quote:ikke FC Twente en ik weet ook niet waarom
Op woensdag 29 januari 2003 16:23 schreef FlyingFox het volgende:
ik ben toch ajaxfan...kweenie waarom
Nee hoor, gefeli met jullie 3e topic
quote:Sommige wel, vooral omdat er nu veel spelers spelen die van Feyenoord afkomstig zijn. Daarom zijn er aardig wat supporters die beide clubs bezoeken ...
Op woensdag 29 januari 2003 16:30 schreef sqlsmurft het volgende:
Is het trouwens zo dat feyenoorders ook voor excelsior zijn...
Spaans
quote:Whehe...
Op woensdag 29 januari 2003 16:39 schreef Ozzie het volgende:
Ik ben een echte Feyenoord fan en gisteren ook een Volendam fan:
FC Volendam - Ajax 2-0 2x30 min
Faria,Tuyp
En die koeman heel zielig op TV: Als je A*** heet moet je altijd winnen...
quote:dit kunnen ze niet menen, want een kankerzooi
Feyenoord wordt in verband gebracht met de 21-jarige Chinese aanvaller Yu Tao van Shanghai Shenhua. Feyenoord zou volgens onbekende bronnen binnenkort een uitnodiging zenden aan Yu, en bovendien met zijn club Shenhua gaan onderhandelen over een huurperiode van 6 maanden.Yu Tao zegt zelf niets te weten van de interesse van Feyenoord, maar het is voor hem wel een droom (net als voor vele andere Aziatische voetballers) om ooit in Europa te kunnen spelen.
Shanghai Shenhua is een van de grotere clubs in de Chinese competitie.
quote:Maakt niet uit. Dat weet geen enkele Ajax-fan.
Op woensdag 29 januari 2003 16:23 schreef FlyingFox het volgende:
ik ben toch ajaxfan...kweenie waarom
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 30-01-2003 19:10]
quote:die chinees krijgt nooit een werkvergunning,iig niet voor voetbal misschien kan hij goed koken,hij is niet eens international(tenminste hij behoort niet tot het elitekorps van A.Haan)
Op donderdag 30 januari 2003 17:34 schreef Elmotje het volgende:[..]
dit kunnen ze niet menen, want een kankerzooi
quote:ajax en fan in 1 woord, dat vind ik toch raar.
Op donderdag 30 januari 2003 18:57 schreef LoekB het volgende:[..]
Maakt niet uit. Dat weet geen enkele Ajax-fan.
.
Heft elkaar op tot 0!
quote:Ik mag toch aannemen dat ze op kwaliteiten beoordelen...
Op donderdag 30 januari 2003 19:20 schreef CAZZO het volgende:[..]
die chinees krijgt nooit een werkvergunning,iig niet voor voetbal misschien kan hij goed koken,hij is niet eens international(tenminste hij behoort niet tot het elitekorps van A.Haan)
en Shanghai Shenhua een grote club? ik betwijfel het,eindigde op de 4 na onderste plaats in de Jia A-league in 2002
--------------------------------------------------------------------------------
31-1-2003
Feyenoord heeft vlak voor het sluiten van de transfermarkt alsnog versterking gevonden voor de linksbackpositie. De Rotterdammers huren Meshal Mubarak Budawood van Qatar SC. Feyenoord huurt de international tot het einde van het seizoen maar heeft ook een optie tot koop bedongen.
Volgens de website van Feyenoord had de club Meshal Mubarak Budawood al enkele maanden gevolgd. Technisch directeur Rob Baan bekeek de international vorige week voor een laatste keer tijdens een international toernooi.
Donderdag meldde de Arabier zich al in Rotterdam voor de medische keuring, die hij met succes doorstond. Vrijdag trainde de nieuwe verdediger al mee met de spelersgroep. De back zal bij de ploeg van coach Bert van Marwijk gaan spelen onder de naam 'Meshal'.
De positie van linksback is al lange tijd een probleemgeval bij Feyenoord. Tomasz Rzasa is gewogen en te licht bevonden en moet aan het einde van het seizoen vertrekken. En Ramon van Haaren is bijna altijd geblesseerd. Nadat noodoplossing Chong-Gug Song geblesseerd raakte, moest Patrick Paauwe in de laatste oefenduels op die plek spelen, met tegenzin.
Bovendien testte de Rotterdamse club in het laatste jaar een flink aantal spelers uit alle windstreken voor de gewraakte positie: Mauricio Aros (Chili), Carlos Bocanegra (Verenigde Staten), Michel Fernandes Bastos, (Brazilië, nu bij Excelsior) en Dragoljub Jeremic (Joegoslavië).
Aldus VIplanet.nl
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 12:08 schreef Peter83 het volgende:
Feyenoord strikt linksback uit Qatar--------------------------------------------------------------------------------
31-1-2003
Feyenoord heeft vlak voor het sluiten van de transfermarkt alsnog versterking gevonden voor de linksbackpositie. De Rotterdammers huren Meshal Mubarak Budawood van Qatar SC. Feyenoord huurt de international tot het einde van het seizoen maar heeft ook een optie tot koop bedongen.Volgens de website van Feyenoord had de club Meshal Mubarak Budawood al enkele maanden gevolgd. Technisch directeur Rob Baan bekeek de international vorige week voor een laatste keer tijdens een international toernooi.
Donderdag meldde de Arabier zich al in Rotterdam voor de medische keuring, die hij met succes doorstond. Vrijdag trainde de nieuwe verdediger al mee met de spelersgroep. De back zal bij de ploeg van coach Bert van Marwijk gaan spelen onder de naam 'Meshal'.
De positie van linksback is al lange tijd een probleemgeval bij Feyenoord. Tomasz Rzasa is gewogen en te licht bevonden en moet aan het einde van het seizoen vertrekken. En Ramon van Haaren is bijna altijd geblesseerd. Nadat noodoplossing Chong-Gug Song geblesseerd raakte, moest Patrick Paauwe in de laatste oefenduels op die plek spelen, met tegenzin.
Bovendien testte de Rotterdamse club in het laatste jaar een flink aantal spelers uit alle windstreken voor de gewraakte positie: Mauricio Aros (Chili), Carlos Bocanegra (Verenigde Staten), Michel Fernandes Bastos, (Brazilië, nu bij Excelsior) en Dragoljub Jeremic (Joegoslavië).
Aldus VIplanet.nl
Waar halen ze ze toch altijd vandaan.
quote:Als ie maar voetballen kan, want die Rasza is idd een trieste voetballer...
Op vrijdag 31 januari 2003 12:37 schreef zjroentje het volgende:[..]
Waar halen ze ze toch altijd vandaan.
quote:Die hoort toch in het bejaardentehuis...
Op vrijdag 31 januari 2003 13:12 schreef Wouter het volgende:
Ze hadden De Nooijer toch??
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 13:13 schreef SuperWeber het volgende:[..]
Die hoort toch in het bejaardentehuis...
quote:Ik kan toch echt werkelijk niet begrijpen waarom ze die vent kopen...
Op vrijdag 31 januari 2003 13:13 schreef Fulton het volgende:[..]
Stumper
quote:de Nooijer?
Op vrijdag 31 januari 2003 13:15 schreef SuperWeber het volgende:[..]
Ik kan toch echt werkelijk niet begrijpen waarom ze die vent kopen...
Mooi ik heb veel verwachtingen voor de komende wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |