abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 september 2003 @ 12:24:06 #1
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_13455574
Wat een dramapot weer gisteren.
Ik had me er gelukkig van te voren al op ingesteld.
Ben na DHZ nog ff blijven hangen net zo lang totdat mijn gemoedstoestand dusdanig was dat het voetbal me toch niks meer interesseerde.
Feyenoorders wen er maar alvast aan, zolang bvm er nog zit zal het niet veel beter worden.
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
pi_13456041
Slecht, Slecht, Slecht
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  vrijdag 26 september 2003 @ 12:56:18 #3
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13456241
Wat een baggerwedstrijd gisteren!

Die Song, dat is echt week in week uit een D.R.A.M.A.!

Middenveld wordt vaak gewoon overgeslagen.

Snoyl viel mij wel in positieve zin op eigenlijk.

En ja, onze voorhoede is prima met Buffel, Lazovic en Kuyt, maar waar blijft die aanvoer?

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  vrijdag 26 september 2003 @ 14:13:01 #4
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_13458321
wat een klote wedstrijd, 1 van de grootste die ik gezien heb,
buffel kuyt en snoyl waren wel goed, vooral snoyl vind ik nu een goeie voor basisplaats links achter.
Er was geen echte anti-sfeer. Alles was gewoon kut.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 26 september 2003 @ 14:20:29 #5
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_13458527
Ach ja...zondag maar naar Zwolle. Hebben we misschien nog wel een kansje nu ze daar de trainer ontslagen hebben.
A.M.A.B
pi_13459094
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 14:20 schreef Cart_man het volgende:
Ach ja...zondag maar naar Zwolle. Hebben we misschien nog wel een kansje nu ze daar de trainer ontslagen hebben.
Die willen juist bewijzen dat het ontslag onterecht en doen allemaal een stapje extra.
pi_13460057
Wat is dat dan ook voor een wisselbeleid? Die skileraren spelen met anderhalve spits en wij met vier verdedigers. Sta je 0-1 achter in de eigen kuip, wissel je de enige creatieve middenvelder voor een spits in plaats van Chung Gug (koreaans voor 30 * balverlies) Song.
Ik had bijna gehoopt dat we hadden verloren misschien dat v.Marwijk dan op was gestapt en dan kon Gullit of Maaskant komen om er nog iets van te maken...
Achteraf toch wel blij natuurlijk, kost je alles bij elkaar toch weer een hoop geld zo'n avondje europa.
Inside every man resides a 12-year old boy.
  vrijdag 26 september 2003 @ 17:09:18 #8
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_13463173
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 14:13 schreef Elmotje het volgende:
vooral snoyl vind ik nu een goeie voor basisplaats links achter.
Idd.
Al zal die er gewoon weer naast staan als de Nooijer weer terug is. Want die hoort natuurlijk in de basis
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
pi_13463522
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 12:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Middenveld wordt vaak gewoon overgeslagen.
Omdat het middenveld ook geen hol voorstelt. Schreuder en Van Wonderen zijn veels te traag, dus de aansluiting bij de spitsen is ook niks. Verder is het aantal lange ballen van achteruit idd belachelijk hoog.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13464898
ik heb ook liever van wonderen achterin spelen. Van De berg eruit dan. En dan iemand als Acuna erin. Geen gezeik, spelen.

En dat je niet echt snel hoeft te zijn om goed te zijn bewijst die kamper uit 020 wel... helaas.

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_13466126
Lazovic... Die jongen heeft wel heel veel kansen nodig, die ene had er gewoon in gemoeten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 26 september 2003 @ 19:44:06 #12
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_13466620
quote:
Ik ben ook net klaar met schilderen, ff drogen.
Me normale spandoek laat ik wel thuis, zo blijft er tenminste veel/genoeg ruimte over voor protestdoeken.
Enig nadeel is dat me doek 2 bij 2,5 meter is, dus de mensen op de eerste ring zullen wel weer gaan zeuren dat me doek voor hun zicht hangt...
En wat zie ik op LN:

Spandoek weg? gelijk rumoer...

...maar het moest alleen wat hoger hangen vanwege het belemmeren van het zicht.

vrijdag 26 september 2003 @ 20:35:57 #13
32974 Xante
Levend en wel
pi_13467663
Ik heb hem ook gezien, vanaf H .
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_13468315
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 19:44 schreef Bobu het volgende:

[..]

En wat zie ik op LN:

[afbeelding]
Spandoek weg? gelijk rumoer...

[afbeelding]
...maar het moest alleen wat hoger hangen vanwege het belemmeren van het zicht.

jah joh komen ze met twee gorilla's en een (hoofd)steward om me doek omhoog te trekken...
Het fluitconcert en de spreekkoren waren wel mooi te horen toen ze aan het doek gingen zitten, hehe!
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_13471027
Ik had als ik van Marwijk was een heel andere opstelling:
Mijn opstelling:
Doel: Lodewijks (zoetebier maakt elke wedstrijd wel een fout, met een doelpunt tot gevolg)
Verdediging: Ghaly, Paauwe, Snyol
Middenveld: Van Persia, Ono, Acuna (Blijft gaan die vent), Kuyt
Aanval: Buffel, Lazovic, Bombarda
en dan Buffel hangend achter de spitsen.
Feyenoord heeft gewoon te mietig gespeeld met 4 verdedigers.
I'd rather die like a man than live like a coward
pi_13472289
wat een aankoop beleid heeft feyenoord goeie dag zeg wat een ouwe troep kopen ze toch steeds ... en dan die lazovic - lazerop hoeveel kansen heeft ie nodig ... weer een hopeloos jaartje zo te zien,, toch wel grappig om te horen " Ja feyenoord zit in een overgangsjaar " met zulke ouwe spelers lol, dat zit je als je allemaal jonge spelers hebt maar met deze meuk kom je nergens ....
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  zaterdag 27 september 2003 @ 10:58:33 #17
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_13475169
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 23:35 schreef ViVe het volgende:
Ik had als ik van Marwijk was een heel andere opstelling:
Mijn opstelling:
Doel: Lodewijks (zoetebier maakt elke wedstrijd wel een fout, met een doelpunt tot gevolg)
Verdediging: Ghaly, Paauwe, Snyol
Middenveld: Van Persia, Ono, Acuna (Blijft gaan die vent), Kuyt
Aanval: Buffel, Lazovic, Bombarda
en dan Buffel hangend achter de spitsen.
Feyenoord heeft gewoon te mietig gespeeld met 4 verdedigers.
Hier kan ik me grotendeels wel in vinden.
Pleur al die ouwe knarren eruit en gooi er maar jonge gasten in, wat heb je nu nog te verliezen?? Met die jonge gasten ken je bouwen aan een nieuw elftal, niet zoals ze nou doen met al die dertigers.
Want dan ken je over twee jaar weer opnieuw beginnen.

Alleen denk ik dat het middenveld zoals jij zegt te aanvallend is ingesteld voor als je met een driemans verdediging speelt.
Acuna hoort er ook in vind ik, na Argentinie-Chile ben ik helemaal overtuigd van hem.
Ik zou Bombarda er uit halen en Lazovic of Kuyt.
Pardo en van wonderen naast ono op het middenveld met daar achter Acuna.
Buffel met van Persie en Kuyt of Lazovic voorin.

Verder moet Leonardo nu maar eens een kans gaan krijgen heeft zich de laatste tijd alweer meer dan bewezen in jong Feyenoord.

pi_13475342
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 00:58 schreef DAMH het volgende:
en dan die lazovic - lazerop hoeveel kansen heeft ie nodig ...
Wat heeft Lazovic nou weer fout gedaan?
Kom op man, die jongen is 21 en heeft gewoon tijd nodig hier te wennen. Tuurlijk moet hij die bal erin knallen donderdag. Maarja, hij legt die bal ook gewoon netjes breed bij de 2-1. Mag ook weleens gezegd worden.
Ik ken spitsen in A'dam en Eindhoven die heel wat slechter presteerden in hun eerste paar weken
  zaterdag 27 september 2003 @ 12:22:26 #19
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13476409
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 11:11 schreef Butra het volgende:

Wat heeft Lazovic nou weer fout gedaan?
Kom op man, die jongen is 21 en heeft gewoon tijd nodig hier te wennen. Tuurlijk moet hij die bal erin knallen donderdag. Maarja, hij legt die bal ook gewoon netjes breed bij de 2-1. Mag ook weleens gezegd worden.
Ik ken spitsen in A'dam en Eindhoven die heel wat slechter presteerden in hun eerste paar weken

Lazovic heeft potentie, dat zie je gewoon! Laat die gozer eens een tijdje wennen hier, en je hebt een jonge goeie spits.

Ketsman was ook niet veel in zijn eerste jaar, en kijk 'm nu!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_13478301
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 12:22 schreef FrankyMcG het volgende:

Ketsman was ook niet veel in zijn eerste jaar, en kijk 'm nu!

Ja, slechts 23 doelpunten.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13480452
Dit feyenoord is nix! Gaan er goeie spelers weg. Waar je dus geld voor krijgt...Wat wordt er gekocht?Schreuder en van der Berg! ON GE LO VE LIJK! Die gasten zijn echt ruk! Konterman was transfervrij! koop die dan! En Cees van Wonderen wat een trage drama voetballer! Wat hebben we verder nog achterin staan..Song en Paauwe die alles blind naar voren schieten hopen dat ie een keertje goedvalt. Die paar goeie die er rondlopen zijn die nieuwe: Snoyl. Kuijt Buffel Lazovic en Ono de rest mag van mij weg! En owja van persie is wel een goeie en acuna die geeft tenminste strijd!

doel: Lodewijks
Achterin: Gyan, Konterman, Snoyl
Middenveld: Ono, Van persie, Acuna, Lurling
Voorin: Kuijt, Buffel, Lazovic

[Dit bericht is gewijzigd door Shibbyyy op 27-09-2003 16:32]

pi_13480740
quote:
Na Ajax en PSV mogelijk ook Feyenoord in G14

De 'grote drie' van Nederland zijn binnenkort wellicht stuk voor stuk lid van de G14, het lobbygenootschap van Europese topclubs. Ajax en PSV waren vanaf het begin lid van de G14, maar Feyenoord is nu ook genomineerd voor toetreding. Dat meldt althans de Telegraaf. Binnenkort wordt het gezelschap uitgebreid van 18 naar 24. Bayern-bobo Karl Heinz Rummenigge pleitte al eerder voor de toetreding van de UEFA-Cupwinnaar 2002. Bij Feyenoord zelf is overigens nog niets concreeets vernomen over deze nominatie.
Als Ajacied zeg ik wtf hebben die gepresteerd om dit te verdienen (hetzelfde voor PSV).
Aan de andere kant is het wel beter dat Nederland meer vertegenwoordigers erin heeft.
pi_13480793
Boeit mij die G14 nou!?
Is alleen maar bedoeld om het voetbal nog verder uit te melken...

[Dit bericht is gewijzigd door Staanplaats op 27-09-2003 16:56]

"..and in my brain it's going wrong.."
  zaterdag 27 september 2003 @ 16:54:07 #24
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_13480798
G14 is er alleen maar om de clubs die er in zitten financieel beter te laten worden...vind het niks.

[Dit bericht is gewijzigd door Cart_man op 27-09-2003 17:08]

A.M.A.B
pi_13481023
Hugo Borst schreef vandaag iets waar ik het wel mee eens was. Lazovic was een overbodige aankoop. Hij heeft veel tijd nodig, maar heeft wel 6 miljoen euro gekost. Beetje duur dus. Bovendien had Feyenoord toen Kuijt, een betere spits, al gecontracteerd. Die 6 miljoen euro had dus beter in de manke defensie gestopt kunnen worden en dan vooral in Bosschaart, voor wie men 4 miljoen te veel geld vond....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')