van Wonderen zijn veels te traag, dus de aansluiting bij de spitsen is ook niks. Verder is het aantal lange ballen van achteruit idd belachelijk hoog.
Op vrijdag 26 september 2003 12:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Middenveld wordt vaak gewoon overgeslagen.
En dat je niet echt snel hoeft te zijn om goed te zijn bewijst die kamper uit 020 wel... helaas.
quote:En wat zie ik op LN:
Ik ben ook net klaar met schilderen, ff drogen.
Me normale spandoek laat ik wel thuis, zo blijft er tenminste veel/genoeg ruimte over voor protestdoeken.
Enig nadeel is dat me doek 2 bij 2,5 meter is, dus de mensen op de eerste ring zullen wel weer gaan zeuren dat me doek voor hun zicht hangt...
Spandoek weg? gelijk rumoer...
...maar het moest alleen wat hoger hangen vanwege het belemmeren van het zicht.
quote:jah joh komen ze met twee gorilla's en een (hoofd)steward om me doek omhoog te trekken...
Op vrijdag 26 september 2003 19:44 schreef Bobu het volgende:[..]
En wat zie ik op LN:
[afbeelding]
Spandoek weg? gelijk rumoer...[afbeelding]
...maar het moest alleen wat hoger hangen vanwege het belemmeren van het zicht.
quote:Hier kan ik me grotendeels wel in vinden.
Op vrijdag 26 september 2003 23:35 schreef ViVe het volgende:
Ik had als ik van Marwijk was een heel andere opstelling:
Mijn opstelling:
Doel: Lodewijks (zoetebier maakt elke wedstrijd wel een fout, met een doelpunt tot gevolg)
Verdediging: Ghaly, Paauwe, Snyol
Middenveld: Van Persia, Ono, Acuna (Blijft gaan die vent), Kuyt
Aanval: Buffel, Lazovic, Bombarda
en dan Buffel hangend achter de spitsen.
Feyenoord heeft gewoon te mietig gespeeld met 4 verdedigers.
Alleen denk ik dat het middenveld zoals jij zegt te aanvallend is ingesteld voor als je met een driemans verdediging speelt.
Acuna hoort er ook in vind ik, na Argentinie-Chile ben ik helemaal overtuigd van hem.
Ik zou Bombarda er uit halen en Lazovic of Kuyt.
Pardo en van wonderen naast ono op het middenveld met daar achter Acuna.
Buffel met van Persie en Kuyt of Lazovic voorin.
Verder moet Leonardo nu maar eens een kans gaan krijgen heeft zich de laatste tijd alweer meer dan bewezen in jong Feyenoord.
quote:Wat heeft Lazovic nou weer fout gedaan?
Op zaterdag 27 september 2003 00:58 schreef DAMH het volgende:
en dan die lazovic - lazerop hoeveel kansen heeft ie nodig ...
quote:Lazovic heeft potentie, dat zie je gewoon! Laat die gozer eens een tijdje wennen hier, en je hebt een jonge goeie spits.
Op zaterdag 27 september 2003 11:11 schreef Butra het volgende:Wat heeft Lazovic nou weer fout gedaan?
Kom op man, die jongen is 21 en heeft gewoon tijd nodig hier te wennen. Tuurlijk moet hij die bal erin knallen donderdag. Maarja, hij legt die bal ook gewoon netjes breed bij de 2-1. Mag ook weleens gezegd worden.
Ik ken spitsen in A'dam en Eindhoven die heel wat slechter presteerden in hun eerste paar weken
Ketsman was ook niet veel in zijn eerste jaar, en kijk 'm nu!
quote:Ja, slechts 23 doelpunten.
Op zaterdag 27 september 2003 12:22 schreef FrankyMcG het volgende:Ketsman was ook niet veel in zijn eerste jaar, en kijk 'm nu!
doel: Lodewijks
Achterin: Gyan, Konterman, Snoyl
Middenveld: Ono, Van persie, Acuna, Lurling
Voorin: Kuijt, Buffel, Lazovic
[Dit bericht is gewijzigd door Shibbyyy op 27-09-2003 16:32]
quote:Als Ajacied zeg ik wtf hebben die gepresteerd om dit te verdienen (hetzelfde voor PSV).
Na Ajax en PSV mogelijk ook Feyenoord in G14
De 'grote drie' van Nederland zijn binnenkort wellicht stuk voor stuk lid van de G14, het lobbygenootschap van Europese topclubs. Ajax en PSV waren vanaf het begin lid van de G14, maar Feyenoord is nu ook genomineerd voor toetreding. Dat meldt althans de Telegraaf. Binnenkort wordt het gezelschap uitgebreid van 18 naar 24. Bayern-bobo Karl Heinz Rummenigge pleitte al eerder voor de toetreding van de UEFA-Cupwinnaar 2002. Bij Feyenoord zelf is overigens nog niets concreeets vernomen over deze nominatie.
[Dit bericht is gewijzigd door Staanplaats op 27-09-2003 16:56]
[Dit bericht is gewijzigd door Cart_man op 27-09-2003 17:08]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |